Valkoinen poika tai jotain sellaista

Derbiili

Eikö nyt kukaan muu muista Tv-sarjaa jota esitettiin noin 30 vuotta sitten. Se oli saksalaistekoinen ja kertoi viidakossa kasvaneesta valkoisesta pojasta jonka nimi oli joku Orzoway tai vastaava. Oli hauskaa kun sarja oli ilmeisesti kuvattu suurelta osin saksassa (tapahtumat sijoittuivet kuitenkin jonnekin 'mustaan afrikkaan') ja bantuneekerit puhuivat sujuvasti saksaa. Sarjan tunnusmusiikki oli erittäin mukaansatempaava. Edes lapsuudenystäväni jonka kanssa sarjaa katselimme ei muka muista sitä. Mieheni luulee, että huijaan tällä muistollani.

7

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
    • ...

Saksassa kaikki ulkomaiset tv-ohjelmat/sarjat ja elokuvat dupataan saksaksi, mistä johtunee saksaa puhuvat alkuasukkaat. En sitten tiedä mitä kieltä he ovat alkuperäisversiossa puhuneet...

• Derbiili

Nyt minulla on vihdoinkin todisteita!!! Kauan tätä tuli mietittyäkin ja jankattua kavereille ja tutuille. En siis keksi omia muistoja. Olinpa asiaa tivannut myös itseäni hieman vanhemmalta saksalaisystävältänikin, mutta huonoin tulokisin. Lähetän hänelle linkin samantien. Vielä kerran kiitti. Tänä iltana on minulla hupia!!!

• ...
        Derbiili kirjoitti:

Nyt minulla on vihdoinkin todisteita!!! Kauan tätä tuli mietittyäkin ja jankattua kavereille ja tutuille. En siis keksi omia muistoja. Olinpa asiaa tivannut myös itseäni hieman vanhemmalta saksalaisystävältänikin, mutta huonoin tulokisin. Lähetän hänelle linkin samantien. Vielä kerran kiitti. Tänä iltana on minulla hupia!!!

Kiva että tiedoista oli apua. Itsellä on monesti samanlaisia ongelmia kun ei muista jotain tiettyä ohjelmaa, mutta onneksi nykyään on tämä netti, josta melkein kaikki löytyy :)

Varmaan mahtava tunne kun sait todistettua tutuillesi että olit ollut oikeassa :) Tunnetta on mahdoton sanoin kuvailla, vai mitä...

• Kyylä

Olin varmaan jotain 10-vuotias, ja muistan että tämän sarjan kanssa tuli kimpassa (joko ohjelmaa ennen tai sen jälkeen) Onnenpäivät.

Niin että kyllä semmoinen tullut on. Muistan kun se poika laitettiin viidakkoon ja kaikki saivat jahdata häntä noin niinkuin initaatioriitin vuoksi.

• Anonyymi

Oli kökkö sarja *Orzowei oppi juoksemaan....* (savannilla). En paljon muista sarjasta, mutta tämän lauseen jostain syystä muistan. Olin itse jo 17-vuotias, enkä paljon katsonut, oli niin NAURETTAVA, saksankieli korosti idioottimaisuutta ☺,.Mutta muistelin itse jokin aika sitten sarjaa ja yritin muistaa vuotta, edes vuosikymmentä., joten tästä oli apua minullekin, kiitos ☻. MAKE TAMPEREELTA

• Anonyymi

Sarjasta löytyy juutuubista vaikka mitä todisteita. Ekkö nää oo älynny kattoo, siellähän kaik on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe