Lähdimme perheen kanssa 2 päivän reissuun ja minulla unohtui pillerit kotiin. Käytän yaz pillereitä, ja mulla jää nyt syömättä 6. Ja 7. Pilleri ensimmäiseltä viikolta. Yhdyntää olen harrastanut viimeksi yli 2 päivää sitten, joten onko mahdollista tulla raskaaksi? Ja miten mun täytyy jatkaa pillereiden syömistä?
Vastaukset 1
- huonoajoitus
Raskaaksi tulo on mahdollista.
Pillerimerkistä riippumatta yleensä neuvotaan ottamaan yhteyttä lääkäriin, kun vähintään kaksi pilleriä on unohtunut. Tee siis niin heti.
Mahdollisesti on otettava jälkiehkäisy, jolla on kiire. Samalla on selvitettävä, milloin ja miten e-pillerit saa jälleen ehkäisykykyiseksi. Toistaiseksi neuvon käyttämään kondomia lisänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 101850
- 78652
- 50635
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei156616- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
- 59576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557