Juha Miedon maha kestää

3435hhuuu

15

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäänsanaomaton

      Ällöttävä koko mies! Miksi kirjoitellaan mämmin syömisestä ja muusta. Ketään ei kiinnosta. Rahastaako iltiksen otsikoilla? On antanut itsestään vuosien aikana tyhmän vaikutelman.

    • Enitsemenis

      Makstasnhan niistä jutuista joninverran.

    • ääsriveristä

      Kunnallisvaalit lähestyvät. Valtuuston jäsenmäärä Kurikassa putoaa. Ilmaista mainosta. Juha tietää rahan päälle...

    • zxcvd

      Kyllä Juha pitää itsensä esillä!

    • arddee

      Superidoli nuorille!
      Voittaiskohan syönnin mestaruuden?

      • Järvispipo

        Mämmiäki menöö usiampi ropehellinen.


      • varsinkin_jos---

        Varsinkin jos syää lusukalla


    • 345678976545678

      ei niitä sen kylähullun juntin puheita ny kannata ihan tosissaan ottaa vaikka se nyt koko kurikan ainut julkkis ja idoli onkin....täys idiootti se on eikä kuulu kunnan hallitukseen eikä varsinkaan eduskuntaan...oikee paikka on kurikan mettä

    • ritsa39

      Jotenkin se pohojohojlahaaanen murre kuulostaa vaan niin tyhyhymältä. Ja tönkön junttihuumorin mainostaminen hirtehishuumorina, vielä tyhymemmltä. Suuret puheet ja pienet teot. Kova myötähäpeä tuloo kun kattoo ja kuunteloo. Joskus on pakko valehdella kotipaikkakunta.

    • Ei_mikää_kestä

      Ei mikään kestä maharottomia maha repiää

      • mietaasivuun

        Kova myötähäpeä näin kauhavalaisenakin. Ettekö voi laittaa häntä kunnallispolitiikassa sivuun? Ilmeisesti haluaa rahastaa kaikilla mahdollisilla keinoilla. Häpeä Kurikalle näin ulkokuntalaisena katsottuna. Mietaan aika on eittämättömästi OHI. Tuottaa häpeää myös ilmeisen fiksulle Petteri-pojalleen?


    • 998776554443232

      ei ilmeisesti etelä-pohjalaiset kaikki tajua ettei tyhmyys ole hauskaa...joku raja pitää ollo idioottimaisuudessakin...duudsoneistakin on jarppi jo siinä ihan rajoilla...

      • joka_aikakautena

        Joka aikakautena on omat vitsauksensa


    • Ölikjy

      Paskaa aivojen tilalla sillä on. Mätäpaise koko äijä.

    • Koittakaapas

      nyt välillä miettiä sitäkin, että kuinka paljon Kurikasta tiedettäisiin jos Juha olisi parikymppisenä sieltä pois muuttanut vaikka Muonioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe