Kärsin koska minulla ei ole naista ja se syrjäyttää minua. Olen aina unelmoinut tyttöystävästä ja tehnyt paljon hyvää työtä sen eteen että saisin mahdolisimman hyvän tyttöystävän. Koulujen jälkeen työntekeminen joka osa-alueella on ollut työtöntä. Eli yhteiskunta mikä ei anna sinun tehdä töitä on epäterve.... jos meillä on epäterve yhteiskunta niin silloin ne ketkä ovat rikkaimmat ja tekevät töitä niin tekevät väärällä tavalla töitä. Näin minusta tuntuu asuessani suomen rajojen sisällä.
Vastaukset 4
- Anarkiaa
No joo, sama tilanne mullakin oli vuosia sitten... Keksin sitten aloittaa Venajan matkailun salakuljettajana, niin leipaa ja naista on riittanyt!
Paa ylos! Se on kasky! - sipulikos
Olet siis poliitikko? Mutta onhan puutarha kunnossa?
- Anarkiaa
HA, HA... Pitäähän "omistaan" pitää huolta!
- Anonyymi00004
Pitää vain opetella elämään yksin. Viihtyyhän sitä silläkin tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466