Surullista

ihan.etoo

Miten ikävän kuvan ateismista tällä palstalla saa.

17

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan.etoo

      Kristittynä en ikinä saa olla rauhassa kirkossa, kun sinne ilmestyy Luterilainen piereksimään.. ainaista suhupierua ja se antaa ikävän kuvan Saatana orjista ^

      Miksi, oi miksi, Jumala loi nuo omaksi kuvakseen? Juon viiniä vain kohtuudella ja rukoilen vastausta Jeesukselta. Siksi en saa kai vastausta koska Jeesuskin itkee Luterilaiset luodessaan.

      Olen niin yksinäinen kristitty, eikä minulla ole edes sukkiakaan jalassa.. pidän nudismista se on Raamatullinen olotila, muistakaa se vaatematerialisti Linnajuhla ateistit perkele

    • ihan.etoo

      KanssaKristityistä täällä saa iloisen ja hilpeän (GAY) vaikutelman, ihankuin Suviseuroissa 2011! fap fap fap

    • lohtua.löytyy

      Onneksi evankeliumi on ilosanoma. Se on vitsi, joka saa kenet tahansa nauramaan katketakseen :D

    • Älä valita. Sinullahan on se jo valmiina.

    • seonpahinta

      Ateismin murhe olisi tosi pientä, jos jäisi vain tälle palstalle. Mutta kun se johtaa iankaikkiseen eroon Jumalasta ja autuaallisesta elämästä ja päätyy pimeyteen ja kärsimykseen.

      • Tuhkaus

        Niin se uskis luulee viimeiseen korahdukseensa asti.


      • seonpahinta

        Jumala johtaa imiset Helvettiin, kuten sanoin,.
        jos uskonto on mätä
        Palstalla nuuskitaan vain kiveksiä Luterilaisten toimesta ja häpäistään kaunis KRISTINUSKONI. Voisko sen imuriseksistä kertomisen jättää pois Luterilaiset eteenkin avaaaja "ihan.etoo" voisi vastata...............


    • viisi.valittua

      Valitusvirsiä veisaat veliseni.

    • mene.lahkosi.huomaan

      Ei täällä ole kenenkään pakko olla.

    • Anonyymi

      Muutama ihmisen eritteistä keskusteleva ateisti sopisi paremmin jollekin toiselle palstalle, kuin keskustelemaan ateismista.

    • Anonyymi

      Haluaisin roikkua Jeesuksen kanssa ristillä. Vaikka samassa ristissä. Se antaisi niin ihanan kuvan uskovaisuudesta. Muutama noita voisi palaa ristin juurella grillissä.

      • Anonyymi

        Mikäs ateistia estää tekemästä tuota? Karkaat vaan sieltä suljetulta ja hommaat välineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs ateistia estää tekemästä tuota? Karkaat vaan sieltä suljetulta ja hommaat välineet.

        En ole ateisti vaan aivan tavallinen, hullu avohoitohihu.


    • Anonyymi

      Mikäs avaajateistiä estää tekemästä tuota? Karkaat vaan sieltä suljetulta ja hommaat välineet: sukset, Jee

      Harrastamaan, Mee.

      Uskonnot ja uskomukset - palsta onkin sellaine josta ilmoitin turhia Evankelointiviestejä poistoon käskystäsi. Miikkaelnaahumin avauksia poistui
      Kiitos Jeesus

    • Anonyymi

      Sun savesta muokattu naaman suupielet alaspäin?
      😁

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      2204
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      129
      2166
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1413
    4. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      80
      1398
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1327
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      92
      1142
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1053
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      1013
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      58
      1004
    Aihe