Minkä vuoksi tällä palstalla joku katolilainen arvosteli ja sanoi pappinsa arvostelleen Suomessa vaikuttavaa, katolista teologiaa opiskellutta "suomalais-irakilaista", joka on pitänyt erittäin hyvää sivustoa ja josta minäkin luterilaisena olen saanut paljon tietoa katolilaisuudesta.
Nyt viimeksi lueskelin hänen artikkelejaan Vatikaani I:n ja II:n eroista.
Hänhän juuri tiedottaa hyvin katolilaisuudesta. Eikö juuri ole määrä, että kaikki Vatikaani II:n alkaisivat ottaa osaa, eikä vain passiivisena oteta vastaan papilta ja odoteta tämän tekevän kaikkea? Miten ihmeessä pappinne edes ehtisivät?
Saattoi olla, että tuo arvostelija se yksi katolilainen, joka aina täällä esiintyy hyvin arvostelevana muitakin katolilaisia kohtaan ja saattaa olla tosiaan pelkän tridentiinimessun kannattajia, jos on tuo sama, joksi häntä nyt arvelen.
Hän on muutenkin hyvää mainosta katoliselle kirkolle.
Miksiköhän tuota henkilöä arvosteltiin?
2
158
Vastaukset
- eräs-lut.kr.-vain
Siis tämän sivuston pitäjä, joka nyt vuoden alusta alkaa sitten pitää kahden muun kanssa sivustoa - on hyvää mainosta katolilaisille.
- Elsa67
Olet varmaan ihan oikeassa että se arvostelija on joku niistä jotka kritisoivat tällä palstalla milloin mitäkin kuten piispaa, sinkkuja, käännynnäisiä ja neokatekumenaaleja. Ei kannata kiinnittää mitään huomiota siihen/niihin. Olen itse katolilainen ja tiedän että osa muistakin katolilaisista jotka ovat lukeneet tätä palstaa pitävät näitä juttuja ihan naurettavina ja selkäänpuukotuksena.
Mutta mainitsemasi blogisti on kyllä todella hyvä ja maltan tuskin odottaa hänen uusien projektiensa seuraamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752