Iltalehdille olisi ollut lottovoitto, jos kuukausien kehujen jälkeen Saara Aallosta olisi tullut Suomen kansallisankari. Sitä olisi saanut hehkuttaa ensi kesään asti, mutta kun kakkonen ei ole koskaan ykkönen. Itkekää toimittajat, itkekää!
Ei tullut Saara Aallosta kansallissankaria!
4
89
Vastaukset
- klikatkaatyhmät
Niin. Eihän lehtien lööpeissä viime kädessä mistään Aallosta ollut kyse vaan otsikoiden klikkausmääristä. Ja niitä joku Iltasanomat varmaan sai. Yhtä paljonhan varmaan on saaneet jotkin Anneli Auer jutut. Onko hänkin kansallissankari.
- hyväkunloppu
Hyvä kun loppui kisat, jo alkoikin kyllästyttää sama naama sen kymmenen kertaa joka ainoassa lehdessä.
Ja ihan kuin vielä olisi maailman tärkein uutinen?
Vai vieläkö jahkaavat kuukausitolkulla? Tympäsee. - lappeenpoika2
Kyllä Saara Aalto toi hienosti Suomea esille. Hän pärjäsi loistavasti. Ei hopea ole häpeä, niinkuin sanotaan. Ei ole tainnut ennen suomalainen päästä vielä näin pitkälle.
Sehän on selvä että Englannissa äänestivät voittoon oman maan edustajan. Sehän olisi ollut vallan ihme jos olisi kansa äänestänyt voittoon ulkomaalaisen.
Hienosti hän on esiintynyt, eikä vielä tiedä mihin kaikkeen hän vielä pystyy.
Hienoa, upeeta Saara...- ItseOlisin
pitänyt sen ystävättären kaapissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416