Olen jo tullut nähneeksi vähän kaikenlaista, eikä välttis vielä jäädä näihin. Mutta yksi asia minua on aina askarruttanut, ja se on netin ja tuonpuoleisen välinen epäsuhta.
On näet niin että netissä yksikään nainen ei ole koskaan kiinnostunut minusta, ja vielä vähemmän miehet, jotka ovat kiinnostuneita vain toistensa peräaukoista.
(Reps)
Elämän suurin mysteeri
7
85
Vastaukset
Voi pientä! Josko netissä ja tuonpuoleisessa on muisti sellaisista pierusukeltajista, jotka ovat joskus esittäneet naista. Silloin kohtalo on kuin pierulla sukelluspuvussa, jää sinne pyörimään ja siitä voi iloita vain itse.
- Tekniikkasukeltaja
Pyh
Milloin Joe Bob, multipanomies on esittänyt naista?
Lisäksi: poistoventsu on vasemmassa hihassa.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Pyh
Milloin Joe Bob, multipanomies on esittänyt naista?
Lisäksi: poistoventsu on vasemmassa hihassa.
(Reps)No niin.
Viekö kissa kielen vai menikö jauhot suuhun?
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
modelli kirjoitti:
Netissä pitäisi olla myös poistoventtiili.
ps. ässä hihassaKerropa omin sanoin, millainen tämä sinkkupalsta mielestäsi on ja onko se juuri näin hyvä.
Esmes jos minä olen sitä mieltä, että tämä on aivan haitarista, niin sinulla on tietenkin opponenttina oikeus olla sitä mieltä, että tämä on varsin mainio saitti.
(Naurua) Vastaan vaan omasta hyvyydestä...huonoudesta, ja kysyn, että oliko Elvis huono muusikko koska ei säveltänyt laulamiaan biisejä?
Huono hanuristi on mielestäni kirjoituksilleen, ajatuksilleen ja tunteilleen
välinpitämätön tai muuten vaan ajatukset eivät herätä mitään mielenkiintoa, koska niistä puuttuu "sydän".
- Kaikissapimeys
Tekniikkasukeltaja on välillä niin pihalla kuin vanha nortti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402746Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1132190Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881721