MIEHET HUOMIO - mitä tämä tarkoittaa?

confused12456

Voisko joku mies auttaa mua seuraavassa asiassa. Tahtoisin asiallisia vastauksia.
Tapailin yhtä miestä, joka asuu kaukana ja meidän juttu jäi sitten kesken, kumpikaan ei ns. ottanut aloitetta kaukosuhteeseen tai vastaavaan. Molemmilla kuitenkin oli tunteita kun tapailtiin ja nyt, kun ollaan juteltu whatsapissa tää mies on sivulauseessa sanonut, että "voisin kokeilla flirttailua hänen kaverin kanssa" (ei ole suomalainen niin toi käännös kuulostaa oudolta) se kait oli vitsi, mutta ajattelin, että onko tällä jokin syvempi merkitys ts. häntä ei kiinnosta enää VAI testaako hän miten reagoin tuohon eli olenko kiinnostunut hänestä? Kiitos, jos joku vois koittaa vastatat tähän. Ja joo tiedän, ettei kaikki miehet ole samanlaisia, mutta mielipiteitä kaipaisin. Kiitos.

12

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen näkis= Kandee ei lähtee flirttaa ihastuksen frendii, vaikka ihastus ehdottais nii.

      Tietty tos o pulmii kaks
      1. alat flirttaa, ihastukses kohtauksen saa = yrität sänkyyn kera frendin hänen
      2. et flirttaa, ihastukses kohtauksen saa = et huomioi frendii hänen

      • confused12456

        Pyysin asiallisia vastauksia, en tiedä oliko tuo sellainen koska en ymmärtänyt pyhää pöläystä.


      • määmyrunoilija
        confused12456 kirjoitti:

        Pyysin asiallisia vastauksia, en tiedä oliko tuo sellainen koska en ymmärtänyt pyhää pöläystä.

        Asiatonta lainata aloittajan nikkiä. Odotan varovaisesti, että määmy eroaa ja ottaa minut kotiluuserikseen <3


      • PadreAnzzy

        MÄMMYY!!111 KÄÄÄÄK

        Emmää tykkää sunst enää yhtään
        Que kiEroilemaan opetat nuorikkolikkaa
        Jonkaa pitää olla #REHELLINEN##

        YO NO QUIRO NADA UN POQUITO MAS


      • PadreAnzzy kirjoitti:

        MÄMMYY!!111 KÄÄÄÄK

        Emmää tykkää sunst enää yhtään
        Que kiEroilemaan opetat nuorikkolikkaa
        Jonkaa pitää olla #REHELLINEN##

        YO NO QUIRO NADA UN POQUITO MAS

        Totuus julma = nuo snadit jutskat mihi ihastui, järsii mieltä alkaa.
        Kliffaa Jouluu & Uutta Vuotta sulle


      • confused12456 kirjoitti:

        Pyysin asiallisia vastauksia, en tiedä oliko tuo sellainen koska en ymmärtänyt pyhää pöläystä.

        Hyvä c. koetas päättää vastauksein oliks asialline/e asiallinen.
        Kliffaa Jouluu & Uutta Vuotta sullekkin


      • määmyrunoilija kirjoitti:

        Asiatonta lainata aloittajan nikkiä. Odotan varovaisesti, että määmy eroaa ja ottaa minut kotiluuserikseen <3

        Viel joillain o unelmii. Kliffaa ;)


    • treffirunoilija

      Vain tuo kaverisi voi siihen tietää vastauksen. Sivustaseuraajana toteaisin, että hankaluuksia voi hankkia monella tapaa, tuossa yksi niistä. Sinulle siitä eniten tulisi hankaluuksia.

      MUTTA, tuo "Mitä jos koettaisit flirttailla kaverilleni" kertoo minun näkökulmasta, että tuo kaverisi ei ole sinusta kiinnostunut enää ja seurustelee jo toisen kanssa. Ulkomaanelävät ovat kuulema nopeita sellaisessa ja ajattelee tehdä kaverilleen palveluksen, jotta saisi tyttöystävän.

      Joissakin maissa tyttöystäviä kierrätetään toisissa naislla on oma tahto.
      Kannattaa unohtaa kumpikin, huonossa tapauksessa joltakulta lähtee henki, todennäköisesti sinulta

    • Confused12456

      Kiitos kommenteista. Odotan vielä lisää kommentteja... Lisätäkseni vielä, että mies tienaa vähemmän kuin minä ja hänellä ei ole akateemista tutkintoa (mulla on) ja oon vaan lukenut, että machomaissa tällaisilla asioilla on merkitystä, jopa Suomessakin on... Tuli vaan mieleen, että joskus miehet ehkä karkottavat kannoiltaan kultivoituneemman naisen, jos kokevat itse huonommutta, etteivät riitä hänelle..

    • möhööö

      Miksi koulutettu, fiksu, älykäs ja kultivoitunut valioyksilö kyselee netissä tämmösiä? :D

      Juota se humalaan ja kysy sitten.

    • Whitemies

      Asiallisia vastauksia lapselliseen vähäjärkiseen kyselyyn?? Onko se ihan näitä maahantunkelijoita syyriasta vai afganistakohan lie? Siinäpä sulle sopiva taatelin tallaaja musikka.

    • zönggö_off

      Vain karvakäsi saa aloittajan toosan kostumaan. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe