Mikä ihmeen naisen logiikka?

Logistiikkamies

Ei naisilla ole logiikkaa

21

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponponponpopn

      Siksi sitä logiikattomuutta kutsutaankin naisen logiikaksi.

    • 54*174

      4*4=16
      4*50=200
      4*70=280
      4*100=400
      50*70=3500
      50*100=5000

      6
      10 80
      200 200 400 500
      3000 5000

      = 6 90 1300 8000

      = 9396

      Siinä teille sitä olematonta naisen logiikkaa!

      • Oho!

        Onko sulla silmälasit?


      • Jep. Joskus myös piilolinssit, koska harmittaa että lasit pienentävät silmäni jotka ovat muuten suuret.


      • Elaini kirjoitti:

        Jep. Joskus myös piilolinssit, koska harmittaa että lasit pienentävät silmäni jotka ovat muuten suuret.

        Onko tuolla sun laskutavallas joku nimi?

        Mie en muista sitä.


      • Tuo nyt kuvastaa aika hyvin sitä naisten logiikkaa..

        54 kertaa 100.
        54 kertaa 70
        54 kertaa 4

        Ja sitten vaan ynnätään näiden kolmen summa yhteen.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Onko tuolla sun laskutavallas joku nimi?

        Mie en muista sitä.

        Se on päässälaskutekniikka, jonka on tarkoitus osoittaa että naisenakin voin rikkoa kaiken pieniin osiin ja päätyä oikeaan tulokseen Ilman laskinta.

        Ei sitä yleensä opetella 54:n kertotaulua, vai mitä? Helppo sinun olisi sanoa että se on nopeaa jos sinulla olisi laskin.


      • Elaini kirjoitti:

        Se on päässälaskutekniikka, jonka on tarkoitus osoittaa että naisenakin voin rikkoa kaiken pieniin osiin ja päätyä oikeaan tulokseen Ilman laskinta.

        Ei sitä yleensä opetella 54:n kertotaulua, vai mitä? Helppo sinun olisi sanoa että se on nopeaa jos sinulla olisi laskin.

        Niin no ois pitäny sanoa että ynnätään tulokset yhteen.

        Eikö naisten logiikka ole justiinsa sitä että tehdään yksinkertasesta asiasta helvetin vaikeaa..

        Paisutellaan pikkuasia isoksi. :D

        Tuo minkä annoin esimerkkinä on mun päässälaskutekniikka.
        Tai oikeastaan kerron tuon 70:n eka 50:llä ja sitten neljällä.

        Ja käännän tuon viimisimmän 4*54:ksi..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin no ois pitäny sanoa että ynnätään tulokset yhteen.

        Eikö naisten logiikka ole justiinsa sitä että tehdään yksinkertasesta asiasta helvetin vaikeaa..

        Paisutellaan pikkuasia isoksi. :D

        Tuo minkä annoin esimerkkinä on mun päässälaskutekniikka.
        Tai oikeastaan kerron tuon 70:n eka 50:llä ja sitten neljällä.

        Ja käännän tuon viimisimmän 4*54:ksi..

        Kysyn vielä kerran: kuka opettelee 54:n kertotaulua? Epäilen että tuo tieto on hyvin harvalla valmiina.


      • Elaini kirjoitti:

        Kysyn vielä kerran: kuka opettelee 54:n kertotaulua? Epäilen että tuo tieto on hyvin harvalla valmiina.

        Öö nyt en kyllä taaskaan muista. :D

        Onko olemassa joku kertotaulu jokaselle luvulle erikseen?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Öö nyt en kyllä taaskaan muista. :D

        Onko olemassa joku kertotaulu jokaselle luvulle erikseen?

        Ei, mutta pointtini on että tuskin lasket päässäsi samalla tavalla kuin kirjoitat. En ainakaan usko.

        Opettelin kertotaulut kahdesta yhdeksään.


      • Elaini kirjoitti:

        Ei, mutta pointtini on että tuskin lasket päässäsi samalla tavalla kuin kirjoitat. En ainakaan usko.

        Opettelin kertotaulut kahdesta yhdeksään.

        Joo en kyllä tarvi laskinta tuommosiin laskuihin. :D

        Ihan päässä lasken nopeammin kuin multa menee näpytellä sama juttu laskimeen.

        Perus matikkaa... 2-luokkalaisetkin osaa.

        "kertotauluissa" on kyse siitä perus idean ymmärtämisestä.


    • Revisiitä

      Ei kai se nyt naista logiikattomaksi tee jos putkiaivoinen mieäs ei ymmärrä monimutkallisuutta. Mutkia, kiemuroita, sivupolkuja, juttujen juonteita, värisävyjä ja vaihtelevuutta ... joiden ansiosta elämä ei ole yhtä suoraa tuubia.

      • LiveFastDieYoung

        Ei oo aikaa miettiä monimutkallisuuksia!


      • Netärkeimmät

        Yeap, woi olla. Mieähethän poistuvat tästä maasta paljon naisia aikaisemmin. Se saattaa johtua juuri siitä että monimutkallisemmat asiat ovat jääneet selvittämättä.


    • lyyrikko

      Miehet eivät ymmärrä logiikkaa. Liian monimutkaista :D Siitä myytti. Putkiaivoilla päättely on varmaan hämmentävää?

    • Sä et vaan ymmärrä naist.

      • Kiva maikon kuva.


      • Elaini kirjoitti:

        Kiva maikon kuva.

        Kiitos & hyvää jouluu


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Kiitos & hyvää jouluu

        Kiitos, sinne myös!


    • femakkonatsit

      2 2=4 paitsi jos on huono päivä, menkat tulossa, menkat päällä, menkat just menneet, muuten vain hormoonit sekaisin, ei oo saanut suklaata pitkään aikaan, on syönyt juur suklaata, on täysikuu, on puolikuu, ja mitä väliä vastauksella, miehet on sikoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe