"Maailma saa uudenvuodenaattona ylimääräisen sekunnin aikaa. Kuluvan vuoden viimeisessä minuutissa on 61 sekuntia, kertoo Teknologian tutkimuskeskus VTT.
Kello juoksee kuun viimeisenä keskiyönä poikkeuksellisesti näin: 23:59:59, 23:59:60, 00:00:00, 00:00:01 ja niin edelleen."
Itse ajattelin ottaa huikat sillä sekunnilla.
Mitä teet ylimääräisellä sekunnilla ?
6
112
Vastaukset
Asian miettimiseen ei kannata käyttää puolta sekuntia enempää. Eikä lukea tätä viestiäkään, koska siinä se sitten meni jo.
- mäntyposki
Syän siian. ÄÄrishiian.
- Kaunis-Kaarina
Ajattelin lahjoittaa sen ylimääräisen sekunnin yhteisiin talkoisiin. Ainakaan ei pääse turhantärkeät poliitikot sanomaan, etten olisi muka osallistunut.
- lyhytsanainen
Karkaussekunnin aikana voi vaikka kosaista.
Mahtaa olla aikamoinen järkytys joillekin naisille kun huomaavat olevansa vanhempia kuin luulivat.
- secondopinion
Niitä sekunteja voisi yrittää keräillä ohikulkijoilta, jos olettaa että se on henkilökohtainen.
Sitten nakkarin jonossa niitä voisi esittää vaikka näin: 'väistäppä olin tässä jo...5...sekuntia sitten' ja näyttää kerätyt sekunnit.
Sitten joko tulee turpaan tai pääsee eteenpäin jonossa. Näin nekin sekunnit tuli
hyödynnettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522