Viime aikoina olen tuntenut mm. urheilusuorituksissa, että henki ei oikein kulje. Voiko syynä olla muutamaa tuntia ennen urheilusuoritusta otettu Panacod 500? Joko pieni määrä kodeiinia voi aiheuttaa tuon ikävän salpaavan tunteen rinnassa?
Kodeiinistako hengenahdistusta?
rinnus.auki
1<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Tässä eräs artikkeli eri lääkkeiden vaikutuksista urheilussa http://duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=Article_WAR_DL6_Articleportlet&viewType=viewArticle&tunnus=duo40258&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_auth=
Tästä linkistä löytyy taulukko jossa mm. Panacod on mainittu ja sen käyttö urheilussa johtaa ainakin sevityspyyntöön http://www.suek.fi/sv/kielletyt-aineet-ja-menetelmat-urheilussa1
Panacodin kodeiini muuttuu morfiiniksi, joten voi olla että aiheuttaa käyttäjälle rasituksessa ongelmia.