Terve
Hitsauksessa puhutaan pienasta , esim pienahitsi.
Mikä on tarkalleen ottaen "piena" hitsauksessa?
kysymyksiä jotka eivät liity aiheeseen?
9
<50
Vastaukset
- wefafv
se on se kun hitsattavat kappaleet ( levyt) on 90 asteen kulmassa (näin T) ja hitsisauma vedetään sinne liitoskulmaan. Se on pienahitsi. Jos levyt on suunnilleen samalla tasolla ja hitsataan päät yhteen niin tehdään päittäisliitos.
Hakurobsa hauska on joskus Piena hitsaus = Cross-bar welding
- CabinentmakerAnzzy
pienaliitos
Puusepällää on palikoiåttn kulmalitos - aloittajaeitiedä
Kiitoksia vastauksesta.
Vielä sen kysyn että mites täytelangalla hitsataan?
Vetämällä/työntämällä/kohtisuoraan??
En löytänyt miltään sivuilta?- aloittajaeitiedävielä
eikö kukaan tiedä?
- wefafv
ei semmosella kukaan ole vedellyt niin ei tiiä. Mutta sehän selviää kokeilemalla jos joutuu tekemisiin.
- migrunoilija
Samalla tavalla mitä normaalilla migillä/tigillä, se täyte on siinä langan sisällä
- Materiaalipaksuudet---
.
"TÄrkeää on kuitenkin että liitoskohdassa on riittävästi materiaalipaksuutta esim. päittäisliitoksessa on hiottava niitä liitospäitä että tulee tarpeeksi tukevoittavaa liitossaumaa"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082