Kuortaneen keskustan alueella hiippailee yöaikaan aikuinen mies! Kulkee ihmisten pihoilla ja näpsii kameralla nukkuvista kuntalaisista kuvia! Lapsista myös! Pitäskö viritellå karhunraudat takapihalle
Yökurkkija
21
1500
Vastaukset
- PhMHiJGD
Onko joku nähnyt hiippailijan kuvaamassa vai onko kuvia netissä?
- niinminäteen
Kannatta laittaa sälekaihtimet kiinni.
- Aarettiina
Sälekaihtimet tai verhot kiinni!
Tämä taisi olla provo. - Kyttääjätt
Salapoliisi katsoo kuka on rouvien vierellä
- Fotoilut.loppuivat
Laitettiin valvontakamerat. Ei kuvaile enää salaa meidän markilla!
- Punasilmä
Onhan teillä asianmukaiset kyltit jossa käy ilmi että alueella on kameravalvonta.
- Fotoilut.loppuivat
Ei kyllä ole. Pitääpä vissiin laittaa nekin...
- kondomikotka
Kondomi päässä kukaan ei tunnista kameran kuvista.
- Anonyymi
Punasilmä kirjoitti:
Onhan teillä asianmukaiset kyltit jossa käy ilmi että alueella on kameravalvonta.
Et ole kymmenes asiakkaani. Mutta lain kirjaimet on tässä kohtaa täynnä mutkia
- beethooven
Ai ja minä lähein pikku-pietarilaisen kanssa kohta läheiseen Topeliuksen puistoon salaa pimeässä polttamaan yhden aidon kuubalaisen ettei kukaan vaan huomaa mitään?
- Inhottavaa
Missä tarkalleen on liikkunut?
- puukkotuppeen
Joo laitappa karhunraudat, niin saat linnaa monta vuotta, sekä maksat loppuelämäs vammautumiskuluja. Eikä lievennä, että oli omalla pihalla, vaan päinvastoin.
Jotenka unohda lapselliset oman käden oikeudet, ja soita 112:een tuollaisesta hiipparista. - Khg
On teillä kuortanelaasilla nääs murehet:0
- Anonyymi
Aina sitä mukaa kun tulee jotain uusia löydoksiä
- Suosittelenn
Onko tästä kulkijasta jo ilmoitettu poliisille?
- Pettäjiäkiinni
Olen salapoliisi
- Pk955
Kuulikko columbo..
- Thoriiiiin
Onko nähty jälkiä vai oikein kurkkija itse?
- Anonyymi
Meillä on koira ulkona ja ei ole kyllä ilmoittanut hiipparista mitään. Vanha juttu?
- Anonyymi
Totuus on uskomattomampi, mitä yksikään vales, niin niin....
- Anonyymi
Höpö höpö koko juttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797