Joku ihmeellinen ämmänkeuna soittelee kaiket illat ja yrittää päästä sänkyyni.
Taisin joskus kännissä antaa sille vahingossa puh.numeroni.
Eikä se oikein tunnu ymmärtävän, että kyllä yli kuusikymppinen on jo kuollutta lihaa.
Laitoinkin eilen sähköpostia, jossa ilmoitin:
Mitäpä minä lehmällä, kun ei ole edes lypsykonetta koko talossa!
Taisi perkules vihdoinkin uskoa, kun ei ole muutamaan tuntiin mitään kuulunut.
Hehee! Siinäs sai eukonraato nokilleen!
Persekärpänen
9
253
Vastaukset
hehee, kohota soitan, millo tuut
terveisin lehmäsi- kinkkurallia-läpi-vuoden
:DDDDD
Sano sille naudan lujaa jos vielä kehtaa soitella. - ent.siivoojaparka
Heh-heh-heh-heee!
Johan minä ihmettelinkin, että miten se siskoni miehen ääni nousi niin falsettiin, kun kyselin päästä heille yökylään. Oli väärä numero. - vhims
Mistäpä lie huolissaan immeiset kun soittelevat?
- Martta.54
Hei kulta muistatko mut pidettäiskö vähä hauskaa kahdestaan? Mä teippaan rinnat kiinni ja laitan uudet tekarit suuhun ja ruvetaa hommii
- henrjii
terkarit kantsii varmaan unohtaa, paltto velli ei pysy purematta suussa
Onneksesi et täällä sitä numeroasi julkaissut, vois useampikin ämmä soitella.
Tuli nyt mieleen mitä yksi naisiin menevä kaupparatsu minusta sanoi.
Kävin siihen aikaan naisporukalla ravintoloissa.
Istui siinä vieressä baaritiskillä vaihdettiinkin muutama sana illan mittaan. Kai meillä kummallakaan ei ollut kovin kivaa.
Hän alkoi olla tuttavallinen.
Sanoi näin, olet ihan haluttava, mutta?? Olet ihan haluttava, mutta olet jossain ylä-hyllyllä mistä jaksa enkä viitsi kurkottaa.
Mietin silloin enkö ollut sen arvoinen että kannattasi nähdä vaivaa, vai........
Olen tullut hautajaisista, mielentila ei ole normaali, mistähän tuokin tuli mieleen, varmaan 20v aikaa.
Millehän hyllylle nyt joutuisin, vai suoraan roskikseen.
Aloittajalta kysyisin, millainen eläin on sika-nauta, uskoisin sellaisia olevan paljon liikkeellä?? Nauta-eläin oli aloittajalla enemmän mielessä, mutta puhdasta nautaa on vaikeampi löytää ja on kalliimpaa.- Hunkki.parka
Mistäs oot laittanut numerosi nettiin tänne palstalle!:DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472