Jotka ei halua enää aloittaa parisuhdetta. Toisaalta monasti tuntuu että olis kiva olla parisuhteessa. Olisi ihana rakastua, mutta minne kyky ihastua on hävinnyt ? Sitten kun pitäisi mennä treffeille, tulee fiilis ei jaksa, ei huvita. Vaatii liikaa järjestelyjä ja pelkään menettäväni vapauteni. Olen pelottavan tyytyväinen tähän yksin olemiseen. Saan nukkua makoisat yöunet, katsoa telkkua koska haluan, mennä minne haluan. Ei riitoja tai mustasukkaisuusdraamaa. . Rakastan yksin matkustamista. Olenkohan tyypillinen sitoutumiskammoinen ihminen. Tarviskos mun mennä jonnekkin vitsin terapiaan ?
Onko muita sinkkuja
37
570
Vastaukset
- Sinkkumies---
Huono itsetuntoiset ei halua seurustella. Olen vasta 30 v ja haluan kyllä seurustella.
- panomiässs
Hahah. Päivän pelastajanaurut. Haluaisit seurustella mutta et kuitenkaan tee niin ja syystä ja toisesta, ja kerrot jonkun toisen olevat heikkoitsetuntonen! Hyvä itsetunto on sitä että uskaltaa tehdä niinkuin haluaa. Jos ei halua seurustella niin so what!! Tosiasiassa olet katkera kun naiset haluavat olla sinkkuja, right??
- SinunLähtökohdat
No helpompaa naisella tietysti kun saa silti seksiä heti kun haluaa.
- panomiässs
Olen mies ja saan seksiä sillon kuin haluan, tosin vaatii sen että lasken rimaa. Miten sukupuoli tähän kysymykseen liittyy?? Mutta Koska en halua tehdä niin, niin olen puutteessa. so what?? Ehkä joudut vaan odottamaan pari vuotta, että kivekset laskeutuvat.
- Mies____
Minä olen kohta pitkältikin yli 30v voi sanoa. Haluaisin kyllä seurustella. Mutta yhteen muuttaminen ei ole välttämätöntä. Ei ainakaan nopeasti.
- Siinäkriteerit
Fiksu, sopusuhtainen, tasapainoinen, vastavuoroinen, empaattinen ei-pentumainen, ei-huoramainen, ei-lapsia omaava nainen, kiitos niin palataan asiaan.
Mutta Suomenmaasta ei vapaana löydy joten ei kiitos.- PilvilinnojaTaas
On niitä, mäkin tunnen muutaman. Mutta veikkaan ettei sun taso riitä niille alkuunkaan.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Nainen saa suhteen heti kun haluaa. Nainen voi helposti sanoa että ei halua enää koskaan suhdetta koska naista on petetty ja jätetty ja hakattu mutta en usko että nainen tosissaan sanoo että ei halua koskaan enää suhdetta. Varsinkin jo nainen on alta 30 vuotias, ihan eri asia jos on 60 vuotias. Nuorena sitä naisetkin muuttaa mieltää yhtä useesti kun vaihtavat jännämiestä toiseen.
- panomiässss
lopeta se uhriutuminen. Sinä katselet todennäköisesti kielipitkällä niitä pahoja tyttöjä, jotka hymyilevät viettelevästi. Ja kiltit ja kunnolliset tytöt flirttailevat pahojen poikien kanssa. Niin se on aina mennyt ja menee jatkossakin. Se ei pelaa joka pelkää. Ainoa vaan että jo biologia sanoo sen, että mies on se joka heittää mällit laatikkoon, ja nainen se joka joutuu kantamaan sikiötä 8kk. Miksi luulet että mitään tapahtuu jos vain haaveilet?? Niin kauan kun kategorisoit itsesi kiltiksi, niin et varmana saa yhtään mitään. Sitä paitsi jokainen ex-mies on aina hakkaaja ja pettäjä jos nykyisen muijan päästää asiasta avautumaan.
En ainakaan tällä hetkellä. Joskus varmasti, kunhan saan ensin asiat kuntoon.
- nyt.mieli.on.musta
onko syyt mielenterveydellisiä ja kun oikea lääke ja annos koko on löytynyt niin rakkaus asiatkin tulee kuntoon ja haluaakin rakastua ja elää normaalia elämää
nyt.mieli.on.musta kirjoitti:
onko syyt mielenterveydellisiä ja kun oikea lääke ja annos koko on löytynyt niin rakkaus asiatkin tulee kuntoon ja haluaakin rakastua ja elää normaalia elämää
Ei ole.
- surullinen.juttu
ouitty kirjoitti:
Ei ole.
mikä asia on sellainen että ei voi rakastua tai et halua saada ja tavata sitä oikeaa niin prostituutioko eipä muita syitä ole kuin prostituutio tai mielenterveys ongelmat
surullinen.juttu kirjoitti:
mikä asia on sellainen että ei voi rakastua tai et halua saada ja tavata sitä oikeaa niin prostituutioko eipä muita syitä ole kuin prostituutio tai mielenterveys ongelmat
Tulee pari muutakin asiaa mieleen kyllä.
- Ikis..M
Aika hyvin kyllä kuvasit fiilikset mitä mullakin, ei vaan jaksa eikä huvita sitä parisuhderallia. Et kyllä terapiaa tarvitse minun mielestä ainakaan tuon vuoksi, aika paljon kai nykyään on sinun ja minun kaltaisia.
- AvioATMies
"Sitoutumiskammo" on vain termi jolla suhteessa olevat ihmiset tai parisuhde-elämää ihannoivat ihmiset viljelevät saadakseen kuulostamaan jotenkin epänormaalilta, että ei halua sitoutua yhteen ihmiseen.
- seonkohtalo
Ei tietenkään vain pelkän suhteen vuoksi, että pitäisi olla joku kunhan vain on suhde.
Mutta jos näin nelikymppisenä ja kokemattomana sen yhden miljoonasta kohtaisin, niin en minä häntä poiskaan lähettäisi. Meitä korkeahaltioita ei vain juurikaan reinkarnoidu tänne maapallolle ja ne harvat, jotka uskaltavat laskeutua tänne materian ja paskan tasolle örkkien keskuuteen, me olemme miehiä. "Olisi ihana rakastua, mutta minne kyky ihastua on hävinnyt ?"
Siihen että ole kokenut liikaa miehiä ja vaatimustaso on noussut sille tasolle mitä et edes voi saavuttaa. Naiset saavat niin paljon ja helposti, ettei mikään tunnu enää miltään.- ouitty-
Musta kulli on parasta.
- vihatipunen
On. Olen liian tottunut yksinoloon, ja olisi vaikea antaa itsestään mitään, millään tasolla.
Ihastuminen ei ole ongelma. Minähän ihastunut usein. Viimeksi olen salaisesti ihastunut työpaikkani 20-vuotiaaseen "kesäpoikaan", hyvin virkeä tapaus. Jos sukupuolet olisi toisinpäin niin asiassa ei olisi mitään "outoa". No mutta se lähti pois kyllä juuri.
No joo, epärealistisia ihastumiseni on. Mutta niinpä ne on kyllä monilla muillakin, varsinkin tämän palstan miehillä.Haista sinä läskikasa paska. Olet hypergaminen ja pystyt ihastumaan ainoastaan tasoasi parempiin miehiin, joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta.
Ite ootte-kommentti ei edelleenkänä toimi. Miehet ovat realistisia eivätkä hypergamisia, niin kuin sinä.- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Haista sinä läskikasa paska. Olet hypergaminen ja pystyt ihastumaan ainoastaan tasoasi parempiin miehiin, joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuutta.
Ite ootte-kommentti ei edelleenkänä toimi. Miehet ovat realistisia eivätkä hypergamisia, niin kuin sinä.No kylläpä meni taas tunteisiin, otan osaa. Ymmärrän, että olet kovin ihastunut minuun eikä vastakaikua tule.
vihatipunen kirjoitti:
No kylläpä meni taas tunteisiin, otan osaa. Ymmärrän, että olet kovin ihastunut minuun eikä vastakaikua tule.
Älä naurata. Kukaan ei ihastu sellaiseen talipalloon mikä sinä olet.
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Älä naurata. Kukaan ei ihastu sellaiseen talipalloon mikä sinä olet.
Ethän sä ole mua nähnyt mutta olet ihastunut mun valloittavaan palstaluonteeseeni.
Ja talipallo on oikeestaan aika söpö hellittelynimi. Pus. vihatipunen kirjoitti:
Ethän sä ole mua nähnyt mutta olet ihastunut mun valloittavaan palstaluonteeseeni.
Ja talipallo on oikeestaan aika söpö hellittelynimi. Pus.Mikä on sinun painoindeksi? Hengästyttääkö kävellessä? Onko kiva kuolla nuorena sydän- ja verisuonitauteihin? Oletko ylpeä itsestäsi?
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Mikä on sinun painoindeksi? Hengästyttääkö kävellessä? Onko kiva kuolla nuorena sydän- ja verisuonitauteihin? Oletko ylpeä itsestäsi?
En tiedä painoindeksiäni. Ei hengästytä kävellessä. Portaita noustessa kyllä joskus mutta niin hengästyttää hoikkaa ystäväänikin. En ajatellut kuolla nuorena sydän- ja verisuonitautiin. Ja minähän olen jo keski-ikäinen mutta liian nuori kuolemaan kyllä. Isäni oli normipainoinen mutta kuoli siitä huolimatta ilmeisesti sydäriin. Meillä nuo sydän- ja verisuonitaudit on ns. sukuvika.
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Mikä on sinun painoindeksi? Hengästyttääkö kävellessä? Onko kiva kuolla nuorena sydän- ja verisuonitauteihin? Oletko ylpeä itsestäsi?
Niin ja olen ylpeä itsestäni. Olen löytänyt viimeisen vuoden aikana itsestäni voimia tehdä asioita ja selvitä monesta elämän eteen heittämästä asiasta.
- vihatipunen
No voin mä sut huolia jos sulle tulee siitä hyvä mieli.
vihatipunen kirjoitti:
No voin mä sut huolia jos sulle tulee siitä hyvä mieli.
Ei kiitos. Älä tule uniini, virtahepo. Vartaloni on kunnossa. Sinulle kuuluisi joku keski-ikäinen läskimies.
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Ei kiitos. Älä tule uniini, virtahepo. Vartaloni on kunnossa. Sinulle kuuluisi joku keski-ikäinen läskimies.
Ei keski-ikäisessä läskikimiehessä ole välttämättä mitään vikaa.
Sulla voi olla vartalo kunnossa mutta mikään muu ei sitten olekaan. vihatipunen kirjoitti:
Ei keski-ikäisessä läskikimiehessä ole välttämättä mitään vikaa.
Sulla voi olla vartalo kunnossa mutta mikään muu ei sitten olekaan.Ei sinulla ole varaa miettiä onko keski-ikäisessä miehessä vikaa vai ei, koska olet itse (huonosti) liikkuva vikakeskittymä.
Minulla on kaikki kunnossa. Sinussa on kaikki viallista.- vihatipunen
Ei todellakaan sinussa ole kaikki kunnossa. Mutta voit tietysti kuvitella niin. Olet kylmä. Ilmeisesti jossain esimiesasemassa. Säälin alaisiasi.
Mulla samaa vikaa. Ois kiva löytää mies vierelle mut toisaalt vähän kammoksunkin asiaa... mitäs jos dotä vaik rakastuiskin ja jäis vaan ykspuoliseks,mo entä mis bälis tapaisin ketään ku 2 pientä lasta kotona ja omaa aikaa suht vähän :D
Yks mitä pelkään on yhteen muutto,mulla vaan ois oltava se oma "linnani" johon voin mennä kun tarvin etäisyyttä toisesta.Kyllä minä haluaisin ainakin kokeilla parisuhdetta. Mutta en varmasti osaisi asua kenenkään kanssa, kun olen asunut yksin lähes 20 vuotta (eli siitä asti kun muutin pois vanhempien luota).
- suhteellinenko
Miten voin tietää onko meillä parisuhde vai joku muu suhde? Eli mistä merkeistä tms. tunnistaa parisuhteen?
Pitääkö myös toisen osapuolien olla sitä mieltä, että meillä on nyt parisuhde?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477