Miksiköhän tuota henkilöä arvosteltiin?

eräs-lut.kr.-vain

Minkä vuoksi tällä palstalla joku katolilainen arvosteli ja sanoi pappinsa arvostelleen Suomessa vaikuttavaa, katolista teologiaa opiskellutta "suomalais-irakilaista", joka on pitänyt erittäin hyvää sivustoa ja josta minäkin luterilaisena olen saanut paljon tietoa katolilaisuudesta.

Nyt viimeksi lueskelin hänen artikkelejaan Vatikaani I:n ja II:n eroista.

Hänhän juuri tiedottaa hyvin katolilaisuudesta. Eikö juuri ole määrä, että kaikki Vatikaani II:n alkaisivat ottaa osaa, eikä vain passiivisena oteta vastaan papilta ja odoteta tämän tekevän kaikkea? Miten ihmeessä pappinne edes ehtisivät?

Saattoi olla, että tuo arvostelija se yksi katolilainen, joka aina täällä esiintyy hyvin arvostelevana muitakin katolilaisia kohtaan ja saattaa olla tosiaan pelkän tridentiinimessun kannattajia, jos on tuo sama, joksi häntä nyt arvelen.

Hän on muutenkin hyvää mainosta katoliselle kirkolle.

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs-lut.kr.-vain

Siis tämän sivuston pitäjä, joka nyt vuoden alusta alkaa sitten pitää kahden muun kanssa sivustoa - on hyvää mainosta katolilaisille.

• Elsa67

Olet varmaan ihan oikeassa että se arvostelija on joku niistä jotka kritisoivat tällä palstalla milloin mitäkin kuten piispaa, sinkkuja, käännynnäisiä ja neokatekumenaaleja. Ei kannata kiinnittää mitään huomiota siihen/niihin. Olen itse katolilainen ja tiedän että osa muistakin katolilaisista jotka ovat lukeneet tätä palstaa pitävät näitä juttuja ihan naurettavina ja selkäänpuukotuksena.
      Mutta mainitsemasi blogisti on kyllä todella hyvä ja maltan tuskin odottaa hänen uusien projektiensa seuraamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1850
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      626
    Aihe