Kenen palstalaisen

zönggö-Jaana

Kanssa haluat mennä Tauskin ja Matti Nykäsen yhteiskeikalle?

Oma vastaus: Kumpuloisen eli Hahmotelman kanssa. :)

17

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosen_ukko

      Ilman muuta murriperkeleen kanssa <3

    • Nro92

      Yx selvä
      Hullut äämät
      1.mämmy
      2.murrinperkele

      • Kiits, ei kiits. Oon mä nähny kummanki erikseen. Ajatus pelkästään yhes he puistattaa. Soittajis heidän vikaa oo e, asiansa osaavaa skulaajii


      • Mämmylpusu92

        Viekas mämmy heittäytyy
        suloisexy nilkkaa kihnaavaxi kissaxi
        jonka vetovoimaa ei voi vastustaa..
        Hellynteenä päästän mämmyn nukkumaan ja kehräämään rintani päälle..........

        Tamburiinia ei voi väärin soittaa
        Sävellaji ei muutu rämpytellesäkään


      • fanirunoilija
        Mämmylpusu92 kirjoitti:

        Viekas mämmy heittäytyy
        suloisexy nilkkaa kihnaavaxi kissaxi
        jonka vetovoimaa ei voi vastustaa..
        Hellynteenä päästän mämmyn nukkumaan ja kehräämään rintani päälle..........

        Tamburiinia ei voi väärin soittaa
        Sävellaji ei muutu rämpytellesäkään

        Kissasi nimi lienee mämmy, todellista fanittamista


      • Aputalkkari92

        seuraawan kissani nimexxi tuleekinnn
        Mämmy von Pissa

        IHANAA♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
        Hyh..pistävää kiimakissan haisua


      • mirrirunoilija
        Aputalkkari92 kirjoitti:

        seuraawan kissani nimexxi tuleekinnn
        Mämmy von Pissa

        IHANAA♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
        Hyh..pistävää kiimakissan haisua

        Kappaleen nimi lienee Mirri vasten mirriä pum pum


    • luuvitonenpuhuu

      Ihan sama kenen kanssa, kunhan keikkapaikalle on tulossa joukkotappelu, johon Tauski (äijä) ja Masa (äijä!) osallistuvat.

    • käkikello.kännissä
      • ooooohhh--

        No nyt tuli tuubivideo, jota en tohdi avata...


      • HIRVITTÄVÄÄ----

        .

        "Miten me oikein # SELVIYDYMME # tästä järkytyksestä " kriisiapuu

        har!11

        .


      • tuksu_kaatuu-----

    • Lääkelehtinen_anzzy

      Me menemme kaikkialle yhdessä!!!! <3<3<3

      • Tähti_92

        Rakkaus on ihanaa! :)


      • Warokaa_pasia--

    • murtzis_oli

      noin camp-henkiselle keikalle ny ei oikeen millään lailla kelpaiskaan muut ko puoliskoni, mut jos sitä ei sais valita nii ehkä modelli vois olla huumorintajultaan tarpeeks kieroutunu, tai sit ellukettu, emmäätiiä ku en tunne juuri ketään tarpeeks hyvin, niinku,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe