paljos te suunillee mun ikäset nostatte penkis ja prässist? oon käyny 2 kertaa salil et en tän enmpää: prässi 65 kakkosel penkki 35 sit jalka prässist nuos 195 mut en kuulemma vetäny jostai kahvast mikä laittaa sen alas päi nii en varmaa ois iha noi paljoo nostanu, ja laittakaa mukaan tulokset ja paino ja ikä
paljon ~13v nostaa
3
834
Vastaukset
- Tyrael
Minusta sun ei kannata aloittaa maksimi yrityksiä vielä sillä 13- vuotiaan luusto ja muut tukirakenteet eivät ole kovettuneet vielä, jos teet niitä maksimi yrityksiä saata hajoittaa, polvet, lonkat, ja olkapäät... Ite oln 17-v painoa 112kg tulokset Kyykky 130kg, penkki 95kg ja Maastaveto 170kg
- pekkapöhköläinen
onks e hyvi
- Meikä vaan
Alä huoli kyllä sulla on aikaa treenata ja kannattaa ottaa ihan rauhassa ja hioa vaan niitä oikeita tekniikoita ettei tule mitään vammoja treenissä.
Muista kunnon lämmittely joka treenin alussa.
Venyttely ainakin joka treenin lopussa.
Usko pois että kannattaa saat tuloksiin muutaman kilon lisää ja huomaat että pitempään treenattuasi et ole puupökkelö.
Kannattaa kysellä vaan rohkeasti neuvoa kaikista liikkeistä kyllä ne kokeneemmat varmasti neuvoo salilla ja mielellään.
Ei nuo sun tulokset pahalta kuulosta eiköhän tuo ole ihan keskitasoa nykyisin.
Mulla oli 8 luokalla, kun kävin ensimmäistä ketaa salilla penkki noin 72kg mutta olen tehnyt koko pentu ikäni metsätöitä jotka varmaan vaikuttaa.
Kun treenaat niin käytä järkeä esim. jalkaprässi monet kyllä jaksaa työntää jaloilla suuriakin painoja mutta muu kroppa ei välttämättä ole valmis ja tekniikka kusee.
kuten sain kokea itse jalkaprässissä olin treenannut jo pitkään tulokset ok ja kokeilin 250kg ja tein muutaman toiston ja meni hyvin mutta en keskittynyt ja laskin painot liian alas jolloin selkä sanoi poks..joten siihen jäi ainakin prässi ja syväkyykky ei kärsi enää tehdä.
Joten mitä opin pidä kaveri mukana isoissa painoissa ja yleensä muutenkin ja pidä maltti mukana ja järki päässä ja älä revittele turhan isoilla painoilla ennunka olet valmis.
Kyllä ne tulokset kasvaa.
Eikun hyvää treenaamisen iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622655Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952561Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu992118Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361855Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611695Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171558