http://www.viikonloppu.com/?p=138128
joku sentään suostui joten palstan ätmeilläkin ona mahdollisuus saada seksiä.
Mies pyysi seksiä 1000 naiselta
16
340
Vastaukset
Mulle ne aina vastaa että kyllä...
- hhjhghgh
Sanoisin, että tuo mies on keskimääräistä paremman näköinen ja asiaan voinee vaikuttaa myös se että hänellä on youtube-statusta.
- Pillujen-asiantuntija
Aina kannattaa mennä suoraan asiaan vaikka pakit tulisi.
- pilluteoreetikko
Voi olla myös että toisenlaisella lähestymistavalla onnistumisprosentti on suurempi kuin 2,5%.
- Mies34vee
...Niin ja sosiaalinen, rohkea(kin), tietoisesti ja aktiivisesti(on siis kaukana masentuneesta) tekee jotain ilman alkoholin rohkaisua(ei pois sulje telareita tai muita salpaajia) ihan coolisti 1000 naiselle. On oltava itsevarma ja juuri sellainen mistä palstalla puhutaan ylämaiden automaateista. Mikä on faktaa 100%
Jos taas käyttäisin itseäni esimerkissäni kun olin todella hc-alamaissa(haha HC-underground pun not intended): Suhteita 5 takana ja yli 100 naista naituna. Syvään koloon kun kapsahtaa, lihoaa, katanoituu tavallaan, katseesta ja silmistä sammuu se elämän ilo, kuin kala kuivalla maalla, silti himot ja halut kuin normaalilla - RAKKAUTTA JA SEKSILLÄ TARVITSEVALLA MIEHELLÄ.
Olet sekaisin, et saa kaikkea rakkauden paloa ulos järkevästi. Teet sen taas kuin hiekkalaatikolla. ÄNKYTÄT. Nolottaa, tytöt nauraa, ja lopulta huomaat että naiset poistavat sinut facesta. Häpeät enemmän, juot enemmän että kestät todellisuuden. Ja sinkut-palstalla palikat paukuttavat peukkua alaspäin kuin mitkäkin "tietäjät", mikä vieläkin huvittaa(hieman loukkasi kuinka pieni se ymmärrys lopuksi olikaan). :( Itse masiksessa tiesin tarkkaan että tähän juuri haluan - otan kaiken irti lukemastani, pekka pouta pilvistä jaa.
Epävirallisen testini Olet ihana Ihminen läpäisi ehkä 3 ihmistä(bottia/nikkiä ;)) sinkut-palstalla vuos.
Näiden kokemuksien ja muistojen kautta en ole vieläkään kokeillut tinderiä, edes sitä yhtä kertaa. Enkä usko että pystyn, joku kuin kohta kurkunpäästä sykkivä ja panikoiva sydän haluaisi ulos - hengittämään. Paniikki.
Mutta tänäkin vuonna yli 10 naisen kanssa harrastettu seksiä. Yli 250 naista rakasteltu toivottavasti ennen kuin 35-vuotias. No eii, mutta 230 hihihi.
Elämä on... Avartavaa ja huomennakin jotain uutta.
Ei pelkkiä numeroita. - Kiltti-ja-kunnollinen
Olen minäkin kysynyt suoraan seksiä ja kukana ei ole suostunut. Jos kysyjä olisi joku tunnettu komea mies tai vaan komea mies niin varmaan prosentti luku nousisi huimasti
- Sinkkunainen--
Ei tuon näköinen saa seksiä.
- AvioATMies
Ei ehkä sinulta mutta joltakulta muulta voi saada. Sen sijaan tältä palstalta löytyy varmaan useampikin sellainen esimerkki joka ei todellakaan saa seksiä.
- Pillujen-asiantuntija
25 naista olisi suostunut seksiin. Se on hyvä määrä ätmille.
- Näintäällä
On todella. Mulla meni vuosikausia noin monelta saamiseen.
Mun elinikä ei riittäisi 1000 matchiin tinderissä.
- jhjhjhjhjhjhh
Jos olet ton kuvan mies (ja muutenkin), on sulla huono itsetunto, ei mitään muuta.
- AvioATMies
jhjhjhjhjhjhh kirjoitti:
Jos olet ton kuvan mies (ja muutenkin), on sulla huono itsetunto, ei mitään muuta.
Tai sitten Tinderissä matcheja todella saavat vain ne top 5 miehet.
Nyt olisi vaan kiva tietää onko jhjhjhjhjhjhh mies jonka mielestä wlfwd on naisten mielestä hyvännäköinen mies vaiko nainen joka svaippaisi oikealle jos tuon näköinen mies tulisi Tinderissä vastaan. jhjhjhjhjhjhh kirjoitti:
En nyt näe miten itsetunto vaikuttaa matchien määrään.
- blääblää69
Ensinnäkin.. omasta mielestäni toi mies on ihan taviksen näköinen, että mikä sen naamasta tekee muka niin vetoavan, että saa 1000 matchia?
Löydän varmasti jopa tuolta suomi24 treffeistä heti 10 miestä jotka ovat paremman näköisiä kun toi.
Toisekseen onko toi mies joku julkkis? Auttaako se julkisuus siihen, että se sai 1000 matchia, vai onko ulkomailla, niin kuin tiedämme naiset sosiaalisempia ja sen takia on helpompi taviksenkin saada vaikka 1000 matchia?
Kolmanneksi, jos on mahdollisuus saada ns loputtomasti matcheja, niin totta kai on enemmän mahdollisuuksia saada joltain sieltä seasta seksiäkin.
Surullista, että jos tavallinen suomalainen mies saa edes kerran kuussa "kovalla työllä" edes yhden matchin, niin normaaleilla aivoilla ajatteleva mies ei todellakaan halua pilata sitäkään ainutta "mahdollisuutta" heti alkuunsa "uskaltamalla" kysyä heti seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467