Vai mikä olisi paras kiillotusaine
http://www.dickjohnson.fi/pallivaha-so-good-for-you-balls
Voiko kaljua kiillottaa pallivahalla?
21
1931
Vastaukset
- Tummelia_kaljuun
DarkFear ainakin käyttää Tummelia.
- onkosetissipää
Eikös se ole tarkoitettu lehmän utareille?
- tissipääok
DF on tunettu tissipää
No himputti! Tuota pallivahaa kyllä ostaisin joululahjaksi miehelleni jos minulla sellainen olisi. :D
- posliinipallit
Vaaditko että miehesi ajelee karvat vex palleista
En toki, vaan ennemmin soisin miehelläni olevan jotain muita harrastuksia kuin karvattomien palliensa ihailu.
Mutta ajattelin vain että olisi kiva ylläri huumorintajuiselle miehelle, ”jolla on jo kaikkea”. Eiköhän tuo ole aika tavallista salvaa, jota voi käyttää muuhunkin kuin niiden kulkusten kiillotukseen, ja sitten kun loppuu, voisin täyttää tuon purkin omatekoisella mehiläisvahavoiteella. Tulisi ehkä tuollaisesta purkista sitä voidetta käytettyä enemmän kuin jostain tavispurkista.- DarkFear-ei-kirj
Näinhän se asia just on, että pallivaha käy oikein mainiosti ylä-asteelta asti kaljuna olleeseen päähän. Vai pitäisikö mulla sun mielestä omistaa joku saatanan ruma Eurooppalainen karvapehko perkele, niinkuin jollakin vitun Pirlolla just on! Ja olla häneltä peräti suihin ottamassa saatana!!!!
Taitaa olla tämänkin keskustelun aloittanut LANTAPERSEAIVO itse persujen äänestäjiä, kun ei kerran voi olla mikään hyvätukkainen EUROOPPALAINEN MIES sen oman ahdasmielisyytensä vuoksi.
DarkFear-ei-kirj kirjoitti:
Näinhän se asia just on, että pallivaha käy oikein mainiosti ylä-asteelta asti kaljuna olleeseen päähän. Vai pitäisikö mulla sun mielestä omistaa joku saatanan ruma Eurooppalainen karvapehko perkele, niinkuin jollakin vitun Pirlolla just on! Ja olla häneltä peräti suihin ottamassa saatana!!!!
Kyllä sitä sullakin VITUN LANTAPERSEAIVOLLA pitäisi olla hyvälaatuinen kunnon tukka päässä, sillä onhan se kunnon tukka aina merkki SUVAITSEVAISESTA EUROOPALAISESTA MIEHESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Taidat ahdasmielisen persujuntin lisäksi olla myös joku vitun hinttari perkele!!!!!!!!!!!!- utelias_kysyjä
Sheivaatko Darkis pallisi?
- tyhmä_sana
DarkFear kirjoitti:
Taitaa olla tämänkin keskustelun aloittanut LANTAPERSEAIVO itse persujen äänestäjiä, kun ei kerran voi olla mikään hyvätukkainen EUROOPPALAINEN MIES sen oman ahdasmielisyytensä vuoksi.
Toi lantaperseaivo on tyhmä sana
- elkööndarfearismit
tyhmä_sana kirjoitti:
Toi lantaperseaivo on tyhmä sana
Ze on hieno darkfearismi
- DarkFear-ei-kirj
Voisikos palstalaiset suositella minulle mitään peruukkia, kun tuo kalju kiiltää monen metrin päähän ja minusta ajatellaan sen takia kaikkea negatiivistä??
- tyyuijjjh
Sopisi hyvin Darkikselle
- Ikis..M
Ihmettelen kyllä tuota purkin kannen mainoskuvaa, miksi siihen on pitänyt laittaa törkyinen alkoholistilärvi kun joku ajeltu ja siisti naamakuva varmaan toimisi paremmin, joku tämmöinen:
http://retroclipart.co/1024/royalty-free-black-and-white-retro-vector-clip-art-of-a-mans-face-by-bestvector-1154.jpg- mitenonkaan
Sheivaatko pallisi?
- 101prosHetero
Pallivaha. Se on homoille
- posliinitpallit
Höpö höpö. Siisti mies siistii pallitkin
- eiheteoille
Sheivaus on homojen hommaa
- hygieniaonin
eiheteoille kirjoitti:
Sheivaus on homojen hommaa
Nykään vain juntit pitävät pallit karvaisina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310