Oon syönyt ravintola Bullutin intialaista safkaa "hyvällä menestyksellä", ja kiinnostais tietää jengin kokemuksia kolmannen linjan Moinamotista. Onko ok vai tuleeko ruokamyrkytys?
Kallion Intialaiset ravintolat
10
658
Vastaukset
- kati
milloin Bullut on alkanut myymään intialaista safkaa?
- Alkup.
No enpä tiedä tarkalleen milloin mutta on tässä jo pari vuotta Bullutin intialaisia safkoja syöty. Ja voin todellakin suositella, sekä kasvis- että kanapöperöitä.
- Henkku
Alkup. kirjoitti:
No enpä tiedä tarkalleen milloin mutta on tässä jo pari vuotta Bullutin intialaisia safkoja syöty. Ja voin todellakin suositella, sekä kasvis- että kanapöperöitä.
Kyseinen ravintola mainostaa itseään turkkilaisena ravintolana.
- Alkup.
Henkku kirjoitti:
Kyseinen ravintola mainostaa itseään turkkilaisena ravintolana.
En tiedä minkälaisena ravintolana Bullut itseään mainostaa mutta intialaista safkaa sieltä saa, kuten myös pizzoja.
- Linjoilla asuva
Olen useammankin kerran hakenut Moinamotista sapuskaa ja hyvää on ollut :-) Runsaat annokset, usein on saanut säästää seuraavallekin päivälle
- Harjuntoria
Mikä on Kalliossa suositeltava ravintola ?
Olen tulossa Harjukadulle tapaamiseen, ja siten siitä olisi lyhyt matka...- Cella ja Bullman
Cella ja Bullman Flemarilla, hyvää "kotiruokaa" ja hienompiakin annoksia, hyvä tunnelma.
- vaan
Harrin nakista Karhupuiston kulmalta makkaraperunat.
- vaan ranskalaisia
Harri tekee parhaat ranut! Chilimajoneesia ja kurkkusalaattia päälle ja herkuttelemaan. Aamuyön safkojen aatelia!
- Sini-Lintu
Enrä onko kukaan kokeillut Kurvissa sijaitsevaa Shukriaa? Lounaslista näyttää hyvältä: kaksi kasvisvaihtoa ja peruskanayms -lajit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897