vähän vanhemmissa pakuissa ei löydy lainkaan mieluisaa autoa. auton tulisi olla kestävällä automaatilla oleva. sen tulisi olla hiacen tasoinen tai lähelle kestvävyydessä. hiace ei kelpaa koska ovat liikaa ajettuja alle 10 tonnin hintaluokassa ja liian meluisa ja askettinen. seuraava vaihtoehto olisi vivaro. sen tekniikka ei kestä. scudot taas hajoilee nekin ja on vaikeasti ja kalliisti huollettavia. transporterin automaattilaatikot kestää 300tkm ja se on siinä, edessä todella kallis remontti.
vito miellyttäisi kokonsa ja kauneutensa ja automaatin yleisyyden takia paljon mutta se on erittäin huonossa maineessa kestävyyden ja peltien osalta.
kestävyydessä H1 hundai olisi hiacen tasoa ja sitäkin saa automaatilla ja on kuulemma mukava ajaa . siinä taas tökkii askeettisuus ja kova kulutus.
on se nyt kumma kun ei ole olemassa viton tyylistä KESTÄVÄÄ pienempää pakua! vito jossa on hiacen kestävyys olisi kova yhdistelmä automaatilla.
suositelkaa nyt jotain. mun mielikuvitus loppuu jo.
yksiköään paku ei miellytä. vaatimukset pieniä
mielikuvitusloppu
2
167
Vastaukset 2
- fdfggh
Hyundai h350:n hakuun ulkomailta.
- 5-Speed
Juu ei tuollaista etsimääsi pakua juurikaan ole. Automaatti kun laajalti yleistyi pakuissa vasta 2010 luvulla. Sulle sopis lähinnä toi vivaro tai vito. Tai sitten manuaali vaihteet. Tiedän muuten kokemuksesta ettei automaattiloota pakusta silti mitään henkilöautoa tee. Manuaali on diesel pakussa oikein hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37601- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k165451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330