Hei,
Ensin oma kokemus;
minulla Yaz merkkiset pillerit (parin päivän pästä syöny 3kk) ovat pahentaneet atooppista ihoani, nyt on menossa pillerit vaihtoon ja ehkäisyneuvolan lääkäri kirjoitti reseptin melanie-pillereihin.
Nyt pelottaa koska luin netistä kysesien pillerien aiheuttaneen *super* pahaa atopian pahenemista :(
Tietysti jokaiselle löytyy pillerit vain kokeilemalla,
mutta mitä pillerimerkkiä te muut atoopisesta ihosta kärsivät käytätte?
E-pillerit ja atooppinen iho
Sannaw
2
2140
Vastaukset
- Atopia
Mulla on myös atooppinen ihottuma. Pillereinä ollut Yaz, Cerazette, Minipill ja Qlaira. Niiden jälkeen oli Evra laastari ja nyt Microluton. Minkään näistä en ole huomannut pahentavan ihottumaa, ihottumaa on pahentanut hikoilu ja stressi. Ja pillereiden vaihtosyynä on aina ollu jokin muu kuin pahentunut ihottuma, ihottumaa ne eivät ole mulla tosiaan pahentaneet.
- sdfgr
Itsellä lievää atopiaa. Käytin aikanaan Melianea, Mercilonia ja Yasminia. Mistään ei tullut iho-oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213481- 162362
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3751970Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 271581
- 311577
- 321519
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141137
- 641049