Kirjoitin pariin IS:n juttuun lehdistöä arvostelevan kommentin esittäen, että Jonkan ja professorin lausunnot ovat lehtien tavoitteellista politiikkaa. Kumpaakaan ei IS julkaissut. Sen sijaan kun vaadin koiraveroa takaisin, se julkaistiin alle minuutissa.
Ilta-Sanomat ja lehdistön ns vapaus ovat arvottomia jos lehti itse harrastaa itseensä kohdistuvien mielipiteiden sensuroimista!
Hävetkää
Ilta-Sanomat tekee demaripolitiikkaa
4
202
Vastaukset
- nonews
ei ollut tämä uutinen
- ilta.Scheisse.sanomat
Siellä on palkattu toimittajien koulupudokas sukulaisia kommentoinnin sensuroitiin. Kommenttiani Harkimon Atlantin yli purjehdukseen julkkisten kanssa ei julkaistu. Kerroin myrskyisästä katamaraanimatkaani Ruotsiin merisairauden kourissa ja toivoin ettei samaa alttiutta olisi näillä matkaajille.
Taitaa kaikkiin julkkismiehiin rakastunut ja kaikissa julkkisbileissä kuokkiva matami Kita Painola olla sensuuripäällikkönä tässä julkaisussa.
Ilta Sanomat näyttää myös kulkevan Veikkauksen talutusnuorassa molempien synergiaetuja vaalien. Kyseisen peliyhtiön toimintaa ei saa kyseenalaistaa millään lailla tai peukuttaa kritisoivat viestejä. Viestin ei tarvitse olla edes herjaava, pelkkä kritisointi riittää.
Ilta Sanomat ei toimi eettisesti näissä asioissa. Kun omalla nimellä pyytää vastausta sensuroitiin, sitä ei anneta, korkeintaan vaan suljetaan kommentointi jutusta kokonaan. Pohjois-Korean malliin mennään tässä Scheisse julkaisussa.- ymmärrystä-sukulaisille
No eihän sitä liikaa voi vaatia, jos vahingossa painaa Deletenappia niin täytyyhän sitä hätäpäissään kommentointi sulkea. Ei tuon tasoiset edes tiedä mitä ammattietiikka tarkoittaa.
- isänmaallinenäijä
75 prosenttia toimittelijoista on sossuja, se on yleisesti tiedossa. Jutut on sen mukaisia, valitettavasti. itse seurailen ulkomaalaisia julkaisuja ja tv & radio, pakko kun ei jaksa tätä sossu- pakkosyöttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210