Siis tämä mies ilmeisesti tunne edes suomalaisia ateisteja. Vai miksi niiden levyn alussa ei lueta Väinö Voionmaan tekstejä? Sen sijaan piti laittaa joku brittiläinen yläluokkainen siihen ääntämään virheetöntä not-cockneytä.
Kyllä taas hävettää olla suomalainen. Onneksi en sentään ole suomalainen ateisti, se vasta noloa olisi tuon jälkeen.
Tuomas Toropainen pihalla ateismista
8
1053
Vastaukset
- fda
Yhdentekeviä asioita mietit. Vastaava kysymys sinulle olisi seuraatko itse lähi-idästä peräisin olevaa uskontoa jumalineen vai tunnetko edes suomalaisia jumalia? Ei tarvitse vastata.
Kuka o Tuomas Toropainen?
- tämä.meno.ihmetyttää
En minä tiedä!!!!!!!!!!!!!!
- a-----a
Oliskohan joku näitä Tanssi- ja soitinorkesteri Eläkeläisten vierailevia tähtiä salanimellä? Sillä poppoollahan on tapana käyttää ns. tangonimiä.
tämä.meno.ihmetyttää kirjoitti:
En minä tiedä!!!!!!!!!!!!!!
En minäkään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a-----a Toihan on enemmän kuin mahdollista. :)
- fhk9
Holopainen oli Minna Pyykön maailma -ohjelmassa vieraana, jokin aika sitten puhumassa musiikkistaan ja luontosuhteestaan, vaelluksista Dawkinsista, evoluutiosta, niiden vaikutuksesta itseensä ja musiikkiinsa. Lienee vielä löydettävissä YLEAreenasta. Tuli uusintana muutama yö sitten Radio Suomessa.
- Oudoksuva
En valitettavasti tunne "Tuomas Toropaista" enkä "Väinö Voionmaata".
Voisiko avaaja kertoa miksi näillä nimillä pitäisi olla väliä?- tämä.meno.ihmetyttää
Niin joo tarkoitin tietysti Väinö Voipiota. Ehkä sinulle on Väinö Wallin tutumpi kuin Voionmaa?
Kyllä tosin voi lukea Voionmaankin tekstejä, mutta ne eivät liene yhtä ateistisia kuin Voipion.
Vai yritikö kertoa, että kuulut sukupolveen, jolle Jaajo Linnanmaa on tutumpi kuin Väinö Voipio? Jos niin on, niin HÄPEÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179