Kanssa haluat mennä Tauskin ja Matti Nykäsen yhteiskeikalle?
Oma vastaus: Kumpuloisen eli Hahmotelman kanssa. :)
Kenen palstalaisen
17
66
Vastaukset
- Rosen_ukko
Ilman muuta murriperkeleen kanssa <3
- Nro92
Yx selvä
Hullut äämät
1.mämmy
2.murrinperkeleKiits, ei kiits. Oon mä nähny kummanki erikseen. Ajatus pelkästään yhes he puistattaa. Soittajis heidän vikaa oo e, asiansa osaavaa skulaajii
- Mämmylpusu92
Viekas mämmy heittäytyy
suloisexy nilkkaa kihnaavaxi kissaxi
jonka vetovoimaa ei voi vastustaa..
Hellynteenä päästän mämmyn nukkumaan ja kehräämään rintani päälle..........
Tamburiinia ei voi väärin soittaa
Sävellaji ei muutu rämpytellesäkään - fanirunoilija
Mämmylpusu92 kirjoitti:
Viekas mämmy heittäytyy
suloisexy nilkkaa kihnaavaxi kissaxi
jonka vetovoimaa ei voi vastustaa..
Hellynteenä päästän mämmyn nukkumaan ja kehräämään rintani päälle..........
Tamburiinia ei voi väärin soittaa
Sävellaji ei muutu rämpytellesäkäänKissasi nimi lienee mämmy, todellista fanittamista
- Aputalkkari92
seuraawan kissani nimexxi tuleekinnn
Mämmy von Pissa
IHANAA♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hyh..pistävää kiimakissan haisua - mirrirunoilija
Aputalkkari92 kirjoitti:
seuraawan kissani nimexxi tuleekinnn
Mämmy von Pissa
IHANAA♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hyh..pistävää kiimakissan haisuaKappaleen nimi lienee Mirri vasten mirriä pum pum
- luuvitonenpuhuu
Ihan sama kenen kanssa, kunhan keikkapaikalle on tulossa joukkotappelu, johon Tauski (äijä) ja Masa (äijä!) osallistuvat.
- pasi--------
.
"Onks # PASI!!!!11!1!1!!11!!!!!1!! # mukana riehumassa"
https://www.youtube.com/watch?v=SXS2TNBEuuo
https://www.youtube.com/watch?v=PxGnY4nFRVE
har!11
.
- käkikello.kännissä
Pälvikalju, keskivartalolihava setämies, Tauski vilauttaa vehkeitään. Tauskin uran huippuhetkiä.
https://www.youtube.com/watch?v=D1hZ3cJiRHw- ooooohhh--
No nyt tuli tuubivideo, jota en tohdi avata...
- HIRVITTÄVÄÄ----
.
"Miten me oikein # SELVIYDYMME # tästä järkytyksestä " kriisiapuu
har!11
. - tuksu_kaatuu-----
.
"Pelästyin vielä lisääää!!!!!!1!11!!!!" timbööör
https://www.youtube.com/watch?v=8xIOf6wxJNg
har!1
.
- Lääkelehtinen_anzzy
Me menemme kaikkialle yhdessä!!!! <3<3<3
- Tähti_92
Rakkaus on ihanaa! :)
- Warokaa_pasia--
.
"# PASI!!1!!1!1!1!!! # pistää paikat remonttiin jos ei ole höyrymakkaraa höyrytetty kunnolla myös * keskeltä *"
https://lh6.googleusercontent.com/-0yy3UktPBdI/TYn2_eW3YAI/AAAAAAAAAHc/WScr_4OiOvo/s1600/P3220001.JPG
har!11
- murtzis_oli
noin camp-henkiselle keikalle ny ei oikeen millään lailla kelpaiskaan muut ko puoliskoni, mut jos sitä ei sais valita nii ehkä modelli vois olla huumorintajultaan tarpeeks kieroutunu, tai sit ellukettu, emmäätiiä ku en tunne juuri ketään tarpeeks hyvin, niinku,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437