Hei,
Ensin oma kokemus;
minulla Yaz merkkiset pillerit (parin päivän pästä syöny 3kk) ovat pahentaneet atooppista ihoani, nyt on menossa pillerit vaihtoon ja ehkäisyneuvolan lääkäri kirjoitti reseptin melanie-pillereihin.
Nyt pelottaa koska luin netistä kysesien pillerien aiheuttaneen *super* pahaa atopian pahenemista :(
Tietysti jokaiselle löytyy pillerit vain kokeilemalla,
mutta mitä pillerimerkkiä te muut atoopisesta ihosta kärsivät käytätte?
E-pillerit ja atooppinen iho
Sannaw
2
2345
Vastaukset 2
- Atopia
Mulla on myös atooppinen ihottuma. Pillereinä ollut Yaz, Cerazette, Minipill ja Qlaira. Niiden jälkeen oli Evra laastari ja nyt Microluton. Minkään näistä en ole huomannut pahentavan ihottumaa, ihottumaa on pahentanut hikoilu ja stressi. Ja pillereiden vaihtosyynä on aina ollu jokin muu kuin pahentunut ihottuma, ihottumaa ne eivät ole mulla tosiaan pahentaneet.
- sdfgr
Itsellä lievää atopiaa. Käytin aikanaan Melianea, Mercilonia ja Yasminia. Mistään ei tullut iho-oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511