kiusankappale

1lesken

Minulle on yksi miehenääliö soitellut tiuhaan tahtiin, kun menin hölmöyksissäni antamaan puhelinnumeroni ja tapasinkin häntä joskus. Olen sanonut, että ei kiinnosta hyvällä ja vähemmän hyvällä. Ei äijä tajua. Laitoin tekstiviestin: "Mitä minä paskalla teen kun ei ole peltoakaan" Jo loppu soitot. Jes. Lesken

49

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppis11

Näin pitää toimia turha hienotunteisuus on persiestä. Alan tykätä sinusta 😜

• Heikunkeikku

Olisithan voinut sen kohteliaamminkin sanoa.
      En ihmettele jos soitot loppuivat:)
      Hyvä kuitenkin, että loppuivat, koska niin tahdoit.
      Kaikki siis hyvin.

• 1lesken

Heikunkeikku:lle
        Olisinhan minä tietty voinut laittaa vähän kohteliaamman tekstarin.
        Esim. Laittanut peltoakaan- sanan kohdalle viljeltyäkään. Olisi ehkä ollut tyylikkäämpi. Lesken

• vitsi.vitsi

Aika tekosellaiselta tuntuu vitsisi.Ei ole pakko vastata kun numero näkyy.

• Heikunkeikku

"vitsi.vitsi"
        Tuo minullekin tuli mieleen. Minä itse en vastaisi laisinkaan, kun numeron näkisin.
        Mutta Jos lähettää tekstiviestin, niin kyllähän se olisi voinut pikkasen parempi olla.
        Tosin, arvelen kyllä tässä tapauksessa, että kyse ei ole ihan Oikeasta tilanteesta.?
        Ehkä vain halu jutella jostakin tämmösestä:)

• 1lesken
        Heikunkeikku kirjoitti:

"vitsi.vitsi"
        Tuo minullekin tuli mieleen. Minä itse en vastaisi laisinkaan, kun numeron näkisin.
        Mutta Jos lähettää tekstiviestin, niin kyllähän se olisi voinut pikkasen parempi olla.
        Tosin, arvelen kyllä tässä tapauksessa, että kyse ei ole ihan Oikeasta tilanteesta.?
        Ehkä vain halu jutella jostakin tämmösestä:)

Heikunkeikku
        Tämä ei ole vitsi. En ole vastannutkaan aikoihin. Ukko lässyttää jotain älytöntä vastaajaan. En enää kuuntele niitäkään. Ottaa kupoliin kun odotan tärkeitä puheluita, ja yksi peltopelle häiriköi. Jotain vähemmän sivistynyttä oli kirjoitettava. Niin, missä se paska muualla on kun rattaissa. Ei soita enää. Erävoitto. Lesken.

• Heikunkeikku
        1lesken kirjoitti:

Heikunkeikku
        Tämä ei ole vitsi. En ole vastannutkaan aikoihin. Ukko lässyttää jotain älytöntä vastaajaan. En enää kuuntele niitäkään. Ottaa kupoliin kun odotan tärkeitä puheluita, ja yksi peltopelle häiriköi. Jotain vähemmän sivistynyttä oli kirjoitettava. Niin, missä se paska muualla on kun rattaissa. Ei soita enää. Erävoitto. Lesken.

Ok. Teet kuten katsot parhaimmaksesi.
        Hyvä kun ei soita. Kaikki hyvin siis.

• Funtsaile

Soita sitten jos mieles muuttuu.

• 1lesken

Funtsaile:lle
        Numero on dumpattu Utsjoki-Kevo-ohutta-yläpilveä-akselille. Ei kuulu edes" Älä vastaa osioon". Lesken

• ent.siivoojaparka

Jospa se tarvitsi koirankusettajaa itselleen?

• akku.loppui.kele

Niin, tai mielessä muut koiruudet kuten pikapika seksi silloin tällöin? Mutta leski ei ole kovin annoillaan kun hänelläkin on ne kriteerit; ei lerppaa missään nimessä eikä ukko saa edustaa kurppaa ei kaljamahaa eikä muutakaan negatiivista.
        Hunksi taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi, mies jonka lirkkulinja ei petä.

• 1lesken

ent.siivoojaparka:lle
        Äijänkäppyrä mitään kusettajaa tarvi, kun ei ole koirakaan. Joulumuoria se vonkaa itselleen. Tulee Espanjasta kulkuset helkkyen ja välkkyen. Paitsi, että ne on jo helkkynyt "Riffalla". Minun osioni olisi tehdä lanttulooraa ja sallattia. Voi ukonketaleitten ajatuksenjuoksua. Vai onko sitä lainkaan? Lesken

• 1lesken
        akku.loppui.kele kirjoitti:

Niin, tai mielessä muut koiruudet kuten pikapika seksi silloin tällöin? Mutta leski ei ole kovin annoillaan kun hänelläkin on ne kriteerit; ei lerppaa missään nimessä eikä ukko saa edustaa kurppaa ei kaljamahaa eikä muutakaan negatiivista.
        Hunksi taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi, mies jonka lirkkulinja ei petä.

akku.loppui.kele:lle
        Miten niin pikapika seksi silloin tällöin. Seksihän on aina hyvin pikaista, mitä ukkoihin tulee. Minuuttimiehiä on Suomi täynnä. Tai ainakin ne muutamat, joita on matkan varrella kohdalleni osunut. Pistokastonosto- tyypit vielä luulevat jotain itsestään. Voi hyvät hyssykät ukkoriepuja. Ukko saa pitää kaljamahansa ja lerppunsa, olla kurppana tai ihan minä aasina vain, kunhan ei minulle soittele. Lesken

• KurppaMummu

Pipari ja kuumaa glökiä trolleille Tontuille tonttulakit päähän Voitte kuorossa laulaa ja käydä eespäin pilkaten , pilkaten ja toisianne ivaten .Näin joulun alla on lupa tehdä hyvää muille " ei valtaa , eikä loistoa , vaan rauhaa päälle maan"

• KurppaMummu

🎼🎶 Suositus Leski Trollaajalle 🎶🎼 Porsaita äidin oomme kaikki 🎼 Terv. Kurppa mummu Päivän mittaa löytyy soittorasiastasi uusia pilkka lauluja joista voitte koota sitten uutta pilkattavaa , ivattavaa ja teillä on jo naurukuoro siellä valmiina.Kurppa mummu tarjoilee piareita ja glögiä

• pidän-etäisyyttä

Kurppa mummolle on ikä tehnyt tehtävänsä, mumma löytänyt "hymiöitä" ja taantunut takaisin lapsen asteelle. No hyvä niin sillä voisihan kurppa humma olla potentiaalinen sarjamurhaaja?

• ent.siivoojaparka

KurppaMummu on tainnut aloittaa joulunvieton reilusti etuajassa. Isoremmi päällä ...

• KurppaMummi

Veit sitten trollaamisen äärilaitaan .Vastustan väkivaltaa ja trollaamista joissa käytetään äärikeinoja ja loukataan kopionnin toisten oikeuksia mielipiteisiin. Etkö ymmärtänyt lainkaan sanomaani ?

• Sellaista tämä elämä on, tasan ei käy onnettaren lahjukset.
      Toiset kaihoaa miestä seurakseen ja sulla on jopa valinnanvaraa.

• KurppaMummu

Trolleilla näyttää olevan kysyntää ihan liiaksi asti näillä palstoilla liikkuvilla Ei voi mitään kukin valitsee osansa näytelmään Esirippu sulkeutuu ja hurraajat katoavat Loppunäytös jää Leskelle ja hän ei voi piiloutua enää valeprofiilin taakse Täällä on nim kylmä totuus ja se tosi kylmä totuus. Ei kiinnosta jäädä seuraamaan Lesken tuhoa ja jälkinäytelmää Toivottasti hänellä menee hyvin oikeassa elämässä omana itsenään En jää palstalle Tulee niin paha mieli ja omassa elämässä on hyviä asioita tarjolla. Toivottavasti saatte Lesken valeprofilille seuraajia En halua olla mukana tässä seurassa 🎶🎼 Terv.KurppaMummu

• T.Lystin

Hyytävä totuus, kylmä lähtö. Kiitos sinulle kun löysit järkesi viimeisen pisaran ja poistut. Toi-vot-ta-vas-ti l o p u l l i s e s t i viileän pierun saattelemana. T.lystin

• Jos ei normaali kohtelias puhe riitä niin älä vastaa puheluihin. Minullekin soittelee eräs mies silloin tällöin. Hän on yrittäjä, olen huomannut että soittaa silloin kun firmassa on hiljaista, ala on sesonkiluontoista.
      En ole hänestä kiinnostunut, vielä vähemmän kun soittelee vain silloin kun itselle jää luppoaikaa :(
      En vastaa puheluihin joiden numero ei ole näkyvissä joidenkin nimien kohdalle olen lisännyt ei vastata tekstin. En poista numeroita voin muuten vahingossa vastata epätoivotulle soittajalle.
      En tykkää jaaritella puhelimessa, yleensä soitan vain silloin jos on asiaa.

• henrjii

On se harmillista kun miehet piirittään niin että joutuu rumimpia hätistelemään pois

• Niin, tämä yksikin on liikaa. En ole imarreltu siksi että joku minutkin huomaa.

• Siilimuorikka3

Sulla ne vaan aatokset pyörii noissa äijänketalaissa ja suhteissa niihin. Keksisit joi muita aloituksenaiheita.

• 1lesken

Sm3:lle
        Täällä paketoidaan lahjoja, joita en osta. Täällä isomummut kutoo sukkaa. En ole isomummu ja inhoan kutomista. Imellettyä perunalaatikkoa tehdään päivittäin eri versioina joka ei kuulu ruokapöytääni. Kakarat ja kakarankakarat tulevat lorvimaan äitinsä helmoihin ja passattaviksi viikokausiksi. Olen lapseton, joten jutut ei kiinnosta. Porukat juo valkkaria, punkkua, konjakkia aterioille. Taas aihe, joka ei uppoa. Jotkut ovat työelämässä, siitäkän ei ole aihetta lauluun. Huomaan itsekin, että minulla on tosi vähän sanottavaa omasta elämästäni. Ulkoilutan ihanaa koiraa. Mutta kun se ei oikein ole juttupäällä. En käy kapakoissa, baareissa, vain kyläkaupassa ja joskus keskustassa. Siksi oikeastaan on ihme, että olen tavannut neljä vapaata miestä näin kapealla sektorilla. Niistä sitten näköjäön tulee turistua. Tämä peltopelle, johon lopullisesti suivaannuin, oli kyllä äitelin ja öklöin mies, jonka olen ikänä tavannut. No mutta, unohdan ukkoloiset ja lähden hakemaan koiran lenkille. Koira on Best. Lesken

• Siilimuorikka3
        1lesken kirjoitti:

Täällä paketoidaan lahjoja, joita en osta. Täällä isomummut kutoo sukkaa. En ole isomummu ja inhoan kutomista. Imellettyä perunalaatikkoa tehdään päivittäin eri versioina joka ei kuulu ruokapöytääni. Kakarat ja kakarankakarat tulevat lorvimaan äitinsä helmoihin ja passattaviksi viikokausiksi. Olen lapseton, joten jutut ei kiinnosta. Porukat juo valkkaria, punkkua, konjakkia aterioille. Taas aihe, joka ei uppoa. Jotkut ovat työelämässä, siitäkän ei ole aihetta lauluun. Huomaan itsekin, että minulla on tosi vähän sanottavaa omasta elämästäni. Ulkoilutan ihanaa koiraa. Mutta kun se ei oikein ole juttupäällä. En käy kapakoissa, baareissa, vain kyläkaupassa ja joskus keskustassa. Siksi oikeastaan on ihme, että olen tavannut neljä vapaata miestä näin kapealla sektorilla. Niistä sitten näköjäön tulee turistua. Tämä peltopelle, johon lopullisesti suivaannuin, oli kyllä äitelin ja öklöin mies, jonka olen ikänä tavannut. No mutta, unohdan ukkoloiset ja lähden hakemaan koiran lenkille. Koira on Best. Lesken

Seli seli. Miehenkippee oot kuitenni ja aina joku pyörimässä jaloissa tai saunomassa ;). Taidat itse antaa aihetta.

• 1lesken
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

Seli seli. Miehenkippee oot kuitenni ja aina joku pyörimässä jaloissa tai saunomassa ;). Taidat itse antaa aihetta.

Mieti hiukan. Yksi ukko tuosta lähinaapurista laittoi joulukortin postilaatikkooni. Laittoi puh.numeronsa ja halusi tavata. Yhden sanan olen vaihtanut hänen kanssaan kyläkaupassa, "Päivää". Toiseen ukkoon tutustuin lenkkipolulla. En todellakkaan mene hikisenä, tukka märkänä, ilman meikinhäivää ukkoja iskemään metsään. Hänkin antoi puhelinnumeronsa. Yksi ukko tuli rimpauttamaan ovikelloa koiran kanssa. Tästä tapaamisesta on jäänyt hoitokoira. Yksi ukko on neljänkymmenen vuoden takaa tuttu. Kaikkia näitä miehiä yhdistää se, että he asuvat yksin. Eronneita ja leski. Niin, mikä minussa sitten kiinnostaa. Luulen näin, että kun en polta tupakkaa, enkä ryyppää, enkä rieku paikallisessa pubiruusuna, se voi olla syy. Tai olisiko sittenkin pitkä musta tukka ja uhkea povi. Mene ja tiedä. Lesken

• ent.siivoojaparka
        1lesken kirjoitti:

Mieti hiukan. Yksi ukko tuosta lähinaapurista laittoi joulukortin postilaatikkooni. Laittoi puh.numeronsa ja halusi tavata. Yhden sanan olen vaihtanut hänen kanssaan kyläkaupassa, "Päivää". Toiseen ukkoon tutustuin lenkkipolulla. En todellakkaan mene hikisenä, tukka märkänä, ilman meikinhäivää ukkoja iskemään metsään. Hänkin antoi puhelinnumeronsa. Yksi ukko tuli rimpauttamaan ovikelloa koiran kanssa. Tästä tapaamisesta on jäänyt hoitokoira. Yksi ukko on neljänkymmenen vuoden takaa tuttu. Kaikkia näitä miehiä yhdistää se, että he asuvat yksin. Eronneita ja leski. Niin, mikä minussa sitten kiinnostaa. Luulen näin, että kun en polta tupakkaa, enkä ryyppää, enkä rieku paikallisessa pubiruusuna, se voi olla syy. Tai olisiko sittenkin pitkä musta tukka ja uhkea povi. Mene ja tiedä. Lesken

Se on juttu kulkenut miesten kesken, suusta suuhun ja korvasta korvaan, että "lesken syli se on lämpöinen ..."

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Se on juttu kulkenut miesten kesken, suusta suuhun ja korvasta korvaan, että "lesken syli se on lämpöinen ..."

Osaa ne miehetkin tietoja toisilleen jakaa.

• 1lesken

esp
        Onkohan tosiaan niin, että äijänketaleet kuvittelevat, että leski on valmista kauraa ja kangaspuut pystyssä heti, kun edesmennyt mies on lähtenyt viimeiselle matkalleen. Mitenkä se lesken syli on edes lämpöinen, kun itse ainakin tunsin olevani jäässä. Tai ukonkäppänät kuvittelevat, että nyt on rikas leski vapaana. Ei kun koukut kiinni heti. Voi miten säälittäviä ukkoraasut loppujen lopuksi ovat. Lesken

• Siilimuorikka3
        1lesken kirjoitti:

Niin tai sitten sanattomalla viestinnällä "annat ymmärtää" :D.

• ent.siivoojaparka
        1lesken kirjoitti:

esp
        Onkohan tosiaan niin, että äijänketaleet kuvittelevat, että leski on valmista kauraa ja kangaspuut pystyssä heti, kun edesmennyt mies on lähtenyt viimeiselle matkalleen. Mitenkä se lesken syli on edes lämpöinen, kun itse ainakin tunsin olevani jäässä. Tai ukonkäppänät kuvittelevat, että nyt on rikas leski vapaana. Ei kun koukut kiinni heti. Voi miten säälittäviä ukkoraasut loppujen lopuksi ovat. Lesken

Entisten juttujesi perusteella se ei äijillä pelkkää kuvittelua olekaan.

Sitähän minä jo aikaisemmin sinulle tipsasin, että ottaisit nyt ainakin hintaa niiltä, kun olet pumpattavaksi barbaraksi ruvennut.

• Sitä-poveahan-ne

Juuh olihan sillä saunomassa joku impotenttikin jota se joutui imeskelemään kuin tikkunekkua et jos tollasista ei sana kierrä miesten keskuuteen, niin mykkä kylillä asuu hän. Että kun lenkkipolullakin tullaan tuputtamaan puhelinnumeroa, joku "taikahan" siinä on, jopa naapuri postilaatikkoon? Eikö naapurit tunne toisiaan?

• 1lesken
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

Niin tai sitten sanattomalla viestinnällä "annat ymmärtää" :D.

Sm3
        Täällä kylällä on kummallinen tapa, että porukat tervehtivät toisiaan. Nyt kun minulla on se hurmaava,iso naapurin isännän koira lenkillä mukana, sehän saattaa laittaa jonkun simppelin isännän pään pyörälle. Josko siinä nainen-koira yhdistelmässä on jotain kiehtovaa. Koiran rapsuttelijoita riittää. Sitäpaitsi koiranhan tuntevat kaikki kyläläiset isännän kautta. Ukkojen ajatuksista ei ota selvää naapurin pässikään. Leijona

• 1lesken
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Entisten juttujesi perusteella se ei äijillä pelkkää kuvittelua olekaan.

Sitähän minä jo aikaisemmin sinulle tipsasin, että ottaisit nyt ainakin hintaa niiltä, kun olet pumpattavaksi barbaraksi ruvennut.

Esp
        Tuo pumpattavana Barbarana oleminen on vähän ongelmallinen keissi. Kuka se pumppaaja on, kun yli kuusikymppisillä äijänkävyillä on viulu vaiennut jo aikapäiviä sitten. Meinaatko, että otan hintaa siitä,kun kuuntelen, kuinka surkiaa heidän elämänsä on. Näitä tarinoita kuuntelin aikoinaan kapakoissa ihan tarpeeksi. Yli kuusikymppiset ukot ovat historiaa, ainakin bonelleilla. Lesken

• Siilimuorikka3
        1lesken kirjoitti:

Sm3
        Täällä kylällä on kummallinen tapa, että porukat tervehtivät toisiaan. Nyt kun minulla on se hurmaava,iso naapurin isännän koira lenkillä mukana, sehän saattaa laittaa jonkun simppelin isännän pään pyörälle. Josko siinä nainen-koira yhdistelmässä on jotain kiehtovaa. Koiran rapsuttelijoita riittää. Sitäpaitsi koiranhan tuntevat kaikki kyläläiset isännän kautta. Ukkojen ajatuksista ei ota selvää naapurin pässikään. Leijona

Kuuluuko teillä tervehtimiseen jakaa puhelinnumeroaan jokaiselle ;).

• rappureeta
        Ancelina kirjoitti:

Osaa ne miehetkin tietoja toisilleen jakaa.

Juoruavat enemmän kuin naiset

• Siilimuorkka3
        rappureeta kirjoitti:

Juoruavat enemmän kuin naiset

Joo ja miehet joskus voi jopa jakaa naisen :D.

• huvisa.kullai
        Siilimuorkka3 kirjoitti:

Joo ja miehet joskus voi jopa jakaa naisen :D.

Ja naiset voivat joskus jakaa miehen 😆

• Lörpöt.
      Hömpötti.
      Törppööki.

H.

• Numerot-vaihdettuko

Mites ne Hunksukan nais-asiat pyörii ja etenee. Onko tarjolla joulumuoria kunnon kinkuilla?

• Siilimuorikka3
        Numerot-vaihdettuko kirjoitti:

Mites ne Hunksukan nais-asiat pyörii ja etenee. Onko tarjolla joulumuoria kunnon kinkuilla?

Nii ja pipareilla :D

• reppuriika

Minulla on hieman ongelma erään tyypin kanssa. Mies on ihan tavallinen, aika herkkä ottamaan "herneitä nenäänsä", ja tyypillinen hieman peräkammarisellainen. Jo monta vuotta hän on yrittänyt kopaista jäätä: pyytelee käymään, tarjoaa kyytiä, käyn joskus katsomassa tietokonetta, ym. Vuosi sitten hieman auttelin kotitöissä, kun oli leikkauksessa.
      Ei millään mene jakeluun, että ei kiinnosta siinä mielessä.
      Ei halua miestä loukata ja sanoa tylysti. Käy seurakuntamme tilaisuuksissa ja on yksinäinen reppana. Tosiaan eipä voisi vähemmän kiinnostaa.
      Onhan se kiusallista nämä helmoissa roikkujat.

• ent.siivoojaparka

Ehkä hän vain haluaa olla ystävällinen sinulle yksinäiselle reppanalle.

• 1lesken

reppuriika:lle
        Hyvä, että ymmärrät mitä tarkoitan. Aluksi kaikki voi näyttää hyvältä. Vapaa, raitis, tupakoimaton freesi mies. Kun oppii jonkinverran tuntemaan ihmistä, paljastuu kuoren alta valehteleva, ylimielinen, itseriittoinen ukko. Puheet eivät pidä paikkaansa. Aliarvoidaan vastapuoli näin, että eihän se mitään ymmärrä, sehän on nainen. Pientä nälvimistä ja oman itsensä korostamista. Sanon esimerkin. Mies sanoi tuossa joskus, että lähdetään käymään hänen asuntoautollaan jossain. Ok, sanoin. Todellisuudessa hän oli lähdössä Espanjan aurinkorannikolle samaan aikaan. Ja kielsi vielä reissunkin. Mitään syytä ei olisi valehdella kun meillä ei ole edes mitään suhdetta koskaan ollutkaan. Tällainen äärimmäisen kiero liero. Mutta asiat paljastuu vasta kun hetken pyörii samassa kuviossa. Tämä äijänkuvatus on toivottavasti ostanut menolipun Naurusaarille. Lesken

• Missäs-a-auto-nyt

Jospa hän menikin naurusaarille ja nauroi mennessään.

• 1lesken
        Missäs-a-auto-nyt kirjoitti:

Jospa hän menikin naurusaarille ja nauroi mennessään.

Toivottavasti. Ei ole rimpauttanut vimosen tekstarini jälkeen. Toisipa tullessan jonkun Huanitan, niin siinä olisi nöyrä nainen. Saisi pompotella mielensä mukaan. Me suomalaiset dorikset olemme kuulemma liian itsenäisiä ja itsepäisiä. Lesken

• envastaaenää

Mul on yks juoppo tuttava ja en uskalla vastata sen soittoihin, usein on hyvin kiukkunen, alussa kohtelias kylläkin, et sais ansaan.
      Raivoaa jos olen eri mieltä vaikka säästä, niin se alkoholi tekee mielelle kun juo liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe