Idiootit ostaa kinkkua

HaiseePaskalle

Läskistä sianpersettä pöytään, vain mielisairaat ostaa kinkun.

45

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoilaaaa

Painu kontillesi vaan Abdullah! Muista oikea suunta!

• Samaa mieltä, itsekin olen kontillani.

• naminaminami

"vain mielisairaat ostaa kinkun" -Nyt täytyy todeta, että tuon myötä Suomessa on äärettömän paljon "mielisairaita".
      Nami , nami, nami kinkkua

• ygcewaz

Afrikkalaiset kuolee nälkään ja siat jäävät syömättä. Sitten vaelletaan länsimaailmaan ja ollaan väkivaltaisia. Niin yksinkertaista kasvattaa sikoja, lehmän kasvu on hidas, ei siitä saa samaa määrää ruokaa lapsilleen, joita tekee ihan likaa.

Naurettavaa hommaa.

• Ekolokerot.kutsuvat

Avuton selittely sosiaalidemokratian ja EU:n varjolla. Maailman on niin sekaisin. Luonnon rajat pitäisi pakolla opettaa juuri muslimeille.

• outo.islam

Luulisi nälän laittavan syömään mitä lihaa tahansa. Kuolee mieluummin sitten nälkään vai?

• sairastamenoa

Sairaan hyvää kinkkua...ostin.

• SeOnNäin

Kinkku on herkkua.
      Enkä syö pelkästään tuota herkkua satupäivänä, eli jouluna, vaan pitkin vuotta.

• Ton avaajan kommentti täytyi olla vitsi.
      =)
      Pakko olla tai sitten hän on ihan pihalla kuin lumiukko =)

• ällähiävaan

Onko avaaja mahdollisesti muslimimatu?

• hfjhaufh

Muutama lähtevät pitkille vaelluksille sen sijaan, että kasvattaisivat itse ruoan takapihallaan. Hullu maailma, rahaa tulee taikaseinästä lehmän lihaan.

• Itkupillejä.ym

Täällä ymmärrettiin jo sotien jälkeen, että on pakko pärjätä, kesällä perunta ja karjalle heinää tai viljaa. Talvella säilytettyä kesän tuotantoa. Vain tyhmä, uskovainen, ylvästelijä lähtee vaatimaan toisilta elättämistä. Kuolkoon nälkään joka ei ymmärrä luonnon talvea, kesää, resursseja ym.

• NiinTaiKäännynäinen

Pentti Fistaaja Mehehhehed.

• vihtorisesika

Kyllä pitäisi teidänkin kunnioittaa tulevan valta-uskonnon kinkkupolitiikkaa. Kohta ei sianläskipaloja pyöri hampaankolossa kun muhametti nakkelee kinkut kaatopaikalle. Alkakaa vaan totutella siattomuuteen senkin siat.

• KinkkuOnHyväääää

Itse en aio ostaa, tuttuni ostaa josta sitten syödään kauan :)
      Ainoo jouluruoka jota tartten on siivu kinkkua ja perunaa... laatikot ei ole mun juttu.

• ahmed.somalia

Syökää vain sikaa likaiset suomalaiset koirat !

• Hampparin.elämää

Älä sitten tule tänne vonkaamaan elintasoa elämääsi. Se nyt on luonnon systeemi, linnutkin ovat toisten lintujen kimpussa, kun on ruoka jäässä. Vitun idiootit hamppaa joutilaana ympäri maapalloa, kun pitäisi viljellä ja hoitaa eläimiä.

Pysyköön paikallaan ja viljelköön, se on maatalouden esihistoriallinen FAKTA.

• Saksa.tarvitsee.sua

"ahmed.somalia 12.12.2016 14:35"

Vanhempasi tekivät harmiksesi likaisen valinnan. Nyt olet pulassa, apua, puhda elämä katosi.

Saksa on puhdas, siellä on teille sopiva syyllisyydentunto. Mitens jos sinne lähtisit vaeltelemaan seuraavan loman alusta?

• Hippiaate

Ituja syömällä ei Suomen talvessa pärjää. Eihän niitä ituja edes hangen alta löydä.

• puutostautinen.vegaani

Ituhippi kasvattaa ituja kotonaan, niinkuin marihuanaakin. Näillä se elää. Ei ihme, että jutut hipeillä on sekavat, aivot jäävät ilman tervettä ravintoa.

• mkkjh

Mä tilasin 10 kilon tofukinkun. Päälle alkoholitonta viiniä ja ryypyt vesipullosta.

• ompasaissea

Heh heh mitä shaibaa.

• maailmapelastuuny

Täällä sama, joulupöydässä iso tofupallo, jolla omena suussa. Viinin sijaan pilven polttelua. Joulukuusena on marihuana-pensas ja lauluna raikaa sikatilalla salaa äänitetty porsaiden röhkinä.

• Callub
        maailmapelastuuny kirjoitti:

Täällä sama, joulupöydässä iso tofupallo, jolla omena suussa. Viinin sijaan pilven polttelua. Joulukuusena on marihuana-pensas ja lauluna raikaa sikatilalla salaa äänitetty porsaiden röhkinä.

".. tofupallo, jolla omena suussa."

PERÄTI ERIKOINEN NÄKY - eikös pallon tilalla sopisi olla potsi.

• totuus.ennenkaikkea

Työtä tekevän ihmisen täytyy syödä hyvin.

• maapallo.oli.pyöreä

Muslimit ja ituhipit laiduntaa työssäkäyvien tienaajien rahaviljelmää sdp:n ja viher-kokoomus-vassareiden tuella.

Siinä lähtee halut tehdä pesää vähän vähemmälläkin, kun kirvasakki panee vastaa muurahaisten meden lypsylle.

• perkljäikurkkuunkin

Mä ostin kuivan nöyhtökaurakinkun. Vtun kuiva ja mauton joulu tulossa.

• kinkku.uuniin

Mikset vaan osta kinkkua oletko köyhä vai laiska?

• tuhlausta

Vuoden kun kerää nöyhtää navasta niin saa maittavan kinkun jouluksi.

• Ytvvjii

Kinkku on suomalaisen joulupöydän ehdoton kohokohta ja pitää hyvin nälän loitolla. Tämä fakta tiedoksi myös maahamme luvatta tulleille, joiden neuvoja ja ohjeita joulunvietosta tai mistään muustakaan ei kaivata.

• mies-ja-kissa

Yksineläjälle ei nyt koko kinkkua tohdi sentään, mutta toki aina muutama viipale sinapin kanssa maun vuoksi ja jouluperinteitämme kunnioittaen, nam nam...

• Porsaasta saa neljä kinkkua, kaksi edestä ja kaksi sieltä "perseestä". Kinkku on tosi hyvää, olkoon sitten kummasta päästä tahansa.

• bertilperversson

Taitaa olla palstan aloittaja itse se sianperse,jos ei ole myslimi itse,niin vähintään trolli ainakin.Kyllähän myslimikin osaa vääntää vitsiä allahista ja possusta.Hyvää ruokahalua.

• Kfkfks

Lupsakka myslimi onkin hauskempi kuin totinen myslimi.

• sisäfileekelpaa

Siassa ei ole muuta hyvää syötävää kuin filee.

• parasosa

Teen siitä karjalanpaistinkin ja melkein kaikki liharuuat ellen osta jauhelihaa. Suolaamattoman kun ostaisi niin voisi jauhaakin. Eipä ne jauhelihan rasvat haittaa kun kataa pois sulana.

• mieluummin

Kalkkuna on paljon parempaa kuin sika, mutta valmistaminen on melko hankalaa. Valmistamisen kun oppii niin sikaa ei enää joulupöydässä nähdä.

• Aloittajan suurta herkkua on varmaankin lauantaimakkara, jossa on vain rasvaa ja jauhoja, lihapitoisuus täysi 0 !

Late Lapista. SSSS Ry!

• kehitystä

Lauantaimakkara on ihan hyvää. Onhan siankinkustakin se valkoinen läskirasva saatu onneksi hävitettyä melkein kokonaan. Syödäänhän sitä leipää ja pullaakin, joissa jauhoja vasta paljon onkin.

• rasvaako

Paljon enemmän rasvaa on niissä kehumissanne saksalaisissa makkaroissa, vähintään puolet makkarasta pelkkiä taliklönttejä.

• Atrian viljaporsaan kinkku, voi että on hyvää.

• Kptkptrst

Kaikki siat kasvatetaan viljalla. Viljasika nimi on vain mainostemppu nostaa vähän hintaa.

• mitätahansa
        Kptkptrst kirjoitti:

Kaikki siat kasvatetaan viljalla. Viljasika nimi on vain mainostemppu nostaa vähän hintaa.

Kalaakin, yhteen aikaan sianliha maistui kalalle. Lisäksi esim luujauhoja, pelkästään kasviruokaa syöville naudoille syöttivät jopa naudan teurasjätteitä aivoineen, siitä hullunlehmäntauti. Siat syö luonnossakin melkein mitä tahansa, ihmisiäkin, ahtaissa tiloissa toisiaan elävältä. Onneksi Suomessa sioilla on paremmat oltavat eikä lääkitä niin paljon, tulee silti ostettua ulkomaistakin.

• niiettäsillee

sika on saastainen eläin. ja hyvää sydäntauteja vain jos syötte.

• sikaonhyvää

Muhametti ei vaan osannut paistaa sikaa kypsäksi ja siksi sai ripulin. Nyt sitten joutuu yli miljardi muslimia kärsimään profeetan vatsavaivojen vuoksi kun muhametti kielsi sian syönnin. Vastaanottokeskuksiin voisi viedä Jouluksi kinkkuja ja hyviä kinkunpaistajia, sisälämpötila väh.78celsiusta niin alkaisi kotoutuminen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe