eihä tässä oltu vasta ku 5 vuotta...ja sitte pääse siihe jumala paskaa takasi jossa edes ajatus jostaki hyvästä vaikka naise katseesta ni pyhä henki paskantaa housuu ja varmaa laittaa uudestaa taas samanlaisee....laatu elämä...oh mama...im so into this
is this all you got GOD? do better..
tässäkö on kaikki mihi kaiken luoja joka kaiken tehnyt pystyy et mua nöyryyttää....aika säälittävää..halvoilla tempuilla leikkii ja piilottelee itteäsä...ihmekkää että se ykkös enkeli sillo lähti kävelee...ja sanomatta et veti kolmanne osa enkeleistä mukanaa!!..ja ihmiskunna...muahaha
kyllä tää vielä iloksi muuttuu
3
54
Vastaukset
- tehmies24v
katsokaa mite jumala vieläki mua nöyryyttää..mut sen on pakko kääntyä mun puolee... niiku luther opetti mite luotu voittaa luojasa, pitäytymällä sen omaan sanaa....
kattokaa mite se on mua pyörittäny tääl..mut silti minä vielä elän
eikä tässä ole mitään mite jumala rakastaa mua ja olen langennut saatana tielle...
tässä on ISÄN ja pojan välisistä riidoista kyse!
että imekää vaikka vittua tääl - tehmies24v
meneti muutenki makuni tähä elämää...tosi tyhmää tulla nyt sanomaan että kato mite oot elämäs tuhonnu...en oo tuhonnu sen enempää mitä jumala jo multa vei...vain mausteet tästä elämästä meni....sen todellise ravinno vei jumala jo aikaa sitte
Itse sinä itseäs viet väärille teille, etkä tahdo pysyä Jumalan asetuksissa, vaan otat ennemmin vastaan ihmisoppeja, ja sitten taas syyttelet, kun et sinut on hylätty, vaikka itse et jalallasikaan tahdo astua Jumalan tielle.
Esimerkiksi sinun lempiopettajasi ovat naisia, vaikka Raamattu kieltää naisopettajat. Miten ihmeessä sinä edes voisit pysyä tiellä, kun sinulla ei ole halua oppia tiestä, vaan haikailet ihmisten luokse katkerana?
Lue se Raamattu, omaksu ne arvot, ja jos sekään ei auta niin sitten vasta ala ihmettelemään, mutta älä ennen sitä ihmettele, että miksi et löydä Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982