Vain sillätavoin ripulitulva loppuisi.
Vastaukset 11
- Haukan.niskaukaus
Siihen on kaksi tapaa. Toinen on kunnon hoitoonohjaus ja tarvittavan pitkä hoito mielisairaaladsa tai toinen on niskalaukaus.
Mut hei... älä nyt...sama pätee spämmiin ja sakaroihin.
Missäs meidän palstakuninkaat ovat olleet perjantaillan ja tän aamun? Voisiko olla että heillä on muuta elämää? Silmiin pistävää on myös se et myös nuortenpalstalla on rauhallista.
Heippa mä meen jouluostiksille ostamaan sata pakettia, Ei täällä ole kuin yksi 24/7 päivystävä mielenterveyspotilas, joka suoltaa kaikki paska viestit. En tarkoita itseäni. Toki minä olen mielenterveyspotilas, mutta en päivystä täällä 24/7.
- Haukan
Mäki nukun ja teen töitä, joten en kerkee. Joku juntti spämmäsi pisteitä nuortenpalstalle kolmen aikaan aamulla monena päivänä. Kovasti yritti laittaa mun piikkiin tekemällä sitä hauka nimellä. Hauka nimeä en ole käyttänyt muualla, kun tällä palstalla.
Kosto elää kuomaseni, kosto elää. Voit olla varma siitä kuka ikinä oletkaan. - Haukan
Haukan kirjoitti:
Mäki nukun ja teen töitä, joten en kerkee. Joku juntti spämmäsi pisteitä nuortenpalstalle kolmen aikaan aamulla monena päivänä. Kovasti yritti laittaa mun piikkiin tekemällä sitä hauka nimellä. Hauka nimeä en ole käyttänyt muualla, kun tällä palstalla.
Kosto elää kuomaseni, kosto elää. Voit olla varma siitä kuka ikinä oletkaan.Tämä ei ollut suunnattu kehenkään nimimerkkii. Juntiksi häntä kutsun.
- totuudenkirjoittaja
Palsta oli asiallinen viimeksi luotsiaikoihin ja erityisesti tissun ansiosta ja tuo on kylmä totuus.
- totuudenkirjoittaja
snowden kirjoitti:
Eipäs nyt kuitenkaan liioitella. Älä ruoki narsistia kehumisella.
En minä ruoki ketään palsta oli asiallinen viimeksi luotsi- tissu aikoina jolloin ripuliviestejä ei ollut. Mistä sinä tykkäät snowden ripuliviesteistä vaiko asiaviesteistä?
En ole tissufani sanoin vaan minkä moni muukin on huomannut. - totuudenkirjoittaja
Päivänselvä totuus luotsiaikoina palsta oli siisti ja nyt ei niin kovin siisti.
- Ukkuuun
totuudenkirjoittaja kirjoitti:
Päivänselvä totuus luotsiaikoina palsta oli siisti ja nyt ei niin kovin siisti.
Oli tämä hetken siisti, kunnes taas tämä eräs sankari tuli ja avasi pari törkyviestiä. Seuraavaksi hän varmaan vastaa itse niihin niillä häippäsehän omalle palstalles viesteillä.
Kerroin vaihtoehdot ekassa vastauksessa.
Toyota nauris 1.8 valvematic
Kylmis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2903007Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1521236- 2101191
- 841183
- 881164
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051070- 65882
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25785- 71757
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59647