Kyllä ois meidänkin aika näyttää hallitukselle mihin kyknemme , eihän tässä ole enää mitää järkeä kun hallitus aina kiristää verotusta sun muita , jospas meitä viisaita ja yhteistyökykyisiä löytyisi n: 50000 hlö Hesaan , näytetään viimeinkin et ollaan tosissaan ja hallitus peruu jatkuvat kiristykset. Muutama isku ja pommeja eduskuntatalolle , savupommeja, kaasunamarit päälle ni johan alkaa päättäjät uskomaan et meilläkin loppuu kärsivällisyys hetkenä minä tahansa..
Turkki / Suomi
3
205
Vastaukset
- vali_vali
Älä valita! Suomessa saa palkkaa vaikka ei tee mitään. Mene töihin ja elätä itse itsesi, tuntuu paljon mukavammalta.
- okkigaam
http://i46.tinypic.com/35220bd.jpg
Olisi minullakin sanomista vaan jätän tuon kuvan kertomaan. - okkigaam
Kun katsoo kuinka nuo päättäjät laumana hakee matuja tämme kaunista maatame pilaamaan. Tekisi mieli itkeä, omaa avuttomuuttaan asian puolesta.
Maahantunkeutuviasomisteja vastaan on taisteltava.
Tulevaisuus on on hävityksenkauhistus ihan näin taviksenakin huomattuna.
Diktatuuri on väkivalta jota käytti aikoinaan jo IIvana Julma, Stalin ja saatanallinen edrodan on yksi heistä. Heissä kaikissa asuu ahneuden, kateuden, vallahimon demonit.
Myös suomen suojelukseksi SE Ja SO.P Monet muut joukot on vainon alla, ei tarvitse kauempaa hakea kun Ilja Janiskin porukoineen. He tekevät oman osuutensa, puolustaen isämaamme itsenäisyytä.
Missä on ne jotka huutelee puskista raukkamaisia huutojaan, heidänkin hetkensä vielä tulee. Pahuudellekin on annettu aikansa niin yksilö tasolla kun heimona , rotuna, kansana. Kauhulla kuvittelen ensi kesän vyöryä
P/ S kirjoitin tuon tahallani yhteen sillä sensuuri karsii sanoja. Poistaen koko tekstin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467