Ihan vain kerron omat speksit

Nainen34v

Olen 34-vuotias nainen ja minulla on ollut noin 15 seksikumppania. Ei yhtään yhdenillanjuttua, ei baarista raahattuja miehiä ainuttakaan. Olen ollut pisimmillään 5 vuoden suhteessa. Muut ovat olleen 1-2 vuoden suhteita. Muutamia tapailuja on niin, että sänkyyn olen mennyt vasta parin kk:n jälkeen.

Olen kaunis ja hyväkroppainen. Tämä on mielestäni aika hyvä lukema, kun tarjontaa on paljon ja olen sitoutumiskammoinen lievällä tasolla. Tätä tarkennan vielä, että olen halunnut aina pitää oman asunnon, en siis ole asunut kenenkään kanssa enkä ollut kihloissa, saatika naimisissa. Lapsia en varmaan halua koskaan, sillä en pidä vieläkään pienistä lapsista erityisemmin.

Minulla ei ole paniikkia tulevaisuudesta, olen varma, että löydän itselleni ihanan miehen. Minua pyytävät ulos myös minua huomattavasti nuoremmat miehet. Eniten minua kiinnostavat ikäharukalla 28-35 olevat miekkoset, jotka eivät ole itsekään olleet vielä kovin sitoutuneita. :)
Vanhemmat alkavat monesti olemaan eri elämäntilanteessa. Minua ei kiinnosta ottaa miestä, jolla on esimerkiksi jo lapsia.

186

2715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuuuu

Olet varmaan aloittanut aika nuorena, jos nuo kaikki ovat olleet pitempi suhteita, eikä yhtään yhdenillan suhdetta, ja siihen mahtuu 5 vuoden seurustelukin. Mutta ihmekös tuo kun olet kaunis ja hyväkroppainen, että on ollut vientiä.

• Joku.siiderivalas.se

siellä vaan provoilee aloituksia huomiohuorausta harrastaessaan.

• 543355445

Ihan kivalta kuulostaa vaikka varmaan mitään pidempiaikaista ei syntyisi. Tietty tulee hieman vahva itsenäinen nainen mieleen, mutta vaikea sanoa tarkemmin.

"Eniten minua kiinnostavat ikäharukalla 28-35 olevat miekkoset, jotka eivät ole itsekään olleet vielä kovin sitoutuneita. :)"

Käsittääkseni aikalailla kaikki sitoutumiskykyiset ja -haluiset miehet ovat pallo jalassa ns. ekalla kiekalla tässä vaiheessa

• Monasti tuossa elämäntilanteessa olisi parasta turvautua kokeneempaan setään, esim. Pertti-setään.

• Nainen34v

Minkälainen Pertti-setä siis on?

Nimimerkki viittaa ainakin minua huomattavasti vanhempaan mieheen...

• Nainen34v kirjoitti:

Nuorekas 47v herrasmies jolla on murrosikäiset lapset. Lapset asuvat äitinsä luona.

Eronnu reipas 3v sitten ja nyt valmis uuteen suhteeseen. Sinä päätät haluatko lapsia.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

34v alkaa olemaan täti-iässä, nuorempien miesten saaminen ei todellakaan ole mikään meriitti. 30 kun ei ole uusi 20, vaikka jenkkiläiset sarjat muuta väittävätkin.

Olisit ihan sopivan ikäinen Pertti-sedälle.

• 121212121212 kirjoitti:

34v alkaa olemaan täti-iässä, nuorempien miesten saaminen ei todellakaan ole mikään meriitti. 30 kun ei ole uusi 20, vaikka jenkkiläiset sarjat muuta väittävätkin.

Kokemustakin tuntuisi olevan, se on aina plussaa.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Kokemustakin tuntuisi olevan, se on aina plussaa.

Sopisitte mainiosti yhteen.

Tässä meillä olisi hyvä palstapari, oikea match made in heaven.

• Nainen34v
        121212121212 kirjoitti:

Sen verran voin valottaa, että minusta on tätimäisyys kaukana. :)

Tottakai keskimääräinen kuva 34-vuotiaista naisista on minullakin aika ikävä, joten ymmärrän ennakkoluuloiset mielipiteet.

• Nainen34v kirjoitti:

Tottakai keskimääräinen kuva 34-vuotiaista naisista on minullakin aika ikävä, joten ymmärrän ennakkoluuloiset mielipiteet.

Paljon hyvää seksiä saaneet naiset ovat kauniita ja itsevarmoja.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Tässä olemme samaa mieltä, myönnän olevani hieman ennakkoluuloinen.

Asian todentamiseksi saammeko kaksi kuvaa rinnakkain joissa on sinä tänään ja sinä 22-vuotiaana?

Luonnollisesti ilman meikkiä.

• Nainen34v

Tähän voin todella hyvällä omatunnolla sanoa, että olen nyt paljon kauniimpi ilman meikkiä kuin 22-vuotiaana. Tämä liittyy täysin kasvojeni luuston kehitykseen. Olin aivan kamala pullaposki nuorempana. Lisäksi minulla oli myös huonohko iho.

Monesti luusto lienee kauneimmillaan huomattavasti nuorempana. Minulla on käynyt tuuri, kun tarkastelen asiaa nyt tämän ikäisinä. Nuorempana olin aivan eri mieltä luonnollisesti.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Tähän voin todella hyvällä omatunnolla sanoa, että olen nyt paljon kauniimpi ilman meikkiä kuin 22-vuotiaana. Tämä liittyy täysin kasvojeni luuston kehitykseen. Olin aivan kamala pullaposki nuorempana. Lisäksi minulla oli myös huonohko iho.

Monesti luusto lienee kauneimmillaan huomattavasti nuorempana. Minulla on käynyt tuuri, kun tarkastelen asiaa nyt tämän ikäisinä. Nuorempana olin aivan eri mieltä luonnollisesti.

Tyttömäinen pyöreys on useimmilla hyvä asia.

Naiset itse eivät siitä pidä :)

• Miesliianvanha
        Pertti-setä kirjoitti:

Nuorekas 47v herrasmies jolla on murrosikäiset lapset. Lapset asuvat äitinsä luona.

Eronnu reipas 3v sitten ja nyt valmis uuteen suhteeseen. Sinä päätät haluatko lapsia.

Liian vanha olet..lähes 50. 30 nainen saa helposti nuorempaakin. Pertti etsiköön ikäisiään.

• Miesliianvanha kirjoitti:

Liian vanha olet..lähes 50. 30 nainen saa helposti nuorempaakin. Pertti etsiköön ikäisiään.

Reilu 3-kymppiset hakevat tasokasta miesseuraa, ei pojanrimpuloita.

• Kaava
        Miesliianvanha kirjoitti:

Miehen ikä /2 7 = Naisen ikä.

• yhdessä.yli25v

Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, joten tuosta palstatotuudesta on pakko olla samaa mieltä. Vanhemman miehen seurassa olet aina nuorempi, sekin on naisen kannalta hyvä ;) Vaikka iällä sinänsä ei ole välttämättä suurta merkitystä suhteen onnistumisessa. Parikymppisenä samanikäinen poika on kuitenkin useimmiten aivan liian lapsellinen.

• Riiiiiiiiiiiii
        121212121212 kirjoitti:

Tässä olemme samaa mieltä, myönnän olevani hieman ennakkoluuloinen.

Asian todentamiseksi saammeko kaksi kuvaa rinnakkain joissa on sinä tänään ja sinä 22-vuotiaana?

Luonnollisesti ilman meikkiä.

Voi nyt taas vittu tätä. Miksi hänen pitäisi laittaa vierekkäin nykyinen ja nuoruuskuvansa ja mitä vittua hänen pitäisi sinulle sillä todistaa?
        Mene pursiseuralle hakemaan nainen itsellesi tai tilaa lateksinukke äläkä nillitä.
        "Sopisitte mainiosti yhteen"?

• Jujkl
        121212121212 kirjoitti:

Miten niin nuorempien miesten saaminen ei ole meriitti? On se!
        Kyllä se on miellyttävää katseltavaa - ja muutenkin! - olla itseä nuoremmän miehen kanssa.
        Tässä pätee täsmälleen sama sääntö kuin miehillä kun on nuoremmasta naisesta kyse: Muut ihailevat ja kadehtìvat kun jollakulla on nuorempi. Naisille tämä temppu vaan onnistuu paremmin.

• Tekniikkasukeltaja

Kuinkas on tuon sukellusluokituksen laita?

Heitelläänpä niitä kortteja pöytään.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja

Ajokortti on aivan ehdoton juttu.

Lisäksi pöydälle lentää veripalvelun kortti ja passi.

(Reps)

• 121212121212

Onko yksikään ollut panosuhde/fuckbuddy/FWB?

Miehen löytymistä edesauttaa se ettet halua lapsia. Nuorempi mies voi dumpata sinut jos tai kun alat tuntumaan vanhalta.

Jos haluaisit lapsia, törmäisit samaan ilmiöön kuin muutkin ikäisesi; seksinnälkäisiä miehiä tuntuu riittävän jonoksi asti, mutta siinä vaiheessa kun tulee puhe sitoutumisesta...homma muuttuukin haasteellisemmaksi.

• Nainen34v

Ei ole kukaan ollut FB. Muutama pidemmälle edennyt tapailuvaihe löytyy, kuten jo edellä mainitsin, mutta nämä eivät ole päätyneet kuitenkaan seurusteluasteelle.

Tapailuja ilman seksiä on useita. Nämä miehet eivät ole lähemmän tutustumisen jälkeen olleet potentiaalisia seurustelukumppaneita. Vaadin, että pinnan lisäksi (ulkonäällä on luonnollisestikin väliä) miehessä on myös luonteen syvyttä ja älykkyyttä, tavoitteita elämässään ja .

Minun ongelma on aina ollut se, että mies on ollut valmis sitoutumaan ja lopulta minä en.

Oikeasti en edes ole kiinnostunut ihmisten iästä, koska se kertoo ihmisestä vähemmän kuin elämäntavat, henkilön historia ja ajatusmaailma. Olen vain päätynyt tuollaiseen karkeaan haarukkaan empiirisissä tutkimuksissani. Todellisuudessa pahimillaan iän tietäminen heti alkuun johtaa oletuksiin ja ennakkoluuloihin, vaikka nämä sudenkuopat jopa itse tiedostaisikin.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Ei ole kukaan ollut FB. Muutama pidemmälle edennyt tapailuvaihe löytyy, kuten jo edellä mainitsin, mutta nämä eivät ole päätyneet kuitenkaan seurusteluasteelle.

Tapailuja ilman seksiä on useita. Nämä miehet eivät ole lähemmän tutustumisen jälkeen olleet potentiaalisia seurustelukumppaneita. Vaadin, että pinnan lisäksi (ulkonäällä on luonnollisestikin väliä) miehessä on myös luonteen syvyttä ja älykkyyttä, tavoitteita elämässään ja .

Minun ongelma on aina ollut se, että mies on ollut valmis sitoutumaan ja lopulta minä en.

Oikeasti en edes ole kiinnostunut ihmisten iästä, koska se kertoo ihmisestä vähemmän kuin elämäntavat, henkilön historia ja ajatusmaailma. Olen vain päätynyt tuollaiseen karkeaan haarukkaan empiirisissä tutkimuksissani. Todellisuudessa pahimillaan iän tietäminen heti alkuun johtaa oletuksiin ja ennakkoluuloihin, vaikka nämä sudenkuopat jopa itse tiedostaisikin.

"luonteen syvyttä ja älykkyyttä, tavoitteita elämässään"

Joku päivä vielä kirjoitan kirjan jossa listataan kaikki naisten kiertoilmaisut rahalle ja statukselle :D

Hakemasi luonne on tietysti itsevarma, määrätietoinen ja rento.
        Ulkonäkö: pitkähkö, leveät hartiat, voimakas leuka, vahvat piirteet, mielellään tumma.

• Nainen34v

Raha ei minulla ole elämässä se juttu. Toimeen pitää tulla.

Tavoitteilla tarkoitan sitä, että miehen elämässä on tarkoitus, eikä eletä aivottomana tai masentuneena päivä kerrallaan ilman sitä punaista lankaa.

Itse olen erittäin urheilullinen, joten odotan sitä myös mieheltä.

Olen myös naisellinen, ja minua itseäni kiehtovat miehekkäät miehet. Hiusten värillä ei ole väliä. Sopiva itsevarmuus on se juttu.

• 121212121212

Unohdin mainita että ap:n sytyttää matala ääni, ja mies joka osaa ottaa sosiaaliset tilanteet haltuun esim. johtamalla porukkaa tai kertomalla tarinoita.

Seksissä ap pitää miehestä joka osaa viedä, ja nauttii intohimoisesta (eläimellisestä ja estottomasta) aktista.

Nyt alkaa olemaan tusinacitysinkun ominaisuudet listattuna. Katsotaan menikö oikein, vai yllättääkö ap meidät :D

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Raha ei minulla ole elämässä se juttu. Toimeen pitää tulla.

Tavoitteilla tarkoitan sitä, että miehen elämässä on tarkoitus, eikä eletä aivottomana tai masentuneena päivä kerrallaan ilman sitä punaista lankaa.

Itse olen erittäin urheilullinen, joten odotan sitä myös mieheltä.

Olen myös naisellinen, ja minua itseäni kiehtovat miehekkäät miehet. Hiusten värillä ei ole väliä. Sopiva itsevarmuus on se juttu.

"Olen myös naisellinen, ja minua itseäni kiehtovat miehekkäät miehet."

Tämän tiesimme jo, osaammehan tällä palstalla lukea ajatuksia.

Naiselliset naiset haluavat miehekkään miehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
        Miehekkäät naiset haluavat miehekkään miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

• Nainen34v

Anteeksi, mutta nyt on aivan pakko kysyä, kuinka monen naisen sytyttää miehen korkea ääni?
        Olisin varmaan lesbo, jos etsisin naisellista korkeamman äänen omaavaa miestä.

En ole tusinacitysinkku, en ainakaan sitä myönnä, mutta tietyt lainalaisuudet evoluutio on minunkin päähäni luonut, jotta ihmisten elämän jatkuvuus olisi taattu parhaalla mahdollisella tavalla.

En valita täällä siis, ettei miestä löydy. Vaihtoehtoja on paljonkin. Kunhan nyt kirjoitin hetken mielijohteesta aloituksen.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Anteeksi, mutta nyt on aivan pakko kysyä, kuinka monen naisen sytyttää miehen korkea ääni?

En ole tusinacitysinkku, en ainakaan sitä myönnä, mutta tietyt lainalaisuudet evoluutio on minunkin päähäni luonut, jotta ihmisten elämän jatkuvuus olisi taattu parhaalla mahdollisella tavalla.

En valita täällä siis, ettei miestä löydy. Vaihtoehtoja on paljonkin. Kunhan nyt kirjoitin hetken mielijohteesta aloituksen.

"En ole tusinacitysinkku"

Toistaiseksi kaikki todistusaineisto puhuu sen puolesta.

• 121212121212

Ai niin, et ole kertonut asutko edes kaupungissa. Mutta oletan sinun asuvan Helsingissä.

Koska huomenna ei ole työpäivää, leikin sen kunniaksi arvausleikkiä :D

Muutit tänne muualta, mahdollisesti pohjoisesta. Asut vuokralla kantakaupungissa, valoisassa yksiössä jossa on paljon valkoista. Asunnossasi ei ole saunaa mutta on parveke jolla välillä istut nauttimassa viinilasillisen, josta räppäät kuvan Instagramiin. Ehkä välissä asuit hetken ulkomailla.

Arvasinko yhtään oikein? :)

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

"Anteeksi, mutta nyt on aivan pakko kysyä, kuinka monen naisen sytyttää miehen korkea ääni?
        Olisin varmaan lesbo, jos etsisin naisellista korkeamman äänen omaavaa miestä."

Minä kun luulin että kaikki ovat erilaisia, ja pitävät erilaisista miehistä? :D Kiitos silti lesbovinkistä, en olekaan ajatellut tuota mahdollisuutta. Minulla on aika korkea ääni mieheksi.

Tätä tarkoitin alempana kun mainitsin olevani alhaista tasoa ulkonäöllisesti. "Erilaiset miehet" = tarkoittaa miesmaun kontekstissa eri lailla stailattuja miehiä jotka täyttävät samat geneettiset parametrit.

• Nainen34v

Arvasit monessa kohtaa todella väärin. Vapaata on täälläkin nyt joulun jälkeen töistä, joten vastailen kysymyksiisi erittäin mielelläni.

Ei, en ole Helsingistä. En usko, että ikinä edes haluaisin muuttaa sinne, rakastan peltomaisemia ja luontoa. Asun pienessä kaupungissa, mutta olen kotoisin maalta.

Minulla on oma rivotalokaksio saunalla. Urheilen paljon eikä viinin liputtäminen parvekkeella kuulu tapoihini. Takapihan terassillani tykkään toki kesäisin istuskella ja nauttia auringosta ja ehkä jostain hyvästä kirjasta tai musiikista. Käyn ulkona viihteellä muutaman kerran vuodessa.

Kodissani on jonkin verran valkoista kyllä, siinä olet oikeassa. Kenen kodissa toisaalta ei, joten tässä kohtaa todennäköisyydet olivat puolellasi.

Instagramprofiilin omistan myös, mutta urheilu- ja kasvokuvien lisäksi sieltä voi myös löytää lukuisia luontokuvia.

Pidän lähtökohtaisesti kaikista ihmisistä. Mieluiten viihdyn kuitenkin itsekseni, ellei tarjolla ole oikein mielenkiintoista seuraa. Olen toisaalta järkevä ja analyyttinen pohdiskelijaluonne ja toisaalta haaveilija. Elän tässä ja nyt. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, mutta myös ujo tietyissä tilanteissa, enkä halua olla huomion keskipiste. Olen siis erittäin ristiriitainen persoona. Monesti saan kuulla, että olen aito. En tykkää esittää muuta kuin olen. Nauran paljon ja minusta pidetään. Haluan säilyttää tietynlaisen lapsenomaisen ajatusmaailman elämässäni, monesti ihmiset muuttuvat mielestäni liikaa vanhetessaan tässä suhteessa. Haluan ajatella myös ihmisistä hyvää ja olen ehkä hieman sinisilmäinen.

Eniten inhoan sitä, että vedotaan ikään, kun selitellään, ettei voisi enää toteuttaa jotain haavettaan tai tehdä jotain asiaa. En myöskään pidä toisten arvostelusta. Jokainen tehköön niitä asioita, jotka kokee itselleen tärkeiksi. Se ei ole ikinä toisilta pois.

Tulipa tekstiä.
        Tällainen on tämä tyttö.

• hsfhdbdgh
        Nainen34v kirjoitti:

Arvasit monessa kohtaa todella väärin. Vapaata on täälläkin nyt joulun jälkeen töistä, joten vastailen kysymyksiisi erittäin mielelläni.

Ei, en ole Helsingistä. En usko, että ikinä edes haluaisin muuttaa sinne, rakastan peltomaisemia ja luontoa. Asun pienessä kaupungissa, mutta olen kotoisin maalta.

Minulla on oma rivotalokaksio saunalla. Urheilen paljon eikä viinin liputtäminen parvekkeella kuulu tapoihini. Takapihan terassillani tykkään toki kesäisin istuskella ja nauttia auringosta ja ehkä jostain hyvästä kirjasta tai musiikista. Käyn ulkona viihteellä muutaman kerran vuodessa.

Kodissani on jonkin verran valkoista kyllä, siinä olet oikeassa. Kenen kodissa toisaalta ei, joten tässä kohtaa todennäköisyydet olivat puolellasi.

Instagramprofiilin omistan myös, mutta urheilu- ja kasvokuvien lisäksi sieltä voi myös löytää lukuisia luontokuvia.

Pidän lähtökohtaisesti kaikista ihmisistä. Mieluiten viihdyn kuitenkin itsekseni, ellei tarjolla ole oikein mielenkiintoista seuraa. Olen toisaalta järkevä ja analyyttinen pohdiskelijaluonne ja toisaalta haaveilija. Elän tässä ja nyt. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, mutta myös ujo tietyissä tilanteissa, enkä halua olla huomion keskipiste. Olen siis erittäin ristiriitainen persoona. Monesti saan kuulla, että olen aito. En tykkää esittää muuta kuin olen. Nauran paljon ja minusta pidetään. Haluan säilyttää tietynlaisen lapsenomaisen ajatusmaailman elämässäni, monesti ihmiset muuttuvat mielestäni liikaa vanhetessaan tässä suhteessa. Haluan ajatella myös ihmisistä hyvää ja olen ehkä hieman sinisilmäinen.

Eniten inhoan sitä, että vedotaan ikään, kun selitellään, ettei voisi enää toteuttaa jotain haavettaan tai tehdä jotain asiaa. En myöskään pidä toisten arvostelusta. Jokainen tehköön niitä asioita, jotka kokee itselleen tärkeiksi. Se ei ole ikinä toisilta pois.

Tulipa tekstiä.
        Tällainen on tämä tyttö.

Tässäpä tämä. Eli sillä miehellä, jonka haluat tulee olla elämässään päämääränä ne asiat, joita sinä haluat. Tällä tavalla voit vain hypätä kyytiin vailla vastuuta ja säilyttää "lapsenomaisen ajatusmaailmasi". Ikä vaikuttaa hyvin moniin asioihin, esimerkiksi lasten saamiseen ja perheen perustamiseen. Samoin se vaikuttaa liikuntasuorituksista palautumiseen jne.

Ikävä kyllä kirjoitustesi perusteella et eroa mitenkään naisen stereotyypistä, mutta siitä ei tarvitse olla suruissaan sillä monikaan nainen ei niin tee. Samoin suurin osa miehistä kuuluu kategoriaan "tavallinen" (paremman termin puutteessa), joka herättää naisissa pariutumishalun vain statuksen ja rahan avulla silloin, kun naisella on kiire hankkia oma perheunelmansa.

• m_mm_m

Huomaatteko kuinka tuo aloittaja jaksoi asiallisesti vastata jokaiseen 1212-tyypin viestiin. Joka siis on palstan negatiivisin, luotaantyötävin, tapaus tai nettitrolli. En tiedä oikein onko aloittajalla aivan mielettömät hermot vai onko liian "nice-guy", kun yrittää edes selitellä tuollaiselle elämäänsä.

• sultamitäänkysytty
        m_mm_m kirjoitti:

Huomaatteko kuinka tuo aloittaja jaksoi asiallisesti vastata jokaiseen 1212-tyypin viestiin. Joka siis on palstan negatiivisin, luotaantyötävin, tapaus tai nettitrolli. En tiedä oikein onko aloittajalla aivan mielettömät hermot vai onko liian "nice-guy", kun yrittää edes selitellä tuollaiselle elämäänsä.

Valkoritari vaietkoon.

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

"Anteeksi, mutta nyt on aivan pakko kysyä, kuinka monen naisen sytyttää miehen korkea ääni?
        Olisin varmaan lesbo, jos etsisin naisellista korkeamman äänen omaavaa miestä."

Minä kun luulin että kaikki ovat erilaisia, ja pitävät erilaisista miehistä? :D Kiitos silti lesbovinkistä, en olekaan ajatellut tuota mahdollisuutta. Minulla on aika korkea ääni mieheksi.

Tätä tarkoitin alempana kun mainitsin olevani alhaista tasoa ulkonäöllisesti. "Erilaiset miehet" = tarkoittaa miesmaun kontekstissa eri lailla stailattuja miehiä jotka täyttävät samat geneettiset parametrit.

"Minä kun luulin että kaikki ovat erilaisia, ja pitävät erilaisista miehistä? :D Kiitos silti lesbovinkistä, en olekaan ajatellut tuota mahdollisuutta. Minulla on aika korkea ääni mieheksi."

En ole lesbo, mutta olen ollut rakastunut mieheen, jolla on korkea ääni, joka käyttäytyy feminiinisesti (joka osoittautui valitettavasti homoksi eikä biseksuaaliksi), ja kyllähän täälläkin on moni nainen tunnustanut pitävänsä feminiinisistä, kevytrakenteisista miehistä - se on yksi miestyyppi, josta naiset pitävät, mutta vain ainoastaan jos mies itse viihtyy kehossaan ja tyylissään.

Monia naisia viehtättää toisaalta myös maskuliinisuus niin kuin MA-teoriassa kuvataan (paitsi leukaperillä ja hiusten värillä ei mielestäni ole väliä, itse pidän ristiverisistä Alppien pohjoispuolen miehistä eniten eli en latinotyyppisistä, minkä MA-teoria esittää ideaalina) Maskuliinisen näköinen mies ei kuitenkaan lähde ensisijaisesti ulkonäöstä, vaan olemuksesta ja käytöksestä. Ajattelin sinua 1212121, kun näin äskettäin erään miehen, itseni pituisen, erittäin kevytrakenteisen miehen, joka oli todella, todella maskuliininen ja puoleensavetävä. Pistävän siniset silmät ja kahden pojan kanssa liikkeellä, venäläinen. Olen melko varma siitä, että hän oli ammattisotilas, sellainen ryhti, olemus. Ei maskuliinisuus ole kiinni ulkoisista asioista, vaan sisäisestä ryhdistä ja olemuksesta, iso, pitkä mies voi olla epämaskuliinisen oloinen siinä missä pienikokoinenkin.

Pohjoismaisessa tasa-arvossa on aika paljon naisia, jotka pitävät unisex-marimekkotyylistä sekä itsellään että miehellä. Suomessa ei ole vaikea olla ei-maskuliinisen näköinen mies toisin kuin monissa muissa maissa. Suomessa on myös helppoa olla nainen, joka ei pidä feminiinisestä tyylistä, laittautumista vähän paheksutaan, mutta itseäni se ei ole mitenkään häirinnyt ikinä. On hyvä, jos voi olla sellainen kuin itse tahtoo, ja hyväksyy itsensä.

• Nainen34v
        m_mm_m kirjoitti:

Minulla on paljonkin vahvoja mielipiteitä, mutta olen aina valmis tarkistamaan niitä. Vastaan mielelläni kysymyksiin, mutta täällä palstalla on turha alkaa selittelemään loputtomiin ihmisille, jotka ovat täysin erilaisia kuin sinä itse.

En suostu kynnysmatoksi, mutta en myöskään jaksa riitelyitä. Ajattelen, että en saa itse siitä mitään, jos provosoidun turhista kommenteista. Uskon tai toivon, että nämäkin ihmiset ovat oikeassa elämässä mukavampia.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Tulipa tekstiä.
        Tällainen on tämä tyttö.

Kieltämättä asuinpaikka oli minulle yllätys. Oletin että ilman muuta Helsinki tai vähintäänkin Tampere, Turku, Jyväskylä, tms.

Muilta osin tuossa ei ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa tai ristiriitaista. Erittäin stereotyyppinen kolkytplus sinkkuilija, kaikki kirjoittamasi voisi hyvin olla copypastettu muilta kolkytplus sinkkuilijoilta. Älä ota pahalla, aika harva nainen poikkeaa massasta.

Hyvään ulkonäköön liittyy semmoinen kirous että saa positiivista palautetta. Miehiltä, ja toki naisiltakin. Koska ulkonäkö on itsestäänselvyys, se palaute koskee aina luonnetta - aitoutta, mukavuutta, huumoria, mielenkiintoisuutta, tms. Todellinen syy palautteeseen on ulkonäkö. Oikeasti erikoinen, kiva, hauska, jne...mutta ylipainoinen nörttityttö ei vastaavaa palautetta saa.

"Pidän lähtökohtaisesti kaikista ihmisistä. Mieluiten viihdyn kuitenkin itsekseni, ellei tarjolla ole oikein mielenkiintoista seuraa. Olen toisaalta järkevä ja analyyttinen pohdiskelijaluonne ja toisaalta haaveilija. Elän tässä ja nyt. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, mutta myös ujo tietyissä tilanteissa, enkä halua olla huomion keskipiste. Olen siis erittäin ristiriitainen persoona."

Kuulostat ihan tavalliselta keskivertoluonteelta (introvertti/ekstrovertti) Gaussin käyrän keskellä, joka elää tässä ja nyt kuten kaikki kolkytplus sinkkuilijanaiset.

Jos olet omaperäinen jollain tapaa, se ei ole toistaiseksi tullut ilmi. Emme toki sulje yllätyksen mahdollisuutta pois :)

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

"Minä kun luulin että kaikki ovat erilaisia, ja pitävät erilaisista miehistä? :D Kiitos silti lesbovinkistä, en olekaan ajatellut tuota mahdollisuutta. Minulla on aika korkea ääni mieheksi."

En ole lesbo, mutta olen ollut rakastunut mieheen, jolla on korkea ääni, joka käyttäytyy feminiinisesti (joka osoittautui valitettavasti homoksi eikä biseksuaaliksi), ja kyllähän täälläkin on moni nainen tunnustanut pitävänsä feminiinisistä, kevytrakenteisista miehistä - se on yksi miestyyppi, josta naiset pitävät, mutta vain ainoastaan jos mies itse viihtyy kehossaan ja tyylissään.

Monia naisia viehtättää toisaalta myös maskuliinisuus niin kuin MA-teoriassa kuvataan (paitsi leukaperillä ja hiusten värillä ei mielestäni ole väliä, itse pidän ristiverisistä Alppien pohjoispuolen miehistä eniten eli en latinotyyppisistä, minkä MA-teoria esittää ideaalina) Maskuliinisen näköinen mies ei kuitenkaan lähde ensisijaisesti ulkonäöstä, vaan olemuksesta ja käytöksestä. Ajattelin sinua 1212121, kun näin äskettäin erään miehen, itseni pituisen, erittäin kevytrakenteisen miehen, joka oli todella, todella maskuliininen ja puoleensavetävä. Pistävän siniset silmät ja kahden pojan kanssa liikkeellä, venäläinen. Olen melko varma siitä, että hän oli ammattisotilas, sellainen ryhti, olemus. Ei maskuliinisuus ole kiinni ulkoisista asioista, vaan sisäisestä ryhdistä ja olemuksesta, iso, pitkä mies voi olla epämaskuliinisen oloinen siinä missä pienikokoinenkin.

Pohjoismaisessa tasa-arvossa on aika paljon naisia, jotka pitävät unisex-marimekkotyylistä sekä itsellään että miehellä. Suomessa ei ole vaikea olla ei-maskuliinisen näköinen mies toisin kuin monissa muissa maissa. Suomessa on myös helppoa olla nainen, joka ei pidä feminiinisestä tyylistä, laittautumista vähän paheksutaan, mutta itseäni se ei ole mitenkään häirinnyt ikinä. On hyvä, jos voi olla sellainen kuin itse tahtoo, ja hyväksyy itsensä.

Olen entinen nörtti, ja yllättäen naiskaverit tuolta ajalta olivat nörttejä. Monen idoli oli sellainen hieman feminiininen mies - siis androgyynirokkari tms. Minusta ei ikävä kyllä saa "coolia rokkaria" tekemälläkään, enkä halua sellainen olla.

Kun rajataan tämä kategoria pois, kevytrakenteisista ja siropiirteisistä miehistä pitävät naiset ovat vähissä. Ja mitä lähempänä ollaan ikää jossa aletaan suunnittelemaan perhettä, sitä voimakkaammin haetaan biologisten viettien ohjaamana piirteitä jotka auttoivat kivikaudella.

Olen palstan naisten kanssa samaa mieltä siitä että olen ulkonäöllisesti mitätön ja huonoa geneettistä materiaalia. Mutta onneksi naiset rakastavat statusta, ja mikä vielä onnekkaampaa, eivät tiedosta halo-efektin olemassaoloa. Niinpä ruma statusmies voi löytää todellisen rakkauden, niin hassulta kuin se kuulostaakin.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Tulipa tekstiä.
        Tällainen on tämä tyttö.

"Eniten inhoan sitä, että vedotaan ikään, kun selitellään, ettei voisi enää toteuttaa jotain haavettaan tai tehdä jotain asiaa. En myöskään pidä toisten arvostelusta. Jokainen tehköön niitä asioita, jotka kokee itselleen tärkeiksi. Se ei ole ikinä toisilta pois."

Et ymmärrä eroa. On yksi asia ettei anna iän estää itseään tekemästä asioita, ja toinen esittää todellista nuorempaa. Et ole "tyttö" etkä "nuori", ja on huvittavaa jos kutsut itseäsi noilla termeillä.

Toinen syy miksi tulee joskus kritisoitua naisia jotka ilmaisevat olevansa kunnianhimoisia ja elämässä tavoitteisiin pyrkiviä, on se että Hkin statuspiireissä huomaa naisia joille tämä on lähinnä Rationalisointihamsterin häkkyrä. Koska minulla on elämässä "tavoitteita", sovin yhteen miehen kanssa joka on ihan oikeasti saavuttanut jotain. Harva "kunnianhimoinen" ja "elämässä tavoitteisiin pyrkivä" nainen on saavuttanut mitään sellaista joka tekisi vaikutuksen miesten sarjassa.

Mutta saatathan olla tässä poikkeus, kukapa tietää. Nämähän ovat yleistyksiä ja provosointia.

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

Olen entinen nörtti, ja yllättäen naiskaverit tuolta ajalta olivat nörttejä. Monen idoli oli sellainen hieman feminiininen mies - siis androgyynirokkari tms. Minusta ei ikävä kyllä saa "coolia rokkaria" tekemälläkään, enkä halua sellainen olla.

Kun rajataan tämä kategoria pois, kevytrakenteisista ja siropiirteisistä miehistä pitävät naiset ovat vähissä. Ja mitä lähempänä ollaan ikää jossa aletaan suunnittelemaan perhettä, sitä voimakkaammin haetaan biologisten viettien ohjaamana piirteitä jotka auttoivat kivikaudella.

Olen palstan naisten kanssa samaa mieltä siitä että olen ulkonäöllisesti mitätön ja huonoa geneettistä materiaalia. Mutta onneksi naiset rakastavat statusta, ja mikä vielä onnekkaampaa, eivät tiedosta halo-efektin olemassaoloa. Niinpä ruma statusmies voi löytää todellisen rakkauden, niin hassulta kuin se kuulostaakin.

Olen iloinen tuosta viimeisestä lauseesta, että omaat vielä toiveikkuuttakin.

Geeneistä sen verran, että huonot geenithän eivät eivät usein näy ulospäin, esim perinnölliset sairaudet.

Ulkonäön merkitys on seksuaalisessa haluttavuudessa jonkinmoinen, tyylejä imetään ympäröivästä kulttuurista, joten mikset yhtä hyvin voisi nähdä, millaisista miehistä älykköjen kanssa naimisiin menneet naiset pitävät. Sinähän olet älykäs, mikset voisi pitää itseäsi hyvänä siinä miestyypissä ja olla nimittelemättä itseäsi. Tiedän kyllä. Sellainen urbaani sivistynyt ja älykäs woodyallentyyppi on hot ainakin kulttuurista kiinnostuneissa ja bisnespiireissä. Tosin tää MA-teoria ei sovi sellaiseen maailmaan yhtään.

• off.topic
        off.topic kirjoitti:

Geeneistä sen verran, että huonot geenithän eivät eivät usein näy ulospäin, esim perinnölliset sairaudet.

Ulkonäön merkitys on seksuaalisessa haluttavuudessa jonkinmoinen, tyylejä imetään ympäröivästä kulttuurista, joten mikset yhtä hyvin voisi nähdä, millaisista miehistä älykköjen kanssa naimisiin menneet naiset pitävät. Sinähän olet älykäs, mikset voisi pitää itseäsi hyvänä siinä miestyypissä ja olla nimittelemättä itseäsi. Tiedän kyllä. Sellainen urbaani sivistynyt ja älykäs woodyallentyyppi on hot ainakin kulttuurista kiinnostuneissa ja bisnespiireissä. Tosin tää MA-teoria ei sovi sellaiseen maailmaan yhtään.

Tuonne väliin lipsahti ylimääräinen lause "tiedän kyllä".

Perheenhän nämä kevytrakenteiset miehet ovat perustaneet. Tuolla sotilasmiehellä oli pikkuinen venäläinen superfeminiininen nainen, jonka kanssa kopsuttelimme korkkareissa peräkkäin, kaksi pikkupoikaa oli kuin isänsä kopioita. Miten voit olla näkemättä noita pariskuntia, joissa mies on kevytrakenteinen, lyhyt, olet aivan hupsu, jos väität kaikkia heitä aisureiksi. Voisin heti laskea parikymmentä hintelämpää lyhyttä miestä, jotka elävät ihan normisti parisuhteessaan ja sitten on se yksi lähisukulainen playeri, josta naiset ovat tykänneet liikaakin ihan ala-asteelta asti (osaa jutella ihmisille niin hyvin, että siitä on jo hänellekin haittaa).

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

Jos statusta on riittävästi, kuten Woody Allenilla tai niillä julkkisrokkareilla, kaikista miestyypeistä tulee seksikkäitä.

• bsfdrst
        off.topic kirjoitti:

Perheenhän nämä kevytrakenteiset miehet ovat perustaneet. Tuolla sotilasmiehellä oli pikkuinen venäläinen superfeminiininen nainen, jonka kanssa kopsuttelimme korkkareissa peräkkäin, kaksi pikkupoikaa oli kuin isänsä kopioita. Miten voit olla näkemättä noita pariskuntia, joissa mies on kevytrakenteinen, lyhyt, olet aivan hupsu, jos väität kaikkia heitä aisureiksi. Voisin heti laskea parikymmentä hintelämpää lyhyttä miestä, jotka elävät ihan normisti parisuhteessaan ja sitten on se yksi lähisukulainen playeri, josta naiset ovat tykänneet liikaakin ihan ala-asteelta asti (osaa jutella ihmisille niin hyvin, että siitä on jo hänellekin haittaa).

Sielläpä se totuus taas piilee ihan auki kirjoitettuna. Mikä lie syynä, ettei tämä superfeminiininen pikkuinen nainen ole valinnut itselleen pienempää ja feminiinisempää miestä vaan on ottanut äärimaskuliinisen puolison....

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

Jos natsoja on riittävästi olkapäillä, sotilas on statusammatti.

En niele toista väittämääsi, koska tiedän millainen naisten käsitys hintelästä miehestä on. Luultavasti enemmistö noista ei ole lyhyitä _ja_ hinteliä, siropiirteisiä miehiä.

• Nainen34v
        121212121212 kirjoitti:

Kieltämättä asuinpaikka oli minulle yllätys. Oletin että ilman muuta Helsinki tai vähintäänkin Tampere, Turku, Jyväskylä, tms.

Muilta osin tuossa ei ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa tai ristiriitaista. Erittäin stereotyyppinen kolkytplus sinkkuilija, kaikki kirjoittamasi voisi hyvin olla copypastettu muilta kolkytplus sinkkuilijoilta. Älä ota pahalla, aika harva nainen poikkeaa massasta.

Hyvään ulkonäköön liittyy semmoinen kirous että saa positiivista palautetta. Miehiltä, ja toki naisiltakin. Koska ulkonäkö on itsestäänselvyys, se palaute koskee aina luonnetta - aitoutta, mukavuutta, huumoria, mielenkiintoisuutta, tms. Todellinen syy palautteeseen on ulkonäkö. Oikeasti erikoinen, kiva, hauska, jne...mutta ylipainoinen nörttityttö ei vastaavaa palautetta saa.

"Pidän lähtökohtaisesti kaikista ihmisistä. Mieluiten viihdyn kuitenkin itsekseni, ellei tarjolla ole oikein mielenkiintoista seuraa. Olen toisaalta järkevä ja analyyttinen pohdiskelijaluonne ja toisaalta haaveilija. Elän tässä ja nyt. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, mutta myös ujo tietyissä tilanteissa, enkä halua olla huomion keskipiste. Olen siis erittäin ristiriitainen persoona."

Kuulostat ihan tavalliselta keskivertoluonteelta (introvertti/ekstrovertti) Gaussin käyrän keskellä, joka elää tässä ja nyt kuten kaikki kolkytplus sinkkuilijanaiset.

Jos olet omaperäinen jollain tapaa, se ei ole toistaiseksi tullut ilmi. Emme toki sulje yllätyksen mahdollisuutta pois :)

Sinun ongelmasi lienee se, että lokeroit ihmisiä aika pahasti: "... kuten kaikki kolkytplussinkkuilijat..." jne. Itse en ole vetänyt mitään johtopäätöksiä edes sinusta, muutakuin sen, että olet ilmeisesti pettynyt hieman elämään. Älä anna sen lannistaa. Löydät varmasti rakkauden. Itsestäsi on kiinni, mihin haluat naisten kiinnittävän sinuun huomionsa.

En yritä esittää nuorempaa, kuin olen. Miten se edes tehdään? :D Saan toki tytötellä itseäni. Se on suhteellista. 80-vuotiaat tytöttelevät joskus jopa 60-vuotiaita. Ja se ei ole sinulta pois.

Aika vähillä tiedoilla pystyt myös sanomaan, mikä on keskivertosinkku. Minulla ei ole hajuakaan, minkälainen on keskivertosinkkumies ikäluokittain. Lisäksi en tässä mainostakaan, että olisin joku harvinaisuus. :)

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

En niele toista väittämääsi, koska tiedän millainen naisten käsitys hintelästä miehestä on. Luultavasti enemmistö noista ei ole lyhyitä _ja_ hinteliä, siropiirteisiä miehiä.

Siviilivaatteissa kyllä oli hän, mutta en nyt ehdi jatkaa enempää.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Sinun ongelmasi lienee se, että lokeroit ihmisiä aika pahasti: "... kuten kaikki kolkytplussinkkuilijat..." jne. Itse en ole vetänyt mitään johtopäätöksiä edes sinusta, muutakuin sen, että olet ilmeisesti pettynyt hieman elämään. Älä anna sen lannistaa. Löydät varmasti rakkauden. Itsestäsi on kiinni, mihin haluat naisten kiinnittävän sinuun huomionsa.

En yritä esittää nuorempaa, kuin olen. Miten se edes tehdään? :D Saan toki tytötellä itseäni. Se on suhteellista. 80-vuotiaat tytöttelevät joskus jopa 60-vuotiaita. Ja se ei ole sinulta pois.

Aika vähillä tiedoilla pystyt myös sanomaan, mikä on keskivertosinkku. Minulla ei ole hajuakaan, minkälainen on keskivertosinkkumies ikäluokittain. Lisäksi en tässä mainostakaan, että olisin joku harvinaisuus. :)

Lokerointi kannattaa, kunhan pitää auki sen mahdollisuuden että joskus joku voi yllättääkin.

Tunnen edustamasi naistyypin varsin hyvin, täällä stadissa teitä on paljon. En valehtele kun sanon että oikeastaan kaikki kirjoittamasi on kuin copypastettu niiltä muilta.

pl. asuinpaikka josta myönnän vähän yllättyneeni.

"Minulla ei ole hajuakaan, minkälainen on keskivertosinkkumies ikäluokittain."

Sellainen ei-kiinnostava mies joka ei näytä komealta, ei omaa erityisesti statusta tai luonteenpiirteitä joita statuksen hankkimisessa vaaditaan, jne.

Melko näkymätön mies, varmasti jollekin muulle naiselle hyvä mies.

Hommahan toimii niin että sinä ostat ulkonäölläsi mieheltä sopivan paketin ulkonäköä ja mielenkiintoisuutta jota itseltäsi puuttuu.

Miten kuvasitkaan avausviestissä itseäsi?

"Olen vähän erikoinen nainen, asun hippityyliin itse rakentamassani pikku mökissä pienellä saarella ja vietän päiväni lukemalla perustamani sijoitusyhtiön raportteja"

Eiku...

"Olen kaunis ja hyväkroppainen."

;)

• Nainen34v

:)

No mutta sitten miehillä on hyvät oltavat, kun meitä on paljon. Ei vaan, ymmärrän, mitä tarkoitat. :)

Ymmärrän kyllä, että täällä on helppo kirjoitella puolitotuuksia. Omat mielipiteet eivät ole absoluuttisia totuuksia. Väitän, silti, että tällainen lämminsydäminen Helsinkiä karttava maalaistyttö (sinulle maalaisnainen ;)), on pääkaupunkiseudulla suurharvinaisuus.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

:)

No mutta sitten miehillä on hyvät oltavat, kun meitä on paljon. Ei vaan, ymmärrän, mitä tarkoitat. :)

Ymmärrän kyllä, että täällä on helppo kirjoitella puolitotuuksia. Omat mielipiteet eivät ole absoluuttisia totuuksia. Väitän, silti, että tällainen lämminsydäminen Helsinkiä karttava maalaistyttö (sinulle maalaisnainen ;)), on pääkaupunkiseudulla suurharvinaisuus.

"No mutta sitten miehillä on hyvät oltavat, kun meitä on paljon."

Ei, vaan huonot koska citysinkut aka spinsterit eivät juuri koskaan tule onnistumaan suhteissaan. kts. oma suhdehistoriasi. Haet loputtomiin vielä sytyttävämpää miestä, ja siinä vaiheessa jos/kun vihdoin tulee kiire vakiintua (haluat sittenkin lapsia), ne miehet joita on saatavilla eivät ylitä rimaa jonka nuorempana ja kauniimpana asetit.

Minä haluan perheen. Olen 30v, haussa nainen joka haluaa lapsia mutta jonka biologinen kello ei tikitä vielä. Jos ikää on yli 25v, on se miinusta. Tämä siksi koska uskon että suhteen pitää perustua muuhun kuin siihen että nainen tarvitsee isän ja elättäjän ASAP - sellaisessa tilanteessa rakastutaan väärään mieheen ja erotaan.

Se miten kiire minulla on, riippuu uran kehityksestä. Jos pysyn salkunhoitajana, sinun iässäsi alkaisi olemaan paras aika vakiintua. Jos ura etenee, myöhemmin kun rahaa ja statusta on enemmän.

"Väitän, silti, että tällainen lämminsydäminen Helsinkiä karttava maalaistyttö (sinulle maalaisnainen ;)), on pääkaupunkiseudulla suurharvinaisuus."

Suurin osa täällä asuvista citysinkuista on peräisin muualta, yleensä maalta. Halutaan "toteuttaa haaveita" ja "elää unelmaa", jne. Maalaisuudessa tai Helsinkiin muutossa ei sinänsä ole vikaa, olenhan maalta itsekin. Muutin tänne opintojen ja työn perässä.

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

Eivät ole hinteliä, vaan ovat urheilullisia kuten sinäkin olet kertonut olevasi. Eli heillä on joko leveät hartiat tai juoksijan vartalo.

Vasta täällä olen käsittänyt, että he ovat varmasti myös kamppailleet samanlaisten asioiden kanssa kuin sinä. Todennäköisesti, ehkä, ainakin osa. Miksipä muuten olisivat pyrkineet saamaan lihasta ylävartaloon.

Yksi heistä ystäväni mies on poikkeus, hän on ihan yhtä hintelä kuin ennenkin, ei bodaa eikä juokse. Mutta hän onkin amerikkalainen ja juutalainen. Täällä ei olla vielä tarpeeksi urbaaneja tuollaiselle klassikkointellektuellilookille niin että olisi varaa jättää urheilematta ja halkoja hakkaamatta ja karhut kaatamatta, jos on lyhyempi ja hintelämpi mies.

• mikäs.se.nimmari.olikaan
        bsfdrst kirjoitti:

Sielläpä se totuus taas piilee ihan auki kirjoitettuna. Mikä lie syynä, ettei tämä superfeminiininen pikkuinen nainen ole valinnut itselleen pienempää ja feminiinisempää miestä vaan on ottanut äärimaskuliinisen puolison....

Feminiinen ja maskuliininen vetävät toisiaan puoleensa. Enpä osaisi ajatella tuota miestä marimekkoraitapaitaisen naisen kanssa enkä naista marimekkoraitapaitamiehen kanssa. Ovathan nämä myös tyyliin liittyviä asioita, niillä viestitään paljon muutakin kuin parisuhteeseen liittyvää.

Pitkatukkaiset, pehmeitä arvoja edustavat miehet tuskin kokevat kokoaan läheskään niin vaikeina asioina kuin vaikkapa kaupallisella alalla toimiva mies, jossa pukeutuminen ja arvot ovat aivan toisenlaiset kuin vihreämmässä ympäristössä.

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

Eivät ole hinteliä, vaan ovat urheilullisia kuten sinäkin olet kertonut olevasi. Eli heillä on joko leveät hartiat tai juoksijan vartalo.

Vasta täällä olen käsittänyt, että he ovat varmasti myös kamppailleet samanlaisten asioiden kanssa kuin sinä. Todennäköisesti, ehkä, ainakin osa. Miksipä muuten olisivat pyrkineet saamaan lihasta ylävartaloon.

Yksi heistä ystäväni mies on poikkeus, hän on ihan yhtä hintelä kuin ennenkin, ei bodaa eikä juokse. Mutta hän onkin amerikkalainen ja juutalainen. Täällä ei olla vielä tarpeeksi urbaaneja tuollaiselle klassikkointellektuellilookille niin että olisi varaa jättää urheilematta ja halkoja hakkaamatta ja karhut kaatamatta, jos on lyhyempi ja hintelämpi mies.

No niin, totuus paljastuikin. Eivät ole hinteliä vaan leveäharteisia.

Hartioiden muoto on pitkälti geeneissä. Vaikka nostelisin painoja kuinka, hartiani ovat ja pysyvät kapeina.

"Yksi heistä ystäväni mies on poikkeus, hän on ihan yhtä hintelä kuin ennenkin, ei bodaa eikä juokse. Mutta hän onkin amerikkalainen ja juutalainen."

Ja ammatti lienee siivooja, tai ehkäpä toimistoharjoittelija?

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

Hartioiden muoto on pitkälti geeneissä. Vaikka nostelisin painoja kuinka, hartiani ovat ja pysyvät kapeina.

"Yksi heistä ystäväni mies on poikkeus, hän on ihan yhtä hintelä kuin ennenkin, ei bodaa eikä juokse. Mutta hän onkin amerikkalainen ja juutalainen."

He eivät ole alun perin olleet leveäharteisia, vaan ovat bodanneet itselleen kolmion muotoisen ylävartalon. Suomessa on paljon juuri tuota slaavilaista mieskomeutta, jota sinäkin varmasti edustat eli suht pienikokoinen, jäntevä, voimakas, jos urheilee. Jos ei urheile, on hintelä. Usein ovat ristiverisiä, ja ristiverisillä usein on hyvä silmät. Kapeakasvoisia, hyvännäköisiä ovat nämä miehet ja monien mieleen, jos löytyy ryhtiä ja asennetta.

Ja tuo amerikkalainen ystäväni tekee kulttuuribisnestä, yrittäjä siis.

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

Haluaisin kovasti nähdä kuvasi, mutta se ei liene mahdollista. En usko kuvauksia itsestäsi, luulen, että kehonkuvasi on vääristynyt.

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

He eivät ole alun perin olleet leveäharteisia, vaan ovat bodanneet itselleen kolmion muotoisen ylävartalon. Suomessa on paljon juuri tuota slaavilaista mieskomeutta, jota sinäkin varmasti edustat eli suht pienikokoinen, jäntevä, voimakas, jos urheilee. Jos ei urheile, on hintelä. Usein ovat ristiverisiä, ja ristiverisillä usein on hyvä silmät. Kapeakasvoisia, hyvännäköisiä ovat nämä miehet ja monien mieleen, jos löytyy ryhtiä ja asennetta.

"He eivät ole alun perin olleet leveäharteisia, vaan ovat bodanneet itselleen kolmion muotoisen ylävartalon."

Kolmion muotoinen rintakehä löytyy toki minultakin. Mutta hartiat ovat kapeat, eivätkä ole vaakatasossa niin kuin ihannemiehellä. Hartioiden malli ja leveys ovat mitä ovat. Ja olennaisin, eli koko, puuttuu. Ja sitä myötä kivikaudella elävän naisen fiilis vahvasta suojelijasta ja hyvistä geeneistä joilla saadaan niitä kaivattuja pitkiä lapsia.

"Ja tuo amerikkalainen ystäväni tekee kulttuuribisnestä, yrittäjä siis."

= statusmies. En ymmärrä miksi jätät asioita kertomatta, tiedät hyvin että osaan lukea rivien välistä.

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

Haluaisin kovasti nähdä kuvasi, mutta se ei liene mahdollista. En usko kuvauksia itsestäsi, luulen, että kehonkuvasi on vääristynyt.

"Haluaisin kovasti nähdä kuvasi, mutta se ei liene mahdollista. En usko kuvauksia itsestäsi, luulen, että kehonkuvasi on vääristynyt."

Ei ole. Naiset vain ajattelevat miehen ulkonäköä väärällä tavalla. Harva mies on varsinaisesti ruma; todellinen rumuus on ei-komeutta, mitättömyyttä, varmasti jollekin muulle naiselle täydellistä koska juuri sinä (= kaikki naiset) nyt vain satut pitämään vähän pidemmistä ja harteikkaammista.

Vartaloni ei ole ruma, edes hartiat eivät ole pahimman luokan pullomallia. Olen yksinkertaisesti varreltani liian pieni, vaikka käynkin salilla.

Kasvoiltanikaan en ole ruma, en vain ole miehekkään näköinen. Tämän kuvan olen linkannut aikaisemminkin:

https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg

Tuo mies vähän nuorempana ja muutamilla eroilla joita en yksityisyyden vuoksi mainitse = minä.

• 121212121212

ps. belon/naisen-mielestä, eikö sinulla ollut rekattu nimimerkkikin?

• off.topic kirjoitti:

"Ja tuo amerikkalainen ystäväni tekee kulttuuribisnestä, yrittäjä siis. "

Itse herra McGuggenheim? :D Franchise-museoita pikakaistan kanssa. Otatteko mukaan vai nautitteko taiteenne täällä?

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

"Haluaisin kovasti nähdä kuvasi, mutta se ei liene mahdollista. En usko kuvauksia itsestäsi, luulen, että kehonkuvasi on vääristynyt."

Ei ole. Naiset vain ajattelevat miehen ulkonäköä väärällä tavalla. Harva mies on varsinaisesti ruma; todellinen rumuus on ei-komeutta, mitättömyyttä, varmasti jollekin muulle naiselle täydellistä koska juuri sinä (= kaikki naiset) nyt vain satut pitämään vähän pidemmistä ja harteikkaammista.

Vartaloni ei ole ruma, edes hartiat eivät ole pahimman luokan pullomallia. Olen yksinkertaisesti varreltani liian pieni, vaikka käynkin salilla.

Kasvoiltanikaan en ole ruma, en vain ole miehekkään näköinen. Tämän kuvan olen linkannut aikaisemminkin:

https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg

Tuo mies vähän nuorempana ja muutamilla eroilla joita en yksityisyyden vuoksi mainitse = minä.

Jos olet tuon miehen näköinen, niin sinähän olet miesmallin näköinen. Kehonkuvasi on siis täysin vääristynyt niin kuin epäilin. Eräs puumaystäväni (kauneusbisneksen ammattilainen, entinen malli) söisi sinut yhtenä suupalana, olet juuri täsmälleen hänen tyyppiään.

Kirjoittelin täällä rekattuna aiemmin, mutta päätin lopettaa sen varmuuden vuoksi, ettei kukaan tunnistaisi minua. Toisaalta sen ei pitäisi vaikuttaa, kuka mitäkin sanoo, vaan mielipiteen yksistään. Mutta huomaan, että rekkaamattomana on keskustelusta tulee sekavampaa omalta kannaltani (niin kuin epäilinkin).

• off.topic
        scrg kirjoitti:

"Ja tuo amerikkalainen ystäväni tekee kulttuuribisnestä, yrittäjä siis. "

Itse herra McGuggenheim? :D Franchise-museoita pikakaistan kanssa. Otatteko mukaan vai nautitteko taiteenne täällä?

Ei nyt mikään Guggenheim sentään. Ja jos ette sattuneet tietämään, niin taideala on erittäin suhdanneherkkä. Siellä ollaan rakkaudesta taiteeseen eikä rahan takia.

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

Jos olet tuon miehen näköinen, niin sinähän olet miesmallin näköinen. Kehonkuvasi on siis täysin vääristynyt niin kuin epäilin. Eräs puumaystäväni (kauneusbisneksen ammattilainen, entinen malli) söisi sinut yhtenä suupalana, olet juuri täsmälleen hänen tyyppiään.

Kirjoittelin täällä rekattuna aiemmin, mutta päätin lopettaa sen varmuuden vuoksi, ettei kukaan tunnistaisi minua. Toisaalta sen ei pitäisi vaikuttaa, kuka mitäkin sanoo, vaan mielipiteen yksistään. Mutta huomaan, että rekkaamattomana on keskustelusta tulee sekavampaa omalta kannaltani (niin kuin epäilinkin).

Missä tuossa oli kuva vartalosta?

Vaikka näyttääkin siltä että tuonne alaskin joku on taas postannut kuvan siitä dominakurpasta, en yhäkään välitä puumista.

Olennaista on mistä n. 25v tai nuoremmat, perhettä haluavat naiset pitävät.

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

Missä tuossa oli kuva vartalosta?

Vaikka näyttääkin siltä että tuonne alaskin joku on taas postannut kuvan siitä dominakurpasta, en yhäkään välitä puumista.

Olennaista on mistä n. 25v tai nuoremmat, perhettä haluavat naiset pitävät.

Osaan kyllä kuvitella vartalotyyppejä. Kyllä tuo puuma piti nuorenakin ihan samannäköisistä miehistä kuin sinä ja meni naimisiin alle 30-vuotiaana ja sai lapsia sellaisen kanssa (lyhyempi, hyvin poikamainen, hento), mutta sittemmin ero tuli. En kyllä usko, että voisit häntä vastustaa, jos hän sinut päättäisi pyydystää eikä hän mikään domina ole, mutta en voi tarkemmin kuvata, koska sellaisia on täällä Suomessa vain yksi ainoa.

Se on tietysti ongelma, jos naiset eivät kelpaa sinulle. Suomesta ei löydy montaa sinkkumiestä, joka voi lonkalta sanoa, että kieltäyisi yhteisestä yöstä superpuuman, entisen mallin kanssa. Olet nirso niin kuin minäkin. Sellaiset jäävät helposti sinkuksi.

• Riiiiiiiiiiii
        121212121212 kirjoitti:

"No mutta sitten miehillä on hyvät oltavat, kun meitä on paljon."

Ei, vaan huonot koska citysinkut aka spinsterit eivät juuri koskaan tule onnistumaan suhteissaan. kts. oma suhdehistoriasi. Haet loputtomiin vielä sytyttävämpää miestä, ja siinä vaiheessa jos/kun vihdoin tulee kiire vakiintua (haluat sittenkin lapsia), ne miehet joita on saatavilla eivät ylitä rimaa jonka nuorempana ja kauniimpana asetit.

Minä haluan perheen. Olen 30v, haussa nainen joka haluaa lapsia mutta jonka biologinen kello ei tikitä vielä. Jos ikää on yli 25v, on se miinusta. Tämä siksi koska uskon että suhteen pitää perustua muuhun kuin siihen että nainen tarvitsee isän ja elättäjän ASAP - sellaisessa tilanteessa rakastutaan väärään mieheen ja erotaan.

Se miten kiire minulla on, riippuu uran kehityksestä. Jos pysyn salkunhoitajana, sinun iässäsi alkaisi olemaan paras aika vakiintua. Jos ura etenee, myöhemmin kun rahaa ja statusta on enemmän.

"Väitän, silti, että tällainen lämminsydäminen Helsinkiä karttava maalaistyttö (sinulle maalaisnainen ;)), on pääkaupunkiseudulla suurharvinaisuus."

Suurin osa täällä asuvista citysinkuista on peräisin muualta, yleensä maalta. Halutaan "toteuttaa haaveita" ja "elää unelmaa", jne. Maalaisuudessa tai Helsinkiin muutossa ei sinänsä ole vikaa, olenhan maalta itsekin. Muutin tänne opintojen ja työn perässä.

"Suurin osa" ja "koskaan". Hohhoijaa. Miksi minä tunnen monta pariutunutta citysinkkua, jotka ovat vieläkin samassa suhteessa? Ovat vielä mokomat menettäneet kalleimman kukkansa ennen pariutumista.
        Naisen pitää olla nuorempi, mutta ei saa etsiä isäsuhdetta?
        Omat ongelmat alkavat kohta tuntua varsin mitättömiltä. Eikun parempaa uutta vuotta vaan.

• 121212121212
        off.topic kirjoitti:

Osaan kyllä kuvitella vartalotyyppejä. Kyllä tuo puuma piti nuorenakin ihan samannäköisistä miehistä kuin sinä ja meni naimisiin alle 30-vuotiaana ja sai lapsia sellaisen kanssa (lyhyempi, hyvin poikamainen, hento), mutta sittemmin ero tuli. En kyllä usko, että voisit häntä vastustaa, jos hän sinut päättäisi pyydystää eikä hän mikään domina ole, mutta en voi tarkemmin kuvata, koska sellaisia on täällä Suomessa vain yksi ainoa.

Se on tietysti ongelma, jos naiset eivät kelpaa sinulle. Suomesta ei löydy montaa sinkkumiestä, joka voi lonkalta sanoa, että kieltäyisi yhteisestä yöstä superpuuman, entisen mallin kanssa. Olet nirso niin kuin minäkin. Sellaiset jäävät helposti sinkuksi.

En hae yhden yön juttuja. Varmasti olisin 24v neitsytmiehenä sanonut kyllä, niin kuin useimmat nuoret miehet. Mutta nyt haussa on suhde joka voisi johtaa avioliittoon.

Ulkonäkökriteerini eivät ole kohtuuttomia, palstallekin on postattu "epänormaaleiksi" ja "rumiksi" kuvattuja nuoria naisia jotka ovat minusta viehättäviä. Huonot elintavat ja niistä johtuva rupsahtaminen on epäviehättävää, samoin WT-kulttuuri kuten tatuoinnit ja kiroileminen.

Sen myönnän että nykypäivänä vaatimukseni luonteen ja sitoutumisen suhteen ovat melko korkeat. Yhä suurempi osa naisista haluaa elää kuin entisajan merimiehet ennen avioon astumista. Sellainen elämä pilaa naisen.

• off.topic
        121212121212 kirjoitti:

En hae yhden yön juttuja. Varmasti olisin 24v neitsytmiehenä sanonut kyllä, niin kuin useimmat nuoret miehet. Mutta nyt haussa on suhde joka voisi johtaa avioliittoon.

Ulkonäkökriteerini eivät ole kohtuuttomia, palstallekin on postattu "epänormaaleiksi" ja "rumiksi" kuvattuja nuoria naisia jotka ovat minusta viehättäviä. Huonot elintavat ja niistä johtuva rupsahtaminen on epäviehättävää, samoin WT-kulttuuri kuten tatuoinnit ja kiroileminen.

Sen myönnän että nykypäivänä vaatimukseni luonteen ja sitoutumisen suhteen ovat melko korkeat. Yhä suurempi osa naisista haluaa elää kuin entisajan merimiehet ennen avioon astumista. Sellainen elämä pilaa naisen.

On aika harvinaista, että heti alussa tietää menevänsä juuri tämän ihmisen kanssa naimisiin, koska toista ei heti aluksi tunne. (Tosin itse tein juuri niin hölmösti, olisi voinut käydä huonostikin siis.) Luonteestakin oppii vasta sitten, kun asuu yhdessä, joten toivon, ettet tee hätäisiä johtopäätöksiä naisista.

Aikamoinen saalistaja saa olla, joka sinut nappaa! Sellainen vaikutelma on kyllä syntynyt :D

• Ikis..M

Mitäpä luulet, jos nuo menneisyytesi miehet kokoontuisivat jonnekin saunaillan viettoon niin vertailisikohan ne sinua keskenään niin kuin sinä vertailet niitä mielessäsi?

"Minua pyytävät ulos myös minua huomattavasti nuoremmat miehet."

Johtuisikohan tuo siitä että sinulla mieshistoriasta johtuen on jo jonkinlainen "maine"? Jos asut pienessä/pienehkössä taajamassa se sitten selittäisi kun kyllähän helpot panot kelpaa miehille eikä ne silloin pidä ikäeroa haittana välttämättä.

• Muutama sanavalinta jäi mietityttämään...

"[...]olen sitoutumiskammoinen lievällä tasolla. Tätä tarkennan vielä, että olen halunnut aina pitää oman asunnon[...]" Tästä saa sellaisen kuvan, että sinua ei kiinnostaisi "yhteinenelämä" saman katon alla, vaan sellainen suhde, jossa molemmat asuisivat erillään. Varsinkin kun ottaa tuon 5v suhteen mukaan. Itselleni tällainen "suhde" ei tulisi kuuloon, kun parisuhdetta hakee.

"[...]jotka eivät ole itsekään olleet vielä kovin sitoutuneita. :)"
      Tämä kohta luo miulle mielikuvan, että kiikarissa olisi ns."villejä"/"pahoja poikia", jotka eivät ole halunneet asettua aloilleen nuorempana. Toinen ryhmä, joka tuli mieleen oli kertaakaan seurustelemattomat.

Muuten ihan mielenkiintoinen rustaus, vaikkakin ei ehkä itselleni kolahtaisi, sillä itse toivoisin jälkikasvua.

• Teräviä havaintoja, tipu olisi selkeästi Pertti-sedän heiniä.

• Nainen34v

Tarkennusta vielä tarkennuksiin.

Lähinnä olen halunnut säilyttää oman elämäni, vaikka olemme paljon aikaa yhdessä seurustelukumppanini kanssa viettäneetkin. Kai tämä johtuu siitä, että en ole kuitenkaan ollut varma suhteesta. Ja lopulta olen eroon päätynytkin.

Tuo 5 vuoden suhde oli nuorena, 23-vuotiaana.

Lapsikysymys on hankala. Eihän sitä voi tietää, mitä hakuaa esim. 5 vuoden päästä... :)

• iuhiuhiuh
        Pertti-setä kirjoitti:

Teräviä havaintoja, tipu olisi selkeästi Pertti-sedän heiniä.

Kyllä ne Pertsan lapset aina siinä sivussa riesana pyörii...

• iuhiuhiuh kirjoitti:

Kyllä ne Pertsan lapset aina siinä sivussa riesana pyörii...

Hyväkäytöksisiä ja kohteliaita tyttöjä, ei mitään riesoja.

• Nainen34v kirjoitti:

Tarkennusta vielä tarkennuksiin.

Lähinnä olen halunnut säilyttää oman elämäni, vaikka olemme paljon aikaa yhdessä seurustelukumppanini kanssa viettäneetkin. Kai tämä johtuu siitä, että en ole kuitenkaan ollut varma suhteesta. Ja lopulta olen eroon päätynytkin.

Tuo 5 vuoden suhde oli nuorena, 23-vuotiaana.

Lapsikysymys on hankala. Eihän sitä voi tietää, mitä hakuaa esim. 5 vuoden päästä... :)

Voi sitä oman elämän säilyttää, vaikka asuisikin saman katon alla. Ellei tässä nyt tarkoiteta omalla elämällä sitä, että ei tarvitse ottaa toista huomioon arjessa ja voipi männä reissata kuin mieleen juolahtaa.

Tosin sen kyllä ymmärrän, että ei nyt ihan het-kättelyssä muuta yhteen taikka ole ostamassa yhteistä omistus-asuntoa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että yksi iso "kamelinselkä" suhteessa on se kuinka pari pystyy totuttautumaan toistensa arkirutiineihin kun asutaan saman katon alla. Tätä voipi esimerkiksi kokeilla asustelemalla toisen luona useampia kuukausia vaikka molemmilla olisi omat asunnot, vaikkakaan ei tuo nyt sama asia olekkaan.

No juu, eihän sitä koskaan tiedä, mutta harvemmin sitä ajatukset muuttuu kovin radikaalisti. Ja henkilö joka mieluusti haluaisi lapsia ottaa aika ison riskin lähtiessään kimppaan toisen kanssa jonka lähtö ajatukset on "mieluusti ei". Mutta eipä tuo mahdottomuus ole. Lähipiirissä on pari pariskuntaa, jossa mies muutti mielensä aika jyrkästä EI:stä, "no joo... kyllä noi on ihania". Toisella pariskunnalla on yksi lapsi ja toisella kaksi.
        Itselläni tuo mielipide jos muuttuisi, niin muuttuisi todennäköisesti muodosta "olis kiva jos jälkikasvua tulis, kun on kestävä parisuhde löytynyt", muotoon "noh... ei sitä jälkikasvua nyt siunaantunut. Noo.. näillä männään."

• Liianvanhaukko
        Pertti-setä kirjoitti:

Hyväkäytöksisiä ja kohteliaita tyttöjä, ei mitään riesoja.

Haluaisitko pertti että 20 tyttäriäsi piirittäisivät about viiskybäset ukot?

• Liianvanhaukko kirjoitti:

Haluaisitko pertti että 20 tyttäriäsi piirittäisivät about viiskybäset ukot?

En.

• Pillujen-asiantuntija

Palstalla on paljonkin 28-35 v miehiä jotka eivät ole olleet kovin sitoutuneita naisiin. Tee siis palvelus ja kelpuuta palstalta yksi kiltti ja kunnolinen mies. Ja lapsia niillä ei varmasti ole. Et ole pannut kaikkia miehiä joten olet justiinsa sopiva nainen palstan ihanille miehille.

• EiTarvinnutKysyä

Kerroitkin jo monenko miehen käyttämä lutka olet.

• "Olen 34-vuotias nainen ja minulla on ollut noin 15 seksikumppania. Ei yhtään yhdenillanjuttua, ei baarista raahattuja miehiä ainuttakaan. Olen ollut pisimmillään 5 vuoden suhteessa. Muut ovat olleen 1-2 vuoden suhteita."

Eli olisit aloittanut sekstaamisen 11 vuotiaana, jos 4 suhdetta olisi 2v pituisia suhteita.. tai jos nuo 14 suhdetta olisi vuoden suhteita, niin sitten 15 vuotiaana.. ;P

"en siis ole asunut kenenkään kanssa"

Just.. että ihan "oikeita" suhteita.. Noh, niin kuin sanottu nämäkin määritykset elävät yksilöiden välillä miten sattuu.. ;P

Jotenkin vain haiskahtaa.. Taas.. ;D

• Ikis..M

Et ottanut tuossa laskelmassa huomioon sitä että moderneilla suominaisilla saattaa olla suhteita päällekkäin, limittäin ja poikittainkin eikä ne silti mielestään oo mitään h... :D

• Ikis..M kirjoitti:

Et ottanut tuossa laskelmassa huomioon sitä että moderneilla suominaisilla saattaa olla suhteita päällekkäin, limittäin ja poikittainkin eikä ne silti mielestään oo mitään h... :D

Noh, joo ei tällänen SiniSilmä näköjään ole sitten vielä(kään) avannut silmiään tarpeeksi.. ;D

• Nainen34v

Nuuskamuikkunen en ymmärrä ihan laskutaitoasi.

"Minulla on ollut noin 15 seksikumppania. Ei yhtään yhdenillanjuttua, ei baarista raahattuja miehiä ainuttakaan. Olen ollut pisimmillään 5 vuoden suhteessa. Muut ovat olleen 1-2 vuoden suhteita. Muutamia tapailuja on niin, että sänkyyn olen mennyt vasta parin kk:n jälkeen."

Tuosta käynee selkeästi ilmi, että joukkoon mahtuu muutamia ei seurusteluun johtaneita tapailusuhteita seksillä. Ei ole tarvetta muutella totuutta.

• Nainen34v kirjoitti:

Nuuskamuikkunen en ymmärrä ihan laskutaitoasi.

"Minulla on ollut noin 15 seksikumppania. Ei yhtään yhdenillanjuttua, ei baarista raahattuja miehiä ainuttakaan. Olen ollut pisimmillään 5 vuoden suhteessa. Muut ovat olleen 1-2 vuoden suhteita. Muutamia tapailuja on niin, että sänkyyn olen mennyt vasta parin kk:n jälkeen."

Tuosta käynee selkeästi ilmi, että joukkoon mahtuu muutamia ei seurusteluun johtaneita tapailusuhteita seksillä. Ei ole tarvetta muutella totuutta.

"Muutamia tapailuja on niin, että sänkyyn olen mennyt vasta parin kk:n jälkeen."

Aah.. Käsitin tämän niin, että olet toiminut noin Joka Suhteesi osalta, eli varmistanut, että ei olla Välttämättä pelkästään Pinmpan perässä yms.. ;P

Mut on toi edelleen ihan epäselvä..

"Minulla on ollut noin 15 seksikumppania. Ei yhtään yhdenillanjuttua, ei baarista raahattuja miehiä ainuttakaan. Olen ollut pisimmillään 5 vuoden suhteessa. Muut ovat olleen 1-2 vuoden suhteita."

Voisitko Suomentaa sitten mitä oikein tarkoitat ja millaisia suhteita Neidillä on ollut, jos/kun nyt mahdollisesti haluat korjata kertomustasi tai selkeyttää sitä?.. ;P

• Nainen34v

Selkeytän siis vielä: eli on ollut tapailuja ja seurustelusuhteita. Nämä tapailut ovat osa johtaneet seksiin, mutta eivät ole kuitenkaan muuttuneet seurustelusuhteiksi. Seurustelusuhteet ovat pääosin 1-2 vuotisia, tätä pidempää 5 vuoden suhdetta lukuunottamatta.

Ja olihan tässä tekstissäni loppujen lopuksi tulkinnan varaa, myönnetään, kun sitä luin vieraan silmin.

• HaaveiletVain

Eipä 34v lutka juuri ketään kiinnosta.

• Jounipsjk

Itehänaattelinvetäänytkäteeen

• Deena12

Minäkin olen 34-vuotias nainen. Suhteita ei ole ollut yhtään. Peruskouluikäisenä tykkäsin joistakin pojista, mutta aikuisena en ole ollut kiinnostunut kenestäkään miehestä. Pidän silti mahdollisena, että joskus saatan rakastua jos sopiva mies osuu kohdalle. Eihän sitä etukäteen voi tietää, mitä tapahtuu.

• Et tule löytämään itsellesi miestä. Voit rakastua vain niin tasokkaaseen mieheen jota sinä et todellakaan kiinnosta. Lisäksi markkina-arvosi on murto-osa siitä mitä se oli vielä silloin kun olit nuorempi.

• Nainen34v

Ihan varmaasti löydät kivan miehen. Jokaisessa meissä on paljon hyvää. Pitää vain mennä ulos positiivisin mielin ja tutustua oikeaan henkilöön. :)

Mukavaa uutta vuotta sinulle Deena12!

• Deena12

Kiitos samoin.
        Niin, eipä sitä miestä tarvitse välttämättä löytää. Ei kaikilla ihmisillä voi olla tuuria rakkaudessa. Enkä enää tiedä, haluaisinko edes suhdetta tai sopeutuisinko elämään miehen kanssa. Mutta mistäs sitä koskaan tietää, elämä on arvaamatonta.

• Nainen34v

Kiitos Deena.

Paras on juuri niin, kun ei ole pakko saada jotain. Minusta se on hyvä suhtautuminen asiaan. Sopiva mies löytyy jos löytyy. Silloin säilyy aitous mukana elämässä, eikä asiat muutu väkisin vääntämiseksi.

Miehiä vetää puoleensa itsevarmuus ja positiivisuus. Itse olen aina iloinen ja siksi helposti lähestyttävä.

Ja usko pois, ihminen on hyvinkin sopeutuvainen, jos tilanne sitä vaatii. Varmasti osaat elä miehen kanssa, kyse on siitä, haluatko. Sopeutumiseen tarvitaan aina joko tahtotila tai pakkotila. Parisuhteisiin liittäisin luonnollisesti mielummin tahtotilan.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Kiitos Deena.

Paras on juuri niin, kun ei ole pakko saada jotain. Minusta se on hyvä suhtautuminen asiaan. Sopiva mies löytyy jos löytyy. Silloin säilyy aitous mukana elämässä, eikä asiat muutu väkisin vääntämiseksi.

Miehiä vetää puoleensa itsevarmuus ja positiivisuus. Itse olen aina iloinen ja siksi helposti lähestyttävä.

Ja usko pois, ihminen on hyvinkin sopeutuvainen, jos tilanne sitä vaatii. Varmasti osaat elä miehen kanssa, kyse on siitä, haluatko. Sopeutumiseen tarvitaan aina joko tahtotila tai pakkotila. Parisuhteisiin liittäisin luonnollisesti mielummin tahtotilan.

Olen ilkimys ja kerron sinulle totuuden:

Miehiä vetää puoleensa ensisijaisesti ulkonäkö. Hyvä peppu, hyvät tissit, vahvat hiukset, sileä iho, se että muistutat niin paljon parhaassa iässään (17-22v) olevaa naista kuin mahdollista.

(Itsevarmuus) ja positiivisuus on plussaa kaiken muun päälle.

Kun ulkonäkö on kunnossa, voi uskotella itselleen että mahtava luonnehan se on joka vetää miehiä puoleensa, ja tokihan se luonne vain paranee iän myötä kuin viini. Toisin kuin ulkonäkö, joka on vähän kuin maito :/ Mutta totta tämä ei ole.

• 121212121212

ps. en oikeasti ole ilkeä, kahdestakin syystä. Ensinnäkin, nainen joka avaa ketjun kehumalla sillä kuinka paljon vientiä hänellä on, kestää kritiikin. Ja toisekseen, koska tiedät tämän kyllä. Palstalla on monikin 30-40v nainen kertonut olevansa nätti ja hyvävartaloinen ja miesten piirittämä. Yksikään alle 25v nainen ei ole tehnyt samaa.

Tällä palstalla olemme rehellisiä. Olen itse lyhyt ja hintelä, siropiirteinen kolmekymppinen mies eli ulkonäöllisesti todella alhaista tasoa. Onneksi tiedostan asian ja pyrin hankkimaan kompensoivia ominaisuuksia - eli rahaa ja statusta.

• Nainen34v

Voi kamala, älä ajattele ulkonäöstäsi noin hyvä mies.

Varmasti olet kivannäköinen monenkin mielestä. Ja mitä rahaan tulee, se saattaa houkutella väärän tyyppisiä tyttöjä ympärille.

Ja olet oikeassa, kestän kyllä kritiikin. :)

Mitä omaan ulkonäkööni tulee, olen mielestäni nyt tässä muutaman vuoden ollut ulkonäköni kehityskaaren huipulla. 20-vuotiaana olin aika kauhean näköinen pullaposki. Jotenkin kasvojeni luusto on mennyt mukavaan suuntaan, mutta fakta on että ulkonäkö tuskin enää tästä kaunistuu.

Makuja on monia. Tottakai 20-vuotiaat tytöt ovat todella söpöjä, mutta en koe heitä uhkana. Jos naiset panostaisivat itseensä yhtälailla 35-vuotiaana kuin parikymppisinä, niin lopputulos olisi aivan eri, mitä keskimäärin on.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Voi kamala, älä ajattele ulkonäöstäsi noin hyvä mies.

Varmasti olet kivannäköinen monenkin mielestä. Ja mitä rahaan tulee, se saattaa houkutella väärän tyyppisiä tyttöjä ympärille.

Ja olet oikeassa, kestän kyllä kritiikin. :)

Mitä omaan ulkonäkööni tulee, olen mielestäni nyt tässä muutaman vuoden ollut ulkonäköni kehityskaaren huipulla. 20-vuotiaana olin aika kauhean näköinen pullaposki. Jotenkin kasvojeni luusto on mennyt mukavaan suuntaan, mutta fakta on että ulkonäkö tuskin enää tästä kaunistuu.

Makuja on monia. Tottakai 20-vuotiaat tytöt ovat todella söpöjä, mutta en koe heitä uhkana. Jos naiset panostaisivat itseensä yhtälailla 35-vuotiaana kuin parikymppisinä, niin lopputulos olisi aivan eri, mitä keskimäärin on.

"Voi kamala, älä ajattele ulkonäöstäsi noin hyvä mies."

Realismia. Mietihän asiaa. Olet uusi palstailija (?), kuvasit avausviestissä itseäsi pintapuolisesti, muttet kertonut mitään miesmaustasi. Silti tiedän heti millainen se ei takuulla ole, ja kohtuullisella tarkkuudella millainen se on. Olen ulkonäöllisesti erittäin alhaista tasoa. Mutta kokonaisuus ratkaisee.

"Mitä omaan ulkonäkööni tulee, olen mielestäni nyt tässä muutaman vuoden ollut ulkonäköni kehityskaaren huipulla. 20-vuotiaana olin aika kauhean näköinen pullaposki. Jotenkin kasvojeni luusto on mennyt mukavaan suuntaan, mutta fakta on että ulkonäkö tuskin enää tästä kaunistuu."

Naiset eivät näe itseään samalla tavoin kuin miehet. Nainen kokee olevansa ulkonäöllisesti parhaimmillaan kolmekymppisenä, miehen silmissä nainen on kauneimmillaan 17-22v tienoilla, riippumatta miehen iästä.

Usein se tyttömäinen pyöreys on mistä miehet pitävät, joskus puhutaan "nuoruuden hehkusta".

"Jos naiset panostaisivat itseensä yhtälailla 35-vuotiaana kuin parikymppisinä, niin lopputulos olisi aivan eri, mitä keskimäärin on."

Tässä olet kyllä oikeassa. Isoin ongelma on siinä ettei panosteta liikuntaan eikä terveelliseen ruokavalioon. Kauneushoidot, kampaajat ja meikit kyllä kiinnostavat.

Naisen ulkonäöllinen taso on se miltä hän näyttää alasti ja ilman meikkiä aamulla 8.00. Näin minä asian näen.

• 878676
        121212121212 kirjoitti:

ps. en oikeasti ole ilkeä, kahdestakin syystä. Ensinnäkin, nainen joka avaa ketjun kehumalla sillä kuinka paljon vientiä hänellä on, kestää kritiikin. Ja toisekseen, koska tiedät tämän kyllä. Palstalla on monikin 30-40v nainen kertonut olevansa nätti ja hyvävartaloinen ja miesten piirittämä. Yksikään alle 25v nainen ei ole tehnyt samaa.

Tällä palstalla olemme rehellisiä. Olen itse lyhyt ja hintelä, siropiirteinen kolmekymppinen mies eli ulkonäöllisesti todella alhaista tasoa. Onneksi tiedostan asian ja pyrin hankkimaan kompensoivia ominaisuuksia - eli rahaa ja statusta.

Ketkä 30-40 v. palstanaisista on muka kehunut ulkonäkööään??

• 866554
        super-atm kirjoitti:

Et tule löytämään itsellesi miestä. Voit rakastua vain niin tasokkaaseen mieheen jota sinä et todellakaan kiinnosta. Lisäksi markkina-arvosi on murto-osa siitä mitä se oli vielä silloin kun olit nuorempi.

Kaikki eivät ole niin pinnallisia kuin sinä että 34 v, olisi vanha. Miiksi 34 v on huonompi kuin 25 v? Ulkonäön takia? olet pinnallinen.

• Nainen34v

Asia voi olla noinkin, ehkä me naiset ei haluta nähdä totuutta. Väitän siltikin, että monille 30-vuotiaille miehille 18-vuotias tyttö näyttää lapselle.

Minulla on myös hyvä kroppa, joten senkään suhteen minulla ei ole hätää. Sitä lapsen pyöreyttä kasvoissani ei luonnollisestikaan enää ole.

Miesmakuni vaihtelee, mutta tottakai tietyt piirteet vetävät puoleensa, aivan kuten miehiäkin.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Asia voi olla noinkin, ehkä me naiset ei haluta nähdä totuutta. Väitän siltikin, että monille 30-vuotiaille miehille 18-vuotias tyttö näyttää lapselle.

Minulla on myös hyvä kroppa, joten senkään suhteen minulla ei ole hätää. Sitä lapsen pyöreyttä kasvoissani ei luonnollisestikaan enää ole.

Miesmakuni vaihtelee, mutta tottakai tietyt piirteet vetävät puoleensa, aivan kuten miehiäkin.

Uskotaan. Kyllä itsestään huolehtiva 34v voi hyvältä näyttää, vaikka toki häviääkin nätille parikymppiselle. Ja hienoa on että pidät itsestäsi huolta. Siinä olet realistinen että 35v jälkeen on hankalampaa.

"Asia voi olla noinkin, ehkä me naiset ei haluta nähdä totuutta. Väitän siltikin, että monille 30-vuotiaille miehille 18-vuotias tyttö näyttää lapselle."

http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

Huomaa että nuorin valittavissa ollut ikäluokka tässä tutkimuksessa oli 20-22v.

• OnkoVaraaHaukkua
        866554 kirjoitti:

Kaikki eivät ole niin pinnallisia kuin sinä että 34 v, olisi vanha. Miiksi 34 v on huonompi kuin 25 v? Ulkonäön takia? olet pinnallinen.

Ja naisetkö ei ole vielä pinnallisempia kun juoksevat ulkonäön lisäksi miehen statuksen ja rahan perässä?

• 8695445
        OnkoVaraaHaukkua kirjoitti:

Ja naisetkö ei ole vielä pinnallisempia kun juoksevat ulkonäön lisäksi miehen statuksen ja rahan perässä?

Kysyinkö sinulta jotakin?? !.

• 866554 kirjoitti:

"Kaikki eivät ole niin pinnallisia kuin sinä että 34 v, olisi vanha."

Vittu kun olet idiootti. En ole pinnallinen. 34 vuotias nainen on menettänyt markkina-arvonsa ja on ehdottomasti tyhmä nainen kun on nirsoillut itsensä sen ikäiseksi sinkuksi.

"Miiksi 34 v on huonompi kuin 25 v? Ulkonäön takia? olet pinnallinen. "

Tietenkin ulkonäön takia ja kyllä siihen muutkin asiat vaikuttavat. Yleensä 34-v nainen on katkera ja mummoutunut. Myönteisyys elämää kohtaan on kadonnut. Enää on aisurinpaikak miehelle tarjolla. Tilannetta ei paranna sekään että sen ikäinen nainen on ollut komeimpien miesten kullikaruselleissa monta vuotta ja jättänyt tasoisensa miehet ilman.

• 4354365
        super-atm kirjoitti:

"Kaikki eivät ole niin pinnallisia kuin sinä että 34 v, olisi vanha."

Vittu kun olet idiootti. En ole pinnallinen. 34 vuotias nainen on menettänyt markkina-arvonsa ja on ehdottomasti tyhmä nainen kun on nirsoillut itsensä sen ikäiseksi sinkuksi.

"Miiksi 34 v on huonompi kuin 25 v? Ulkonäön takia? olet pinnallinen. "

Tietenkin ulkonäön takia ja kyllä siihen muutkin asiat vaikuttavat. Yleensä 34-v nainen on katkera ja mummoutunut. Myönteisyys elämää kohtaan on kadonnut. Enää on aisurinpaikak miehelle tarjolla. Tilannetta ei paranna sekään että sen ikäinen nainen on ollut komeimpien miesten kullikaruselleissa monta vuotta ja jättänyt tasoisensa miehet ilman.

Super-atm: En ole pinnallinen.

"Miksi 34 v on huonompi kuin 25 v? Ulkonäön takia?"

Super-atm: Tietenkin ulkonäön takia.

Oletko idiootti?

• 4354365 kirjoitti:

Super-atm: En ole pinnallinen.

"Miksi 34 v on huonompi kuin 25 v? Ulkonäön takia?"

Super-atm: Tietenkin ulkonäön takia.

Oletko idiootti?

En ole idiootti, mutta sinä olet.

• Deena12
        Nainen34v kirjoitti:

Kiitos Deena.

Ehkä joitakin miehiä vetää positiivisuus puoleensa, mutta en ole luonteeltani kovin iloinen enkä ole koskaan ollut kiinnostunut iloisista miehistä.

• pertillemenee

Harvoin olen Perttisedän kanssa samaa mieltä, mutta olet selvästikin hänen heiniään. Tästä ei tule edes kilpailua.

• EdesUnissa

Varsin yllattävä aloitus profiili.
      1. Koko ajan suhteessa, tykkää siis miehistä yleisellä tasolla.
      2. Ei asunut ikinä yhdessä, ei siis ole ainakaan laiska kun jaksaa pitää suhteita yllä
      3. 15 eri seksikumppania, mutta ei ollenkaan YHDEN ILLAN JUTTUJA ? Vain suhteita !

Ok. Olen kyllä kymmenen vuotta vuotta vanhempi mutta mietin itseäni, ja pidän itseäni melko tavallisena. Yhden illan juttuja on noin 50 ja viikon juttuja toinen 50.
      Suhteessa olen ollut kuitenkin vain kaksi kertaa elämäni aikana, joista pisin 17 vuotta.

En voisi kuvitella läpikäyväni noin montaa suhdetta, siinä on aina lopussa se eroamisen haikeus. En voisi toisaalta kuvitella eläneeni noin ettei yhden illan suhteita olisi ollut, koska maailma on täynnä mukavia naisia ja mukavien naisten kanssa ajautuu yleensä johonkin.

Yksi kaverini menee naimisiin jo neljännen naisen kanssa. Hänen selityksensä sille on ettei halua nukkua yksin. Meitä ihmisiä ajaa erilaiset motiivit.

• Nainen34v

Meitä on tosiaan onneksi niin suuri lajitelma, kuin ihmisiä on maapallolla elänyt. Se on vain hienoa. Jokainen ihminen on teorissa mielenkiintoinen, valitettavasti liian monet vain siihen asti, kuin he avaavat suunsa. Poikkeuksiakin löytyy. Jotkut ovat todella mielenkiintoisia sen jälkeen vasta, kun ovat avanneet suunsa.

Mietin tässä, että olen ehkä Gaussin käyrällä tarkasteltuna harvinaisuus monessakin asiassa. Sitä en tiedä, kumpaan päähän käyrällä sijoitun. Omasta mielestäni olen hyvä näin.

Eroissa pahinta on juuri toisen satuttaminen. Olen kovin empaattinen ja otan kannettavakseni toisen tuskan. Olen kuitenkin siitä itsekäs, että elämäni on juuri minun, enkä voi jäädä väärään suhteeseen. En edes taistelemaan suhteen puolesta. Jos suhteessa tulee plaah-fiilis ennen kuin ensimmöinen vuosi on täynnä, ei se tule kestämään. Monesti tämä tunne tulee siitä, kun miehessä ei ole sitä riittävää syvyyttä, jota haen. Älykkyyttä tarkastella maailmaa, asioita ja ilmiöitä laajemmin pohtien.

Koen, että olen sen verran nuori vielä, että löydän itselleni erittäin sopivan miehen, enkä halua tyytyä ihan kivaan.

• "Monesti tämä tunne tulee siitä, kun miehessä ei ole sitä riittävää syvyyttä, jota haen. Älykkyyttä tarkastella maailmaa, asioita ja ilmiöitä laajemmin pohtien."

Eli nettideiteistä tuttu "akateemisesti koulutettu"?

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Meitä on tosiaan onneksi niin suuri lajitelma, kuin ihmisiä on maapallolla elänyt. Se on vain hienoa. Jokainen ihminen on teorissa mielenkiintoinen, valitettavasti liian monet vain siihen asti, kuin he avaavat suunsa. Poikkeuksiakin löytyy. Jotkut ovat todella mielenkiintoisia sen jälkeen vasta, kun ovat avanneet suunsa.

Mietin tässä, että olen ehkä Gaussin käyrällä tarkasteltuna harvinaisuus monessakin asiassa. Sitä en tiedä, kumpaan päähän käyrällä sijoitun. Omasta mielestäni olen hyvä näin.

Eroissa pahinta on juuri toisen satuttaminen. Olen kovin empaattinen ja otan kannettavakseni toisen tuskan. Olen kuitenkin siitä itsekäs, että elämäni on juuri minun, enkä voi jäädä väärään suhteeseen. En edes taistelemaan suhteen puolesta. Jos suhteessa tulee plaah-fiilis ennen kuin ensimmöinen vuosi on täynnä, ei se tule kestämään. Monesti tämä tunne tulee siitä, kun miehessä ei ole sitä riittävää syvyyttä, jota haen. Älykkyyttä tarkastella maailmaa, asioita ja ilmiöitä laajemmin pohtien.

Koen, että olen sen verran nuori vielä, että löydän itselleni erittäin sopivan miehen, enkä halua tyytyä ihan kivaan.

"Mietin tässä, että olen ehkä Gaussin käyrällä tarkasteltuna harvinaisuus monessakin asiassa."

Odotamme mielenkiinnolla tämän tulemista esiin. Toistaiseksi mielikuvamme on klassinen citysinkku joita täällä pk-seudulla mahtuu kolmetoista tusinaan. Mutta ehkäpä sinusta paljastuu uusia ulottuvuuksia?

• 121212121212
        pete_pjn kirjoitti:

"Monesti tämä tunne tulee siitä, kun miehessä ei ole sitä riittävää syvyyttä, jota haen. Älykkyyttä tarkastella maailmaa, asioita ja ilmiöitä laajemmin pohtien."

Eli nettideiteistä tuttu "akateemisesti koulutettu"?

"Harrastukseni ovat matkailu, ravintolat, kulttuuri (ei kuitenkaan näyttele/musisoi/tms itse) ja liikunta (joku muodikas laji salilla jonne tietysti on jäsenyys)".

• havaintovain

Pikkukakkonen se taas huvittaa itseään :D

Tiedät kyllä että kaikki nuo veikkauksesi ja stereotypiasi osuvat oikeaan, kuten aina kun tänne tulee uusi nainen......

• havaintovain kirjoitti:

Tiedät kyllä että kaikki nuo veikkauksesi ja stereotypiasi osuvat oikeaan, kuten aina kun tänne tulee uusi nainen......

Näinpä.

• 121212121212
        havaintovain kirjoitti:

Totta kai ne osuvat.

Naiset ovat laumasieluja, citysinkut erityisesti. Jos arvaan mihin kategoriaan nainen kuuluu, loppu on helppoa.

Ja luonnollisesti mitä paremman näköinen nainen tuntee olevansa, sitä lähempänä kaikkia stereotypioita hänen miesmakunsa on.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Näinpä.

No pitäähän meillä geeniloton häviäjilläkin olla huvinsa :)

Ja minähän alan tykkäämään ap:sta. Hyvä keskustelija, ja valmis miettimään käsityksiään suhteellisen rehellisesti.

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

No pitäähän meillä geeniloton häviäjilläkin olla huvinsa :)

Ja minähän alan tykkäämään ap:sta. Hyvä keskustelija, ja valmis miettimään käsityksiään suhteellisen rehellisesti.

Siinähän sulle ois hyvä avaus palstalle, että yrität arvata meidän kaikkien työt, harrastukset, elintavat ym. :D

• 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

Siinähän sulle ois hyvä avaus palstalle, että yrität arvata meidän kaikkien työt, harrastukset, elintavat ym. :D

Liian helppoa ;)

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

Liian helppoa ;)

Ei sitä tiedä :P

• Myös seuraavat 15 suhdetta varmaan sujuvat samalla hyväksi havaitulla kaavalla.

• tylleröX

Ei tänne kannata tulla avautumaan. Täällä tuntuu olevan katkeria poikasia, jotka eivät ole naisten kanssa olleet.
      Itse huomasin tämän palstan ehkä kuukausi sitten ja lueskelin näitä juttuja, koska täällä kirjoittavien ihmsten itsetunto tuntuu olevan ihan äärettömän huono -sitä jäin tänne ihmettelemään. Koko ätmi ytmi juttu oli minulle ihan täysin uusi aluevaltaus. Olen itse vakaasti parisuhteessa ollut jo ...kauan.
      Tuntuvat nytkin hämmästelevän 15 miehen kokoonpanoasi. Hämmästelisivät vielä enemmän, kun omistani kertoisin, taidan siis jättää kertomatta.
      Naisilla vaan on vientiä enemmän kuin miehillä. Niin se vaan on.

• sfhrsysr

"Naisilla vaan on vientiä enemmän kuin miehillä. Niin se vaan on." Tästähän kaikki lienevätkin samaa mieltä. Siksi ihmetyttääkin naisten kova tarve valehdella miehille yhdessä jos toisessakin asiassa. Tällaisia ovat mm. kumppanien määrä, sen oikean olemassaoleminen jokaiselle sekä se, ettei ulkonäkö merkitse tai miehen rumuus vaikuta hänen pariutumiseensa.

Jos oikeassa elämässä alkaisin "käräyttämään" jokaisen naisen, joka valehtelee minulle, niin aika yksin saisi olla. Vaikka sitä siedänkin ja jopa ymmärrän välillä syytkin siihen, niin ei siitä silti tarvitse pitää. Rakenna tässä sitten luottamusta kehenkään, kun tätä harrastavat erityisesti sinkkunaiset. Ja kyllä, monet miehetkin valehtelevat.

• vedä.ittes.jojoon

Parempi vaan että pidät ihan omana tietonasi kuinka moni mies on sinua mälliämpärinään käyttänyt.

Ja tämähän oli Sinkut-palsta. Ei riitä että olet saastainen lutka, olet myös lukutaidoton kun tänne kirjoitat. Vanhempasi olivat luultavasti sisaruksia tai vähintään serkkuja.

• MiksiJ

Miksi juur 6v nuorepaa?

• luonnonlaki

Sinulla on käytännössä vielä 6 vuotta aikaa jatkaa nussimishormooniin perustuvaa elämää,tämän jälkeen äiti luonto alkaa lopettelemaan halut useimmilta naisilta,toki poikkeuksiakin löytyy.

• 121212121212

Tuo on totta. Moni timmissä kunnossa oleva, itsensä todellista nuoremmaksi kuvitteleva, kolmevitonen nainen seuraa muotia ja hakee nuorta miestä.

Mutta 5-20 vuoden kuluttua sillä sporttisella miehellä on yhä halut kohdillaan eikä ulkonäköihannekaan ole juuri päivittynyt. Mitä _komeampi_, _menestyneempi_ ja _urheilullisempi_ mies, sitä tärkeämpää nuorekkuus on naisessa (lähde: Chapman University). 35-45v on naisella muutoksen aikaa kun estrogeenitaso laskee ja tuon ajan lopulla vaihdevuodet kolkuttelevat. Hyväkuntoisella miehellä muutos tapahtuu hitaammin ja huomattavasti vanhempana.

Siksi nuo suhteet voivat toimia tänään, mutta niille on vaikeaa ennustaa pitkää tulevaisuutta. Fiksumpaa olisi hyväksyä ikääntyminen kuin leikkiä parikymppistä. Syystäkin usein sanotaan että 35v on The Wall. Ap:han sen osittain myönsikin, mistä pisteet hänelle.

• Älä_viiti

En halunnut tietää huorailustasi enkä ymmärrä miksi kerroit siitä

• aivanliiankäytettyon

Lutka ehkä ihan oikeasti luuli että 15 olisi jotenkin alhainen tai hyväksyttävä luku.

• 231232

Olet seurustellut 15 kertaa kun yleensä tuossa iässä on 1-3 seurustelua takana useimmilla ja valtaosa vakavasti sitoutuneita.

Olet dumpannut kaikki miehesi sitoutumiskammosi vuoksi ja et halua asua kenenkään kanssa, sopisit varmaan parhaiten joiden ukkomiesten panorinkiin koska heitäkään ei varmaan liiemmin haittaa kun dumppaat heidät.

• Tekniikkasukeltaja

Niin niin, mutta oliko hänellä se sukellusluokitus vai ei?

(Hihitystä)

• ykinäinen-ätmi

Miksi naiset tulee tänne selittämään että eivät ole nuorena lutkailleet kovinkaan paljon mutta ovat kuitenkin nussineet 15 miehen kanssa jotka olivat mukamas kaikki kunnollisia että niin samassa sängyssä nukuttiin. Haluatko oikeutusta suhteillesi vai oletko muuten vaan huomion kipeä? Et ole yhtään kiinnostava eikä sun suhteet eikä elämä kiinnosta, mene selittää äidilles niistä suhteistasi Jos on tarve puida vanhoja asioita.

• uioppuiiopiuop

Tässä sen taas näkee. 15 on todella-todella vähän naisilla. Uskon, että voin yleistää. Ehkä joitain nörttejä tai aikaisin tosissaan sitoutuneita voi olla, joilla olisi vähemmän. Itselläni on noin 50 ja olen ollut tosi kiltti tyttö.

• palahelvetissä
        uioppuiiopiuop kirjoitti:

Tässä sen taas näkee. 15 on todella-todella vähän naisilla. Uskon, että voin yleistää. Ehkä joitain nörttejä tai aikaisin tosissaan sitoutuneita voi olla, joilla olisi vähemmän. Itselläni on noin 50 ja olen ollut tosi kiltti tyttö.

Olet tautinen lutka.

• uioppuiiopiuop
        palahelvetissä kirjoitti:

Olet tautinen lutka.

No mitään tautia ei ikinä ole ollut. Se on, kun sen osaa. :)

• tiedätitsekinmikäolet

No mitään tautia ei ikinä ole ollut. Se on, kun sen osaa. :)

Tautisi ovat vielä oireettomia.
        Mutta hyvä kuitenkin ettet edes yrittänyt kiistää olevasi lutka. Siitä pisteet.

• uioppuiiopiuop

Jep - seksuaalisesti aktiivinen, viriili neitonen. :)

• toiseltanimeltään

Jep - seksuaalisesti aktiivinen, viriili neitonen. :)

Kylän polkupyörä

• uioppuiiopiuop
        toiseltanimeltään kirjoitti:

Kylän polkupyörä

:D Ei kai sitä yhteen kylään tartte jäädä.

• Pillujen-asiantuntija

Ei sillä ole väliä monenko kanssa nainen on pannut tai monenko kanssa on seurustellut. Jos miehelle ei kelpaa nainen joka ollut 15 miehen kanssa niin miehen kannattaa alkaa homoksi. En usko että kukaan kyselee treffeillä kuinka monen kanssa on ollut. Eikä naisen tule kertoa edes jos mies kysyy.

• Juuri tuolla tavalla naiset aina speksaavat itsensä.

• MeilleNaisille

Naiset välittää aina toisistaan ku äidin tisusta irtipääsemättömät pikkukikkelit kyselee monenko miehen ja mun tapauksessa naisen kanssa on pantu. Kompaan vielä sen verran 34w mimmiä, ettei mies vaan henkiseltä tasoltaan saavuta naista missään iässä!!!!

• 411817
      • 121212121212

Ei vaikuta ihan yhtä pahalta, ap ei kuvauksensa perusteella omaa fetissiä jännämiehiin eikä harrasta irtosuhteilua/panosuhteilua.

Mutta tulevaisuus alfaleskenä odottaa melkoisella varmuudella.

• Mikä oli tämän avautumisen pointti?

Oma naisystäväni on suurin piirtein saman ikäinen.

Jos itse etsisin kumppania, niin tuollainen nainen kyllä minua vähän arveluttaisi, koska ei tunnu kykenevän lainkaan pidempään parisuhteeseen, vaan vaihtaa aina, kun suhde alkaa tuntumaan arjelta. Tietysti naiset eivät historiaansa ole heti tyrkyttämässä, mutta varsinkin pienemmillä paikkakunnilla se kyllä pikku hiljaa selviää.

Tämä pisti tässä(kin) naisen kirjoituksessa silmään:
      "Minua pyytävät ulos myös minua huomattavasti nuoremmat miehet"

Tätä "menestystään" nuorien miesten keskuudessa tuntuvat naiset pitävän merkkinä jonkinlaisesta ylivertaisesta nuorekkuudestaan ja mahtavasta ulkonäöstään. Kuten pitää myös juuri 50 v täyttänyt tuttavanaiseni, joka huolii maksimissaan 35 v lapsettomia miehiä.

Jostain syystä tämäkin 50 v nainen on ilman pysyvää parisuhdetta vaikka sellaisen haluaisi.

Sanoisin, että alat olla siinä iässä, että on viimeisiä aikoja, jolloin korkeatasoiset samaa ikäluokkaa olevat miehet haluavat sinut parisuhteeseen (riippuen oletko oikeasti raikas ja nuorekas).

Mitä enemmän vuosia kuluu sitä enemmän miehet rupeavat katsomaan itseään nuorempia, kuten tein myös minä.

Toki saatat olla niitä harvoja luonnonoikkuja, joilla ikävuodet eivät näy ennen kuin 6-kymppisenä.

Hyvää Uutta Vuotta!

• 121212121212

Tämä on loistava graafi.

https://fa707ec5abab9620c91c-e087a9513984a31bae18dd7ef8b1f502.ssl.cf1.rackcdn.com/6107265_mens-favorite-ages-are-20-21-22-and_t666e3389.jpg

Kaiken ikäisten miesten ykkösvalinta oli 20-22v naiset, eli nuorimmat valittavana olleet. Yli 35v naisia eivät valinneet ollenkaan minkään ikäiset miehet, _paitsi_ parikymppiset jotka halusivat joko parikymppisiä tai joissain tapauksissa yli nelikymppisiä.

Puumailmiö on siis totta...mutta voidaan kysyä mitä parikymppinen mies haluaa 40-50v naiselta. Suhdetta vai opettajaa? Ja kuinka paljon 40-50v naista lohduttaa mikäli perässä juoksevat parikymppiset seksiopettajaa hakevat miehet...vaan ei kolmekymppiset, nelikymppiset tai viisikymppiset tasokkaat miehet jotka katselevatkin nuorempia?

Naisten supervoimissa on erääntymispäivä, tuhkimotarina päättyy yllättävän nopeasti ja siinä mielessä salakavalasti että kysyntä voi kasvaa...mutta pienempi osa perässä juoksijoista on valmiita sitoutumaan.

• Nainen34v

Kiitos samoin sinulle!

En tosiaan tiedä, mikä minussa kiehtoo. Pohdin sitä, että saattaahan olla, että miehiä houkuttelee se, mitä ei yleisesti ole tarjolla. Eli yli 30-vuotiaita miehiä raikas nuori neito, ja 20-vuotiaita taasen kokenut hyvännäköinen hieman vanhempi nainen.

Liikaa yleistystä tällä palstalla jokatapauksessa on.

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

Tämä on loistava graafi.

https://fa707ec5abab9620c91c-e087a9513984a31bae18dd7ef8b1f502.ssl.cf1.rackcdn.com/6107265_mens-favorite-ages-are-20-21-22-and_t666e3389.jpg

Kaiken ikäisten miesten ykkösvalinta oli 20-22v naiset, eli nuorimmat valittavana olleet. Yli 35v naisia eivät valinneet ollenkaan minkään ikäiset miehet, _paitsi_ parikymppiset jotka halusivat joko parikymppisiä tai joissain tapauksissa yli nelikymppisiä.

Puumailmiö on siis totta...mutta voidaan kysyä mitä parikymppinen mies haluaa 40-50v naiselta. Suhdetta vai opettajaa? Ja kuinka paljon 40-50v naista lohduttaa mikäli perässä juoksevat parikymppiset seksiopettajaa hakevat miehet...vaan ei kolmekymppiset, nelikymppiset tai viisikymppiset tasokkaat miehet jotka katselevatkin nuorempia?

Naisten supervoimissa on erääntymispäivä, tuhkimotarina päättyy yllättävän nopeasti ja siinä mielessä salakavalasti että kysyntä voi kasvaa...mutta pienempi osa perässä juoksijoista on valmiita sitoutumaan.

Minusta sinä unohdat aina yhden asian. Se, että pitää jotain ihmistä hyvännäköisenä, ei vielä tarkoita, että tahtoisi parisuhteen ihmisen kanssa. Minä uskon, että iso osa miehistä pitää parikymppisiä parhaimman näköisinä. Mutta en usko, että kaikki miehet ikään katsomatta haluavat parikymppisen vaimon.

Uskoisin, että miehet kykenevät rakastamaan muitakin kuin niitä kaikista parhaimman näköisiä naisia. Ja tästä on todisteena myös pitkät avioliitot. Jos miehiä kiinnostaisi vain ulkonäkö niin eikö mies pyrkisi vaihtamaan vaimonsa nuorempaan viimeistään kun nainen täyttää 35?

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Kiitos samoin sinulle!

En tosiaan tiedä, mikä minussa kiehtoo. Pohdin sitä, että saattaahan olla, että miehiä houkuttelee se, mitä ei yleisesti ole tarjolla. Eli yli 30-vuotiaita miehiä raikas nuori neito, ja 20-vuotiaita taasen kokenut hyvännäköinen hieman vanhempi nainen.

Liikaa yleistystä tällä palstalla jokatapauksessa on.

Raikas nuori neito kiehtoo miehiä samasta syystä kuin pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, matalaääninen statusta omaava mies kiehtoo naisia. Biologia.

Puuman suhteen saatat olla oikeassa. Sekin täytyy muistaa että on n. kymmenen kertaa enemmän alistuvia miehiä kuin alistavia naisia; moni nuori mies etsii opettajahahmoa tms. Tai sitten yksinkertaisesti seksiopettajaa. Puumille asiassa on mietittävää, moni huomaakin että heitä halutaan ns. vääristä syistä. Puuma kokee olevansa nuorekas ja haluaa tuntea itsensä vielä nuorekkaammaksi nuoren miehen seurassa. Mutta kun ne penteleen nuoret miehet syttyvätkin juuri siitä vanhuudesta ja haluavat dominoivan puuman koulutettavaksi :/

• 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

Minusta sinä unohdat aina yhden asian. Se, että pitää jotain ihmistä hyvännäköisenä, ei vielä tarkoita, että tahtoisi parisuhteen ihmisen kanssa. Minä uskon, että iso osa miehistä pitää parikymppisiä parhaimman näköisinä. Mutta en usko, että kaikki miehet ikään katsomatta haluavat parikymppisen vaimon.

Uskoisin, että miehet kykenevät rakastamaan muitakin kuin niitä kaikista parhaimman näköisiä naisia. Ja tästä on todisteena myös pitkät avioliitot. Jos miehiä kiinnostaisi vain ulkonäkö niin eikö mies pyrkisi vaihtamaan vaimonsa nuorempaan viimeistään kun nainen täyttää 35?

Suhteeseen ryhtyminen ja suhteessa pysyminen ovat kaksi eri asiaa.

En minäkään haluaisi ryhtyä suhteeseen oman ikäiseni tai vanhemman naisen kanssa, mutta en silti osaa kuvitella kolmevitosena-nelikymppisenä jättäväni omaa rakasta opiskelijatytön takia.

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

Suhteeseen ryhtyminen ja suhteessa pysyminen ovat kaksi eri asiaa.

En minäkään haluaisi ryhtyä suhteeseen oman ikäiseni tai vanhemman naisen kanssa, mutta en silti osaa kuvitella kolmevitosena-nelikymppisenä jättäväni omaa rakasta opiskelijatytön takia.

Pakko sanoa, että näin naisena minua häiritsisi kovasti mies joka dissaisi oman ikäisiään naisia ja etsisi vain nuorempia. En uskaltaisi luottaa siihen, että mies ei alkaisi katsella nuorempia naisia kun vanhenen.

Etkä sinä edes ole mikään vanha. Etkös sanonut olevasi 29? Siitä ikäluokasta löytyisi varmasti hyviä naisia.

• palstamuistuttaja

• 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

Pakko sanoa, että näin naisena minua häiritsisi kovasti mies joka dissaisi oman ikäisiään naisia ja etsisi vain nuorempia. En uskaltaisi luottaa siihen, että mies ei alkaisi katsella nuorempia naisia kun vanhenen.

Etkä sinä edes ole mikään vanha. Etkös sanonut olevasi 29? Siitä ikäluokasta löytyisi varmasti hyviä naisia.

"Pakko sanoa, että näin naisena minua häiritsisi kovasti mies joka dissaisi oman ikäisiään naisia ja etsisi vain nuorempia. En uskaltaisi luottaa siihen, että mies ei alkaisi katsella nuorempia naisia kun vanhenen."

Mikäs ongelma tuossa olisi? Etsiväthän naisetkin esim. vain itseään pidempiä miehiä. Ei se ikäero muuttuisi sen enempää kuin pituuserokaan.

"Etkä sinä edes ole mikään vanha. Etkös sanonut olevasi 29? Siitä ikäluokasta löytyisi varmasti hyviä naisia."

Kyllä, ennen kuin täytin 30 :D

30v naisella alkaa olemaan liian kiire lasten kanssa, ja suurella osalla tuon ikäisellä on "elämää" (bilettäminen, irtosuhteet/panosuhteet) elettynä vähän liikaa. Juoksut on juostu, nyt haluan vakiintua = kiitos ei. Sitoutumishaluiset, perhekeskeiset naiset yleensä pariutuvat nuorempina.

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

"Pakko sanoa, että näin naisena minua häiritsisi kovasti mies joka dissaisi oman ikäisiään naisia ja etsisi vain nuorempia. En uskaltaisi luottaa siihen, että mies ei alkaisi katsella nuorempia naisia kun vanhenen."

Mikäs ongelma tuossa olisi? Etsiväthän naisetkin esim. vain itseään pidempiä miehiä. Ei se ikäero muuttuisi sen enempää kuin pituuserokaan.

"Etkä sinä edes ole mikään vanha. Etkös sanonut olevasi 29? Siitä ikäluokasta löytyisi varmasti hyviä naisia."

Kyllä, ennen kuin täytin 30 :D

30v naisella alkaa olemaan liian kiire lasten kanssa, ja suurella osalla tuon ikäisellä on "elämää" (bilettäminen, irtosuhteet/panosuhteet) elettynä vähän liikaa. Juoksut on juostu, nyt haluan vakiintua = kiitos ei. Sitoutumishaluiset, perhekeskeiset naiset yleensä pariutuvat nuorempina.

Ikäero ei muutu mutta iät muuttuvat. Minun mieheni on nyt 32. Jos tavatessamme hän olisi dissannut oman ikäisiään naisia niin tottakai sitä olisi alkanut miettiä, että entäs sitten kun minä olen se "vanha" 30v nainen.? Laitetaanko minut kiertoon ja etsitään uusi nuori nainen tilalle?

Eikä 30v naisella ole vielä välttämättä mikään kiire. Joillain toki on, jos on vauvakuume, mutta noin muuten ei ole vielä kiire. Monet sitoutumishaluiset naiset toki pariutuvat nuorena, mutta eivät kaikki. Jotkut eivät löydä suhdetta tai sitten käy niin, että ollaan pitkässä parisuhteessa ja tulee ero.

• Rose_91 kirjoitti:

"Pakko sanoa, että näin miehenä minua häiritsisi kovasti nainen joka dissaisi taviksen ulkonäön omaavia ja/tai pieni statuksisia ja/tai köyhempiä miehiä ja etsisi vain komeampia ja/tai statuksellisempia ja/tai rikkaampia miehiä. En uskaltaisi luottaa siihen, että nainen ei alkaisi katsella komeampia ja/tai statuksellisempia ja/tai rikkaampia miehiä, jos näissä tapahtuu muutoksia "väärään" suuntaan ja/tai "parempaa" olisi jossain vaiheessa "nurkan takana" tarjolla."

NiinPä Niin.. Sama asia.. Mutta jotkut jostain syystä käyttävät "rusinat pullasta" Logiikkaa.. ;P

• Rose_91
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Pakko sanoa, että näin miehenä minua häiritsisi kovasti nainen joka dissaisi taviksen ulkonäön omaavia ja/tai pieni statuksisia ja/tai köyhempiä miehiä ja etsisi vain komeampia ja/tai statuksellisempia ja/tai rikkaampia miehiä. En uskaltaisi luottaa siihen, että nainen ei alkaisi katsella komeampia ja/tai statuksellisempia ja/tai rikkaampia miehiä, jos näissä tapahtuu muutoksia "väärään" suuntaan ja/tai "parempaa" olisi jossain vaiheessa "nurkan takana" tarjolla."

NiinPä Niin.. Sama asia.. Mutta jotkut jostain syystä käyttävät "rusinat pullasta" Logiikkaa.. ;P

No sama asiahan se on. Kyllä minäkin olisin miehenä varovainen, jos nainen lähtökohtaisesti etsisi esim. vain rikkaita ja statuksekkaita miehiä. Kaikki nuo ominaisuudet ovat sellaisia, jotka voi menettää ja ihminen, joka asettaa tiukat vaatimukset noille asioille on potentiaalisesti sellainen, joka hyppää hädän hetkellä laivasta.

• Rose_91 kirjoitti:

No sama asiahan se on. Kyllä minäkin olisin miehenä varovainen, jos nainen lähtökohtaisesti etsisi esim. vain rikkaita ja statuksekkaita miehiä. Kaikki nuo ominaisuudet ovat sellaisia, jotka voi menettää ja ihminen, joka asettaa tiukat vaatimukset noille asioille on potentiaalisesti sellainen, joka hyppää hädän hetkellä laivasta.

Oot kyllä Ihku.. Ja harvinainen nainen, joka myöntää tämän asian SilmiäänRäpäsäyttämättä ja on Aidosti tuota mieltä, eikä näe ristiriitaa näiden asioiden välillä.. ;P

Hetken aikaa mulla oli taas epäilyksiä.. Vaikka sinut fiksuksi helmeksi tiesinkin.. Pahoittelut epäilyksistäni.. Olet Harvinainen ja Poikkeuksellinen Helmi, jos tekosi ja käytöksesi vastaa sanojasi.. Olet kyllä ollut niin johdonmukainen aina, ettei minulla ole syytä epäillä ettetkö oikeasti sellainen olisi.. ;P

• Rose_91 kirjoitti:

"Pakko sanoa, että näin naisena minua häiritsisi kovasti mies joka dissaisi oman ikäisiään naisia ja etsisi vain nuorempia. "

Uskon, että sinua häiritsisi kovasti myös mies joka olisi niin tyhmä, että kertoisi tai myöntäisi tuon:) Miehellä on ennen 25 ikävuotta hyvää aikaa testata millaiset oman ikäiset naiset on kiinnostuneita. Sitten se on nähty ja voi pikku hiljaa siirtyä nuorempiin.

• Nainen34v

Tänne on tullut uskomattoman paljon viestejä. Kuitenkin keskustelua alkaa olla mahdoton seurata. Kiitos kaikille fiksuille kirjoittelijoille. Jokainen saa itse määritellä, kuuluuko tähän kategoriaan vai ei. :)

Saattaa olla että laitan joillekin ihan mielenkiinnosta sähköpostia... :)

• 121212121212

Suosittelen.

Ketjun rekisteröityneistä miehistä Pertti-setä ja Miesmann ovat vanhempia ja tasokkaampia miehiä, molemmilla vankka kokemus naisista.

pete_pjn on sympaattinen ja mukava heppu, HC-ätmel älykäs introvertti.

Tervetuloa palstalle.

• Nainen34v

Kiitos kovasti. :)

Oli mukava keskustella kanssasi. Fiksulta vaikutat sinäkin.

• Vainvaimopuuttuu

Nainen34v osaa kirjoittaa. Siitä plussaa. Jos nyt kuitenkin mietin sinua puhtaasti kirjoitustesi perusteella teoriassa mahdollisena seurustelukumppanina, vaimoehdokkaana tai yhden yön hoitona, niin ainakin tuon jälkimmäisen kriteerin täytät ihan varmasti.

Kertomasi pohjalta analysoituna:
      kauneus
      ikä
      liikunnallinen
      ilmeisesti käyt säännöllisessä palkkatyössä

- et halua lapsia
      - kertomasi mukaan et ole ehtinyt juurikaan olemaan sinkkuna, koska ulkonäkösi takaa sen, että saat heti uuden miehen kun olet vanhaan kyllästynyt.
      - kauneus. On mukava katsoa kaunista naista, mutta pidemmän päälle se ei vain riitä. Moni mies antaa liikaa anteeksi naiselle vain siksi, että nainen on kaunis. Oman kokemukseni mukaan parhaat parisuhteet ovat olleet niitä, joissa nainen on perusnätti, mutta laittautumalla hän on melkeinpä kaunis
      - sitoutumiskammo
      - vaikutat aika itsekkäältä

Noin yleisesti ottaen kehottaisin miettimään, että haluatko, että elämäsi on tätä samaa seuraavat 5-10 vuotta? Naisilla ikä tekee tehtävänsä ja haluttavuus vähenee huomattavasti kun täyttää 40.

Olen itse 35-v ikäinen mies. Semikomea ja akateeminen. Valtion palveluksessa palkka ei ole suuren suuri, mutta peritty velaton asunto merkitsee sitä, että elän tuloillani mainiosti. Jos olisin baarissa samaan aikaan kanssasi, niin varmasti yrittäisin juttusille ja sänkyynkin. On kuitenkin yksi ehdoton kriteeri jota et täytä seurustelua ajatellen ja se on lapset. Haluan ehdottomasti pari lasta.

Pidän elämästä ja nautin tietyllä tavalla vapaudesta, mutta ymmärrän hyvin sen, että kyllästyn elämääni, jos siinä ei ole muuta sisältöä kuin tämä nykyinen (yhden yön jutut, treffailu, reissaaminen, ravintolaillalliset, työ, urheilu, kaverit jne). Koen, että olen tätä vapautta ja huolettomuutta nauttinut jo ihan riittämiin, joten haluan päästä elämässä eteenpäin. Haluan jakaa ulkomaanreissut, omakotitalon ja muun elämäni vaimon ja lasten kanssa.

Jatkan fiksun, hauskan ja nätin vaimoehdokkaan etsintää.

• Nainen34v

Kirjoitit itsekin hyvin. Ja sait itsesi vaikuttamaan mielenkiintoiselta. Lisäksi listasit hyvät ja huonot asiat hyvin asiapitoisesti ja neutraalisti, ilman dissaavia ylilyöntejä, ilman toisen alentamista tai arvostelemista. Kohdat olivat hyvin perusteltuja. Olen samaa mieltä monesta. Huomautuksena mainitsen, että itse en tykkää puhua palkasta ja raha-asioista tutustuessa.

Tuota itsekkyyttä jäin miettimään ja tulin hieman surulliseksi. Ihan siksi, koska se ominaisuus ei ole kovin arvostettava, kun ominaisuus ylittää voimakkuudessaan tietyn rajapyykin.

Olenko siis itsekäs? Joisssakin asioissa varmuudella olen. Minulla menee esimerkiksi saliharrastus kavereiden edelle. Tarvitsen omaa aikaa ja kuten sanottu viihdyn yksin, esim. treenaan kuulokkeet korvilla omissa ajatuksissani. Kuitenkin, mitä esimerkiksi jakamiseen tulee, annan mieluiten aina viimeisen palan muille. Kertooko se minusta jotain positiivista -tuskin. Kaikki varmaan tekevät niin. Haluan aina myös auttaa muita, jos mahdollista. Töissä minua sanotaan kiltiksi. Riippuu siis asiasta, millä itsekkyyttä mitataan. Kai terve hyväitsetuntoinen ihminen on aina vähän itsekäs? Siis normaalilla tavalla. Tarkoitan tällä sitä, ettei suostu kenenkään kynnysmatoksi eikä ole vietävissä.

En ole mikään tylsä ja kylmä jääprinsessa. Luulen, että en jätä ketään kylmäksi. Olen välillä aika hassu ja hölmö. Tykkään vitsailla paljon. Työpaikallani minut palkittiin juuri positiivisuudesta. Olen kehunut itseäni liikaa näissä kirjoituksissani. Se ei ole kovin kutsuvaa. Yritän elää jalat maassa pää pilvissä. Kukaan ei ole toistaan parempi.

Tuo lapsikysymys on hankala. Inhoan sitä, että jokin asia on aikarajallinen. Siitä tulee heti vastenmielistä. En voi tietää, haluanko lapsia vaikka jo parin vuoden päästä. Ajatusmaailmani on pehmennyt tässä asiassa kyllä. Miten nopeasti se tästä pehmenee, ei voi tietää. Pitääkö minun oikeasti alkaa tarkastelemaan omia arvojani? Ehkä. Minulla on monta sisarusta, ja he ovat olleet aina minulle todella tärkeitä. Arvostan siis perhettä yli kaiken.

Minulla on myös kovin huono aikakäsitys. Olen hajamielinen ja unohdun välillä tekemään asioita, kun pitäisi jo mennä. En huomaa ajan kulumista. En myöskään siedä aikatauluja. Olen kuitenkin valmis myös tekemään mitä vaan koska vaan, olen siis kovin spontaani.

En ole ennakkoluuloinen. Uskon, että tälläkin palstalla on paljon mahtavia tyyppejä kirjoittelemassa.

• En ole lukenut koko ketjua, läheskään, mutta tämän kirjoituksen perusteella siusta tulee paljon inhimillisempi ja mukavampi mielikuva, kuin mitä eilen illalla lueskelin kirjoittamiasi tekstejä. :)

Mukavaa iltaa ja loppuvuotta.

• Nainen34v

Voi kiitos pete_pjn. Olipas kivasti kirjoitettu. Sinusta sai kivan kuvan kyllä. :)

Ja tämä ketju meni melko mahdottomaksi seurata. Itse olen lukenut kaiken, koska itse oman kuoppani kaivoin.

Mukavaa loppuvuotta sinullekin ja aurinkoisia talvipäiviä sinnepäin! :)

• manipulointia

Taas joku nainen näyttelee miestä, ja fantasioi unelma miehestään.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Kirjoitit itsekin hyvin. Ja sait itsesi vaikuttamaan mielenkiintoiselta. Lisäksi listasit hyvät ja huonot asiat hyvin asiapitoisesti ja neutraalisti, ilman dissaavia ylilyöntejä, ilman toisen alentamista tai arvostelemista. Kohdat olivat hyvin perusteltuja. Olen samaa mieltä monesta. Huomautuksena mainitsen, että itse en tykkää puhua palkasta ja raha-asioista tutustuessa.

Tuota itsekkyyttä jäin miettimään ja tulin hieman surulliseksi. Ihan siksi, koska se ominaisuus ei ole kovin arvostettava, kun ominaisuus ylittää voimakkuudessaan tietyn rajapyykin.

Olenko siis itsekäs? Joisssakin asioissa varmuudella olen. Minulla menee esimerkiksi saliharrastus kavereiden edelle. Tarvitsen omaa aikaa ja kuten sanottu viihdyn yksin, esim. treenaan kuulokkeet korvilla omissa ajatuksissani. Kuitenkin, mitä esimerkiksi jakamiseen tulee, annan mieluiten aina viimeisen palan muille. Kertooko se minusta jotain positiivista -tuskin. Kaikki varmaan tekevät niin. Haluan aina myös auttaa muita, jos mahdollista. Töissä minua sanotaan kiltiksi. Riippuu siis asiasta, millä itsekkyyttä mitataan. Kai terve hyväitsetuntoinen ihminen on aina vähän itsekäs? Siis normaalilla tavalla. Tarkoitan tällä sitä, ettei suostu kenenkään kynnysmatoksi eikä ole vietävissä.

En ole mikään tylsä ja kylmä jääprinsessa. Luulen, että en jätä ketään kylmäksi. Olen välillä aika hassu ja hölmö. Tykkään vitsailla paljon. Työpaikallani minut palkittiin juuri positiivisuudesta. Olen kehunut itseäni liikaa näissä kirjoituksissani. Se ei ole kovin kutsuvaa. Yritän elää jalat maassa pää pilvissä. Kukaan ei ole toistaan parempi.

Tuo lapsikysymys on hankala. Inhoan sitä, että jokin asia on aikarajallinen. Siitä tulee heti vastenmielistä. En voi tietää, haluanko lapsia vaikka jo parin vuoden päästä. Ajatusmaailmani on pehmennyt tässä asiassa kyllä. Miten nopeasti se tästä pehmenee, ei voi tietää. Pitääkö minun oikeasti alkaa tarkastelemaan omia arvojani? Ehkä. Minulla on monta sisarusta, ja he ovat olleet aina minulle todella tärkeitä. Arvostan siis perhettä yli kaiken.

Minulla on myös kovin huono aikakäsitys. Olen hajamielinen ja unohdun välillä tekemään asioita, kun pitäisi jo mennä. En huomaa ajan kulumista. En myöskään siedä aikatauluja. Olen kuitenkin valmis myös tekemään mitä vaan koska vaan, olen siis kovin spontaani.

En ole ennakkoluuloinen. Uskon, että tälläkin palstalla on paljon mahtavia tyyppejä kirjoittelemassa.

Vaikea onkin kuvitella että olisit livenä yhtä itserakas kuin tässä ketjussa. Edes minä en olettanut sellaista. Se vaatisi jo paljon.

Jos haluat itsetutkiskelua harrastaa, kannattaa miettiä ulkonäön vaikutusta siihen kuinka sinut nähdään ja mitä sinulle sanotaan.

Jos ulkonäkösi katoaisi ja muuttuisit seinäruusuksi, voin taata että se miten sinua kohdeltaisiin olisi sinulle elämäsi pahin järkytys. Enkä tarkoita että kohtelu olisi huonoa, se vain tuntuisi siltä sen jälkeen kun on tottunut etuoikeutettuun asemaan.

Tämä vaikuttaa moneen tuntemaani hyvännäköiseen naiseen. Kaikille satelee kehuja tavallisesta käytöksestä jossa ei ole mitään erityistä, kiukuttelu annetaan anteeksi ja aina löytyy auttaja. Itsekritiikki on aika heikkoa, minkä huomaa siitä kuinka tulkitsit oman keskiarvoluonteesi (välillä sosiaalinen, välillä tarvitsee omaa aikaa) erikoiseksi.

Oman kuvauksesi perusteella oletan ulkonäkösi suurin piirtein tällaiseksi:
        http://sorayakusumawati.com/wp-content/uploads/2014/04/Classy-Outfit-with-Blouses.jpg

• Nainen34v

Jotenkin ajattelen, että saat sitä, mitä annat. Jos olet hyvännäköinen mutta ilkeä, ei sellaisesta pidetä. Jäin todella pohtimaan tätä. Oikeastaan mitä tarkemmin ajattelen vielä asiaa, huomaan, että en ole ollenkaan sinun kanssasi samaa mieltä. Kumarratko itse hyvännäköisiä ihmisiä?

Itse haluan olla erityisen lämmin heitä kohtaan, joilla on sydän paikallaan. Siihen ei liity toisen ulkonäkö millään tavalla. Mietin, onko sinulla itselläsi ulkoön merkitys korostunut liiaksi?

Minulla on mm. aivan mahtavia, suorastaan huikeita tyyppejä töissä, niin miehiä kuin naisia. Ja kaikilla on hauskaa keskenään, ihan ulkonäöstä riippumatta. Mietin myös, tuleeko tässä esiin minun sinisilmäisyyteni? Mielestäni kaikkien käytös toisiaan kohtaan on vilpitöntä.

Itse en kiukuttele, mutta apua saan kyllä. Samoin annan sitä myös aina, enkä todellakaa mieti, minkänäköinen ihminen apua pyytää.

Kuvassa on nätti nainen. Hiustenväri osuu aika kohdalleen omani kanssa. En osaa sanoa, miltä näytän, muuta kuin itseltäni. :)

• Nainen34v kirjoitti:

Jotenkin ajattelen, että saat sitä, mitä annat. Jos olet hyvännäköinen mutta ilkeä, ei sellaisesta pidetä. Jäin todella pohtimaan tätä. Oikeastaan mitä tarkemmin ajattelen vielä asiaa, huomaan, että en ole ollenkaan sinun kanssasi samaa mieltä. Kumarratko itse hyvännäköisiä ihmisiä?

Itse haluan olla erityisen lämmin heitä kohtaan, joilla on sydän paikallaan. Siihen ei liity toisen ulkonäkö millään tavalla. Mietin, onko sinulla itselläsi ulkoön merkitys korostunut liiaksi?

Minulla on mm. aivan mahtavia, suorastaan huikeita tyyppejä töissä, niin miehiä kuin naisia. Ja kaikilla on hauskaa keskenään, ihan ulkonäöstä riippumatta. Mietin myös, tuleeko tässä esiin minun sinisilmäisyyteni? Mielestäni kaikkien käytös toisiaan kohtaan on vilpitöntä.

Itse en kiukuttele, mutta apua saan kyllä. Samoin annan sitä myös aina, enkä todellakaa mieti, minkänäköinen ihminen apua pyytää.

Kuvassa on nätti nainen. Hiustenväri osuu aika kohdalleen omani kanssa. En osaa sanoa, miltä näytän, muuta kuin itseltäni. :)

No et varmasti näytä noin hyvältä. :D

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

En tiedä ainuttakaan hyvännäköistä naista jolla ei riittäisi kavereita. En ainuttakaan, ja usko pois tiedän muutaman todella ilkeän tapauksen. Toisaalta tunnen parikin "seinäruusua" jotka ovat aivan mahtavia tapauksia, mutta he saavat ehkä 1-10% siitä positiivisesta palautteesta jonka ilkeät diivat saavat.

"Mietin myös, tuleeko tässä esiin minun sinisilmäisyyteni?"

Sanoisin että kyllä.

Et varmaankaan ole livenä ilkeä tapaus, voisin jopa kuvitella sinun olevan vallan mukava...mutta niin maailma toimii että naisella ulkonäkö ja miehellä ulkonäkö status ratkaisee.

• palstamuistuttaja
        Nainen34v kirjoitti:

entäs mitä tykkäät 12121212:n naisystävästä? palstamiesten mukaan tanakka täti mutta rakkaudesta se hevonenkin potkii niin kuin sanotaan :D :D :D

https://www.instagram.com/p/BOkAhgaDCt9/

• Nainen34v

Makuja on monia. Jonkun mielestä näytän, jonkun mielestä en. :)

• sellainen.tyttö

tässä tyypillinen tinderityttö joku mies pannut kerran joku silloin tällöin auton takakontissa muutaman kerran eli 1-2v suhde ja pisin 5v suhde on joku mies kävi välillä panemassa ja kukaan mies ei kelpuuttanut aloittajaa edes kunnon suhteeseen eli aloittaja on helppo tinderityttö maalta ja oman kylän pojille ei kelpaa

• FBuddy-

FWB suhteilta nuo kuulostavatkin.

• Kaunis.nainen

Palstalla monet miehet antaa paremman vaikutelman itsestään kun ovatkaan. Yrittävät nuolla ja miellyttää nainen 34 jää ja muita palstan naisia. Jos palstan miehillä olisi naisia joskus ollut niin eivät varmana olisi palstalla joka päivä noin 10 tuntia.

• ihmeellistäkäytöstä

"Jos palstan miehillä olisi naisia joskus ollut niin eivät varmana olisi palstalla joka päivä noin 10 tuntia."

Asiahan on juuri päinvastoin. Enkä yhtään ihmettele. Yritetään etsiä jotain järkeä ja selitystä monien naisten käytökseen.

• KerroKuvastin

Pinnallista kakkaa. En ymmärrä miksi pitää tulla avautumaan seksikumppaniensa määrästä, omasta kauneudestaan ja miten on hyvä vienti itse ollut aina jättäjä. Huomionkipeyttä? Narsismia?
      Vaikka kuinka kirjoitat myös fiksuja asioita, päällimmäiseksi tuntemukseksi jää omahyväisyys.
      Ja ei, en ole kateellinen. 😊

• Nainen34v

Näistä kirjoituksistani tuskin voi muuta kuvaa jäädä; olet oikeassa. Kiva, kun olet jaksanut lukea.

Kivaa uutta vuotta sinulle.

• aivannormaaliatouhua

Monet naiset on huomionkipeitä narsisteja.

• hyvää-vuotta-vaan
        Nainen34v kirjoitti:

Näistä kirjoituksistani tuskin voi muuta kuvaa jäädä; olet oikeassa. Kiva, kun olet jaksanut lukea.

Kivaa uutta vuotta sinulle.

Lässyn lässyn ja läpätilää.

• Kiinnostaakuin1kgpaskaa

sun 15 panoos ja mä oon kaunis blaablaa. Mistä näitä tyhjäpäitä aloittajia oikein sikiää?

• Kokenutmies-

Minulla oli jo 15 naista 19 vuotiaana. En niistä ole silti koskaan kavereille kertonut. Ei ole tapana ollut kertoilla yhden yön jutuista kenellekkään.

• Salli.mun.nauraa

Hahhah, tosi kokenut! Jos ne 15 naista oli yhden yön juttuja, niin sulla oli 15 aktia siihen mennessä :D :D Aika kokematon olet kyllä....sori..

• 18plus17

Mitä erikoista tuossa nyt sitten on? Suomalainen nainenhan on muutenkin keskimäärin 15 eri miehen käyttämä.

• PppppelleP

Mä oon 33-vuotias nainen. Mulla on takana kaksi avoliittoa, toinen kesti 5 vuotta ja toinen 10 vuotta. Seksikumppanien lukumäärä on 2 eli nuo ex-avomiehet. Mutta saattaa olla että olen silti harrastanut seksiä paljon enemmän kuin joku kenellä on ollu 15 kumppania. Sehän on saattanut harrastaa seksiä vain 15 kertaa mutta mä olen harrastanut sitä tuhansia kertoja, koska 15 vuoteen mahtuu n. 5475 päivää. Nyt olen ollut 1,5 vuotta sinkku enkä ole sinä aikana kyllä harrastanut kertaakaan seksiä :D

• Muistatko.nimet

Mikä numero todistuksessasi oli matikasta?

• pätkistä_pipariin

Uuuh oooh uuh

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2378
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76