Minkä vuoksi tällä palstalla joku katolilainen arvosteli ja sanoi pappinsa arvostelleen Suomessa vaikuttavaa, katolista teologiaa opiskellutta "suomalais-irakilaista", joka on pitänyt erittäin hyvää sivustoa ja josta minäkin luterilaisena olen saanut paljon tietoa katolilaisuudesta.
Nyt viimeksi lueskelin hänen artikkelejaan Vatikaani I:n ja II:n eroista.
Hänhän juuri tiedottaa hyvin katolilaisuudesta. Eikö juuri ole määrä, että kaikki Vatikaani II:n alkaisivat ottaa osaa, eikä vain passiivisena oteta vastaan papilta ja odoteta tämän tekevän kaikkea? Miten ihmeessä pappinne edes ehtisivät?
Saattoi olla, että tuo arvostelija se yksi katolilainen, joka aina täällä esiintyy hyvin arvostelevana muitakin katolilaisia kohtaan ja saattaa olla tosiaan pelkän tridentiinimessun kannattajia, jos on tuo sama, joksi häntä nyt arvelen.
Hän on muutenkin hyvää mainosta katoliselle kirkolle.
Miksiköhän tuota henkilöä arvosteltiin?
2
152
Vastaukset
- eräs-lut.kr.-vain
Siis tämän sivuston pitäjä, joka nyt vuoden alusta alkaa sitten pitää kahden muun kanssa sivustoa - on hyvää mainosta katolilaisille.
- Elsa67
Olet varmaan ihan oikeassa että se arvostelija on joku niistä jotka kritisoivat tällä palstalla milloin mitäkin kuten piispaa, sinkkuja, käännynnäisiä ja neokatekumenaaleja. Ei kannata kiinnittää mitään huomiota siihen/niihin. Olen itse katolilainen ja tiedän että osa muistakin katolilaisista jotka ovat lukeneet tätä palstaa pitävät näitä juttuja ihan naurettavina ja selkäänpuukotuksena.
Mutta mainitsemasi blogisti on kyllä todella hyvä ja maltan tuskin odottaa hänen uusien projektiensa seuraamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822074Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1181752Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301748Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1791425Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071369Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001