Hänen nimensä on
IHMEELLINEN NEUVONANTAJA
VÄKEVÄ JUMALA
IANKAIKKINEN ISÄ
RAUHAN RUHTINAS
Jesaja kertoo Jeesuksesta seuraavasti (Jes. 9:5)
"Sillä lapsi on syntynyt meille,
poika on annettu meille.
Hän kantaa valtaa harteillaan,
hänen nimensä on
Ihmeellinen Neuvonantaja,
Väkevä Jumala
Iankaikkinen Isä,
Rauhan Ruhtinas."
Miten suuri kolmiyhteinen Jumala meillä onkaan turvana ja suojana. Meidän ei tarvitse pelätä mitään, ei mitään. Amen!
Jeesuksen nimet
3
<50
Vastaukset 3
- Kirjakääröt
1Tim.6:16. Biblia (1776). Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Kirjoitetaan: iankaikkinen.
- voimaaah
Nimi voi olla mikä vain ihmisellä esim. Jeshua ,joka tarkoittaa Jumala pelastaa.
Jeesus sai voimansa Jumalalta ja sillä pelasti ihmisiä.
Tästä käynnistyi korvamato Händelin Messias-oratoriosta. Komea sävellyshän se on.
https://www.youtube.com/watch?v=MS3vpAWW2Zc
Pidän itse enemmän näistä kohtuullisen kokoisista kuoroista kuin supermassiivisista. Makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469