Onko ns Botoxeissa eroja? Mulle pistetty Botoxia, Azzalurea ja viimeksi Vistabelia..., nyt vaan tuntuu että teho vähenee eikä ei oikein enää tule. Pistäjä sano että täytyy ehkä lisätä annosta? Onko tosiaan että elimistö tottuu jotenkin aineeseen?
Botoxeissa eroa?
11
1401
Vastaukset
- hyväon
mullekin on pistetty
- siinäpäruutaatte
Tuo on hirvein myrkky mitä on maailmassa olemassa!!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Botuliini - Minni19
Kävin juuri kolme viikkoa sitten hoidattamassa sibeliusryppyni - pistävä lääkäri sanoi silloin että annosta voi ajan mittaan joutua nostamaan että saadaan haluttu tulos.
- hoitaja21
Itseasiassa juurikin päinvastoin. Botuliini heikentää lihaksen toimintaa ja säännöllisillä pistoksilla saadaan lihas pysymään lepotilassa eli heikkenemään. Jatkossa riittää pienempi annos (vähemmmän yksiköitä) pitämään lihas lepotilassa. Aika loogista, eikö.
Asiakkaan sen sijaan kannattaisi harkita missä ja kenellä käy Botoxia pistättämässä. Pistäjän tulee olla lääkäri tai Botoxin pistämiseen koulutettu sairaanhoitaja.
Valmiiksi sekoitettu botuliiniliuos tulisi myös käyttää heti. Osa klinikoista ikävä kyllä pakastaa Botoxin jolloin aineen teho laskee oleeellisesti.
Maksavan asiakkaaan EI IKINÄ pitäisi hyväksyä pakastettua Botoxia joka sitten sulatellaan pistosvalmiiksi. Aineen teho laskee min. 30% pakastamisen seurauksena.
Paras tilanne olisi, jos liuos sekoitetaan asiakkaan nähden. Siilloin asiakas voi olla varma, että aine on juuri sekoitettu ja saa haluamansa määrän ainetta.
Osa klinikoista sekoittaa Botoxin niin laimeaksi ettei tulokset käytännössä kestä kuin viikkoja. Asiakkaan ihmetellessä asiaa hänelle usein todetaan, että hänellä on vain nopea aineenvaihdunta. Täyttä puppua ja asiakkaan vedätystä!
Oikein sekoitettu liuos = oikea määrä Botox yksiköitä takaa sen, että tulos säilyy pidempään.- 123456abc
Hyvä kirjoitus! Olen käynyt Botox hoidoissa kolmessa eri paikassa Helsingissä. Paras tulos tuli kun kävin klinikalla jossa lääkäri sekoitti aineen ihan siinä potilashuoneessa. Näissä kahdessa muussa paikassa oli aine jo valmiina ruiskuissa. En tiennytmonestako yksiköstä maksoin, mutta lopputulos oli surkea. Vaikutus alle pari viikkoa ja toisessa ei vaikutusta ollenkaan. Jälkimmäinen olikin ko. klinikan alennnus pistospäivä josta tuli fiilis ettei heitä kiinnosta kun asiakkaiden rahat. Halvala ei siis hyvää saa, ainakaan Botoxia!
- hoh10
ankkahuulet. ha
- Antaa-vetää
hoh10 kirjoitti:
ankkahuulet. ha
Pidä sinä häirikkö turpas kiinni kun et edes tiedä pistoshoidoista mitään.
Vaikka en ole koskaan käynyt pistoksissa, silti tiedän että "ankkahuulet" tehdään täyteaineilla, ei botoxilla. - yäk
häirikö psykopaatti olet siluetti sairaalata
- BotoxParas
Azzalure ja Dysport ainakin surkeita, tulokset ei kauaa kasvoissa pysy. Botox toimii. Kaikkia noita kokeillut vakiopistäjän asiakkaana. Hän ei enää noita Botoxin innakkaisvalmisteita suostu enää pistämään, koska tulokset on niin lyhytkestoisia.
- boxs
n.4-7kk
- Toimii_ja__ei_toimi
No mulla taas Botox ei juuri toimi vaan juuri Azzalure parempi..., olisiko kuitenkin yksilöllistä miten eri elimistössä toimii? Ei siis voi sanoa että jokin aina parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324451Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252345Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142337Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512108- 321667
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321451- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401084