Miten saada liikunnalla pois 2-10kg

Laihtunut

Moikka! Olen 160cm pitkä ja painan 44kg. Kerron teille miten laihduttaa 2-10kg liikunnalla. Itse juoksen jokatoinenpäivä juoksumatolla 3-5km mutta aloittakaa omassa tahdissa. Esim ensin voitte aloittaa kävelemällä maastossa tai juoksumatolla vaikka 1km. Sitten kun kunto alkaa kohota siirtykää 1,5km ja sitten kun pystyt kävelemään 2km siirtykää juoksuun. Aloittakaa ensimmäisenä 0,5km juoksulla ilman taukoja. Sen jälkeen 1km, 1,5km, 2km... tajusitte varmaan en ole mikään asiantuntija mutta itse laihduin tällä aikaa hyvin ja jos teillä on vielä tervetuokavalio niin laihdutti varmasti! ❤️

5

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoBlueteam

kannattaa laittaa tämä aloitus johonkin laihdutusosioon

juoksut eivät kuulu tänne voimailulajeihin

• lkkjjhhg

160cm ja 44kg... Ne onkin ne joka voimailijan ihanne mitat...XD

• doniii

10000 askelta päivässä on suositus arkiaskareisiin. Eli pitkälti yli 5 km kävelyä. Siihen päälle pitäisi tehdä vähintään puolituntia sykettä reippaammin nostavaa harjoittelua kolmesti viikossa, niin peruskestävyys pysyy terveydelle riittävällä tasolle. Tämä on yleinen suositus. Moniko tekee?

• lkkjhggff

Mulla tulee töissä 15 000-25 000 askelta (raksalla) ja siihen 3-4 treeniä n.1-2h kerta (voimanosto) se tuntuu olevan ihan ok. Että suosittelen.

• ressu1

tosta painosta ei voi enää paljon tiputtaa muuten se on terveydelle vaarallista..enemmin aloita salitreeni niin kehon koostumuksesi muuttuu ja itsetunto kasvaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe