Näistä aineksista syntyy terve usko:
1. Ihminen on syntinen. Synnitöntä hänestä ei tule tämän elämän aikana.
2. Epäileminen kuuluu uskoon. Epäilyn kieltäminen tekee uskosta falskia.
3. Arvostele myös omaa uskonliikettäsi. Kritiikin kieltäminen kasvattaa vain hengellisiä terroristeja
Terve usko terveessä sielussa
4
87
Vastaukset
- luterilainen_
Neljäs voisi olla kyky rakastaa lähimmäistä niin kuin itseä
- näin.on
Rakkautta voisi nimittää myös empatiaksi eli kyvyksi asettua lähimmäisen asemaan. Se näyttää nimittäin puuttuvan monelta tämänkin palstan uskovalta.
- jnhbtgfrd3w32
Totuus ei rikollisuuden uskovaisia kiinnosta...
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen...
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko." Kritiikki ja arvostelu ovat hengellistä terroria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466