Asunto kärryssä

käyhän.se.noinkin

17

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallaan.oleva

      Avaran näköinen on, ei varmaan tarkoitettu jatkuvaan liikutteluun. Mutta kun rekisteröity ja jarrullinen niin pitää katsastaa joka toinen vuosi, jos aikoo liikutella.

    • eilakuille

      Turhaa moittia nuoria laiskoiksi, tässä näkee tyttö teki omanlaisensa asumisratkaisun, ja vieläpä ITSE rakensi. Onnea Tiina, hienosti toimittu!

      • pökömönni

        Joo tämäkin nuori nainen olisi voinut jahdata mielikuvitusolentoja kännykällään pitkin poikin kaupunkia....-aploodit!


    • sängyn.yli.hypittävä

      Melko pelkistetty malli.

    • Tuota on varmaan mukava vetää jollain "pikkuautolla".

      • tuuli.heiluttaa

        Pitää olla isompi maasturi, pick-up tai paku. Mutta kun korkeus on yli neljä metriä niin aika huojakka on perässä.


    • TyhmäTyttö

      Onpa ruma, eikä ole edes lämmitystä. Tehdasvalmiit maksavat 20000€

    • kattoony
      • eilakuille

        Voi, vittu kun on paljon byrokratiaa.


      • linkki.mikä.linkki

        Tuo olikin tärkeä kommentti.


      • kattoony
        linkki.mikä.linkki kirjoitti:

        Tuo olikin tärkeä kommentti.

        Niin, eikö olekin viisas ja tärkeä tuokin nimimerkki "tyhmä tyttö" - menee nyt itse asuntonsa tekemään!! Sitähän fiksu tyttö voisi vaikka bilettää tuonkin aikaa!!


    • muualla

      Sanoppa muuta. Valmiin paketin jossa on todella kaikki saa tuolla hintaa reippaasti ja on päältäpäin paljon kauniimpi.

      • quukoo

        Ja onkin tosi koppero.


      • uusionUUSI

        tuon vessa haisi jo valmiiksi
        pelkkää kuvaa katsoessa

        ja tuo muovinen kärry on todennäköisesti jo homeessa


    • woieuowier

      Tuulitunneli tulokset kiinnostaisivat.

    • OnneaRakentajalle

      Onhan se eriasia rakentaa oma koti
      kuin ravata kännykkä kädessä pitkin kyliä
      tai katsoa telkkaria kaiket illat

      tekevät ihmiset pääsevät pidemmälle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe