Johtava sosiaalityöntekijä ei tiennyt silmälasien korvattavuudesta menona ja ilmoitti ottavansa asiasta selvää.
Viikkoon ei kuulunut mitään kunnes toinen työntekijä soitti ja valisti asiasta. Hänkään ei tiennyt kuitenkaan summista mitään.
Sitten menin Instrumentariumiin ja siellä ilmoitettiin hinta heti tasantarkkaan ja valvottiin vielä tarkemmin että hinta-arviolomake on tasantarkkaan karviaisen eikä jonkun muun.
Summat ovat sitten puoliintuneet vuoden takaisesta jolloin minulle ilmoitettiin huomattavasti suurempi summa ja tällöin tietäjänä oli oikea sossu.
Sekin on kätevää, kun optikko tietää paremmin kuin silmälääkäri että tarvitaanko silmälääkärin tutkimusta vai ei.
Vuosi sitten sossu tiesi senkin että asiakas tietää itse tarvitseeko hän silmälääkäriä vai ei. Nyt ainoa oikea tietäjä on optikko, jota on ilmeisesti karviaisen taholta valistettu.
Että miten kiinteät suhteet karviaisella (ja kenellä karviaisen väestä) on silmälasi- ja muihin liikkeisiin, joista hankintoja tehdään.
Karviaisen sossu ei tiedä omista määräyksistään
kunhankysynn
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059