Vaimoni perse haisee savulle, mikä avuksi?

Lääkäriinkövaan

Tulin etsimään apua googlesta ja sitä kautta tänne. Ongelma on siis niinkin omituinen,-ja ei, tämä ei ole vitsi eikä provo, mutta mikä avuksi kun vaimoni perse haisee savulle ja sohvatyynyillä istuessaan haju jää tyynyihin ja tänään kyllästyin kun 5 kertaa joudun viemään tyynyt ulos tuulettumaan. Tyynyjä ei tarvitse edes haistella, haisee jo koko olohuone muutenkin, hyi helvetti! Vaimoni 86 vuotta ja yhdessä ollaan oltu kohta 52 vuotta. Tämä ongelma jatkunut nyt noin parinkymmenen vuoden ajan, aikaisemmin ei ole ollut mitään tälläistä. Uusi, hämmentävä ja ärsyttävä tilanne. Vaimoni käy parikin kertaa päivässä suihkussa ja harrastaa liikuntaa, joten se ei syynä. Itse hän nauraa vain asialle, mutta minulla tässä on romantiikka kaukana.

4

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit_su

Tuota. Se "savun haju" ei tule vaimostasi, vaan sinun nenäsi kokee niin. Minä aloin kokea savun hajua nenässäni, siis niin että missään ei ole savua. googlettelin ja on tosiaan mahdollista,e ttä ihminen haistaa savua vaikka sitä ei ole. Sen sanotaan viestivän jostain tulehduksesta kurkussa, nenässä, hampaissa tms. Ei minulla mitään tulehdusta ole ainakaan tiedossa. Vieläkin koen sitä välillä, yleensä niin että olen pitkälläni sohvalla. Uskon nyt, että aivot tulkitsee jotain väärin, enkä sen enempää välitä siitä.

• Anonyymi

Voisit varmuud3n vuoksi kusaista rakoon, sillä ei savua ilman tulta.

• Anonyymi

Ennen kaikkea voit tutkailla savua.Jos savu on rikinkatkuista on tulivuoren räjähdyskin melko lähellä,jos taas kessulle,on tutkailtava onko sikariportaan miehiä tuttavapiirin läheisyydessä?-Hmm,toisaalta savunhaju voi johtua vain sappirakon ylikiehumisesta.T.Pasi Panadol säkäpahkasta.

• Anonyymi

Muija on ollut talkkarin pantavana, talkkari oli käyttänyt kortsua ja kumi oli savuttunut kovilla kierroksilla.. Jos vieläpä hymyili oli saanu sitte orku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe