SYNTISEN RUKOUS!
RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ„!
Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.
Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.
Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.
Pane minuun kalliin veresi merkki.
Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.
Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.
Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.
Jeesus sanoo:
"...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"
Jeesus antaa kaikki syntisi anteeksi
Ota Jeesus Kristus vastaan nyt !
13
53
Vastaukset
- En.kyllä.ota
On sen verran älliä.
- ota_jeesus_vihtaan_ny
Yritän ottaa parin pompun jälkeen. Ennustan kylläkin etten saa kiinni.
- mcvz
Mitä uskonsuuntaa edustat aloittaja?
- jhkkjhjkhhj
Saatananpalvontaa.
- JEEESUIS
linda lamas, pamela ade , mitä muutakaa suomen huippu tecnologia,
Ei nokiakaa pystynyt pitämaan kun intialaiset potkittin pihalle,
Hyvä jos vanhalla nokian tehtaalla , alkaa valmistamaan suomipillu markkinat,Ei hikoile ollenkaan voittelee vaan kunnolla, siillä pärjä!
(Tuo oli huonoin, kun ennen suomen mies politiikot oppinut voittelemaan persetta ja kääntää sitä usalle, huh.. onneksi sellaista ehkä loppunut!)
Tietenkin Vanholle britille ,kanadalaisille, usan plyboy papalle tai autralialaisille ,
Suomi neidot kyllä myy halavalla pillusi jos kuori on valkoinen ja puhuu englantia, italia tai ranskaa!
(sittä jälken kun raha asiat kun, on kunnossa menee matka afrikkaan, safari.................... Hahaaa!
Suomen pillu ei onnistunut tälläkertaa!
Toivottavasti ei tartuta muita, niitä mitä britissa saatut!
Tyovöima koulutuksesta pitä olla virallisesti miehelle runkkaus kurrsi :D :D :D! - miksivertaukset
Jeesus turvautui vertausten käyttämiseen myös siksi, että hän katsoi ne parhaaksi keinoksi torjua Jerusalemin uskonnollisten johtajien harkiten tehdyn yrityksen opettaa sellaista, että kaikki, mitä hän teki, oli tehty riivaajien ja perkeleiden ruhtinaan avulla. Luontoon vetoaminen suuntautui tuollaista opetusta vastaan, sillä tuolloiset ihmiset katsoivat kaikkien luonnonilmiöiden johtuvan hengellisten olentojen ja yliluonnollisten voimien välittömästä vaikutuksesta.
Hän päätti käyttää tätä opetusmenetelmää myös siksi, että se antoi hänelle mahdollisuuden julistaa tärkeitä totuuksia niille, jotka halusivat tietää paremman tien, samalla kun se tarjosi hänen vihamiehilleen vähemmän tilaisuuksia löytää syytä paheksuntaan ja syytösten esittämiseen häntä vastaan. - älkääkirotko
Ihminen, kuka on vihollisesi? Varmasti se on kehosi, ja kaikki, jotka ylistävät sinua. Sen takia, jos olisit tervejärkinen, suutelisit niiden kättä, jotka pilkkaavat sinua, ja antaisit lahjoja niille, jotka vainoavat ja lyövät sinua paljon; tämä sen takia, että mitä enemmän sinua tässä elämässä vainotaan ja solvataan, sitä vähemmän tuomiopäivänä.
Mutta jos kerran viattomia pyhimyksiä ja Jumalan profeettoja on maailmassa häväisty ja vainottu, mitä pitäisikään sinulle tehdä, syntinen? Ja jos he kestivät kaiken kärsivällisyydellä ja vainoajiensa puolesta rukoillen, mitä pitäisikään sinun tehdä, joka ansaitset rangaistuksen?
Shimei kirosi Jumalan palvelijaa, profeetta Daavidia, ja heitti häntä kivillä. Mitä Daavid sanoi niille, jotka olisivat halunneet tappaa Shimein? "Minkä vuoksi sinä, Jooab, haluaisit surmata Shimein? Anna hänen vain kirota minua, sillä se on Jumalan tahto, ja Hän tulee muuttamaan tämän kirouksen siunaukseksi." Näin tapahtui: sillä Jumala näki Daavidin kärsivällisyyden ja pelasti hänet Absalomin vainolta.
Älä vaikeuksia kohdatessasi ajattele, kuinka paljon olet joutunut kärsimään, äläkä häntä, joka loukkaa sinua, vaan mieti, kuinka paljon ansaitsisit helvetissä paholaisten käsistä syntiesi takia. Aloita synnitön elämä, liity ateisteihin.
Aloita synnitön elämä, ryhdy ateistiksi.
Hmm...
- Aamen1
Otan Jeesuksen vastaan.
- zxjys
Pljonko promilleja aloittajalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363