Monicalla selluliitti perse

selluvelluihra

Se läskiperse Monica peittelee kroppaansa vaisinkin sellu persettään. Ranta lomallakin pukenutut isot paksut shortsit ku Evalla bikinit, vasen jalkakin mutkalla ja alahuulessa viheltely lovi. Lehmä

19

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zingis.avaruudesta

      Se ämmä näyttää jotenkin eri planeetan asukkaalta.

      • CamillaMustahaara

        Äitis näytti eri planeetan asukkaalta, kun sua teki. Ja isäs näyttää siltä vieläkin.


    • xxxIsmo

      Monica takapuoli on herkku.Ette tiedäkkään mutta oon ollut Monican kanssa sillain..ai että teki eetua.T:Ismo

      • SebastianVuorela_

        No ei jumalauta! Et varmaan oo ollu. Onko sun pää menny jo noin sekaisin, kun kuulemma päivystät kotitalossa yötä päivää pesimaila kädessä. Mene hyvä mies hoitoon!


      • AaroEero

        Aaro on vapaa ja siinä on ihannemies Monicalle. Juristina Monicaa kiinnostaa tällainen "jännittävä" mies, jolla on rikostaustaa.


      • Iiro_Vanala

        Vai on nenä-Ismo pannut Eetua? Sehän oli se Pepin ja Heidin hevonen.


      • SebastianVuorela_
        SebastianVuorela_ kirjoitti:

        No ei jumalauta! Et varmaan oo ollu. Onko sun pää menny jo noin sekaisin, kun kuulemma päivystät kotitalossa yötä päivää pesimaila kädessä. Mene hyvä mies hoitoon!

        Niin ja ala pikkuhiljaa säästelee rahoja niihin korvauksiin, mitä tulee siitä kun sun takia putket levis käsiin. Et voinut asioita hoitaa, niin nyt täällä Amandassa majaillaan, vaikka voitais asua omassa tilavassa asunnossa. Siellä nyt vähän kosteus muhii ja kohta selviää, että joku sädesieni on tuhonnut koko arvotalon.


    • EevaTamminen

      Olen monesti herkutellut moonin pimpalla ja se on ihana 😛

      • MonicaMustavaara

        Ole sinä deittivaras hiljaa siitä mitä me ollaan tehty ja koettu! Luulin sua ystäväks, mutta väärässä olin.


    • xxxIsmo

      Olen monesti ollut Monicalla..you know.Oli herkkua ja teimme vaikka mitä.T:Ismo

      • tosimies11

        Kakkosen Ismo siinä puhuu.


    • vihainenFaija

      Jättäkää Monican pylly rauhaan.T:Monican iskä

      • KaljuTale

        Jätäpä sä Sannin pylly rauhaan.


      • Tuunaaja_Komulainen
        KaljuTale kirjoitti:

        Jätäpä sä Sannin pylly rauhaan.

        Mun Mazdas onki Sannin pyllyn jälki vänkärin penkillä.


    • KariTaalamies

      Monican pylly on minun.Olen jo valinnut hänet minulle

      • StubaKarvamies

        Älä yritä Kari. Mulle se on varattu, kunhan palaa ulkomailta.


      • JirpanStondis

        Mun se on, kyllä Jirppa tietää.


      • Tuunaaja_Komulainen
        JirpanStondis kirjoitti:

        Mun se on, kyllä Jirppa tietää.

        Myöhässä ootte. Kävin just hakee Monican lentokentältä. On se tosi nätti tsirbula. Monican herkkupeba istuu just täydellisesti Mazdan kuppipenkille. Nyt saa Monica kunnon kyydit. Eka tien päällä ja sitte Mazdan takapenkillä.


    • evaJaJiri

      Monica menee clupille pyörittämään pyllyään ja tale ihailee sitä.
      Niinpä totta puhut Eva

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe