Vaimoni perse haisee savulle, mikä avuksi?

Lääkäriinkövaan

Tulin etsimään apua googlesta ja sitä kautta tänne. Ongelma on siis niinkin omituinen,-ja ei, tämä ei ole vitsi eikä provo, mutta mikä avuksi kun vaimoni perse haisee savulle ja sohvatyynyillä istuessaan haju jää tyynyihin ja tänään kyllästyin kun 5 kertaa joudun viemään tyynyt ulos tuulettumaan. Tyynyjä ei tarvitse edes haistella, haisee jo koko olohuone muutenkin, hyi helvetti! Vaimoni 86 vuotta ja yhdessä ollaan oltu kohta 52 vuotta. Tämä ongelma jatkunut nyt noin parinkymmenen vuoden ajan, aikaisemmin ei ole ollut mitään tälläistä. Uusi, hämmentävä ja ärsyttävä tilanne. Vaimoni käy parikin kertaa päivässä suihkussa ja harrastaa liikuntaa, joten se ei syynä. Itse hän nauraa vain asialle, mutta minulla tässä on romantiikka kaukana.

4

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit_su

      Tuota. Se "savun haju" ei tule vaimostasi, vaan sinun nenäsi kokee niin. Minä aloin kokea savun hajua nenässäni, siis niin että missään ei ole savua. googlettelin ja on tosiaan mahdollista,e ttä ihminen haistaa savua vaikka sitä ei ole. Sen sanotaan viestivän jostain tulehduksesta kurkussa, nenässä, hampaissa tms. Ei minulla mitään tulehdusta ole ainakaan tiedossa. Vieläkin koen sitä välillä, yleensä niin että olen pitkälläni sohvalla. Uskon nyt, että aivot tulkitsee jotain väärin, enkä sen enempää välitä siitä.

      • Anonyymi

        Voisit varmuud3n vuoksi kusaista rakoon, sillä ei savua ilman tulta.


    • Anonyymi

      Ennen kaikkea voit tutkailla savua.Jos savu on rikinkatkuista on tulivuoren räjähdyskin melko lähellä,jos taas kessulle,on tutkailtava onko sikariportaan miehiä tuttavapiirin läheisyydessä?-Hmm,toisaalta savunhaju voi johtua vain sappirakon ylikiehumisesta.T.Pasi Panadol säkäpahkasta.

      • Anonyymi

        Muija on ollut talkkarin pantavana, talkkari oli käyttänyt kortsua ja kumi oli savuttunut kovilla kierroksilla.. Jos vieläpä hymyili oli saanu sitte orku.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe