"Maailma saa uudenvuodenaattona ylimääräisen sekunnin aikaa. Kuluvan vuoden viimeisessä minuutissa on 61 sekuntia, kertoo Teknologian tutkimuskeskus VTT.
Kello juoksee kuun viimeisenä keskiyönä poikkeuksellisesti näin: 23:59:59, 23:59:60, 00:00:00, 00:00:01 ja niin edelleen."
Itse ajattelin ottaa huikat sillä sekunnilla.
Mitä teet ylimääräisellä sekunnilla ?
6
95
Vastaukset
Asian miettimiseen ei kannata käyttää puolta sekuntia enempää. Eikä lukea tätä viestiäkään, koska siinä se sitten meni jo.
- mäntyposki
Syän siian. ÄÄrishiian.
- Kaunis-Kaarina
Ajattelin lahjoittaa sen ylimääräisen sekunnin yhteisiin talkoisiin. Ainakaan ei pääse turhantärkeät poliitikot sanomaan, etten olisi muka osallistunut.
- lyhytsanainen
Karkaussekunnin aikana voi vaikka kosaista.
Mahtaa olla aikamoinen järkytys joillekin naisille kun huomaavat olevansa vanhempia kuin luulivat.
- secondopinion
Niitä sekunteja voisi yrittää keräillä ohikulkijoilta, jos olettaa että se on henkilökohtainen.
Sitten nakkarin jonossa niitä voisi esittää vaikka näin: 'väistäppä olin tässä jo...5...sekuntia sitten' ja näyttää kerätyt sekunnit.
Sitten joko tulee turpaan tai pääsee eteenpäin jonossa. Näin nekin sekunnit tuli
hyödynnettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488