Oksentaa kun syön

Surullinen_oon

Minun elämässäni tärkeä ihminen kuoli ja sen jälkeen aina kun olen syönyt ni minulle tulee todella paha olo ja oksentanut kaiken mitä olen syönyt. En tee sitä tahallaan koska en tykkää oksentaa. Haluaisin taas voida syödä hyvin ilman että tulee paha olo. En käsitä mikä minulla on? Voiko surun kokea niin valtavana ettei pysty enää elää normaalia elämää.

6

1405

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surunaika

      Jokainen suree tavallaan. Sinä työstät surua syömällä. Puhuminen menetyksestä ja surun tuntemuksista aittaisi sinua.

      • Surullinen_oon

        Ei paranna ku puhuminen vie entisestään ruoka halut jotka ovat ihan retuperällä.


    • Surullinen_oon

      Syömällä? Jos syön ni oksennan jos en syö ni tulee huono olo ja melkein pökrään. Syömineni ei todellakaan ole normaali ku hyvä jos syön kolmesti päivässä jotain. Vaan on päiviä ku syön vain kahdesti ja silti oksentaa.. Edes syö kerralla paljon vaan jopa yläkoulu ikäiset lapset syövät paremmin. Haluaisin taas voida syödä kunnolla jotta en olisi koko ajan väsynyt. Mutta ei onnistu. Tänään söin vain leipiä ja en lämmintä ruokaa lainkaan. Koko päivänä en ole syönyt muuta kuin muutaman leivän ja silti meinaa oksentaa ja tämä ei ole hyväksi minulle.

      • ottakaarennosti

        Elimistö on kokonaisuus. Kävely ( = saa happea) auttaa. Liikunta kiihdyttää kehon toimintoja. Ei tarvitse juosta kun vaan kävelee hitaasti tai reippaasti. Ihan miten haluaa.
        Toinen tärkeä asia on juominen. Juo ainakin vettä.
        Ei se ole niin vaarallista, jos ei aina syö. Ihminen selviää hyvin.
        Itse syön suunnilleen kerran päivässä. Sitten pieniä naposteltavia (leipä tms) lisäksi välillä. Syy on se, että en muista syödä. Kaikenlaista tekemistä liikaakin.
        Eli,
        -ei ole vaarallista, jos ei aina syö. Turha siitä on tehdä edes numeroa.
        -Liikunta tekee hyvää.
        -Juo vettä, se pitää nestetasapainon kunnossa.

        Antakaa itsellenne ja kehollenne vapautta enemmän. Turha yrittää väkisin.


    • velähelpottss

      Onko jo kauankin tämän sinulle rakkaan henkilön kuolemasta?

    • suru18v

      Itse menetin rakkaan, jonka kanssa olen ollut yli vuoden yhdessä. Henkilö oli mulle kaikki ja hän päätti erota varoittamatta. En ole nyt muutamaan päivään syönyt käytännössä mitään ja sen vähänkin oksentanut pois, enkä kykene elämään päivääkään enää. Mulla kans todettiin koko elämän kestävä sairaus, joka on positiivisessa tapauksessa parantumaton syöpä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe