Olen vahva ja itsenäinen, reilu neli kymppinen nainen joka on nähnyt elämää ja saanut tarpeekseen kaiken maailman tatuoiduista ja väki valtaisista jännä öykkäreistä. Kaipaan kin nyt kilttiä ja kun ollista nalle karhua rinnalleni jonka syliin voin käpertyä. Itse olen pitkä aikais työtön kolmen eri rotuisen lapsen äiti jolla on luotto tiedot menneet pika vippi kierteen vuoksi mutta eihän kukaan meistä ole täydellinen. Toivon että hyväksyt menneisyyteni, et lyö et petä etkä jätä ja hyväksyt myös sen ettei ketään toista pysty omistamaan. Mieluusti saisit myös olla 190 senttiä pitkä tai pidempi, asua omistus asunnossa ja omistaa farmari auton koira kaltereilla.
Toivotan hyvää itsenäisyys päivää kaikille itsenäisille naisille ja myös perheen elättäjille.
Ktm-elättäjä kiinnostaa ;)
36
500
Vastaukset
- vihatipunen
Huono provo.
- eiluokitella
kuinka sattuikaan
Älä selitä. Oikein hyvä provo on ja reilusti todellisuuteen viittaava. Tee itse parempi provo.
- noonono
Erittäin hyvä korjaan
- AlasPillunValta
Miten nainen voi olla itsenäinen jos kuitenkin käyttää elättäjä palveluita eli aisuria!?
Alas pillun valta! EI AISURUUDELLE! Hävetkää aisurit!! Te olette alhaisempia kun nuo erivärisiä äpäröitä porsineet käytetyt vanhat lutkat!
Hävetkää!!- Eki_vastaa
Oi-voi voi :(
- provo
Mitä paskaa ,keksi parempaa...ei susta mitään kirjailijaa ainakaan tule.
Tarina kyllä kertoo kirjoittajan omasta järjen köyhyydestä eikä mistään muusta.- 1718
Provohan tuo on, ja kirjoittajalla roikkuu "se" haarovälissään.
- palstaklisee
Lukijan ymmärryksen puute paremmin.
Tää on niin vitsi.
Provo ei naurattaisi.
Tietenkään ei voi kaikkia naurattaa. Ei naurata jos menee roustaaminen liikaa ihon alle. - 318
palstaklisee kirjoitti:
Lukijan ymmärryksen puute paremmin.
Tää on niin vitsi.
Provo ei naurattaisi.
Tietenkään ei voi kaikkia naurattaa. Ei naurata jos menee roustaaminen liikaa ihon alle.Melkoisesta yksinkertaisuudesta kielii se, jos nämä kuluneet palstakliseet aina vain jaksavat naurattaa.
- älätapanauruun
318 kirjoitti:
Melkoisesta yksinkertaisuudesta kielii se, jos nämä kuluneet palstakliseet aina vain jaksavat naurattaa.
Eihän ne nyt yksinkertaisia naurata. Tässä tarvitaan hieman ymmärrystä, että huomais yllättyä uudesta lähestymiskulmasta. Se ei onnistu yksinkertaisilta.
Lapsettomat naiset ei kiinnosta, teissä on aina se vaara että vaivihkaa hankkiudutte raskaaksi. Ihminen on hyvä toivomaan, ihan loputtomiin, mutta liika on liikaa.
- onnea.matkaan
Itse olen sitä mieltä, että lapsellisten naisten (tarkoitan: äitien) ei kannattaisi kiinnostua sinusta. Ja todisteet mielipiteelleni ovat kirjoituksissasi.
Eli mitäs sinulle jää, kysyt? No, ne naiset, joiden lapset ovat aikuisia! Luultavimmin olet heidän kanssaan myös samaa ikäluokkaa. "Ja todisteet mielipiteelleni ovat kirjoituksissasi", siis yleensä vai? En ole koskaan pakottanut ketään kiinnostumaan itsestäni, saatikka kulkemaan rinnallani. Toisaalta jos vaihtoehdoksi jää tyttäret, niin mikä ettei.
- ktm28
Minä en huorien elämistä kustanna, haista huora paska.
- vaadimme.parempiaprovoja
No ilmiselvä provohan tuo AP on, mutta varmuuden välttämiseksi : TUKEHDU HUORA PASKAAN !
- pipelipiiloon
Soon hyvä asia. Ei tule uusia suita sullekaan ruokittavaksi.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Minä haluan ainakin kauniin ja kiltin naisen.
- Maija_täällä_taas
Edelleen olisi maksu miehen paikka vapaana...
- hillitöntä
Se on hauskaa, koska se on totta. :DDD
- Aloittaja_
Edelleen olisi aisurinallekarhun paikka vapaana :)
- namoothottis
kyllä Maija sinua ymmärtää. Kuitenkin sen yli 20 vuotta täytyy mennä ja v:a antaa niin voi sitten 40 pysähtyä ja miettiä oikein parisuhteen perustamista. Ei se haittaa vaikka luottotiedot on menny ja vähä jaossa ollu tavara, eihä se soutamisesta kulu. Oot hottis kuitenki vielä etkä yhtää kurppainen
- yöks
White trash ja tatuoidut elämäntapa lutkat ovat alinta kastia mitä maa päällään kantaa.
Ennen niitä sanottiin bubien ruusuiksi tai elämäänsä kyllästyneiksi femakoiksi.
Kukaan itseään kunnioittava mies ei huonoa naista huoli elämäänsä rasitteeksi.- 678
Aloittaja kuitenkin on miespuolinen hekilö.
- MukaItsenäinen
Vai että itsenäinen, pyh. Itsenäinen nainen ei kaipaa elättäjää vaan elättää itse itsensä.
- lihatipunen
Mikä on ktm-elättäjä?
- ktm29
Eli perus duunari oikeastaan, ei rikas ja eikä köyhäkään.
Tienaa ehket 3000€/kuussa. - lihatipunen
ktm29 kirjoitti:
Eli perus duunari oikeastaan, ei rikas ja eikä köyhäkään.
Tienaa ehket 3000€/kuussa.Niin? Kenet se elättää?
- ktm29
lihatipunen kirjoitti:
Niin? Kenet se elättää?
Siis tässä tapauksessa itsensä, ja naisensa.
- lihatipunen
ktm29 kirjoitti:
Siis tässä tapauksessa itsensä, ja naisensa.
Missä tapauksessa? Kuka se elättäjä on ja kuka se nainen?
- ktm29
lihatipunen kirjoitti:
Missä tapauksessa? Kuka se elättäjä on ja kuka se nainen?
Tässä aloittajan tapauksessa, ja mistä vitusta mie tiedän perkele. turpa kiinni.
- lihatipunen
ktm29 kirjoitti:
Tässä aloittajan tapauksessa, ja mistä vitusta mie tiedän perkele. turpa kiinni.
Mutta aloittajahan on mies. Voihan mies miehenkin elättää kun nyt saavat virallisesti avioonkin mennä.
Älä nyt kiihdy. - ktm29
lihatipunen kirjoitti:
Mutta aloittajahan on mies. Voihan mies miehenkin elättää kun nyt saavat virallisesti avioonkin mennä.
Älä nyt kiihdy.Niin voihan se olla toki niinkin, mutta mistä näistä nyt ikinä tietää.
- Aloittaja_
Voi voi :(
- Onnentuojajaviemä
Kuule muuten ottaisin heti yhteyttä, mutta huomasin profiilissasi sellaisen poikkeaman että omistan kyllä farmarin kaikilla ihmisen tarvitsemilla laitteilla, mutta koirakaltereita en omista, kun en hyväksy eläinten kaltereiden takana pitämistä. Toki sinä kyllä omasi löydät silti.
Sitten tuo parisuhdeväkivalta on ollut esillä sinun menneessä elämässä niin paljon että mahdatko tottua väkivallattomaan ja intohimottamaan seksuaaliseen kanssakäymiseen, epäilen.
Kaikki eivät tietenkään ole niin tiukkapipoisia kuin minä joten seuraava voi hyvinkin vastata vaatimuksiasi. - Aloittaja_
Vielä olisi ketmin paikka vapaana ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352649- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732249Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621914
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201899- 861642