Miksi YEV-jankka hylkäsit eilisen nikkisi?

osaatko.hävetä

114

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeää.varmaan

Kas kun ei jo ole " vastaamassa" :)

• Häpeekö_Räyhis

No entäs ovatkohan pian nimim. Daaviditähti tai nimim. odotan.analyysiasi vastaamassa? Perään on kyselty, mutta ei kuulu. Selitys tuolle olisikin, että ovat Räyhiksen yrityksiä kommentoida asiallisesti rekatulla nimimerkillä, mutta Räyhis sitten tietysti, typeryyttään, on mennyt sörssimään ne kun on pitänyt samalla räyhätä ;D

• mikä.on.tarkoituksesi
        Häpeekö_Räyhis kirjoitti:

No entäs ovatkohan pian nimim. Daaviditähti tai nimim. odotan.analyysiasi vastaamassa? Perään on kyselty, mutta ei kuulu. Selitys tuolle olisikin, että ovat Räyhiksen yrityksiä kommentoida asiallisesti rekatulla nimimerkillä, mutta Räyhis sitten tietysti, typeryyttään, on mennyt sörssimään ne kun on pitänyt samalla räyhätä ;D

Miksi vainoat täällä noita nikkejä?

• Narsisti-Räyhikselle
        mikä.on.tarkoituksesi kirjoitti:

Ja tuollaista kysyy Räyhis, joka on vainonnut täällä vuodenpäivät monia nikkejä tekemällä heistä kaikin tavoin asiattomia provokatiivisia avauksia, joilla ei ole yhtään mitään tekemistä tämän palstan aiheen kanssa. Niin että siis tosiaan kehtaat tuollaista kysyä? Onko sinulla ollenkaan suhteellisuudentajua? Vai onko tämä tosiaan niin, että sinä saat tehdä täällä aivan mitä sinua huvittaa, että muut ovat sinulle vain jotain pelinappuloita? Olet kuvottava uskovantekele!

• Mieti_tekojas_Räyhis

Entä miksi et Räyhis kysy itseltäsi samalla, että miksi vainoat täällä nyt nikkejä YEV ja 444444, ihan kuten vainoat torrea, Repeä, mummomuoria jne.? Eikö se ole vainoamista silloin kun sinä teet sitä? Oletko sinä sellaine iso lapsi, joka läpsii menemään ihan miten lystää, mutta kun tulee takaisin niin alkaa itku, että miksi oi miksi?

• mikä.on.tarkoituksesi
        Narsisti-Räyhikselle kirjoitti:

Ja tuollaista kysyy Räyhis, joka on vainonnut täällä vuodenpäivät monia nikkejä tekemällä heistä kaikin tavoin asiattomia provokatiivisia avauksia, joilla ei ole yhtään mitään tekemistä tämän palstan aiheen kanssa. Niin että siis tosiaan kehtaat tuollaista kysyä? Onko sinulla ollenkaan suhteellisuudentajua? Vai onko tämä tosiaan niin, että sinä saat tehdä täällä aivan mitä sinua huvittaa, että muut ovat sinulle vain jotain pelinappuloita? Olet kuvottava uskovantekele!

Onko sinulla myös todisteet, että olisin noin toiminut?
        Tuo käytöksesi täällä alkaa ihan oikeasti huolestuttamaan. Sinulla tarvitsee olla todella paha olo mutta älä sitä täällä viattomiin ihmisiin pura. Puhu jonkun ihmisen kanssa niin saat varmasti apua itsellesi.

• Olet.siis.Räyhis

Tuo käytöksesi täällä alkaa ihan oikeasti huolestuttamaan. Sinulla tarvitsee olla todella paha olo mutta älä sitä täällä viattomiin ihmisiin pura. Puhu jonkun ihmisen kanssa niin saat varmasti apua itsellesi.

Myönnät näköjään olevasi Räyhis ;)

• mikä.on.tarkoituksesi
        Olet.siis.Räyhis kirjoitti:

Myönnät näköjään olevasi Räyhis ;)

Olen todellakin pahoillasi puolestasi. Toivon, että huomaaat satuttavasi vain itseäsi tuolla käytökselläsi. Ei ongelmasi ratkea sillä, että täällä muita ihmisiä haukut.
        Käytöksesi on hätähuuto pahasta olostasi mutta emme voi auttaa sinua täällä.

• mikä.on.omasi.räyhis

Muistahan nyt sitten tuo, kun pyysit todisteita. Niitä tullaan pyytämään sinultakin jatkossa. Muista se kun teet pedofiilihuhuketjuja tai muuta sellaista.

• kerro.näistä

Olen todellakin pahoillasi puolestasi. Toivon, että huomaaat satuttavasi vain itseäsi tuolla käytökselläsi. Ei ongelmasi ratkea sillä, että täällä muita ihmisiä haukut.
        Käytöksesi on hätähuuto pahasta olostasi mutta emme voi auttaa sinua täällä.

Hei Räyhis,

älä ihan oikeasti viitsi esittää, että sinä olisit pahoillasi kenenkään puolesta. Vai oletko sinä pahoillasi esim. tällaisesta kommentoinnista:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14627176/palstan-hairikkorayhis-eli-yev#comment-87862946

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14627176/palstan-hairikkorayhis-eli-yev#comment-87863164

Tai oletko pahoillasi siitä, että olet tuollaisia kommentteja jatkuvalla syötöllä syytänyt niille, joista et täällä tykkää? Ja että tuoko ei ole ihmisten haukkumista? Mitä se sitten on? Onko tuokin hätähuutoa?

• mikä.on.tarkoituksesi
        mikä.on.omasi.räyhis kirjoitti:

Muistahan nyt sitten tuo, kun pyysit todisteita. Niitä tullaan pyytämään sinultakin jatkossa. Muista se kun teet pedofiilihuhuketjuja tai muuta sellaista.

Haluat varmaan esittää todisteet. Tajuat kai, miten törkeä syytöksesi minua kohtaan on.
        Tämä on aikuisten ihmisen palsta eikä mikään leikkipaikka.
        Pystytkö asialliseen keskusteluun?

• mikä.on.tarkoituksesi
        kerro.näistä kirjoitti:

Hei Räyhis,

älä ihan oikeasti viitsi esittää, että sinä olisit pahoillasi kenenkään puolesta. Vai oletko sinä pahoillasi esim. tällaisesta kommentoinnista:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14627176/palstan-hairikkorayhis-eli-yev#comment-87862946

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14627176/palstan-hairikkorayhis-eli-yev#comment-87863164

Tai oletko pahoillasi siitä, että olet tuollaisia kommentteja jatkuvalla syötöllä syytänyt niille, joista et täällä tykkää? Ja että tuoko ei ole ihmisten haukkumista? Mitä se sitten on? Onko tuokin hätähuutoa?

Mitä näistä? Olet näitä kummenittäin syytänyt tänne. Mikä on asiasi mitä näillä haluat viestiä, kerro se nyt sinulla on tilaisuus.

• mitä.vatuloit

Haluat varmaan esittää todisteet. Tajuat kai, miten törkeä syytöksesi minua kohtaan on.

Miten niin mitä näistä? Siinähän on kaksi (2) nimenomaan kommentin tarkkuudella esitettyä osoiteriviä. Meinaatko, että sinun pitäisi kysyä, että kumpaa noista sinun odotetaan käsittelevän?

• tajuatko.itse

Jaa jos tämä on aikuisten paikka niin mitäs sinä Räyhis täällä sitten teet? Kommentointisi taso on jostain tarkkisluokalta. Katso nyt vaikka tätä tekemääsi aloitusta ja niitä lukemattomia muita.

• mikä.on.tarkoituksesi
        mitä.vatuloit kirjoitti:

Miten niin mitä näistä? Siinähän on kaksi (2) nimenomaan kommentin tarkkuudella esitettyä osoiteriviä. Meinaatko, että sinun pitäisi kysyä, että kumpaa noista sinun odotetaan käsittelevän?

Odotan sinun käsittelevän niitä koska niitähän sinä tänne olet postannut kymmenittäin.

• tarkenna.asiasi

Odotan sinun käsittelevän niitä koska niitähän sinä tänne olet postannut kymmenittäin.

Tarkentaisitko, että mitä olen postannut tänne kymmenttäin, ja esittäisitkö samalla myös todisteet, että juuri minä olen niin tehnyt. Odotan sinun käsittelevän tämän, koska sinähän noin väitit.

• mikä.on.tarkoituksesi
        tajuatko.itse kirjoitti:

Jaa jos tämä on aikuisten paikka niin mitäs sinä Räyhis täällä sitten teet? Kommentointisi taso on jostain tarkkisluokalta. Katso nyt vaikka tätä tekemääsi aloitusta ja niitä lukemattomia muita.

Ei nikkiensi vaihtelu sinusta yhtään aikuisempaa tee. Itseäsi et voi paeta.

• mikä.on.tarkoituksesi
        tarkenna.asiasi kirjoitti:

Tarkentaisitko, että mitä olen postannut tänne kymmenttäin, ja esittäisitkö samalla myös todisteet, että juuri minä olen niin tehnyt. Odotan sinun käsittelevän tämän, koska sinähän noin väitit.

Minä en lähde tuohon jankutukseen kansasi. Toivon, että saat rauhan elämääsi, huomiota ja rakastavia ihmisiä lähellesi.

• mihin.pyrit

Ja kuka niin muka olisi väittänytkään?

• älä.viitti.pelleillä

Minä en lähde tuohon jankutukseen kansasi. Toivon, että saat rauhan elämääsi, huomiota ja rakastavia ihmisiä lähellesi.

Sinähän olet lähtenyt jankutukseen jo. Ja tangoon tarvitaan kaksi. Mutta katsotaanpa, että maltatko sinä olla lähtemättä jankutukseen lisää. Nimittäin ei se olisi ensimmäinen kerta kun Räyhis esittää asiallista ja toteaa, ettei lähde jankutukseen, mutta jatkaa räyhäämistä silti, ja nimenomaan jankaten.,

• älä.Räyhis.esitä

Et sinä Räyhis ketään hämää tuolla "uudella tyyliläsi". Maneerisi näkyvät läpi, ja niistä on erikseen jo keskusteltu näinä päivinä. Tuo nimimerkkiteema on sinulla tyypillinen, et vain voi olla jauhamatta siitä. Samoin tuo että et muka jankuta.

• mikä.on.tarkoituksesi
        älä.Räyhis.esitä kirjoitti:

Et sinä Räyhis ketään hämää tuolla "uudella tyyliläsi". Maneerisi näkyvät läpi, ja niistä on erikseen jo keskusteltu näinä päivinä. Tuo nimimerkkiteema on sinulla tyypillinen, et vain voi olla jauhamatta siitä. Samoin tuo että et muka jankuta.

Mitäpä jos nyt jatketaan tätä niin, että käytät vain tätä nikkiäsi.
        Haluatko keskustella kuten aikuiset vai oletko jo saanut tyydytyksesi minua haukkumalla ja syyttämällä?
        Jatketaanko sinä saat valita.

• vai.et.lähde

Mitäpä jos nyt jatketaan tätä niin, että käytät vain tätä nikkiäsi.
        Haluatko keskustella kuten aikuiset vai oletko jo saanut tyydytyksesi minua haukkumalla ja syyttämällä?

Jaa etkös se ollutkaan sinä joka juuri sanoi näin, että:

"Minä en lähde tuohon jankutukseen kansasi." [sic]

• mikä.on.tarkoituksesi
        vai.et.lähde kirjoitti:

Jaa etkös se ollutkaan sinä joka juuri sanoi näin, että:

"Minä en lähde tuohon jankutukseen kansasi." [sic]

Nikkien vaihtelusi on lapsellista.

• nikki.vaihtui.aikuisesti

Nikkien vaihtelusi on lapsellista.

Haluatko olla lähtemättä jankutukseen? Voitko esittää todisteet sille, että nikkini vaihtuminen olisi lapsellista? Vai saatko tyydystä siitä, että yrität syyttää minua lapsellisuudesta muuten vain? Entä onko tämä lapsellista:

http://acloud.no-ip.biz/rayhis.html

• mikä.on.tarkoituksesi
        nikki.vaihtui.aikuisesti kirjoitti:

Haluatko olla lähtemättä jankutukseen? Voitko esittää todisteet sille, että nikkini vaihtuminen olisi lapsellista? Vai saatko tyydystä siitä, että yrität syyttää minua lapsellisuudesta muuten vain? Entä onko tämä lapsellista:

Jos et halua keskustella niin toivotan sinulle parempaa tulevaisuutta ja tasapainoista elämää kasvotusten ihmisen kanssa. Elämä ja rakkaus on ihan muualla kuin näillä palstoilla.

• kerrotkos.sen

Jos et halua keskustella niin toivotan sinulle parempaa tulevaisuutta ja tasapainoista elämää kasvotusten ihmisen kanssa. Elämä ja rakkaus on ihan muualla kuin näillä palstoilla.

Mutta kerrotko onko tämä lapsellista:

Onko henkilö noiden nimimerkkien takana tasapainoinen aikuinen, vai onko hän lapsellinen? Miltä näyttää?

• kerrotkos.sen kirjoitti:

Mutta kerrotko onko tämä lapsellista:

Onko henkilö noiden nimimerkkien takana tasapainoinen aikuinen, vai onko hän lapsellinen? Miltä näyttää?

Ei se ole lapsellinen eikä tasapainoinen aikuinen. Se on Patmoslainen.

• merkillisyyksien.maailma
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Ei se ole lapsellinen eikä tasapainoinen aikuinen. Se on Patmoslainen.

Niin. Mistäköhän johtui, että tuokin linkki sisältöineen oli kuin jotain näkymätöntä tuolle tarkoituksenkyselijälle? Merkillistä.

• huolissaan.olijalle

No entäs sitten huolestuttaako sinua Räyhiksen käytös yhtään? Tämänkin aloituksen takana oleva tyyppi ku on vuoden päivät kiusannut sellaisia kirjoittelijoita joista ei tykkää, ihan varmaan juuri pahaa oloaan purkaakseen. Siitä on vielä kerrottukin hänelle viime päivinä moneen otteeseen, että kun hän juuri sitä ja juuri siksi tekee. Hassua, että sinä satuit nyt ottamaan pahan olon puheeksi...

No anyway, mitä olet tuosta aloittajasta eli Räyhiksestä mieltä? Jos et tunne asiaa, niin Räyhiksestä tarkemmin on kuvaus tehty tänne:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14626327/kaikkihan-tietavat-rayhiksen

Huolestuttako Räyhis? Vai onko hän ihan normaali tasapainoinen ihminen?

• huolissaan.olijalle

Jaaha. Tämä ei ollut sitten yhtään mielenkiintoinen aihe. Jostain syystä kuitenkin oli tämän aloituksen otsikko kiinnostanut niin paljon, että huolissaanolija tuli paikalle. Varmaan ajatteli, että tämä jotenkin koskee ja käsittelee luterilaisuutta. Ei varmaan käynyt mielessäkään, että olisi Räyhiksen avaus. Noh, mitäpä näistä.

• huolissaan.olosta

Tämmöisiä mietteitä huolissaan olosta muuten vielä heräsi:

Jotenkin ihmetyttää, että kun tällä palstalla tosiaan selkeästi pitkään on jatkunut tätä, että Räyhis täysin aktiivisesti nostaa tietyt kirjoittajat esille ja herjaa heitä törkeästi, niin paikalle ei tule mitään satunnaista huolissaan olevaa uskovaista ihmettelemään.

Mutta sitten ihmeen kaupalla kun parinä päivänä on vähän kyselty aiheellisesti Räyhis-epäiltyjen nimimerkkien kuten Daavidintähti ja odotan.analyysiasi perään, niin oitis joku kiinnostuu ja tulee ihmettelemään, että miksi noita nikkejä vainotaan. Parissakin ketjussa, joita ei satunnainen ihmettelijä tunnistaisi samaan aihepiiriin, tullaan oikein ihmettelemään.

Eikö ole jännää? Mitäs Räyhis on tästä mieltä? Ihmetyttääkö sinua, kun saat satunnaista tukea jostain, vaikka kaiken todistusaineiston valossa et ansaitse sitä pätkääkään, koska olet ilkeä palstahäirikkö ja kiusaaja?

• huolissaan.olosta kirjoitti:

Tämmöisiä mietteitä huolissaan olosta muuten vielä heräsi:

Jotenkin ihmetyttää, että kun tällä palstalla tosiaan selkeästi pitkään on jatkunut tätä, että Räyhis täysin aktiivisesti nostaa tietyt kirjoittajat esille ja herjaa heitä törkeästi, niin paikalle ei tule mitään satunnaista huolissaan olevaa uskovaista ihmettelemään.

Mutta sitten ihmeen kaupalla kun parinä päivänä on vähän kyselty aiheellisesti Räyhis-epäiltyjen nimimerkkien kuten Daavidintähti ja odotan.analyysiasi perään, niin oitis joku kiinnostuu ja tulee ihmettelemään, että miksi noita nikkejä vainotaan. Parissakin ketjussa, joita ei satunnainen ihmettelijä tunnistaisi samaan aihepiiriin, tullaan oikein ihmettelemään.

Eikö ole jännää? Mitäs Räyhis on tästä mieltä? Ihmetyttääkö sinua, kun saat satunnaista tukea jostain, vaikka kaiken todistusaineiston valossa et ansaitse sitä pätkääkään, koska olet ilkeä palstahäirikkö ja kiusaaja?

Onko sinulla jotakin asiaa minulle?
        Jos on keskustellaan sitten.

• huolissaan.olosta
        odotan.analyysiasi kirjoitti:

Onko sinulla jotakin asiaa minulle?
        Jos on keskustellaan sitten.

On minulla. Mennään ihmeessä oitis asiaan!

Tiedetään, että Daavidintähti = odotan.analyysiasi. Noihin nickeihin ja muihinkin on erittäin suurella syyllä yhdistettävissä Räyhiksenä tunnettu palstahäirikkö. Sormi siis osoittaa sinuun.

Miksi teet sitä, että kirjoittelet noilla eri rekatuilla nimimerkeillä muka asiallisena, mutta sitten samalla räyhäät puskista huudellen? Miksi teet toisista kirjoittelijoista ilkeitä ketjuja, joissa tartut heidän joko itse keksimiinsä tai oikeisiinkin piirteisiin ja teet niistä herjaa?

Tiedetään, että Daavidintähti = odotan.analyysiasi. Noihin nickeihin ja muihinkin on erittäin suurella syyllä yhdistettävissä Räyhiksenä tunnettu palstahäirikkö. Sormi siis osoittaa sinuun.

Miksi teet sitä, että kirjoittelet noilla eri rekatuilla nimimerkeillä muka asiallisena, mutta sitten samalla räyhäät puskista huudellen? Miksi teet toisista kirjoittelijoista ilkeitä ketjuja, joissa tartut heidän joko itse keksimiinsä tai oikeisiinkin piirteisiin ja teet niistä herjaa?

Mielikuvituksesi on tehnyt sinulle tepposet.
        Esitä faktaa jos jostakin minua syytät.

Mikset muuten rekkaa nikiäsi?

• huolissaan.olosta

Mielikuvituksesi on tehnyt sinulle tepposet.
        Esitä faktaa jos jostakin minua syytät.

Tässä myönnät, että olet Daavidintähti.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14626327/kaikkihan-tietavat-rayhiksen#comment-87876639

Yrität tietysti tuon jälkeen kiemurrella, että et oliskaan myöntänyt sitä mutta arvaas mitä? Siinä tapauksessa sinä et ole lakannut hakkaamasta vaimoasikaan. Elikkä kannattaa olla tarkkana noiden muotoseikkojen kanssa. Ei siis riitä, että "en ole hylännyt sitä" toimisi niin, että olettamus muka olisi se, ettei sitä sinulla koskaan olisi ollutkaan. Nyt sinä siis nimenomaan tuolla sanamuodolla omaksuit väitteen, että Daavidintähti-nikki on ollut sinun.

Sitten tämä taas todistaa, että olet Räyhis:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14625679/mika-raamatussa-on-muutettu#comment-87851555

Asia on siis käsitelty. Nyt voisit vastata noihin kysymyksiini mitä sinulle olen esittänyt.

• huolissaan.olosta

Mikset muuten rekkaa nikiäsi?

Kyllä minulla on rekattu nimimerkki, mutta sinun ei tarvitse huolehtia siitä.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14626327/kaikkihan-tietavat-rayhiksen#comment-87876639

Yrität tietysti tuon jälkeen kiemurrella, että et oliskaan myöntänyt sitä mutta arvaas mitä? Siinä tapauksessa sinä et ole lakannut hakkaamasta vaimoasikaan. Elikkä kannattaa olla tarkkana noiden muotoseikkojen kanssa. Ei siis riitä, että "en ole hylännyt sitä" toimisi niin, että olettamus muka olisi se, ettei sitä sinulla koskaan olisi ollutkaan. Nyt sinä siis nimenomaan tuolla sanamuodolla omaksuit väitteen, että Daavidintähti-nikki on ollut sinun.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14625679/mika-raamatussa-on-muutettu#comment-87851555

Asia on siis käsitelty. Nyt voisit vastata noihin kysymyksiini mitä sinulle olen esittänyt.

Minä en ole hyvällyt myöskään sinun äitiäsi :=)
        Hai haloo missä on nokkeluutesi?

Mitä sinä olet minulta kysynyt? Jos haluat tietää kysy äläkä hölmöile.

Kyllä minulla on rekattu nimimerkki, mutta sinun ei tarvitse huolehtia siitä.

Itse olet multinikki ja muita syytät. Eikös tuo ole kaksinaismoralismia?

Kerro nyt ihan aikuisten oikeesti mikä tekee minusta räyhiksen tuossa ketjussa.

• huolissaan.olosta

Minä en ole hyvällyt myöskään sinun äitiäsi :=)
        Hai haloo missä on nokkeluutesi?

Mitä sinä olet minulta kysynyt? Jos haluat tietää kysy äläkä hölmöile.

Hah, mutta ei kysyttykään, että "oletko lopettanut hyväilemästä äitiäni"! Että se siitä nokkeluuden penäämisestä, Räyhis.

Ja tätä ketjua kun rullaat ylöspäin näet mitä olen sinulta kysynyt. Ja tosiaan kun halusin tietää niin jo kysyinkin - sinä hölmöilet kun esität, etten olisi kysynyt.

• huolissaan.olosta

Kerro nyt ihan aikuisten oikeesti mikä tekee minusta räyhiksen tuossa ketjussa.

Se kun päästelet räyhähenkeäsi pihalle nimimerkilläsi, vaikka tarkoitus oli alunperin jättää räyhäämiset puskanikeille, samalla kun esität asiallista rekattuna.

Hah, mutta ei kysyttykään, että "oletko lopettanut hyväilemästä äitiäni"! Että se siitä nokkeluuden penäämisestä, Räyhis.

Ja tätä ketjua kun rullaat ylöspäin näet mitä olen sinulta kysynyt. Ja tosiaan kun halusin tietää niin jo kysyinkin - sinä hölmöilet kun esität, etten olisi kysynyt.

Mihän olen sinulle jo vastannut. Rullaa ylöspäin.

Se kun päästelet räyhähenkeäsi pihalle nimimerkilläsi, vaikka tarkoitus oli alunperin jättää räyhäämiset puskanikeille, samalla kun esität asiallista rekattuna.

Älä tyrkytä omia tapojasi minulle!

• huolissaan.olsota

Itse olet multinikki ja muita syytät. Eikös tuo ole kaksinaismoralismia?

Miten olen syyttänyt?

• huolissaan.olosta

Mihän olen sinulle jo vastannut. Rullaa ylöspäin.

Ahaa, yrität pelleilemällä aiheuttaa hämmennystä. Olet inttänyt kysymyksiä kuin antaaksesi olettaa, että siihen olisi aihetta ja kun sinulle sanotaan, että rullaa ylös ja katso niin sinä paukautat saman sellaisenaan takaisin? Älä viitsi naurattaa Räyhis.

• huolissaan.olsota kirjoitti:

Miten olen syyttänyt?

Mitä keksimäsi väitteesi nikkien käytöstäni on jos ei syyttämistä?

• huolissaan.olosta

Älä tyrkytä omia tapojasi minulle!

En toki, vaan kuvaan sinulle itsellesi sinun omia tapojasi!

• huolissaan.olosta

Mitä keksimäsi väitteesi nikkien käytöstäni on jos ei syyttämistä?

Tässä perustellen osoitettuja huomioita. Sekö on syyttämistä?

• repertuaarisi
        huolissaan.olosta kirjoitti:

Oletko huolissasi tällä palsytalla uskovia, Patmosta ja Aa:ta kohtaan esitetystä jatkuvasta vihapuheesta ja valheista?

Jäikö levy päälle :=)

• huolissaan.olosta

Jäikö levy päälle :=)

Kuten ketjusta voi lukea niin ei, vaan minähän olen kommentoinut jokaiseen kommenttiisi juuri jokaikisen kommenttisi kulloisenkin sisällön mukaisesti. Et ilmeisesti aio vastata kysymyksiini.

• huolissaan.olosta
        repertuaarisi kirjoitti:

Oletko huolissasi tällä palsytalla uskovia, Patmosta ja Aa:ta kohtaan esitetystä jatkuvasta vihapuheesta ja valheista?

Kuten?

Kuten ketjusta voi lukea niin ei, vaan minähän olen kommentoinut jokaiseen kommenttiisi juuri jokaikisen kommenttisi kulloisenkin sisällön mukaisesti. Et ilmeisesti aio vastata kysymyksiini.

Minä olen vastannut jo joten älä ala jankata!

Nyt menen nukkumaan!

• repertuaarisi

Kuten?

Esim. kaikki Pe.kun ja qwertyilijan tekemät aloitukset.
        mummomuori, Repe, YEV, jnejne.....

• huolissaan.olosta
        repertuaarisi kirjoitti:

Esim. kaikki Pe.kun ja qwertyilijan tekemät aloitukset.
        mummomuori, Repe, YEV, jnejne.....

Näytätkö, että miten ne ovat vihapuhetta. Vai menitkö sinäkin nukkumaan odotan.analyysiasi-nimimerkin viereen? Heh.

• huolissaan.olosta

Nyt menen nukkumaan!

Ethän ole vastannut! Edelleen on selvittämättä, että miksi teet niitä herjaketjuja ihmisistä. Mutta ei kai tässä muuta kuin hyvää yötä vaan. Onhan epätodennäköistä, että sinulta tulisin koskaan mitään rehellistä vastausta saamaan.

• repertuaarisi

Näytätkö, että miten ne ovat vihapuhetta. Vai menitkö sinäkin nukkumaan odotan.analyysiasi-nimimerkin viereen? Heh.

Tuolla paljastit motiivisi, kiitos!

• jopas.jotakin

Vaikutat kovin asenteelliseslta tyypiltä.
        Tällä palstalla herjataan koko ajan uskovia ihan heidän oikeilla nimillään mutta sekö ei sinua kiinnosta ollenkaan?

• huolissaan.olosta
        repertuaarisi kirjoitti:

Tuolla paljastit motiivisi, kiitos!

Ai kysymällä perusteluita väitteellesi paljastin motiivini? No joo, OK. Minun motiivini kun tosiaan on saada faktapohjaista informaatiota päätöksenteon tueksi. Se tosiaan edellyttää sitä, että pyydän perusteluita ja sen sellaista. Oliko tämä sinulle joku ongelma? Ai niin, unohdan, että olemme uskontopalstalla. Perustelut eivät ole vahvoilla täällä.

• huolissaan.olosta
        jopas.jotakin kirjoitti:

Vaikutat kovin asenteelliseslta tyypiltä.
        Tällä palstalla herjataan koko ajan uskovia ihan heidän oikeilla nimillään mutta sekö ei sinua kiinnosta ollenkaan?

Jaa miten niin? Kas kun jos se ei kiinnostaisi minua ollenkaan, niin miksi minä sitten olisin pyytänyt osoittamaan sellaisia kohtia ja pyytänyt perusteltua tarkennusta kun minulle jotain esitettiin? Oletkos sinäkin niitä jotka menevät solmuun kun joku väite pyydetään perustelemaan, vähän niinkuin tuo toinen tuossa meni?

• repertuaarisi

Ai kysymällä perusteluita väitteellesi paljastin motiivini? No joo, OK. Minun motiivini kun tosiaan on saada faktapohjaista informaatiota päätöksenteon tueksi. Se tosiaan edellyttää sitä, että pyydän perusteluita ja sen sellaista. Oliko tämä sinulle joku ongelma? Ai niin, unohdan, että olemme uskontopalstalla. Perustelut eivät ole vahvoilla täällä.

Katso mainittujen nikkien kirjoitukset niissä sinulle on faktaa. Vai eikö uskovien kunnia kiinnosta sinua?

• huolissaan.olosta
        repertuaarisi kirjoitti:

Katso mainittujen nikkien kirjoitukset niissä sinulle on faktaa. Vai eikö uskovien kunnia kiinnosta sinua?

Ai minunko pitänyt kahlata noin monen nimimerkin KAIKKI kirjoitukset läpi uskovien kunnian nimessä? Eihän tuollaisessa hyppyyttämisessä ole mitään järkeä. Miten olisi, että näyttäisitte nyt niitä esimerkkejä, joihin tukeutuen kertoisitte perusteluiden kera, että mikä on sitä vihapuhetta. Minustapa tuntuu, että teikäläiset eivät pysty antamaan sellaista esimerkkeiä kunnollisine perusteluineen. Siitä tämä kiikastaa.

• repertuaarisi

Ai minunko pitänyt kahlata noin monen nimimerkin KAIKKI kirjoitukset läpi uskovien kunnian nimessä? Eihän tuollaisessa hyppyyttämisessä ole mitään järkeä. Miten olisi, että näyttäisitte nyt niitä esimerkkejä, joihin tukeutuen kertoisitte perusteluiden kera, että mikä on sitä vihapuhetta. Minustapa tuntuu, että teikäläiset eivät pysty antamaan sellaista esimerkkeiä kunnollisine perusteluineen. Siitä tämä kiikastaa.

Olet siis Repe ja mummon asialla. Niin epäilinkin ovatkin olleet hiljaa.....

• huolissaan.olosta
        repertuaarisi kirjoitti:

Ei tuossa ole nyt yhtään mitään järkeä. Siis onko tuo nyt sitä uskovien logiikkaa, että jos minä en suostu käymään jotain epämääräistä tekstimäärää läpi uskovien kunnian vuoksi, löytääkseni sieltä heidän tarkoittamiaan pointteja joista he eivät kuitenkaan suostu minulle tarkemmin kertomaan, sen sijaan, että he itse näyttäisivät suoraan minulle ne pointit, niin se tekee minusta Repen joka on mummon asialla? Siis mitä helvettiä? No nyt jos sinä tosissasi käytät tuollaista rinnastetta "olet siis", niin osoitahan sitten se kanssa. Mitähän saadaan vastaukseksi...

• bingo-
        repertuaarisi kirjoitti:

Bingo!

• Hahahah-Räyhikselle
        repertuaarisi kirjoitti:

Jos teidän uskovien (???) logiikka ja argumentointi on tuota tasoa, niin täytyykö sitä enää edes ihmetellä jos teihin kohdistuu vihapuhetta :D

• bingobongolle
        bingo- kirjoitti:

Bingo!

Ai nyt Räyhis kun sinut on tänään paljastettu (Daavidintähti = odotan.analyysiasi), niin sinunkin pitää päästä leikkimään, että paljastat jotain? Ja tämä paljastus perustui siihen, että ihminen ei mielummin lähtisisi penkomaan jotain valtavaa tekstikasaa etsien pointteja, jotka kerran ovat jo jonkun tiedossa, vain siksi, että tuo joku ei suostu niitä kertomaan, vaan haluaa, että ihminen vaan lähtee penkomaan sitä tekstikasaa. Niinkö? Kerro nyt onko tuossa mitään järkeä?

• onko.valhetta

Ei tuossa ole nyt yhtään mitään järkeä. Siis onko tuo nyt sitä uskovien logiikkaa, että jos minä en suostu käymään jotain epämääräistä tekstimäärää läpi uskovien kunnian vuoksi, löytääkseni sieltä heidän tarkoittamiaan pointteja joista he eivät kuitenkaan suostu minulle tarkemmin kertomaan, sen sijaan, että he itse näyttäisivät suoraan minulle ne pointit, niin se tekee minusta Repen joka on mummon asialla? Siis mitä helvettiä? No nyt jos sinä tosissasi käytät tuollaista rinnastetta "olet siis", niin osoitahan sitten se kanssa. Mitähän saadaan vastaukseksi...

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14628235/sari-tanus-jarkkaa-pojalleen-uuden-isan

Kommenttisi?

• MitäSäännötSanoo
        bingobongolle kirjoitti:

Ai nyt Räyhis kun sinut on tänään paljastettu (Daavidintähti = odotan.analyysiasi), niin sinunkin pitää päästä leikkimään, että paljastat jotain? Ja tämä paljastus perustui siihen, että ihminen ei mielummin lähtisisi penkomaan jotain valtavaa tekstikasaa etsien pointteja, jotka kerran ovat jo jonkun tiedossa, vain siksi, että tuo joku ei suostu niitä kertomaan, vaan haluaa, että ihminen vaan lähtee penkomaan sitä tekstikasaa. Niinkö? Kerro nyt onko tuossa mitään järkeä?

Onko kiellettyä pitää useampaa nikkiä?

• huolissaan.olosta

• nomitäsanoo
        MitäSäännötSanoo kirjoitti:

Onko kiellettyä pitää useampaa nikkiä?

Ei kai. Mitä sitten? Onko asiasta sitten puhuttu nimenomaan siinä kontekstissa, että onko se sallittua vai ei?

• turhaatouhua-

Nimimerkillä ei ole kunniaa.
        Nimimerkkiä ei voi herjata.

• TähtiDaavidin

Ethän ole vastannut! Edelleen on selvittämättä, että miksi teet niitä herjaketjuja ihmisistä. Mutta ei kai tässä muuta kuin hyvää yötä vaan. Onhan epätodennäköistä, että sinulta tulisin koskaan mitään rehellistä vastausta saamaan.

"Onhan epätodennäköistä, että sinulta tulisin koskaan mitään rehellistä vastausta saamaan."

Hän pystyy vastaamaan rehellisesti vain vahingossa, kuten tänään yhdessä toisessa ketjussa kävi.

odotan.analyysiasi
        17.12.2016 21:32

TähtiDaavidin kirjoitti:
        Miksi hylkäsit Daavidintähti nikkisi?

En ole sitä hylännyt :=)

• onko.valetta

Niin mitä tästä nyt pitäisi löytää? Vihapuheesta oli kyse. Näytätkö missä sitä tuossa on, jos sitä nyt tarkoitat.

Onko aloitajan teksti totta vai valetta verrattuna uutiseen?
        Entä otsikko?

• tykkäilyä.puskista

• huolissaan.olosta
        TähtiDaavidin kirjoitti:

"Onhan epätodennäköistä, että sinulta tulisin koskaan mitään rehellistä vastausta saamaan."

Hän pystyy vastaamaan rehellisesti vain vahingossa, kuten tänään yhdessä toisessa ketjussa kävi.

odotan.analyysiasi
        17.12.2016 21:32

TähtiDaavidin kirjoitti:
        Miksi hylkäsit Daavidintähti nikkisi?

En ole sitä hylännyt :=)

Joo lipsahdukset ovat hauskoja joskus :)

• herjaat.itse

Eikö kaksi viimeistä lausettasi ole uskovien herjaa?

• huolissaan.olosta
        onko.valetta kirjoitti:

Onko aloitajan teksti totta vai valetta verrattuna uutiseen?
        Entä otsikko?

Uutisessahan on 3 väitettä:

Ekassa väitteessä on oikein, että poika asuu kotona ilman isänsä seuraa eikö niin? Isä ei asu kotona, joten poika asuu ilman isänsä seuraa. Esim. siihen ei oteta kantaa tapaako hän isäänsä muualla kuin kotona.

Toinen väite ei pitäne paikkaansa uutisen perusteella, koska uutisen mukaan pari asuu erillään, eikä miekkonen siis näytä olevan "tulossa tilalle".

Kolmannellekaan väitteelle ei näytä löytyvän itse uutisesta vastinetta suoranaisest. Onko väite silti väärä? Mitä käytännössä tarkoittaa, että Tanus edustaa konservatiivisiipeä KD:ssä? No varmaan sitä, että hänellä on aika tiukat perhearvot. Ehkä siihen viitattiin tuossa, mutta tätä ei ole perusteltu itse aloituksessa.

Elikkä 1/3 oikein. Paljon paremmin meni kuin yksikään Räyhiksen juttu tällä palstalla. Että kyllä teikäläisillä on paljon vielä kirittävää, että edes tuon saavutatte!

• leikit.tulella
        huolissaan.olijalle kirjoitti:

No entäs sitten huolestuttaako sinua Räyhiksen käytös yhtään? Tämänkin aloituksen takana oleva tyyppi ku on vuoden päivät kiusannut sellaisia kirjoittelijoita joista ei tykkää, ihan varmaan juuri pahaa oloaan purkaakseen. Siitä on vielä kerrottukin hänelle viime päivinä moneen otteeseen, että kun hän juuri sitä ja juuri siksi tekee. Hassua, että sinä satuit nyt ottamaan pahan olon puheeksi...

No anyway, mitä olet tuosta aloittajasta eli Räyhiksestä mieltä? Jos et tunne asiaa, niin Räyhiksestä tarkemmin on kuvaus tehty tänne:

Huolestuttako Räyhis? Vai onko hän ihan normaali tasapainoinen ihminen?

Leikit vaarallista leikkiä. Sinä väität, että o.a on tämän aloituksen tekijä ja räyhis.
        Toivottavasti hän asettaa sinut vastuuseen herjauksesta ja kiihotuksesta häntä vastaan.

• huolissaan.olosta
        herjaat.itse kirjoitti:

Eikö kaksi viimeistä lausettasi ole uskovien herjaa?

Ei vaan ensinnäkin tuo on täysin rehellinen kokemukseen perustuva väite. Toisekseen tuossa yksilöidään, että kyse on uskontopalstasta, missä perustelut eivät ole vahvoilla. Sanotaanko tuossa USKOVISTA jotain? Ei sanota. Eli opettele lukemaan ennen kuin jatkossa koitat sorkkia viestejäni viisastelevaan sävyyn.

• leikit.tulella
        leikit.tulella kirjoitti:

Leikit vaarallista leikkiä. Sinä väität, että o.a on tämän aloituksen tekijä ja räyhis.
        Toivottavasti hän asettaa sinut vastuuseen herjauksesta ja kiihotuksesta häntä vastaan.

Mitä herjaa ja räyhää muuten aloituksessa on. Sehän on vissi tosi?

• huolissaan.olosta

I dare ya.

• Miksi.teet.niin

Mitä herjaa ja räyhää muuten aloituksessa on. Sehän on vissi tosi?

Miksi puhut itsellesi Räyhis?

• herjaat.itse

Ei vaan ensinnäkin tuo on täysin rehellinen kokemukseen perustuva väite. Toisekseen tuossa yksilöidään, että kyse on uskontopalstasta, missä perustelut eivät ole vahvoilla. Sanotaanko tuossa USKOVISTA jotain? Ei sanota. Eli opettele lukemaan ennen kuin jatkossa koitat sorkkia viestejäni viisastelevaan sävyyn.

Älä pidä minua tyhmänä.

• huolissaan.olosta
        herjaat.itse kirjoitti:

Älä pidä minua tyhmänä.

Pidänhän. Annat siihen itse syytä tuollaisella hönöilyllä, että et edes ymmärrä lukemaasi, vaan alat syyttelemään omien virheellisten käsitystesi pohjalta. Vai onko sinulla joku hyvä perustelu tuolle touhullesi?

• Turhaan-räyhäät
        herjaat.itse kirjoitti:

Älä pidä minua tyhmänä.

Minusta tuo näyttää muuten nyt siltä, että sinä nimenomaan haluat haastaa riitaa. Asia on ihan selvästi esitetty siinä kommentissa, mutta sinun vaan pitää jäädä sitä kaivamaan, vaikka kunnollista syytä siihen ei ole.

• herjaat.itse

Pidänhän. Annat siihen itse syytä tuollaisella hönöilyllä, että et edes ymmärrä lukemaasi, vaan alat syyttelemään omien virheellisten käsitystesi pohjalta. Vai onko sinulla joku hyvä perustelu tuolle touhullesi?

On ja tulet sen tietämään kun sen aika on.

• leikit.tulella
        Miksi.teet.niin kirjoitti:

Miksi puhut itsellesi Räyhis?

Osaatko muuta kuin jauhaa räyhistä? Sano sensijaan mitä herjaa alotuksessa on.

• huolissaan.olosta
        herjaat.itse kirjoitti:

On ja tulet sen tietämään kun sen aika on.

Kuulostaapa mystiseltä. Miten minusta tuntuu, että keksit nyt vain ihan omiasi, ihan niin kuin juuri äsken keksit ihan omiasi minun selväsanaisesta tekstistänikin. Taidat tosiaan haastaa vaan riitaa...

• onko.valetta

Uutisessahan on 3 väitettä:

Ekassa väitteessä on oikein, että poika asuu kotona ilman isänsä seuraa eikö niin? Isä ei asu kotona, joten poika asuu ilman isänsä seuraa. Esim. siihen ei oteta kantaa tapaako hän isäänsä muualla kuin kotona.

Toinen väite ei pitäne paikkaansa uutisen perusteella, koska uutisen mukaan pari asuu erillään, eikä miekkonen siis näytä olevan "tulossa tilalle".

Kolmannellekaan väitteelle ei näytä löytyvän itse uutisesta vastinetta suoranaisest. Onko väite silti väärä? Mitä käytännössä tarkoittaa, että Tanus edustaa konservatiivisiipeä KD:ssä? No varmaan sitä, että hänellä on aika tiukat perhearvot. Ehkä siihen viitattiin tuossa, mutta tätä ei ole perusteltu itse aloituksessa.

Elikkä 1/3 oikein. Paljon paremmin meni kuin yksikään Räyhiksen juttu tällä palstalla. Että kyllä teikäläisillä on paljon vielä kirittävää, että edes tuon saavutatte!

Kysymys on Pe.kun kirjoituksista ja väitteistä.
        Onko ne uutisen mukaisia?

• ParhaitaJuttujaYöllä

Joopa joo. Minä kyllä haluaisin nähdä sen oikeudenkäynnin, missä Räyhis voittaa jostain ihmeen syystä kaiken sen tänne suoltamansa paskan ja kieroilun jälkeen :D

• herjaat.itse

Kuulostaapa mystiseltä. Miten minusta tuntuu, että keksit nyt vain ihan omiasi, ihan niin kuin juuri äsken keksit ihan omiasi minun selväsanaisesta tekstistänikin. Taidat tosiaan haastaa vaan riitaa...

Kaikki aikanaan.
        Esitä muuten ne esimerkit väittämistäsi herjaketjuista ja perustele miksi ovat herjaa.

• huolissaan.olosta
        onko.valetta kirjoitti:

Kysymys on Pe.kun kirjoituksista ja väitteistä.
        Onko ne uutisen mukaisia?

Osaatko lukea? Juurihan sinulle asiasta vastattiin. Mikä helvetti täällä muuten porukkaa vaivaa kun kaikkea pitää kysyä monta kertaa? Ettekö te osaa käyttää tätä palvelua?

• huolissaan.olosta
        herjaat.itse kirjoitti:

Kaikki aikanaan.
        Esitä muuten ne esimerkit väittämistäsi herjaketjuista ja perustele miksi ovat herjaa.

No jos tästä kerran jotain tutkintaa ollaan aloittamassa, niin ne jututhan tuodaan kyllä sitten myös esille, että niistä älä sinä erikseen huoli. Kaikki data on tallessa kyllä, ja se tulee olemaan sitten käytössä. Vai arvelluttaako sinua itseäsi tässä joku nyt?

• onko.valetta

Osaatko lukea? Juurihan sinulle asiasta vastattiin. Mikä helvetti täällä muuten porukkaa vaivaa kun kaikkea pitää kysyä monta kertaa? Ettekö te osaa käyttää tätä palvelua?

Se vaiva taitaa olla omassa päässäsi ja asenteessasi.
        Et näe selvää valhetta ja herjaamista koska et halua nähdä.

Kuka on esimiehesi?

• herjaat.itse

No jos tästä kerran jotain tutkintaa ollaan aloittamassa, niin ne jututhan tuodaan kyllä sitten myös esille, että niistä älä sinä erikseen huoli. Kaikki data on tallessa kyllä, ja se tulee olemaan sitten käytössä. Vai arvelluttaako sinua itseäsi tässä joku nyt?

Älä höpötä!
        Mutta älä syytä täällä syyttömiä ihmisiä ja kiihota heitä vastaan.

• huolissaan.olosta
        onko.valetta kirjoitti:

Kuka on esimiehesi?

Mistä vaivasta puhut? Lainaamassasi kohdassa puhutaan siitä, että et ymmärrä katsoa tästä ketjusta mitä olen vastannut sinulle kysymääsi juttuun ja ounastelen asian syytä. Miten tuo kommenttisi nyt sitten liittyy siihen? Ja mitä helvettiä minun esimieheni sinulle kuuluu? Alkaisikohan se olemaan nukkumaan menon paikka nyt?

• huolissaan.olosta
        herjaat.itse kirjoitti:

Älä höpötä!
        Mutta älä syytä täällä syyttömiä ihmisiä ja kiihota heitä vastaan.

Missä on kiihotettu jotakuta vastaan? Käytteletköhän sinä nyt jotain lakitermejä miten sattuu, ja luulet niiden pätevän johonkin nimimerkkien väliseen kahinaan jossain anonyymilla foorumilla?

• AlleriinTerkut

Mistä vaivasta puhut? Lainaamassasi kohdassa puhutaan siitä, että et ymmärrä katsoa tästä ketjusta mitä olen vastannut sinulle kysymääsi juttuun ja ounastelen asian syytä. Miten tuo kommenttisi nyt sitten liittyy siihen? Ja mitä helvettiä minun esimieheni sinulle kuuluu? Alkaisikohan se olemaan nukkumaan menon paikka nyt?

Mene nukkumaan. Olemme jo huolissamme sinusta.
        Perästä kuuluu.

• herjaat.itse

Missä on kiihotettu jotakuta vastaan? Käytteletköhän sinä nyt jotain lakitermejä miten sattuu, ja luulet niiden pätevän johonkin nimimerkkien väliseen kahinaan jossain anonyymilla foorumilla?

Älä kiihdy.

• huolissaan.olosta
        AlleriinTerkut kirjoitti:

Mene nukkumaan. Olemme jo huolissamme sinusta.
        Perästä kuuluu.

Älä sinä Räyhis minusta huolehdi. Ethän sinä välitä kenestäkään. Et olisi moinen ilkimys, jos välittäisit.

• huolissaan.olosta
        herjaat.itse kirjoitti:

Älä kiihdy.

Miten niin kiihdy? Mistä päättelet kiihtymistä? Kristallipallostako luulet katsovasi toisten tunnetiloja. Vai nopeuden muutostako mittaat? Miten tämä liittyy asiaan? Ei kai mitenkään. Ettet vain taas keksisi omiasi, ihan kuin keksit ylläkin? Sitä minä veikkaan.

• AlleriinTerkut

Älä sinä Räyhis minusta huolehdi. Ethän sinä välitä kenestäkään. Et olisi moinen ilkimys, jos välittäisit.

Huolehdi sinä itsestäsi ja vastaa sanoistasi.

• kdjddj

Sinäkö oletkin original Räyhis?

• huolissaan.olosta
        onko.valetta kirjoitti:

Kuka on esimiehesi?

Jaa sinä tarkoitit sitä vaivaa, mikä täällä ilmeisesti porukalla on kun eivät osaa käyttää tätä palvelua. No eihän se toki minun päässäni ja asenteessani ole kiinni, että sinä et osaa katsoa sinulle jo kertaalleen esitettyä vastausta, vaan jäät vain kyselemään kuin mikäkin tolvana! Hah. Kaikkea sitä saa täälläkin nähdä.

• Yksi.ainoa.vain
        kdjddj kirjoitti:

Sinäkö oletkin original Räyhis?

Ei ole muuta räyhistä kuin Räyhis, ja Daavidintähti = odotan.analyysiasi sekä lukuisat muut kuten nämä

ovat hänen profeettojaan!

• TähtiDaavidin

Miten se mummomuoriin kohdistunut tutkintapyyntö on edistynyt? Ai niin, eihän sellaista koskaan tehty. :D

• OletHomoRäyhis

Nyt menen nukkumaan!

Tarkoitat siis, että menet runkulle :D

• OletHomoRäyhis

Myönnät siis olevasi homoseksuaalinen Räyhis, tähän on hyvä lopettaa.

• Salli-mun-nauraa
        AlleriinTerkut kirjoitti:

Huolehdi sinä itsestäsi ja vastaa sanoistasi.

Sitä päivää odotellessa, kun sinäkin Räyhis vastaisit sanoistasi, senkin lipevä trolli.

• Aloittaja räyhiksellä on kiire, hän löysi juuri ensimmäinen ihmisen joka on synnitön. Tanuksen.

• Sari Tanus on Jumalan langennut enkeli, jos pitää itseään synnittömänä. Mielestäni isättömäksi jättäminen ei aiheuta pelkästään Tanukselle sitä, että joutuu keksimään Pietarille selityksiä. Taivaan portilla odottavat selitysvuoroa myös biologinen isä ja hylätty lapsi, jonka elämät ovat menneet eron myötä sekaisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      166
      6378
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      95
      2921
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      94
      1816
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1525
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1236
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      13
      1087
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      50
      1049
    8. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      973
    9. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      968
    10. Miten paljon

Merkitsen sinulle?
      Ikävä
      17
      960
    Aihe