CS Botit

äplöpöpöppp

miten cs modissa half lifeen saa botit ku ei viittis nettiin mennä pelaamaan

9

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

miksei viittis mennä nettiin? ei ne cs botit ole mitää järjen riemuvoittoja jäävät jumii jokapaikkaa ja ampuvat tosi huonosti, sellasii vastaa jaksa 5min kauempaa pelata    

• 868

mä haluun pelaa niitä botteja vastaan ku se valittaa et pitäs olla uusin versio enkä haluu hakee sitä et sanokaa ny jotai

• 868 kirjoitti:

mä haluun pelaa niitä botteja vastaan ku se valittaa et pitäs olla uusin versio enkä haluu hakee sitä et sanokaa ny jotai

Yritäks jotai ikivanhaa cs:ää? Eihän sillä voi enää netissä pelatakkaan. Kuulemma. Lataa Steam, niin se päivittää kaiken automaattisesti eikä tarvitse hätäillä mitään.
        Ja hyvät botit: z-bot
        Googlella löytää melko vikkelään.

• 868
        lammas-jr kirjoitti:

Yritäks jotai ikivanhaa cs:ää? Eihän sillä voi enää netissä pelatakkaan. Kuulemma. Lataa Steam, niin se päivittää kaiken automaattisesti eikä tarvitse hätäillä mitään.
        Ja hyvät botit: z-bot
        Googlella löytää melko vikkelään.

mulla oli toi just steam eikä päivittäny yhtikäs mittään et voisitteko pliiiiiiiiiiiiiiiiiis kertoo miten ne botit siihen saadaan

• sii jotai botteja vastaa,eiei poika,nettiin suoraa treenaamaa!!!

• 868

mut mä haluun pelaa iitä botteja vastaan ku mä vaan haluun et kertokaa ny ja joo on se ikivanha cs mut haluun anyway

• Pro-Gainer
        868 kirjoitti:

mut mä haluun pelaa iitä botteja vastaan ku mä vaan haluun et kertokaa ny ja joo on se ikivanha cs mut haluun anyway

Elikkäs googletat Googlesta ekaks cs 1.5 ja siihen etsit sitten podbot 2.5:sen
        jotkutvaanosaa.com

• 868
        Pro-Gainer kirjoitti:

Elikkäs googletat Googlesta ekaks cs 1.5 ja siihen etsit sitten podbot 2.5:sen
        jotkutvaanosaa.com

kiitti mut mihin se pitää asentaa

• PRKELEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
        868 kirjoitti:

kiitti mut mihin se pitää asentaa

Vähänkö ehkä CS 1.5 Half-life kansioo(se on valmiina siinä asenusohjelmassa) ja Steamilla sinne Counter-strike kansioo... Siks kaks asennustapaa ku et oikein selittäny et onks sulla cs 1.5 vai cs 1.6...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      788
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      102
      553
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      547
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe