teiti ikkuna takan?
meil käytii äskö kenkkämäs kortti ja mää ko juoksi peräs ni kaatusin ja lensi lumihankke
onk tontu kurkkin
12
152
Vastaukset
- kylmätotuus
Eilettäin met kävimmä naapuril kenkkämäs ja naurettii ko hää ei löytänt meittii.
- kotkiusatut
emmä tota kysynt ko mää kysysi onk teitil käyty kenkkämäs
- hmpsh
Älä välitä tost kylmästottuurest. Sil on pipo kirreel joka joulu:)
- kotkiusatut
hmpsh kirjoitti:
Älä välitä tost kylmästottuurest. Sil on pipo kirreel joka joulu:)
emmää välitäkkä mut miks se o mun kimpus aina vaa, pysys siä ruattis vaa
kotkiusatut kirjoitti:
emmä tota kysynt ko mää kysysi onk teitil käyty kenkkämäs
Mitä kenkkämäs tarkoittaa. Osaan etelä-pohjalaista ja pohjois-karjalaista murretta ja vähän ruottiakin, muutta en tätä, onkohan turusta päin.
- suvelellit
emmä tiärä onk käynyt kenkkäsemäs vai tossuttelemas joku punanenu ol tissuttelmas.
- 1lesken
Karvaturri men luijaa ja mää sotkeennui flexei. Turrill o tassuiss nastat mut mun monois ei oo pitoo. Oli hilkul etten kompastunu ja lentäny päistikkaa jorpakkoo. Pyydän kirjees tontult tai pukilt, jos viel ehtii, nastoi kenkii. Lesken
- henrjii
ei oo pari aasia kävi ovella, ja ne poltteli camelia
- kot.kynityt
mää ajasin tonttui takaa ko eihä meiän kylil oo ko tonttui eli pöljyi. mut muna maar mää jouruin syytteesee niinkoh tontun torjuntayritys persuspotkjuilla ja mää saisen sakkoi.
pariski alotukses näyttä oleva pöljie kokkontumisajo
- kylmätotuus
"koti-kiusatulle"
Tiedät, ettei minulla ole mitään tekemistä nimissäni väsätyn kirjoituksen kanssa tässä aloituksessa.
En häpäisisi savon ihanaa murretta, kuten joku sekoilija on tehnyt.
Ihmettelen, mikä on kirjoittajan motiivi suoltaa tekstiä toisten nimimerkkejä käyttäen?!
Pelkkä ohikulkija hän ei varmasti ole.
On hyvin lähellä, ettenkö sano pahaa sanaa.
Maltan mieleni tällä kertaa.
Tiedän, että on tyhmää nostaa tämä aloitus ylös, mutta suivaannuin ja toimin vastoin tapojani. kylmätotuus kirjoitti:
"koti-kiusatulle"
Tiedät, ettei minulla ole mitään tekemistä nimissäni väsätyn kirjoituksen kanssa tässä aloituksessa.
En häpäisisi savon ihanaa murretta, kuten joku sekoilija on tehnyt.
Ihmettelen, mikä on kirjoittajan motiivi suoltaa tekstiä toisten nimimerkkejä käyttäen?!
Pelkkä ohikulkija hän ei varmasti ole.
On hyvin lähellä, ettenkö sano pahaa sanaa.
Maltan mieleni tällä kertaa.
Tiedän, että on tyhmää nostaa tämä aloitus ylös, mutta suivaannuin ja toimin vastoin tapojani.Eipä toi rääpijä osaa savoa ei turunpuolen murretta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472