Eli miltä tuntuu kun vaimo antaa teille tekopenistä peppuun, laukeetteko sellaisessa käsittelyssä ja kuinka moni saa eturauhashierontaa säännöllisesti vaimolta. Laittakaa rehellisiä vastauksia kysymykseen, itse tykkään kun vaimo antaa säännöllisesti eturauhashierontaa perro merkkisellä tekopeniksellä tulee hyvin rauhasesta nesteet ulos. PS: eräälle tiedoksi " en työnnä löylykauhaa perseeseen " mieluummin annan vaimon työntää sinne tekopeniksen ja vieläpä nautin siitä. Tuo perro tekopenis on kapea kärjestä ja paksunee juurta kohden, tosi hyvä tuohon hommaan vieläpä varustettu voimakkaalla vibralla.
Miltä teistä miehet tuntuu kun....?
7
443
Vastaukset
- Hyvältätuntuu
Kyllä tuo hyvältä tuntuu. Ekaksi dildolla lämmittely ja sitten strap-on vaimon vyötärölle ja ei muutakuin jalat kohti kattoa ;)
- SaatananSekopää
Tuli jotenkin sellainen olo, että kannattaisi joko vaihtaa vaimo aviomieheen taikka viedä akka helvetin tyylikkääseen sukupuolen leikkaukseen.
No, tyttöystävä järjesti mulle aidon yllätyksen. Sain aidon peniksen peppuuni sen ainaisen silikonisurisijan sijaan.
- 09203
Viikottain straponia saan. Dildon saaminen peppuun suihinoton yhteydessä tekee niin gutaa että orgasmin tullessa naapurin mummokin kuulee huutoni.
Olen aikoinaan kokeillut seksiä miehen ja transseksuaalin kanssa mutta aito penis ei antanut mitään tyydytystä pepussani.
Naisellani on omat mieltymyksen joita vastavuoroisesti teen hänelle. Hän saa samanlaiset kiksit siitä kun pukee minut naiseksi ja eri asuihin kuten prinsessaksi. - peräsmies_
Vaimo on koulutukseltaan/ammatiltaan sisätautien lääkäri. Tietää hyvin miten eturauhasta, siemenrakkuloita ja virtsarakkoa hierotaan. Siinä kusi ja mälli lentää.
- nautiskeleva-mies-53v
Peräsmies tuo kirjoituksesi on täyttä totta, siinä tosiaan mälli lentää ja sitä tulee paljon. Monet miehet jotka ei ole saaneet eturauhashierontaa eivät tiedä mitä siinä menettävät, vaimoni antaa minulle eturauhashierontaa 2-3.5cm halkaisijaltaan olevalla ylöspäin käyrällä tekopeniksellä jossa on myös vibra. Kyllä siinä ukolta pussit tyhjenee kunnolla ja eturauhanen myös, en voi muuta kuin kiittää vaimoani häneltä saamastani hoidosta. Kehoittaisin miehiä kokeilemaan tuota hierontaa ei se kenestäkään homoa tee sellaista joku aina välillä väittää tällä palstalla, itse olen saanut hieronnasta hyvän avun eturauhasen hyvänlaatuiseen liikakasvuun. Kannattaisi suomalaisten miesten mennä lääkäriin tutkimuksiin jos tarvii ravata vessassa useita kertoja yössä, minua lääkäri kehoitti tuohon hieronta asiaan ei halunnut heti määrätä lääkkeitä. Minua myös anoppi kehoitti kokeilemaan hierontaa kun kuuli noista vaivoistani, kerroin anopille että asia on hoidossa hän oli hyvillään että olin tuohon hommaan uskaltautunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1956721SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1943456Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti263219"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1672167Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401737SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?851687Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1161424Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm141056- 115924
Riiko Sakkinen läväyttää totuuden - Tästä syystä keskeytti Farmi-kuvaukset
Riikon toiminta hämmensi... Kuvataiteilija teki yllättävän päätöksen ja halusi lopettaa Farmi Suomi -leikin kesken. Rii16905