Eli autoa on tulossa ostamaan ulkomaalainen jolla ei Suomen passia. Ei taida olla ongelma myydä autoa? Ostaja kyseli, että saako atuoa omiin nimiin.
Auton myynti ulkomaalaiselle
8
8298
Vastaukset
- vientis
Monta myynyt. Vientiselvitys tullille. Sieltä ei mene tieto trafille, joten sinne kanssa ilmoitus sekä paperit. Vientiselvityksen voi tehdä myös huolintaliike, koskee eu.n ulkopuolelle menevää autoa.
- automyyjä200e
Eli pitääkö minun tehdä tuo vientiselvitys vai ostajan? En usko, että on viemässä atuoa ulkomaille vaan ajelee Suomessa.
- Pääasia_on
että saat rahat ja auton pois nimistäsi jolloin sinun ei tarvitse siitä enää välittää. Kauppakirja sekä vanhanajan luovari riittävät.
- huolijatttt
Tottakai luovari ja rek.otteen 2. osasta kopio. Vientiselvitys voimassa 150 päivää. Jos sinä aikana ei vie pois, sinun pitää muuten todistaa myynti. Jos myyt eu.n ulkopuolelle ota yhteyttä huolitsijaan.
- KäteenKuinKäteen
Muista käteismaksu!
- automyyjä200e
Netissä tehdään kaupat nykyään näköjään. Luovarin teen kirjallisesti ja maksu tietenkin käteisellä.
- Jaakko_M
Ole varovainen, jos haluat saada oikeasti kaupasta rahaa! Älä siis usko netin kautta lähetettyä maksukuittia, josta "käy ilmi maksusuoritus", sillä se ei ole oikea.
- nouvonta
Auton voi myydä vaikka ufolle, on ufon asia mitä autolle tekee ja huolehtiiko ilmoituksista sinne ja tänne. Mutta kaupat tehdään kahden kesken ja maksu käteisellä. Jos sinua on lähestynyt sähköpostitse prinsessa Simbabwesta, on kyseessä huijaus, älä mene ansaan äläkä todellakaan lähetä rahaa mihinkään tai usko mahdollisia sähköisiä tai muita maksukuitteja. Ei ikinä, ne voidaan väärentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265