eli ketä on mielestäsi oudoin ärsyttävin jopa ilkein ja kenen kanssa et luultavasti tulisi toimeen livessä eli kenellä on ihan eri ajatus maailma tai ketä on kummajaisin ja ketä kivoin mukavin ja kenen kanssa luultavasti tulisit toimeen tai kenestä luulisit pienellä opastamisella yms saavasi hänestä hyvän ystävän/kaverin tai sano sinä omin sanoin vapaasti
virallinen haukkumis/kehumis aloitus palstalaisist
88
310
Vastaukset
pujottelija on ärsyttävin, se ei osaa muuta kun laittaa lällyjä, ja tylsiä ruoka-aiheisia aloituksia
- taitaa.olla.hihhuli
kerro oikeasti mikä sinussa pujottelijassa ärsyttää mikä pistää vihaksi ja voisitko tulla livessä sen kanssa toimeen vai onko ihan eri planeetalta koko tyyppi
Äläs nyt, et ole likimainkaan ärsyttävin.. tai tylsinkään. Kunhan kalastelet. :)
Aloittaja kylläkin saattaa olla jonkinlainen riidankylväjä, vai mikä lienee motiivi tämmöisissä kyselyissä?- kerro.totuus
taitaa.olla.hihhuli kirjoitti:
kerro oikeasti mikä sinussa pujottelijassa ärsyttää mikä pistää vihaksi ja voisitko tulla livessä sen kanssa toimeen vai onko ihan eri planeetalta koko tyyppi
ja kerro miksi pujottelijasta ei saa hyvää kumppania vastakkainen sukupuoli
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Äläs nyt, et ole likimainkaan ärsyttävin.. tai tylsinkään. Kunhan kalastelet. :)
Aloittaja kylläkin saattaa olla jonkinlainen riidankylväjä, vai mikä lienee motiivi tämmöisissä kyselyissä?On se pujottelija silti aika ärsyttävä kun lähtee kalastelemaan naisten kieltolausuntoja tuolla tavalla muka ovelana.
Ikis..M kirjoitti:
On se pujottelija silti aika ärsyttävä kun lähtee kalastelemaan naisten kieltolausuntoja tuolla tavalla muka ovelana.
Ei tuo nyt kauhean ovelaa ollut.. mutta taisi olla jostain syystä tsemppauksen tarpeessa.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Ei tuo nyt kauhean ovelaa ollut.. mutta taisi olla jostain syystä tsemppauksen tarpeessa.
Kunhan uhriutuu, se yks sillä on vaan mielessä.
PikkuLikka kirjoitti:
Aloittaja kylläkin saattaa olla jonkinlainen riidankylväjä, vai mikä lienee motiivi tämmöisissä kyselyissä?Aika tylsä ainakin olen, usein yritän jopa tietoisesti olla tylsä
Ikis..M kirjoitti:
Nii onkii, PikkuLikka on tosi ihana...hihhihhiihh
Ikis..M kirjoitti:
Pujottelijan tapauksessa varmaankin joku mehevä viineri hillosilmällä.
pujottelija kirjoitti:
Aika tylsä ainakin olen, usein yritän jopa tietoisesti olla tylsä
Ennemminkin lyhytsanainen.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla se sinun hillosilmä joka kiinnostaa :D eipä siitä kyllä pahemmin tuomitakaan voi.
Ikis..M kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla se sinun hillosilmä joka kiinnostaa :D eipä siitä kyllä pahemmin tuomitakaan voi.
No höps.. alkaa jo vähän punastuttaa :D
- yhteen.kyllä.sopii
Ikis..M kirjoitti:
mikäs nyt on kun kahdella on kivaa keskenään ja kumpikin tykkää toisistaan niin mikä estää mehevän viinerin tapaamasta patongin mahtavan
PikkuLikka kirjoitti:
Aivan totta, suunnittelin jo millaisia viinereitä ostan huomisen urheilusuorituksen jälkeen
- Ikis..M
pujottelija kirjoitti:
Aivan totta, suunnittelin jo millaisia viinereitä ostan huomisen urheilusuorituksen jälkeen
Osta semmoisia pikkuisia mehevällä hillolla ja kreemiroiskauksella :)
pujottelija kirjoitti:
On tosiaan tullut selväksi, että olet viinerimiehiä.. itse en niistä liiemmin perusta. Mieluummin suklaata mulle, jos jotain. Ne kalorit on nauttimisen arvoisia.
PikkuLikka kirjoitti:
On tosiaan tullut selväksi, että olet viinerimiehiä.. itse en niistä liiemmin perusta. Mieluummin suklaata mulle, jos jotain. Ne kalorit on nauttimisen arvoisia.
Suklaa tietysti myös kelpaa, jouluksi ostan yleensä 3 konvehtirasiaa,ja yhden levyn.
pujottelija kirjoitti:
Suklaa tietysti myös kelpaa, jouluksi ostan yleensä 3 konvehtirasiaa,ja yhden levyn.
Oho.. saat sitten pujotella aika paljon jos meinaat saada ne kalorit kulutettua, ainaskin jos pujottelet vaan lankaa neulan silmään. Vai mikä pujottelija on kyseessä?
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Oho.. saat sitten pujotella aika paljon jos meinaat saada ne kalorit kulutettua, ainaskin jos pujottelet vaan lankaa neulan silmään. Vai mikä pujottelija on kyseessä?
Ehkäpä pujottelija pujottaa kreemiä viineriin joulunpyhinä jos vaan annat tilaisuuden :)
PikkuLikka kirjoitti:
Olen sellaista lihomatonta tyyppiä, läskiä ei kerry vaikka mitä söisin. Enpä muista mistä tuon pujottelijan keksin, minkäänlaista pujottelua en harrasta
- näivettynyt.patonki
pujottelija kirjoitti:
Olen sellaista lihomatonta tyyppiä, läskiä ei kerry vaikka mitä söisin. Enpä muista mistä tuon pujottelijan keksin, minkäänlaista pujottelua en harrasta
eikö liho yhtään jos näkee alastoman mehevän herkullisen viinerin hillosilmällä ja sen upean kauniin tarjottimen jossa herkku viineri tarjoillaan
- erika-täti
pujottelija kirjoitti:
Olitkohan tänään kaupassa kassajonossa edelläni?
Oli semmoinen kasa pullaa ja muuta imelää snacksiä, että melkein ihmettelin.
No olit tai et, niin kysymyksiä:
Eikö koskaan tee pahaa syödä makeaa? Itse kun olen äärimmäisen nirso makeiden herkkujen suhteen, niin on joskus vaikea ymmärtää himojasi..
Jos saat aamupalalla valita syötkö vastapaistettua viineriä vaiko jotain muuta ruokaa, niin tykkäätkö pullasta niin paljon, että syöt sitä tyhjään vatsaan?
Oletko koskaan maistanut itse tehtyjä viinereitä? Mainitsit joskus, että tykkäät nimenomaan kaupan pullasta...
Oletko ajatellut ryhtyä harrastamaan leipomista? pujottelija kirjoitti:
Niin vähän arvelinkin, kyl sun sitten kelpaa.. minusta kyllä tulisi jo ihan vaan paistorasvaa hengittämällä oikein soma pikku pylleröpallero jos en pitäisi varaani.
erika-täti kirjoitti:
Eikö koskaan tee pahaa syödä makeaa? Itse kun olen äärimmäisen nirso makeiden herkkujen suhteen, niin on joskus vaikea ymmärtää himojasi..
Jos saat aamupalalla valita syötkö vastapaistettua viineriä vaiko jotain muuta ruokaa, niin tykkäätkö pullasta niin paljon, että syöt sitä tyhjään vatsaan?
Oletko koskaan maistanut itse tehtyjä viinereitä? Mainitsit joskus, että tykkäät nimenomaan kaupan pullasta...
Oletko ajatellut ryhtyä harrastamaan leipomista?en ollut tänään kaupassa
joskus ällöttää kun syö liikaa makeaa
aamulla syön karjalanpiirakan ja kahvia
en oo maistanut itsetehtyä
ei taida leipominen onnistua- maukas.mansikka.viineri
erika-täti kirjoitti:
Oletko ajatellut ryhtyä harrastamaan leipomista?oletko maistanut patongista pursuavaa suolaista sokeri lientä tai patongissa olevaa mätitahnaa niin toiset tykkää makeasta ja toiset suolaisesta
PikkuLikka kirjoitti:
Niin vähän arvelinkin, kyl sun sitten kelpaa.. minusta kyllä tulisi jo ihan vaan paistorasvaa hengittämällä oikein soma pikku pylleröpallero jos en pitäisi varaani.
Ei kai se niin vakavaa, vaikka tulisikin
- että.silleen
Ikis..M kirjoitti:
Ikis on vaan mustis, huomaan! Ja nyt minä uhriudun ja ihan silkkaa ilkeyttäni kerron et on pujottelija laittanut mullekin kahdesti ihanan lällyn, lohdutuksesksi! lällällää!
Kiitokset niistä, näin jälkikäteen! - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Ikis on vaan mustis, huomaan! Ja nyt minä uhriudun ja ihan silkkaa ilkeyttäni kerron et on pujottelija laittanut mullekin kahdesti ihanan lällyn, lohdutuksesksi! lällällää!
Kiitokset niistä, näin jälkikäteen!En kai minä nyt niin hirveästi, vähän huomionkipeä vaan :D Jaa, vai on pujottelija laittanut lällyn? Minäpä luulen että saa tänäiltana kaivella pikkikselle kissivideonkin, täältä sitä ei nyt saata tulla, lälllällää :D
- suolasen.nälkään
erika-täti kirjoitti:
Oletko ajatellut ryhtyä harrastamaan leipomista?sopiiko hovi ruuan riisipiirakkaan hk sininen lenkki ja lopuksi munavoilla
- erika-täti
suolasen.nälkään kirjoitti:
sopiiko hovi ruuan riisipiirakkaan hk sininen lenkki ja lopuksi munavoilla
Siis häh?
No, riisipiirakat on hyviä (paitsi fazerin karjalanpiirakat, niissä on imelä sivumaku josta en tykkää). Itä-Suomesta saa torilta niin hyviä piirakoita, että vetää mykäksi. Munavoi on riisipiirakan päällä oikein hyvää.
HK:n sininen menettelee. Varsinkin jos sen paistaa oikein rapsakaksi. Tai mikä parasta: kypsentää tikunnokassa. Pitää vain unohtaa, mistä se makkara on tehty.
Aiemmin mainitsit patongit ja "suolaisen sokeriliemen". Jaa, en ole maistanut suolaista sokerilientä. Ja omasta mielestäni ne kaupan patongit, joissa on jotain voita tms. sisällä maistuvat aika teollisilta. Mutta pienessä kännissä olen niitäkin joskus syönyt kun on tarjottu. Minä olen kohtelias näissä ruoka-asioissa, en näytä nirsoiluani vaan syön mitä tarjotaan. että.silleen kirjoitti:
Kiitokset niistä, näin jälkikäteen!Jaa ihanan, ettei vaan olis ollut hirveää siirappia?
- Old_school_man
pujottelija kirjoitti:
Syöksylaskijoita kaikki tyynni?
pujottelija kirjoitti:
Ei kai se niin vakavaa, vaikka tulisikin
Kyllä se minun mielestä olisi aika ikävää.
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä se minun mielestä olisi aika ikävää.
Minä oon ainakin huomannut että talvella kaipaisi lämmittävää rasvakerrosta. Kohta nukkumaan, hyvää yötä
pujottelija kirjoitti:
Minä oon ainakin huomannut että talvella kaipaisi lämmittävää rasvakerrosta. Kohta nukkumaan, hyvää yötä
Talvella on vielä mukavampaa on jos löytää suht rasvattoman kerroksen viereen lämmittämään.
Öitä. :)- aidostikiltti
Ikis..M kirjoitti:
Niin, Ikistä ei taaskaan mainittu.. Miksi? Ehkä sitäkin kannattais vähän miettiä...
(Pujottelija ON ihana, niin on.. Ei siitä mihinkään pääse.) - Ikis..M
aidostikiltti kirjoitti:
Niin, Ikistä ei taaskaan mainittu.. Miksi? Ehkä sitäkin kannattais vähän miettiä...
(Pujottelija ON ihana, niin on.. Ei siitä mihinkään pääse.)Joo ei mainittu mutta tuolla vähintäänkin yhtä ovelalla kommentilla kuin mitä pujottelija heitti minutkin sentään hyväksyttiin hiekkalaatikolle, jos ei kutsuta pitää ängetä :D
En tuosta tiedä, mutta olisi kiva juottaa NuuskaMuikkune päihin ja katsoa onko kaveri oikeasti sellainen kuin palstalla esiintyy olevansa.
- kerro.ystäväin
no millainen hän väittää olevansa
kerro.ystäväin kirjoitti:
no millainen hän väittää olevansa
Enhän minä sanonut että väittäisi olevansa mitään.
- Ikis..M
Joo, sinun, nuuskiksen, että.silleen ja atännän yhteinen möksäviikonloppu jossain korvessa ja isosti viinaa mukaan, hieno idea jos sen vain saisi filmille :D
Ikis..M kirjoitti:
Joo, sinun, nuuskiksen, että.silleen ja atännän yhteinen möksäviikonloppu jossain korvessa ja isosti viinaa mukaan, hieno idea jos sen vain saisi filmille :D
Mistä sä ton kokoonpanon kehitit?
- kerro.se.mieltä.keventää
Pertti-setä kirjoitti:
Enhän minä sanonut että väittäisi olevansa mitään.
no millaisena hän sitten esiintyy täällä eli minkä kuvan olet saanut hänestä
kerro.se.mieltä.keventää kirjoitti:
no millaisena hän sitten esiintyy täällä eli minkä kuvan olet saanut hänestä
Salaperäinen mystikko
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mistä sä ton kokoonpanon kehitit?
Arvelin vaan että sillä saattais syntyä säpinää, sekä jhyvässä etttä pahassa jos mitään on palstalta pääteltävissä.
Ikis..M kirjoitti:
Arvelin vaan että sillä saattais syntyä säpinää, sekä jhyvässä etttä pahassa jos mitään on palstalta pääteltävissä.
Pakko myöntää että tuolla joukolla kokoontuminen kiinnostaisi muakin, tuskin jutut loppuisi kesken...
- selvennystä.kiitos
Pertti-setä kirjoitti:
Pakko myöntää että tuolla joukolla kokoontuminen kiinnostaisi muakin, tuskin jutut loppuisi kesken...
mitä juttuja siellä sitten olis
- jännittää.oikein
Pertti-setä kirjoitti:
Tuttua&Huttua
niin millaista huttua käydäänkö iholle kiinni kimpassa vai erikseen ja jos erikseen niin kenen kanssa ja mitä juttua tuttua puhutaan vai puhutaanko mitään
Ikis..M kirjoitti:
Voisi olla reissu.. ;D
Mut mä varmaan lähtisin heti aluksi että.silleen kanssa kalaan kahden ja jättäisin nuo Hurjastelijat hurjastelemaan keskenään rauhassa.. Voisi olla sitten näilläkin rauhallinen ja levollinen olo, kun illalla sovussa paisteltaisiin AhvenFileitä.. ;P
Noh, kyllä sinäkin mahtuisit samaan veneeseen.. Jos et sitten halua jäädä katsomaan noiden kahden Hurjan touhuja sivusta.. ;D
Veikkaan, että Pertti kerjäisi kyllä sitten illalla PienessäSievässä "kaveripainia".. ;D- että.silleen
Ikis..M kirjoitti:
Jaahas ,sitä on jo otettu huikkaa niistä viinaksista joita sun möksälle piti kiikuttaa.
Mä kieltäydyn lähtemästä mukaan... Ikis on jo juonut kuormasta, aika loven tehnyt!
Sopii lukea textiä mitä syytää nyt ulos, kännissä on katsokaa -> jhyvässä etttä jne.. - että.silleen
että.silleen kirjoitti:
Jaahas ,sitä on jo otettu huikkaa niistä viinaksista joita sun möksälle piti kiikuttaa.
Mä kieltäydyn lähtemästä mukaan... Ikis on jo juonut kuormasta, aika loven tehnyt!
Sopii lukea textiä mitä syytää nyt ulos, kännissä on katsokaa -> jhyvässä etttä jne..Sitä viinaa pitäisi olla niin paljon ett Pertti-setä saadaan sammumaan, minä en muuten samassa möksässä nuku, kuin haulikko kourassa ja toinen silmä valvoo silti!
että.silleen kirjoitti:
Sitä viinaa pitäisi olla niin paljon ett Pertti-setä saadaan sammumaan, minä en muuten samassa möksässä nuku, kuin haulikko kourassa ja toinen silmä valvoo silti!
Ei sun mua tarvisi vahtia haulikko kädessä, en minä mihinkään karkaisi
- Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Sopii lukea textiä mitä syytää nyt ulos, kännissä on katsokaa -> jhyvässä etttä jne..Jaa et lähe :( No me lähetään sitten nuuskiksen kanssa ihan kalareissulle ja jos pertti alkaa riehumaan pistetään se porukalla kenttään, paitsi tietysti jos ei atännä pistä koko lössiä kun se saattaisi kyllä siihen pystyä. Eikä ainakaan kädenvääntöön uskallettaisi atännän kaa kun se varmaan voittaisi ja leuhkisi sitten täällä palstalla, olishan se vähän noloa :)
ps. mitään en oo ottanu :) - että.silleen
Pertti-setä kirjoitti:
Ei sun mua tarvisi vahtia haulikko kädessä, en minä mihinkään karkaisi
Niin ett sun pitää saada se viimeinen sana aina, vaikka sitt sängyn alta!
Hyvää yötä! että.silleen kirjoitti:
Hyvää yötä!Öitä sullekin.
- Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Hyvää yötä!Hyvää yötä sullekkiin, muista varmistaa haulikko ni ei laukee ittestään :)
- että.silleen
Ikis..M kirjoitti:
Hyvää yötä sullekkiin, muista varmistaa haulikko ni ei laukee ittestään :)
Huomenta, sullekin! Muista varmistaa haulikko...
Ladattua asetta ei koskaan viedä sisälle. Sikstoiseks Faijan haulikossa varmistin lukitsee vain toisen pesän, mun ymmärtääkseni.
Kyllä mä avaan aina aseen ja poistan patruunat, ennen kuin vien aseen sisälle, fakta.
Mistä toi Pertti-setä sitä tietäisi onko se haulikko ladattu vai ei?
Voishan sitä vielä varoittaa ett mulla on järeämmät patruunatkin käytössä; ei mitään pikkasia lintuhauleja... vaan oikein susihaulit piipussa.
Asetta voi lataamattomanakin käyttää turvanaan...astalona!
Ihan oikeesti, ase ei ole mikään leikkikalu... eikä siihen jokaisella pitäisi olla edes mahdollisuutta... saada sellaista käteensä ja käyttönsä. Mullakin on rinnakkaislupa ja ampumakokeet käytynä, sekä suhtaudun aseisiin siihen kunnioituksella.
Kahvi tippumassa ja amerikanpekoni/sipuli/munakas kermalla ryyditetty, kohta tulossa ja puolikas juustosämpylää ilman lisukkeita. Emo kuivailee kainaloitaan, pitää käydä avustamassa pukeutumisessa, jos ei ihan kaikessa vielä pärjää. Sukkahousut ovat se kompastuskivi taas, uskoisin. Ja sitt tullaan aamiaiselle.
Aamujen aamua,kaikille!
Joku on niin sanonut joskus... ja mun pappalla oli tapana toivottaa huomenet niin. että.silleen kirjoitti:
Ladattua asetta ei koskaan viedä sisälle. Sikstoiseks Faijan haulikossa varmistin lukitsee vain toisen pesän, mun ymmärtääkseni.
Kyllä mä avaan aina aseen ja poistan patruunat, ennen kuin vien aseen sisälle, fakta.
Voishan sitä vielä varoittaa ett mulla on järeämmät patruunatkin käytössä; ei mitään pikkasia lintuhauleja... vaan oikein susihaulit piipussa.
Ihan oikeesti, ase ei ole mikään leikkikalu... eikä siihen jokaisella pitäisi olla edes mahdollisuutta... saada sellaista käteensä ja käyttönsä. Mullakin on rinnakkaislupa ja ampumakokeet käytynä, sekä suhtaudun aseisiin siihen kunnioituksella.
Kahvi tippumassa ja amerikanpekoni/sipuli/munakas kermalla ryyditetty, kohta tulossa ja puolikas juustosämpylää ilman lisukkeita. Emo kuivailee kainaloitaan, pitää käydä avustamassa pukeutumisessa, jos ei ihan kaikessa vielä pärjää. Sukkahousut ovat se kompastuskivi taas, uskoisin. Ja sitt tullaan aamiaiselle.
Aamujen aamua,kaikille!
Joku on niin sanonut joskus... ja mun pappalla oli tapana toivottaa huomenet niin.Pappas oli Niilo Tarvajärvi? Hienoa...
Mautonta pilaa leikitellä ajatuksella että mua sohoteltaisiin aseella, olkoonkin että mustasukkaisuudesta...ei kertakaikkiaan mene mun päähän.Ikis..M kirjoitti:
Haha, hauska :)
En lähtis. Metsä ja vedet on mulle pyhiä paikkoja, siellä olen tarkka seurastani jos jonkun huolin mukaan. Tuo porukka vaan huutaisi asioitaan taukoamatta toistensa päälle, en jaksais hetkeäkään ..niin että tiedä vaikka tosiaan niputtaisin koko köörin kun menis hermot ;)- eitos
Pertti-setä kirjoitti:
Pappas oli Niilo Tarvajärvi? Hienoa...
Mautonta pilaa leikitellä ajatuksella että mua sohoteltaisiin aseella, olkoonkin että mustasukkaisuudesta...ei kertakaikkiaan mene mun päähän.Tosikko...
- että.silleen
Pertti-setä kirjoitti:
Pappas oli Niilo Tarvajärvi? Hienoa...
Mautonta pilaa leikitellä ajatuksella että mua sohoteltaisiin aseella, olkoonkin että mustasukkaisuudesta...ei kertakaikkiaan mene mun päähän.Kyllä mä sen Tarvajärven nimen olin kuullut joskus 20-vuotta sitten, ei muistunut sekään aamulla mieleeni.
Pappa tykkäs Tarvajärvestä ja hänen järjestämistään tempauksista.
Toimittaja Tarvajärvi oli kerännyt esim. mahdottoman määrän rahaa, jotta poliisit saivat uusia autoja käyttöönsä. Hän oli tehnyt ohjelmia TV:een ja radion puolella.
Sä saat pitää haaveenas ett oisin mustasukkainen sunsta, var så god!
Eikös sun pitänyt sitä PikkuLikkaa tai exex-atnää liehakoida, senkin Casanova!
Mulla on päivä pulkassa, se on moro sulle nyt! exex-atn kirjoitti:
Haha, hauska :)
En lähtis. Metsä ja vedet on mulle pyhiä paikkoja, siellä olen tarkka seurastani jos jonkun huolin mukaan. Tuo porukka vaan huutaisi asioitaan taukoamatta toistensa päälle, en jaksais hetkeäkään ..niin että tiedä vaikka tosiaan niputtaisin koko köörin kun menis hermot ;)Mä rupeen käsittään miksi palstapojat pelkää sua, sussa on toi agressiivinen puolesi...sissus. Ei ikinä tietäis mitä voi sattua.
Toisella haulikko, toinen muuten vain agressiivinen hullu. Saataisiin olla Nuuskiksen kanssa kokolailla varuillaan reissussa, pitäisi varoa sanomasta vahingossakaan poikkipuolista sanaa.
Luulen silti että me Nuuskiksen kanssa selvittäisiin reissusta ehjin nahoin, annettais naisten räyhätä ja oltaisiin ite ihmisiksi.- Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Aamujen aamua,kaikille!
Joku on niin sanonut joskus... ja mun pappalla oli tapana toivottaa huomenet niin.Huomenta vaan tai siis iltaa :) juu, ihan oikeassa olet noista pyssylöistä ja varmankin jos bileet viisainta on jättää ne kokokonaan kotiin...tai no joo, ehkä jos lataamattomana messissä kyllä sekin varmaan ahdisteluilta pelastaa kun koskaan ei voi olla varma ja onhan se tukeva astalo ainakin.
Hitto kun oli hyvän kuuloinen aamiainen, nälkähän tässä tulee. Pitäneepä keittää kupillinen kahveeta ja ottaa itsetehtyä pannaria kaveriksi. - Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mä rupeen käsittään miksi palstapojat pelkää sua, sussa on toi agressiivinen puolesi...sissus. Ei ikinä tietäis mitä voi sattua.
Toisella haulikko, toinen muuten vain agressiivinen hullu. Saataisiin olla Nuuskiksen kanssa kokolailla varuillaan reissussa, pitäisi varoa sanomasta vahingossakaan poikkipuolista sanaa.
Luulen silti että me Nuuskiksen kanssa selvittäisiin reissusta ehjin nahoin, annettais naisten räyhätä ja oltaisiin ite ihmisiksi."Luulen silti että me Nuuskiksen kanssa selvittäisiin reissusta ehjin nahoin, annettais naisten räyhätä ja oltaisiin ite ihmisiksi. "
Minä muuten luulen kanssa että palstaväännöistä huolimatta miehet tulee aina toimeen jos ne paiskataan jonnekin, me miehet vaan ollaan niin sopeutuvaisia loppupelissä ja luulenpa että tässä tapauksessa sama koskisi naisiakin, pärjäisivät varmaan ihan hyvin keskenään kun ainahan ne voisi haukkua sinut ja nuuskiksen jos alkais ahdistamaan :D Ikis..M kirjoitti:
"Luulen silti että me Nuuskiksen kanssa selvittäisiin reissusta ehjin nahoin, annettais naisten räyhätä ja oltaisiin ite ihmisiksi. "
Minä muuten luulen kanssa että palstaväännöistä huolimatta miehet tulee aina toimeen jos ne paiskataan jonnekin, me miehet vaan ollaan niin sopeutuvaisia loppupelissä ja luulenpa että tässä tapauksessa sama koskisi naisiakin, pärjäisivät varmaan ihan hyvin keskenään kun ainahan ne voisi haukkua sinut ja nuuskiksen jos alkais ahdistamaan :DMä luulen että pärjättäis jossain erämökilläkin aika hyvin, ellei naiset tosissaan kävisi hankaliksi.
Nuuskis on käynyt RUK:n, mä olen koulutettu eräopas ja hyvä kalamies sekä omaan hyvät itsepuolustustaidot. Voi olla että yön pikkutunteina daamit ei voisi vastustaa kömpiä turvalliseen kainaloon.Ikis..M kirjoitti:
"Luulen silti että me Nuuskiksen kanssa selvittäisiin reissusta ehjin nahoin, annettais naisten räyhätä ja oltaisiin ite ihmisiksi. "
Minä muuten luulen kanssa että palstaväännöistä huolimatta miehet tulee aina toimeen jos ne paiskataan jonnekin, me miehet vaan ollaan niin sopeutuvaisia loppupelissä ja luulenpa että tässä tapauksessa sama koskisi naisiakin, pärjäisivät varmaan ihan hyvin keskenään kun ainahan ne voisi haukkua sinut ja nuuskiksen jos alkais ahdistamaan :DJuuh, Joillakin Naisilla on ikävä tapa purkaa kiukkunsa ja patoutumansa mieheen/miehiin.. Vaikka se patoutuma olisi ihan jonkun toisen aiheuttama.. Joissakin tapauksissa jopa itse kyseisen naisen.. ;D
Joillakin tuo näkyy aina enemmän tai vähemmän ja joillakin pääsääntöisesti se kohdistuu kumppaniin jne.. ;P
Noh, Ei ole SukupuoliSidonnainen asia tämäkään ainakaan täysin, eli vastaavia miehiäkin löytyy PilvinPimein.. ;PPertti-setä kirjoitti:
Mä luulen että pärjättäis jossain erämökilläkin aika hyvin, ellei naiset tosissaan kävisi hankaliksi.
Nuuskis on käynyt RUK:n, mä olen koulutettu eräopas ja hyvä kalamies sekä omaan hyvät itsepuolustustaidot. Voi olla että yön pikkutunteina daamit ei voisi vastustaa kömpiä turvalliseen kainaloon.Meinaatko, että pitää olla varuillaan niiden ahdistelulta?.. Taidan nukkua sit Väijyssä Puussa.. Ettei tarvitse sitten aamulla ihmetellä "asioita, jotka vain tapahtui".. ;D
Noh, ei mua enää niin helpolla Vedätetä ja puijata Sellaisiin "Vain tapahtumiin" jne.. Olen Läksyni oppinut ja olen TarkkanKuin Porkkana.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Meinaatko, että pitää olla varuillaan niiden ahdistelulta?.. Taidan nukkua sit Väijyssä Puussa.. Ettei tarvitse sitten aamulla ihmetellä "asioita, jotka vain tapahtui".. ;D
Noh, ei mua enää niin helpolla Vedätetä ja puijata Sellaisiin "Vain tapahtumiin" jne.. Olen Läksyni oppinut ja olen TarkkanKuin Porkkana.. ;PAinakin mä toivon että ne ahdistelisi, ja mun korvaan toi sun väijyminen puussa kuulostaisi hyvältä niin mä voisin sitten olla daamien kanssa.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Ainakin mä toivon että ne ahdistelisi, ja mun korvaan toi sun väijyminen puussa kuulostaisi hyvältä niin mä voisin sitten olla daamien kanssa.
Vaikken ehkä ole kummoinenkaan ennustaja niin ei varmaan kauas viskaa jos arvelen että jokatapauksessa saattaisi käydä niin että herrat saattaisi viettää yönsä raittiissa ulkoilmassa kun taas naiset köllisi sisällä lämpöisessä takkatulen loisteessa, aamulla ne tuumaisi hieman nuutuneille herraseuralaisille että "olipas kivaa, voisi tulla uudestaankin".
Ikis..M kirjoitti:
Vaikken ehkä ole kummoinenkaan ennustaja niin ei varmaan kauas viskaa jos arvelen että jokatapauksessa saattaisi käydä niin että herrat saattaisi viettää yönsä raittiissa ulkoilmassa kun taas naiset köllisi sisällä lämpöisessä takkatulen loisteessa, aamulla ne tuumaisi hieman nuutuneille herraseuralaisille että "olipas kivaa, voisi tulla uudestaankin".
Nuuskiksen kanssa ollaan kyllä loppuun asti herrasmiehiä, mutta ainakin ite olen usein sitten langennut kun nainen vonkaa pidempään. Naiset on yleensäkin eräolosuhteissa paljon alkukantaisempia kuin urbaanissa ympäristössä, joten luulen että vaikeaa olisi.
Pertti-setä kirjoitti:
Ainakin mä toivon että ne ahdistelisi, ja mun korvaan toi sun väijyminen puussa kuulostaisi hyvältä niin mä voisin sitten olla daamien kanssa.
Joo mä sidon itseni sinne ja teen jonkun näköisen HälytysSydeemin, ettei kukaan yritä SalaKaatoa, kun koisailen siellä.. ;P
Kyllä sen sitten tietää millaiset Naiset on kyseessä, jos Heti aloittavat Ahistelut ja IholleKiipeämiset.. Saat pitää hyvänäs sitten IloMielin.. ;D
Jos en mä sitten ole onnistunut tai onnistu muuttamaan itseäni, kuin taikaiskusta erillaiseksi.. Mut, joo siihen en oikein Usko.. Ajatuksena ehkä ihan ajateltava juttu.. Toteutus sitten taas paljon vaikeampi asia.. Ne Tunteet ja Tuntemukset, eikä niille mitään voi.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Joo mä sidon itseni sinne ja teen jonkun näköisen HälytysSydeemin, ettei kukaan yritä SalaKaatoa, kun koisailen siellä.. ;P
Kyllä sen sitten tietää millaiset Naiset on kyseessä, jos Heti aloittavat Ahistelut ja IholleKiipeämiset.. Saat pitää hyvänäs sitten IloMielin.. ;D
Jos en mä sitten ole onnistunut tai onnistu muuttamaan itseäni, kuin taikaiskusta erillaiseksi.. Mut, joo siihen en oikein Usko.. Ajatuksena ehkä ihan ajateltava juttu.. Toteutus sitten taas paljon vaikeampi asia.. Ne Tunteet ja Tuntemukset, eikä niille mitään voi.. ;PSe olisi mentävä vain tilanteen mukaan, kuten itse kokisit parhaaksi. Hyväksyisin vaikka jättäisit mulle molemmat.
Pertti-setä kirjoitti:
Mä rupeen käsittään miksi palstapojat pelkää sua, sussa on toi agressiivinen puolesi...sissus. Ei ikinä tietäis mitä voi sattua.
Luulen silti että me Nuuskiksen kanssa selvittäisiin reissusta ehjin nahoin, annettais naisten räyhätä ja oltaisiin ite ihmisiksi.Hyvä vaan että vähän pelkäävät :)
exex-atn kirjoitti:
Hyvä vaan että vähän pelkäävät :)
Eihän sulla ole tuomioita väkivaltarikoksista?
Pertti-setä kirjoitti:
Eihän sulla ole tuomioita väkivaltarikoksista?
Ei oo. Eräkettu lusi mun puolestani.
Pertti-setä kirjoitti:
Mitä siinä oikein tapahtui?
Öööh.. no siinä oli tapahtunut jotain, ja minä sanoin että en se minä ollut, se oli jo noin kun minä tulin, ja räpsyttelin bambinsilmilläni ja sitten kaikki katsoivat Eräkettua...
exex-atn kirjoitti:
Öööh.. no siinä oli tapahtunut jotain, ja minä sanoin että en se minä ollut, se oli jo noin kun minä tulin, ja räpsyttelin bambinsilmilläni ja sitten kaikki katsoivat Eräkettua...
Eräkettu näytti syylliseltä ja sinä söpöltä, senhän tietää kelle laitetaan pallo jalkaan...
No, pääasia ettei sulla ole tuomioita. Vai....Pertti-setä kirjoitti:
Eräkettu näytti syylliseltä ja sinä söpöltä, senhän tietää kelle laitetaan pallo jalkaan...
No, pääasia ettei sulla ole tuomioita. Vai....Mikäs pääasia se on? :)
Minä olen vihainen vain raskaalle levytangolle, enkä sillekään ihan tosissani. Mulla on herkästi kolkuttava omatunto. Parempi vaan tulla sen kanssa toimeen.exex-atn kirjoitti:
Mikäs pääasia se on? :)
Minä olen vihainen vain raskaalle levytangolle, enkä sillekään ihan tosissani. Mulla on herkästi kolkuttava omatunto. Parempi vaan tulla sen kanssa toimeen.Kolistelet puntteja? Oletko kisannut vai nostellut omaksi ja muiden iloksi?
Pertti-setä kirjoitti:
Kolistelet puntteja? Oletko kisannut vai nostellut omaksi ja muiden iloksi?
Sekä että, mutta en aio kertoa missä lajiessa :) Just nyt kunto ei ole ihan kohdillaan, mutta saatan silti välillä osallistua johonkin tapahtumaan ihan vaan huvin vuoksi. Meillä on hyvä harrastusporukka.
exex-atn kirjoitti:
Sekä että, mutta en aio kertoa missä lajiessa :) Just nyt kunto ei ole ihan kohdillaan, mutta saatan silti välillä osallistua johonkin tapahtumaan ihan vaan huvin vuoksi. Meillä on hyvä harrastusporukka.
Olympialaisiin?
Voitaisiin joskus vääntää kättä, luulen ettei susta olisi vastusta mulle...oon siinä aika kova.Pertti-setä kirjoitti:
Olympialaisiin?
Voitaisiin joskus vääntää kättä, luulen ettei susta olisi vastusta mulle...oon siinä aika kova.Heh, ei sentään. Vaikka on mulla vahvuuteni. Jos satsaisin pelkästään niihin, ei voi tietää vaikka ikäloppujen sarjoissa joskus pärjäisinkin :). Mieluummin liikun kuitenkin monipuolisesti, ja se syö kärjen vähän joka lajilta. Siks toiseksi mulle on maistunut tänä syksynä suklaa ihan poikkeuksellisen hyvin ja lenkkeily huonosti. Pitäisi tiputtaa pari kiloa niin olis kevyempi jumppailla.
Kädenväännössä voittaisit, se on pitkälti tekniikkalaji. Mutta leuanvedossa saattaisit hävitä... ;)exex-atn kirjoitti:
Heh, ei sentään. Vaikka on mulla vahvuuteni. Jos satsaisin pelkästään niihin, ei voi tietää vaikka ikäloppujen sarjoissa joskus pärjäisinkin :). Mieluummin liikun kuitenkin monipuolisesti, ja se syö kärjen vähän joka lajilta. Siks toiseksi mulle on maistunut tänä syksynä suklaa ihan poikkeuksellisen hyvin ja lenkkeily huonosti. Pitäisi tiputtaa pari kiloa niin olis kevyempi jumppailla.
Kädenväännössä voittaisit, se on pitkälti tekniikkalaji. Mutta leuanvedossa saattaisit hävitä... ;)Kuulostaa siltä että voittaisit mut mun nykykunnossa varmaan kaikessa, mun viimeisestä treenistä on aikaa n. 5 vuotta ja sen jälkeen olen keskittynyt lähinnä oleiluun ja nautiskeluun
Leuanvetoa en lähtisi tällä massalla yrittämään sun nähtesi, mun miehuuteni kokisi liian suuren kol(l)auksen kun tiedän varmuudella etten saisi enää kymmentäkään vetoa tehtyä, viisikin voisi tehdä tiukkaa...
Jos nyt joku laji voisi mua innostaa kokeilla sun kanssas, niin ehdottomasti paini. Se on herkkä laji ja siitä voi nauttia vaikkei tavoittelisi pelkästään selkävoittoa.
- itse.täydellisyys
*Pienellä opastamisella* 😁
- niinsuloinen
voi muru sua, olet niin huumorintajuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271184Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851032Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128878vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769