Sunnuntai oli kristittyjen Pyhä alusta alkaen!

KTS--

Nykyään vanhojen kunnon kristillisten piirien keskuuteen on luikerrellut eräänlainen käärme, joka pyrkii sekoittamaan judaismin hapatuksia vanhaan kunnon, terveeseen kristinoppiin. Yksi tälläinen myrkky on joulun väheksyminen. Nämä älypäät kuvittelevat keksineensä suurenkin löydön hoksatessaan ettei Jeesus oikeasti syntynyt jouluna. So what? Me kristityt tiedämme sen ja muistelemme Jeesusta joka päivä. Myös jouluna.

Toinen myrkky, jota syötetään kristittyjen vereen on oppi lauantaista. Vanhaan hyvään aikaan vain adventistit brassailivat lauantailla. Nyt tämä toinen turhislössi yrittää väittää että sunnuntai muka tuli pyhäpäiväksi vasta 300-luvulla Rooman keisarin käskystä. Ei pidä paikkaansa. Se oli "Herran Päivä" alusta alkaen kuten mm. fundamentalisti raamatunkääntäjä Uuras Saarnivaarakin vakuuttaa ja ottaa omassa käännöksessään erityisesti esille seuraavat kohdat:

Apostolien teot:
20:7 Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä (sunnuntaina) olimme kokoontuneet murtamaan leipää..

1.Korinttolaiskirje:
16:2 Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä (sunnuntaina) pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen, säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani.

Myös Justinus Marttyyri ilmoitti selkeästi sunnuntain pyhäpäiväksi jo 150-luvun puolivälissä. Justinus peräti kuoli uskonsa puolesta kun taas tää nykyajan lauantailössi levittää takapuoltaan sohvalla sipsejä syöden ja Israelin lippua heilutellen.

http://en.wikipedia.org/wiki/First_Apology_of_Justin_Martyr

Kirkkoisä Tertullianus (n. v. 200) ilmoittaa myös selkeästi sunnuntain pyhäpäiväksi, koska se oli Herramme Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuspäivä.

http://www.sundaylaw.net/books/other/andrews/1stcentury/chapter07.htm

Kyllä JÄMPTI on NIIN!

HYVÄ!

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 3466

UURAS SAARNIVAARA OLI MIES PAIKALLAAN EIKÄ LAHKOJA KUMARRELLUT PRKL!

• no.mikäs.siinä

KTS-- rassailee vaan sunnuntain kanssa.

• kmmjnhjbny0

Mitä helevettiä te kristittyt tukkeudutte kristillisten asioihin?
      Uskontunnustuksenne kaltaisina paasaatta järjettömyyksiä torven täydeltä!

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko

Johanneksen evankeliumi:
      1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

Jeesuksen seurajaat, kristilliset opetuslapsineen EIVÄT JEESUSTA TAPPANEET vaan sen järjettömän rikoksen tekivät kristityt.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

• KTS--

Me kristityt tiedämme kyllä keitä olemme. Se sanotaan Sanassa!

Apostolien teot:
        11:26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.

Kuka sinä olet?
        En halua tietää!

• KTS--
        KTS-- kirjoitti:

Me kristityt tiedämme kyllä keitä olemme. Se sanotaan Sanassa!

Apostolien teot:
        11:26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi.

Kuka sinä olet?
        En halua tietää!

Minä olen homovippaslössiläinen laitalahkon muslimihomo, HYVÄ!

• KTS-- kirjoitti:

Minä olen homovippaslössiläinen laitalahkon muslimihomo, HYVÄ!

Tässä taas nähdään tätä petoksellista nikkivarasta, joka kiertelee pitkin foorumeita trollaamassa ja kirjoittamassa valenikeillä.

Matkalla helevettiin ja täyshöyryllä!

• hyo.helevetti
        KTS kirjoitti:

Tässä taas nähdään tätä petoksellista nikkivarasta, joka kiertelee pitkin foorumeita trollaamassa ja kirjoittamassa valenikeillä.

Matkalla helevettiin ja täyshöyryllä!

Mikä vitun muslimiämmän kuukautisrätti tossa taas haisee?!?!

• erttkkkl

ILMOITETTU VÄÄRÄ PROFEETTA!
      EXODES
      http://exodus-codes.com/BibleCodes3.htm
      ELLEN WHITE ON VÄÄRÄ PROIFEETTA(False prophet)
      http://exodus-codes.com/fab/ellenwhite.htm
      Ellen White - The heart embezzeled and kneaded. - False prophet.

JEESUKSEN TAKAISINTULTUA KAIKKI VIETTÄVÄT SITTEN SABATTA!
      VOIKO PELASTUA VÄÄRÄN PROFEETAN JOIKOISSAKIN?

UURAS OLI VAIN NÖYRÄ TAVALLINEN KRISTITTY OETTAJA, JOKA KOULUTTI LÄHETYSSAARNAAJIA!

• AskolanHomotusta

Uutas kääntyisi haudassaan jos nyt näkisi homolähetysseuran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      75
      7920
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3223
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2536
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2146
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2094
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      23
      2050
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1693
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1635
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18