Autenttinen video murhayritykksestä!

moot.pyö.pol.omainen

40

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.että

on rajun näköistä karmivaa

• täys.roisto

Miten joku voi olla noin tunteeton sika.

• että.silleen

Mönkijämies on toiminut matujen auttamisessa.

• udeljas

Koska on sattunut jotain tämän tapaista Lieksassa?

• riipasevaa

Teki kamalaksi katsoa kun tiesi ettei ollut mikään stuntti vaan aito murhayritys.

• Tuo poliisi kävi koulun 1980- luvulla Tampereen Hervannassa.
      Hän on saanut koulutuksen myös yli rajan tapahtuvaan toimintaan.

• santtu_1975

Toivottavasti tuomio on oikeasti kunnollinen, eli useampi vuosi istumista, eikä mitään ehdollista.
      Oli kyllä aika karmivaa kuunnella puolustusasianajajan juttuja, ei mönkiän kuski ollut tehnyt hänen mukaansa juuri mitään laitonta...

• Tämä poliisi pelkäsi etukäteen joutumistaan oikeuteen, että miten hän henkisesti kestäisi sen miehen näkemisen.
        Valtionkonttori hoiti niin ettei tarvinnut tulla.
        Ammatti meni.

• Nykyään tuomiot ovat hyvin lieviä, vaikka uhrille voi tulla elinikäinen vamma.

• tiedätkö.kamuttaja

Nyt meni yöunet kun katsoin videon. Tiedätkö ja jos niin mistä onko poliisi pyörätuolissa entä miten aivot?

• Missä on todellinen oikeus?

Nykyisin olemme menossa siihen suuntaan, että usko alkaa hieman hiipua todellisen ymmärryksen oikeuteen. Laaditaan väärän kasvatuksen ja hyväksymisen päälle vain toinen toistaan sekavampia lakeja, joista eivät kohta parhaimmatkaan oikeusoppineet ota tolkun tolkkua. Todellisen päätöksenteon ote tuntuu lipsuvan. Sallitaan kaikenlaista väärää sormien läpi katsoen. Vahvistetaan hulttiomaisesti kaikenlaista "sekakultaista" ohjeistusta epäkelvon päälle. Miksi?

Huolestuttaa päättäjien omanapainen likinäkökyky.

• bbbbbnn

Kovaa settiä

• olen.äimän.käkenä

Kamuttaja tunnetko tuon poliisin???

• Kyllä tunnen aivan henkilökohtaisesti, samoin hänen isänsä, joka on ollut nuorempana melkoinen vaeltaja kuten minäkin.

• Kerroppa.se
        kamuttaja kirjoitti:

Kyllä tunnen aivan henkilökohtaisesti, samoin hänen isänsä, joka on ollut nuorempana melkoinen vaeltaja kuten minäkin.

Olet sinä kyllä tosi outo. Mitä yhteyksiä sinulla on. Kyselin eräältä poliisituttavaltani missä tuo poliisi asuu. Sen jos tiedät niin uskon. Ei tarvitse tarkemmin kertoa.

• Kerroppa.se kirjoitti:

Olet sinä kyllä tosi outo. Mitä yhteyksiä sinulla on. Kyselin eräältä poliisituttavaltani missä tuo poliisi asuu. Sen jos tiedät niin uskon. Ei tarvitse tarkemmin kertoa.

Kerron sen verran mikä ei riko hänen yksityisyyttään.
        Rovaniemellä.

• haapeli

Kamuttaja hämmästyttää taas. Kuka se on.

• Siinäpä ongelma ollako, vai eikö olla aito ihminen, vai humanoidi joka tarkkailee maata kiikarillaan.
        Mää tiijä, vaekka oesinnii humanoeti.

• harmaapartainen

Kamuttaja ei ole outo. Hän on ,,,kyky.

• nuori.traktorikuski
        kamuttaja kirjoitti:

Siinäpä ongelma ollako, vai eikö olla aito ihminen, vai humanoidi joka tarkkailee maata kiikarillaan.
        Mää tiijä, vaekka oesinnii humanoeti.

Yhteyksiä sinulla näyttää olevan enemmän kuin kellään keskiverrolla tallarilla. Luulen myös sinun olevan nuorempi kuin täällä oletetaan, et ole yli 80 v, vaan paremminkin selvästi alle...........Muistan nimittäin tapauksen josta kerran mainitsit, Lieksan vahvin mies kisan. Se traktori jonka lavalle niitä säkkejä nosteltiin oli meidän ja minä olin juuri saanut traktorikortin olin 16 v ja ajoin sitä traktoria. Kerroit nostelleesi ne säkit kisan jälkeen kyytiin yksin. Se nostelija jäi mieleen, mutta nimeä en siloinkaan tiennyt enkä tiedä nytkään............... Voisin kuvailla vielä aika tarkkaan sen nostelijan, mutta en kerro muuta kuin hyvin iso ja erittäin roteva ja lihaksikas. Luulin ensin sinun olevan joku savotalainen mutta isä sanoi ettet ole vaan jotain aivan muuta, sitä en vain muista mitä. Kisapaikalla melkein kaikki näytti tuntevan sinut ja sinä heidät.
        Näin sinua usein myöhemmin keskustassa mutta sitten katosit enkä ole nähnyt......Olen varma että sinä juuri olet tuo mies sillä tiesit siitäkin kisasta.

• toinen.harmaaparta
        harmaapartainen kirjoitti:

Kamuttaja ei ole outo. Hän on ,,,kyky.

Niin näkyy olevan ja hyvä että on. Nyt ei käyttänyt ees arkistoa vaan tuntee suoraan tuon miehen. Olen satavarma jotta on poliisi ei muuten tietäsi ja tuntisi jopa miehen saamaa erikoiskoulutustakin.

• Ihme.touhua

Oikein sanoit hän on tosi Talent. Miksi viestisi on poistettu kuka terrorisoi?

• punapää.pelikoneella

Komuttaja palstan painajainen arvoton hylkiö

• netali

Miksi poistettu viesti jossa oli vain yksi sana Talent? Eihän siinä mitään pahaa ole.

• talentin.kirjoittaja

Ei haittaa vaikka poistettiin. Tiedän syynkin. Se oli Lontoon murretta, ja palstan sääntöjen mukaiset kielet ovat suomen ja ruotsin kielet. No aika kevyt oli kynnys poistaa tällä kertaa, olihan siinä edessä hymiö "suomeksi"

• arbuus
        talentin.kirjoittaja kirjoitti:

Ei haittaa vaikka poistettiin. Tiedän syynkin. Se oli Lontoon murretta, ja palstan sääntöjen mukaiset kielet ovat suomen ja ruotsin kielet. No aika kevyt oli kynnys poistaa tällä kertaa, olihan siinä edessä hymiö "suomeksi"

Jo on mennyt oudoksi poistopolitiikka. Kaikenlaista rivoutta ja härskiä haukkumista saa olla mutta yksi englanniksi kirjoitettu sana poistetaan.

• hissanmaikk

Minä pyysin poistoa koska ei ole oikein kehua palstan pahinta häirikkö joka oltiin juuri ssaamassa ulos mutta se yrittää takas

• ojalan.isäntä

Oikein toimittu ehdit ennen kuin minä ilmoittaa.

• ookkkopo

En usko oikeesti ojalan isännän kirjoittaneen tuota vaan nikkirosvon.

• saisbäää

Miksi ei komuttajan päälle kukaan aja

• hilfuri

Sano kuka mitä sano niin ihme äijä se on.

• minä.vai

Kuka on ihme äijä

• on.tosi.talentti

Kamuttaja on ilman muuta oikeuslaitoksen hommissa ajatella mitkä arkistot käytössä ja mitkä suhteet. Ilmankos tietää ja tuntee ihmiset.

• Modifioitu.tuunari

Tuota talent sanan poistoa minäkin kyllä ihmettelin. Näyttäköhän se toteen palstamoderaattorin KYKYÄ hoitaa palstan asiallista keskustelua. hissanmaikk tuskin on pyytänyt poistamaan. Ja jos hänen pyynöstään poistettiin, totean seuraavaa: Palstamoderaattorin KYKY hoitaa paltan asioita/sikatekstejä on alaarvoisenkin alapuolella!

Kamuttajalle kaikkea hyvää! Myös muille asiallisille!

• Modifioitu.tuunari kirjoitti:

Tuota talent sanan poistoa minäkin kyllä ihmettelin. Näyttäköhän se toteen palstamoderaattorin KYKYÄ hoitaa palstan asiallista keskustelua. hissanmaikk tuskin on pyytänyt poistamaan. Ja jos hänen pyynöstään poistettiin, totean seuraavaa: Palstamoderaattorin KYKY hoitaa paltan asioita/sikatekstejä on alaarvoisenkin alapuolella!

Kamuttajalle kaikkea hyvää! Myös muille asiallisille!

Kiitos vain ja kaikkea hyvää sinulle myös.

Vai on moderointi saavuttanut sellaisen asteen, että kaikki täysi törkykin saa olla, mutta sana "talent" on kauhistus.

On minunkin aivan asiallisia tekstejä poistettu, joissa ei ollut mitään sääntöjä rikkovaa, tai ketään pilkkaavaa.

• muistelisin.näin

Eikös ne siniset sanoneet poistuvansa juuri tuon älyttömän asiallisia poistavan ja asiattomien kohdalla toimimattoman moderoinnin takia.

• Kieltämättä siinä on vahva syy miksi en viitsi paljon tänne kirjoitella.
        Nyt tuo uusin tempaus, talentin poisto osoittaa melkoista taitamattomuutta.

• kysyi.kotipaikkaa

Kamuttaja tiesi poliisin kotipaikan Rovaniemi. On se melkonen ukkeli se pitää sanoo. Oli muuten mitä mieltä hyvään hänestä.

• kkllkjh

Ihme kun säilyi henki

• hyppi

Kamala tapaus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe